Şimdi Ara

Şarz Dinamosu (Alternatör) Arızası 850 TL. Masraf Çıkardı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
46.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • düzeltme yapmak istiyorum SKF isveç orjinlidir, FAG almandır. her ikiside iyidir ama artık FAG ın almanını bulmak çok zor koreden geliyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Brujeria35

    SKF , FAG aynı kalitedir. SKF italyan FAG Alman


    Kasnak olmasın arkadaşım ? rulman diyorsunuz ama

    Şimdiki teknoloji'de Altarnatör'ler eskisi gibi dağıtmak kolay değil.

  • yetkili servis her zaman çok pahalıdır. biz bazen şirketlerle kavga bile edecek duruma geliyoruz. adamlar tutturabildiğine fiyat veriyor. 1200-1500 euro tutan hidrolik pompaları servisler 5000 euro civarına satıyor en basitinden.
  • evet SKF isveç ürünüdür onların çeliği dünyanın en makbul temiz çeliğidir aynen alman mercedes gibi bazı markaları marka yapan üretimdeki titizliktir. bilyalı rulmanlarda SKF bir numara sonra FAG veya bir alternatifi gelebilir ama konik bilyalı veya silindirik olanlarının fiyatının uygunluğu ve üretim sayısı itibayle dünya piyasasının hakimidir. Bizi üç kuruş ilgilendirmediği için SKF tercih edilmesi bazı küçük hataları tolere edecektir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    düzeltme yapmak istiyorum SKF isveç orjinlidir, FAG almandır. her ikiside iyidir ama artık FAG ın almanını bulmak çok zor koreden geliyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Brujeria35

    SKF , FAG aynı kalitedir. SKF italyan FAG Alman


    Kasnak olmasın arkadaşım ? rulman diyorsunuz ama

    Şimdiki teknoloji'de Altarnatör'ler eskisi gibi dağıtmak kolay değil.







  • Yetkili sevisler her zaman çok daha pahalıdır, en iyisi özel servis yada sanayide iyi bir ustaya gitmek.
  • isveç hiç bilmiyordum araştırmada yapmamıştım sizden öğrendim. Skf İtalyadan getittiriyorlar Fag'da Almanyadan istenildiği zaman hertürlü getirilir.
  • iyi aksamlar arkadaslar.

    aynı baslık altında sormak istedigim konu:

    benim aracım megane 2 . yaklasık 1 haftadır park halinde duruyordu. calistirmak istedim calismadi. ben de vurdurarak calistirdim. 10 km gittikten sonra aracı park ettim. yarim saat sonra tekrar calistirmak istedim calismadi. tamirciyi aradim. sakin bi daha vurdurup calistirma, cekici gonderiyorum dedi ve dukkana goturduk. dedigine gore sarj dinamosu arizaliymis ve bu sebepten akü de ölmüs. sarj dinamosunun icini tamamen degistirdik dedi ve eas 60 amper akü takmis. 400 tl nakit verdim. piyasasini bilmiyorum. ben servise gitseydim de ayni parayi mi verirdim, yoksa daha da mi pahali olurdu?
  • Beyler bi topik açıp ,orada başımıza gelen arızaları çözümlerini ne kadara maal oldugunu yazsak bilgilendirme amaçlı sizce nasıl olur ??

    Pratik çözümü olan belki başımıza gelmeden bilemiyecegimiz bir ton arıza var belkide onlarıda bulmuş konuşmuş oluruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbilge

    Arkadaşlar geçen gün arabamı (Megan I) 70.000 bakımı için servise götürdüm. Servise arabadan hırıltı geldiğini bunuda bakmalarını söyledim.

    Serviste hırıldının altörnatörün rulmanından geldiğini oldukça boşluk olduğunu değişmesi gerektiğini söylediler. Masrafının 1000 TL. civarında olduğunu duyunca yaptırmaktadan vazgeçtim. Servisin ustası çaktırmadan hepsini değiştirmeye gerek yok sanayide sadece rulmanı değiştirebilirsin dedi.

    Saat akşam 17.30 gibi olmuştu arabayı servisten aldım 150 mt. gitmeden küt diye bir ses geldi Akü ve stop ışığı yandı ve direksiyonu döndürmek neredeyse imkansızlaştı. Zorla arabayı sürerek servise kadar geri döndüm. Alternatörün kayışı atmış ve rulmanı da dağıtmıştı. Bir hesap çıkardılar tam 1.082 TL. sonra servis müdürüne götürdüler zorla 850.- ya düşürdüler.

    Servisi yaygın parçası ucuz renault'daki hesap maalesef bu...

    benimde şarj dinamosundan hafif ses gelmeye başladı ustaya sordum elektrikçiye git bi baksın sanırım rulmanlar dedi




  • renault mu bi daha uzak dururum
  • Aynı sorunu bende yaşamıştım işcilik dahil 90TLye hal olmuştu.

    91 Kartal
  • yazılanları az çok okudum ve dayanamadım bir msg yazayım dedim 91 kartal 90 tl ya hallolmuş birincisi çok fazla :D clio megane yada herhangi bir araç farketmez bilyaları aynıdır zannetmeyin ki kartal da farklı bilya diğerlerinde farklı bilya he aralarında ki tek fark alternatörü arabadan çıkarmak... tofaşın şarzı 40 tl ye sökülüyor bilyaları da 15 tl 55 tl ye biter clio 50 tl ye sökülüyo 15 tl de bilya 65 tl ye bitiyor bunları nerden mi biliyorum ben dimanocuyum...:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trcengiz

    yazılanları az çok okudum ve dayanamadım bir msg yazayım dedim 91 kartal 90 tl ya hallolmuş birincisi çok fazla :D clio megane yada herhangi bir araç farketmez bilyaları aynıdır zannetmeyin ki kartal da farklı bilya diğerlerinde farklı bilya he aralarında ki tek fark alternatörü arabadan çıkarmak... tofaşın şarzı 40 tl ye sökülüyor bilyaları da 15 tl 55 tl ye biter clio 50 tl ye sökülüyo 15 tl de bilya 65 tl ye bitiyor bunları nerden mi biliyorum ben dimanocuyum...:D

    :)

    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • konuyu hortlatacagım ama. alternatör kayış bilyesinden ufak ses geliyor. yapılacak işlem ve masrafım ne olur. bilginiz var mı
  • Ben 2 ay once rulmanlari 80 tl ye degistirmistim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama aracımdan ilk çalışmalarda koku geliyor ve iç aydınlatmalar müzik çalarken gelip gidiyor akü yeşil görünüyor baktığımda zaten 1 senelik akü henüz yeni denilebilir.ve araçta starta basıldığında çalışmama sıkıntısı var çuf çuf çuf ediyor kalıyor yerinde 2. denememde genelde çalışıyor nedeni ne olabilir
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.