Şimdi Ara

Seat ATECA sert süspansiyonlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2020 1.6 dizel otomatik seat ateca sahibiyim.2. El olarak 18 binde aldım.Süspansiyonları bana gereğinden çok sert geldi.En ufak bi çukurda aşırı derece tepki veriyor.Tiguanada biniyoruz.Tiguanın hissetmeyeceği,içeriye sarsıntı bile gelmeyeceği çukurda ateca zıplıyor adeta.Forumları felan araştırdım.Süspansiyonda takoz kalmış olabilir diyen insanlar var ama zannetmiyorum 18 bine gelmiş öyle olsa farkedilirdi.Benim gibi şikayetci olan insanlar gördüm.Bana ne önerirsiniz ? Bu araca uyumlu yumuşak süspansiyon bulabilir miyim mevcut mudur piyasada ? Bir fikri olan varsa lütfen paylaşsın.Artık araca binesin gelmiyor.



  • Seat marka olarak genelde daha spor yani daha gergin sunulur.

    Yapabilecekleriniz sınırlı ;

    -Lastik basınçları olması gerekenden fazla olabilir ( bunu kontrol ettiğinizi varsayıyorum)

    -Bir küçük janta geçmek genelde tahmin edilenden fazla fark yaratır.

    Her ne haltsa son yılların modası da bu ince yanaklı lastik tercihi.. sanki hepimiz formula sürücüsüyüz de virajdan viraja sekerek gidiyoruz ...Büyük jant modasının rüzgarında sofraya gelen ince yanaklar Günlük kullanımda görsel olarak "daha havalı" görünmekten başka bir halta yaramayaz.

    Aracın kullanımının %99.9'u şehir içinde.. yollarımızın kalitesi malüm, delik deşik yollarımızda bırakın çukuru, neredeyse kürdanın üstünden geçerken sanki tomruk üstünden geçmiş gibi sürüş konforunu rezil eden başka bir şey bilmiyorum.

    Bununla da kalmayıp lastik yenilenme zamanında ayrıca bir posta daha öpülmenize sebep olan ince yanaklar, cüzdanımızda ki ve böbrek taşlarımızda ki ruj izlerinin sorumlusu..


    Son söz, jantları ufaltın, kurtulun.. hiç merak etmeyin "artistik" jantlarınızı almaya can atan bir sürü F1 sürücüsü mevcut ülkede

  • Seat marka olarak genelde daha spor yani daha gergin sunulur.

    Yapabilecekleriniz sınırlı ;

    -Lastik basınçları olması gerekenden fazla olabilir ( bunu kontrol ettiğinizi varsayıyorum)

    -Bir küçük janta geçmek genelde tahmin edilenden fazla fark yaratır.

    Her ne haltsa son yılların modası da bu ince yanaklı lastik tercihi.. sanki hepimiz formula sürücüsüyüz de virajdan viraja sekerek gidiyoruz ...Büyük jant modasının rüzgarında sofraya gelen ince yanaklar Günlük kullanımda görsel olarak "daha havalı" görünmekten başka bir halta yaramayaz.

    Aracın kullanımının %99.9'u şehir içinde.. yollarımızın kalitesi malüm, delik deşik yollarımızda bırakın çukuru, neredeyse kürdanın üstünden geçerken sanki tomruk üstünden geçmiş gibi sürüş konforunu rezil eden başka bir şey bilmiyorum.

    Bununla da kalmayıp lastik yenilenme zamanında ayrıca bir posta daha öpülmenize sebep olan ince yanaklar, cüzdanımızda ki ve böbrek taşlarımızda ki ruj izlerinin sorumlusu..


    Son söz, jantları ufaltın, kurtulun.. hiç merak etmeyin "artistik" jantlarınızı almaya can atan bir sürü F1 sürücüsü mevcut ülkede





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.