Şimdi Ara

Satmaktan vazgeçtim. Ağır bakıma BAŞLIYORUZ. -İŞLEM TAMAM- (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
8.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Volan değişmeyecek.

    güncel parça fiyatlarını yazıyorum.

    zincir seti gm-550
    yağ pompa contası gm-180
    üst kapak ontası gm-160
    eşanjör nfr marka 350-waxell -130
    baskı balata luk-350
    debriyaj bilyası gm 380-sachs 300
    turbo geri dönüş hortum gm 170
    yağ soğutucu conta takımı yan sanayi 80

    buradaki malzemeler 2200 tl tutuyor.

    buna direksiyon kutu onarımı, alt takımda çıkarsa ufak tefek parçalar, ve yağ bakımı + işçilik eklenecek.
    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın aracınızı.

    Volan eklense bile 5bin tutmaz yeter ki sabit gittiğiniz, güvendiğiniz bir yerde yapılsın. 8bin-10bin tutasr diyip smiley koyanların otomobil geneldeki amacını gerçekten anlayamıyorum.

    Hayır 15bin masraf çıksa SANANE!

    Ne sırıtıyorsun.. Komik olan ne..

    Siz fiyatları paylaşarak çok iyi bir iş yapmışsınız.
    Ben de 6 yıl önce 130binde yaptırdım bakımları.. Yılda bi yağ ve filtreler değişiyor kafam rahat. 202bin km oldu.

    Şu sıralar ortalık açgözlü, sırtlanların araçlarıyla dolu. 10 arabadan 9unun alır almaz bir ton masrafı çıkar.
    Ne gerek var ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    En az 400 yazarlar diye düşünüyorum. Ama bunun yanında bir ton işlem yaptıracağım ( direksiyon kutusu da işin içinde olduğu için ) baya bir işçilik tutacaktır. yaklaşık 2 günlük iş sonuçta...

    ekleme : 3 tam gün sürdü.

    Alıntıları Göster
    megane 4 e debriyaj balatası ve triger set değişimine 700 lira işçilik istediler. 3 gün önce yaptırdı arkadaşım..
  • Zinciri neden değiştiriyorsunuz?? Triger kayışi bile çoğu araçta 180.000 km dayanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trigerle birlikte devirdaim ve antifrizi de değiştirin. 140 binde arkadaşım devirdaim yüzünden yolda kaldı. Bı de farketmeyeydi motor kucakta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Durukan

    Zinciri neden değiştiriyorsunuz?? Triger kayışi bile çoğu araçta 180.000 km dayanıyor
    Hangi aracın servis periyodunda 180 bin triger kayışı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 kullanım kitapçığı 180 bin diyor
    Esas konu bu değil aslında. Zincirin değişimi neden bu kadar kısa? Zincir değişir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de o aracı satmaya kıyamazdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Durukan

    C4 kullanım kitapçığı 180 bin diyor
    Esas konu bu değil aslında. Zincirin değişimi neden bu kadar kısa? Zincir değişir mi?
    Citroen de 6 yıl veya 180bin km diyor ancak İstanbul'da kullanılan bir aracın 130binde çalışarak geçirdiği saat muhtemelen o kadar vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alacağınız parçalar yan sanayinin yan sanayisi galiba.Benim bravonun yan sanayi baskı balatası bile 500 den aşağı değil.Orjinal triger kayışları 1200.Debriyaj rulmanı 600 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Alacağınız parçalar yan sanayinin yan sanayisi galiba.Benim bravonun yan sanayi baskı balatası bile 500 den aşağı değil.Orjinal triger kayışları 1200.Debriyaj rulmanı 600 lira
    Hocam eğer Lancia ise orjinalleri gereksiz pahalı oluyor Fiat grubunda. Opar egea balatası 180+KDV ise Lancia 400e kadar çıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Citroen de 6 yıl veya 180bin km diyor ancak İstanbul'da kullanılan bir aracın 130binde çalışarak geçirdiği saat muhtemelen o kadar vardır.

    Alıntıları Göster
    Evet haklısınız ,yoğun trafiği de hesaba katıp riziko almamak gerekli. Bu arada benim takildigim zincir trigerde değişim derdi olmaz diye biliyordum,300-400 bin gider diye bahsediyorlardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Durukan

    Evet haklısınız ,yoğun trafiği de hesaba katıp riziko almamak gerekli. Bu arada benim takildigim zincir trigerde değişim derdi olmaz diye biliyordum,300-400 bin gider diye bahsediyorlardi

    Alıntıları Göster
    Önceki Mitsubishi aracımda zincir vardı. 200binden itibaren gerginliği vs kontrol edilir deniyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam eğer Lancia ise orjinalleri gereksiz pahalı oluyor Fiat grubunda. Opar egea balatası 180+KDV ise Lancia 400e kadar çıkıyor

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle.Lancia gerçekten acayip derecede pahalı.Şimdi baktım da lancia debriyaj rulmanı 850 tl imiş.Üstelik bu parçanın yan sanayisi de yok.2016 da 160 tl,ydi.Triger kayışının içindeki rumanlar bile ayrı ayrı hesaplanıyor ve tam 1200 lira tutuyor.Allahtan en az orjinal kadar iyi dayco var.5yıl önce taktırdım tık demedi.Geçen yine dayco taktırdım.(350 tl)İşin kötüsü yan sanayisi olmayan parçalar arızalanırsa yandık.Yedek su deposu 600 tl.Hava filtre kazanı 1200 tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • parcalari kendiniz alin internetten kesinlikle. 4 yil once astra j yag sogutucu degisiminde iyi kazik yemistim 1000 tl dedikleri parca internette 500 tl falanmis iscilik ivir zivirla 1600 tl gitmisti... birde orjinal uretici kim onu bulmak lazim mesela gm marka satilan termostat 400 tl iken aslinda parcanin orjinal ureticisi behr mahle marka 250 lira...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Senin gibi yapan çok arkadaşım var. 7 8 ay önce araç alırken kaç kez söyledim bak bekleme fiyat güzel diye ama dinletemedim. Şimdi çok pişman eskiden 50 bin koyup güzel araba alabiliyor Ken şimdi 120 koymasi lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • En mantiklisi bu bu arada 7 8 tutar diyenler yetkili servise göturenler galiba dışarıda 5 tutmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynisini ben yaptim. Yaptirir binerim kafasiyla aracimi kullanmaya devam etmekte israrci oldum. Arife aksami yolda birakti, yaptirdim. Alti ay sonra baski balata, ust kapak contasi degistirdim. Ohh rahatladim derken bir hafta sonra bobin yandi. Baktik, yag sogutucu da yag kacirmaya baslamis. Solugu sari sitede aldim. Arabami sifirladim. Masrafini gectim, habire sorun habire sıkıntı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Durukan

    C4 kullanım kitapçığı 180 bin diyor
    Esas konu bu değil aslında. Zincirin değişimi neden bu kadar kısa? Zincir değişir mi?
    Zincir hafiften ses yapmaya başladıgi için değiştiriyorum. normalde belirtilmiş bir km değeri yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Alacağınız parçalar yan sanayinin yan sanayisi galiba.Benim bravonun yan sanayi baskı balatası bile 500 den aşağı değil.Orjinal triger kayışları 1200.Debriyaj rulmanı 600 lira
    Ilk mesajlarda belirttim ürünleri, Çoğunluk orijinal GM parçalar. online yedek parça. com fiyatları ile yapılmış bir hesap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.