Şimdi Ara

Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
0
Favori
51.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 200 bin mi ? Bidene R35 GTR siparis ederim ,ustune E92 M3 , ustune de CLS 320 CDI alirim yine para artar

    Kimi kazikliyor bunlar Turk araci diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    millet başka bir forumda görmüştüm yanlışlık var aracın fiyatı 200 bin euro yılda sadece 5 adet üretilecek 35 euro fiyatı olan yılda 50 adet üreticek olanınmış
    buda onunla ilgili bir haberhttp://www.trt.com.tr/Haber/HaberDetay.aspx?HaberKodu=0c05f27f-e8c9-4306-903c-ba0fc81b6585


    Bende 10 adet diye başka biyerde okumuştum diğer araç doğru 50 adet onunda fotolarını paylasıyım

    Onuk s56

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]




  •  Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]




  • Bunlarda Sazan iç mekan resimleri

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]




  • sizde benim gibi drahtenin vermiş olduğu fiyat listesinin birileri tarafından kesin hesaplanmıştır diyerek alttaki mesajlar okuyanlardan mısınız?


    yok mu hesap eden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    BU ARABA 1 ADET ULTIMA GTR DIR !

    http://www.ultimasports.co.uk/Content.aspx?f=gtrcomp

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]


    Yukarıdaki resim, üstündeki linkten alıntıdır, Ultima GTR yani bir kit car üretisinin sitesindendir

    Makul fiyatlar ile kitler üretirler sizde arabayı evinzide kendi başınıza yaparsınız 4-6 ay içinde

    Yazıda söylediği, jantlarımızı kalite husunda emin olmak için kendi bünyemizde üretiyoruz diyor

    II. birşey ise Ultima GTR lar, AP racing fren kiti ile gelir aynı yukarıdaki araba gibi

    Şimdi sıfırdan araba yapıyorsanız neden bir "kit car" üreticisinin jantını kullanıyorsunuz diye sorarlar adama ?

    Ben baktım fark göremedim aralarında fark gören varsa kabulümdür


     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]


     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]


    Arka alt şase ayaklarının yukarı çıkış açılarına bakın, profil boylarına bakın...

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]


    Bilmeyenler için Ultima GTR, bir ingiliz "kit car" üreticisinin modelidir

    Parayı werdiğiniz zaman size motor ile şanzuman hariç arabanın her parçasını yollarlar, klima tertibatından taşıyıcılarına kadar

    Sizde bu parçaları 4 cilt ansiklobedi buyuklugundeki kitap wede DVD ler ile monte edersiniz sonrada binersiniz

    Arabanın şasisi, amortisörleri, poryaları, taşıyıcıları, denge kolları, fren sistemi, jantları, elektirik tesisatı hem Ultima Sports firması tarafından üretilir

    Firma araçlarına motor wede şanzuman eklemez çunki arabaların çoğunu ithal etmektedirleri, ithal ederkende motoru ingiltereden alıp, kargolamak, kargolandığı yerde tekrardan gümrük wergisi wermek saçma olacağından

    Hemde çıkma diye tabir edilen bir sürü motor 3.000 7.000 dolar arasında satılıyorken motor şanzuman eklemek saçmadır

    Firma epey eskidir, araç son derece nefen kesen bir arabadır, hem hafif hem güçlü olduğu için piyasadaki çoğu süper sporta fark atmaktadır




    Bu kadar kolpacılık olmaz yaaa...!!! Yuhhh....!!!! Sonra da biz yaptık diye övünüyolar..... Yazıkkk... Biz bu kadar ezik bi toplum değiliz....!!!!




  • Merak etmeyin Murat Günak ın MINDSET i geliyor. Önemli olan fikri mülki haklar dır ki bu konu da Tofaş çok ilerledi. Madem her şey yerli olarak Türkiye de üretilir diyorsunuz. Yapın bir tane ABS ve ESP de görelim bakalım . Bir araçta yaklaşık 1 milyon parça vardır. Her bir parçayı aynı ülke de yapmaya kalkarsanız maliyeti onlarca milyar dolar olur ki bu mantığa ne kadar uygun olur tartışılır. Bir araç yapacaksanız eğer tasarımını kendiniz yapmakla işe başlar sonra yavaş yavaş artan şekilde diğer parçalarını kendi bünyenizde yaparsınız. Ama bu hiç bir zaman % 100 şeklinde olması mümkün değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Ben beğendim ve ETOX'dan güzel olmuş.
    Eleştiri yapanlara daha doğrusu küçümsüyenlere gelince, ETOX'a 1.5 DCİ motor koymuşlardı ve "spor arabada öyle motor olurmu" dediniz. Buna da gayet güzel bir motor konulmuş olurmu diyorsunuz. Siz ne yapılmasını istiyorsunuz? Daha iyisini yaparım diyorsanız buyrun çıkıp yapın. Tebrikler SAZAN. İsim de gayet güzel.
  • arabanın adında meymenet yokmuş zaten
  • bu firma öyle kit firmasından alıpda yapacak araba değil savunma sanayisine çok büyük katkılar yapan bir firma ben öyle olduğunu zannetmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !KO


    quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    millet başka bir forumda görmüştüm yanlışlık var aracın fiyatı 200 bin euro yılda sadece 5 adet üretilecek 35 euro fiyatı olan yılda 50 adet üreticek olanınmış
    buda onunla ilgili bir haberhttp://www.trt.com.tr/Haber/HaberDetay.aspx?HaberKodu=0c05f27f-e8c9-4306-903c-ba0fc81b6585


    Bende 10 adet diye başka biyerde okumuştum diğer araç doğru 50 adet onunda fotolarını paylasıyım

    Onuk s56

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]

     Sazan su yüzüne çıktı [Türk yapımı spor otomobil]


    ben onuk s56'nın 4 kişilik aile arabası olduğunu duymuştum




  • Öncelikle bu aracın prototip olduğunu tekrar hatırlatıp, bazı gerekli cevapları vermeye başlayalım...

    L.J.
    Şasi üretmenin ne anlamı var o zaman hocam?
    Motor yapmayacaksak at üretelim at arabası süreriz!?
    --->motor yapmanın neler gerektirdiğini bilmediğin ortada. motor tasarlamak için ileri seviyede akışkanlar meaniği, termodinamik, ısı geçişi ve yanma konularında bilgi ve tecrübenin olması, ileri düzeyde cfd analizlerini yapabilme bilgi ve tecrübenin olması ve tüm bunları birleştirip kullanabilecek nitelikli eleman lazım. sende bunlardan hangileri var?

    ruge:
    bi de davlumbaz taksınlar ya ön tekerleğin ordan motor görünecek nerdeyse.
    --->Sazanın motoru ortada, S56nınki arkada.. kısaca hiçbiri zaten önde değil !

    edebi:
    Plakası: 34MJF99
    Markası: CHEVROLET
    Modeli: 1994
    Sahip Belge Tarihi: 26.10.2007
    Tescil Birimi: SULTANBEYLİ
    Renk 1: MAVİ (Lacivert)
    Renk 2: BEYAZ
    Cinsi: OTOMOBİL
    Çalıntı Mı: HAYIR
    Hak Mahrumiyeti: YOK
    ---> daha trafiğe çıkmayacak bir arabaya temsili olarak başka bir aracın plakasını takmışlar, ne var bunda?


    drahte 1905:
    BU ARABA 1 ADET ULTIMA GTR DIR !
    ---> drahte arkadaş, bu aracın prototip olduğundan haberin yok herhalde. saatte 320 km hız yapacak bir aracı denemek için firma daha önce test edilmiş bir şasiyi tercih etmekte haklı. Şu anda büyük çoğunluğu Türk tasarımı ve üretimi olan araç S56dır. Şasisi, süspansiyon parçaları, gövdesi... kısaca motor, vites kutusu ve temel donanımlar (lastik, jant, vs.) hariç tamamı yerli tasarım ve üretimdir. Sazan aracı için de seri üretim versiyonunda bunun gibi bir uygulama olacaktır elbet.

    feanorringeril :
    yazıda hava girişi diyor, araçta hava girişi yok. tampondaki içi kapalı hava girişi görünümlü bölümler; orada bol bol rüzgar sürtünmesi
    ve aracı yavaşlatmaktan başka bir şeye yaramaz.
    ---> bu kadar zeka bir tek sende yok arkadaşım. Araç henüz tamamlanmadığı için oraları henüz açılmamıştır. Saatte 320 km hız yapacak araç tasarlayıp orasını kapalı bırakmayı düşünmüyorlardır herhalde.

    bilalMW :
    drahte 1905:
    Bu araç ultima gt-r'dan alıntıysa ne anlamı kaldıki üstündeki fiber-glass kaportayımı övüyorlar acep?
    ---> bu araç prototip olduğu ve henüz tamamlanmadığı için şu anda sadece gövde tasarımı bu araçta orjinal gibi duruyor. Prototipin üzerindeki şasi orjinal olmayabilir. Seri üretim versiyonunda S56 gibi motor, vites kutusu ve lastik-jant hariç tamamı yerli tasarım ve üretim olacaktır mutlaka.

    hebeeee:
    Bu kadar kolpacılık olmaz yaaa...!!! Yuhhh....!!!! Sonra da biz yaptık diye övünüyolar..... Yazıkkk... Biz bu kadar ezik bi toplum değiliz....!!!!
    ---> hebeeee, doğru düzgün araştırıp öğrenmeden bu derecede seviyesiz yorup yapabilecek kadar ezik olmanız diğer insaların suçu değil.

    atp-tour :
    arabanın adında meymenet yokmuş zaten
    ---> o ismin nereden geldiğini okusaydınız eminim bu yorumu yapmazdınız. sadece başlığı okuyup yorum yapan sizin gibi insanlar forumlarda zaman kaybettiriyor insanlara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisbeyyy -- 10 Kasım 2009; 17:58:35 >




  • @mühendisbeyyyyyy....

    s56 daki 56 porsche 356 dan gelmemidir?

    arkadaki spoiler 930 kasa 911 e fazla benzemiyormu?

    konuyu açan şahsın
    quote:

    tamamı Türk insanı tarafından yapılmış bir Süper Otomobil projesidir.
    yor şeklinde bir açıklaması(alıntısı) var bu cümle sizin açıklamalarınızla ters düşüyor
    bu medyanın abartmasımıdır yoksa bu aracı üreten şahıslarınmı?

    projeyle bir alakanız varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendisbeyyy

    drahte 1905:
    BU ARABA 1 ADET ULTIMA GTR DIR !
    ---> drahte arkadaş, bu aracın prototip olduğundan haberin yok herhalde. saatte 320 km hız yapacak bir aracı denemek için firma daha önce test edilmiş bir şasiyi tercih etmekte haklı. Şu anda büyük çoğunluğu Türk tasarımı ve üretimi olan araç S56dır. Şasisi, süspansiyon parçaları, gövdesi... kısaca motor, vites kutusu ve temel donanımlar (lastik, jant, vs.) hariç tamamı yerli tasarım ve üretimdir. Sazan aracı için de seri üretim versiyonunda bunun gibi bir uygulama olacaktır elbet.



    320Km yapıcak araba yapan herkez "daha önceden test edilmiş şasi" kullansaydı, durum ne olurdu ?




  • s56 denilen araç bariz porschenin 356 sının reprodüksiyonudur. amerikada 550 spyderi üretenler var .her neyse dünyanın bir çok yerinde yapılan bir şey bu . fransız pgo. firmasıda bu aracı üretiyor.2009 model falan var bayada pahalı.www.netcarshow.com burdan fotolarına bakabilirsiz. s56 denilen araca açıkcası itibarım 0 yani özgün değil ama sazan gerçekten müthiş olmuş..tebrikler. dizaynı çok hoşuma gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EL_MARIACHI

    @mühendisbeyyyyyy....

    s56 daki 56 porsche 356 dan gelmemidir?

    arkadaki spoiler 930 kasa 911 e fazla benzemiyormu?

    konuyu açan şahsın
    quote:

    tamamı Türk insanı tarafından yapılmış bir Süper Otomobil projesidir.
    yor şeklinde bir açıklaması(alıntısı) var bu cümle sizin açıklamalarınızla ters düşüyor
    bu medyanın abartmasımıdır yoksa bu aracı üreten şahıslarınmı?

    projeyle bir alakanız varmı?




    medyanındır.

    s56'nın dış tasarımı porsche 356dan gelmektedir, zaten isim bu yüzden bu şekildedir. üzerinde orjinaline göre birçok değişiklik vardır. gövdesi ondan esinlenerek tasarlanmıştır, ama birebir değildir. fakat içeride kullanılan şasi, süspansiyon sistemi, ve daha birçok aksam firmanın tasarımı ve üretimidir. 356 ile uzaktan yakından alakası yoktur.

    @drahte
    320Km'nin ne olduğunun sanırım farkında değilsiniz. Prototip araçta bazı denemeler yapmak için bu kullanılıyor. Gövde geliştirme aşaması tamamlandıktan sonra zaten firmanın kendi tasarımı ve üretimi olan şasi kullanılacaktır. Ki, bu şasi de aslında büyük ölçüde hazırdır.

    @genel
    siz hangi firmanın ilk seferde kusursuz mükemmelikte araç yaptığını gördünüz-duydunuz? Bu firmanın yaptıkları gelecekte %100 yerli Türk otomobil sanayinin temel taşlarını oluşturmak için yapılıyor. Fakat insanlarımız ilk seferde mükemmeli bekliyor, doğal olarak bu gerçekleşmeyince yerden yere vuruyor. Bu araçların tasarımında ne kadar emek harcandığının farkında bile değilsiniz.

    Size soruyorum, hangi biriniz ilk seferinde Ferrari'yle boy ölçüşebilecek bir araç yapabilirsiniz? İlk seferinde yaparsınız, baş edemezsiniz. Dersler alırsınız yaşadıklarınızdan. ikinci sefere daha iyisini yaparsınız, bakarsınız yine kafa tutamıyor. yine dersler çıkartırsınız, ve bir sonraki arabayı daha iyi yaparsınız... bu böyle gider. en sonunda yılalrın tecrübesi ve bilgi birikimine sahip olursunuz, bir yaparsınız ferrari, lamborghini, porsche vs. onlarla karşılaştırılacak kadar iyi bir arabanız olur. Bu işler böyle yürür.

    Ama bunu bilmeyen cahil insanlar aradaki aşamaları hiçe sayarak doğrudan son aşamaya göre kıyaslama yapınca forumlarda böyle "ağzı olan konuşuyor" tadında çirkin yazışmalar ortaya çıkıyor. durmak yok ey Türk haklı, yola devam...




  • @drahte = Sagol araba resmen Kit-Car! Acaba bizleri uyutmak icinmi ismini Sazan koydular?!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klasikopeller -- 11 Kasım 2009; 20:45:21 >
  • @mühendisbeyyy


    aracın bahsettiğiniz özelliklerdeki bitmiş halini ne zamn görürüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atp-tour


    arabanın adında meymenet yokmuş zaten



    Konuyu okusaydınız adının nereden geldiğini öğrenir ve yaptığınız şu yorumdan utanırdınız.
  • @klasikopeller: sazanın anlamını herhangi bir yerden bulabilirsin. bu ismin firma sahibi açısından manevi değeri çok fazla. bu yüzden isim konusunda dikkatli davranmanız daha faydalı olacaktır.

    S56'nın yakın bir zamanda üretime geçeceğini biliyorum. Sazanın ise biraz daha vakti var.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.