Şimdi Ara

seat leon 1.6 tdi??????? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
33.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar selamlar,

    konu açamadığım için buraya dalmak zorunda kaldım:)0 araba almayı düşünüyorum.Focus tdci titanium Hb mi,leon 1.6 tdi style mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler
  • 1.6 tdi kullanan arkadaşlar detaylı performans,yakıt,kabin sesi yorumu yapabilirlermi,kullandıkları diğer dizellerle mümkünse ufak bir karşılaştırma yapsalar çok güzel olur
  • yaww su leonun kabın ıcıne ses alma olayına bır de dızelının yakıt sarfıyatına kullanan arkadaslar yorum getırırlerse cok sevınırım acılll
  • çok hareketsiz burası
  • bu hareketsizlik, beni leon alma konusunda şüphelendirdi açıkçası. Seatclubturkey.com da TC kimlik no istiyor katılım için (garip).
    Sağlıklı bilgi edinemiyorum. bir kere test sürüşü ile araba tanınmıyor ki. Tecrübe şart.
  • Arkadaşlar bende 50.000 - 60.000 TL civarı yeni bir araba alacak biri olarak çok araştırdım ve sonunda önce benim beklentilerimin ve istediğim özelliklerin neler olduğunu bir bir yazdım ve şöyleydi;

    1. en fazla 1.6 dizel motor olmalı ( vergi açısından )
    2. dsg şanzıman olmalı çünkü bayılıyorum :)
    3. bagaj hacmi yeterli olmalı.
    4. donanım olarak iyi üst düzey olmalı.
    5. arka diz mesafesi yeterli olmalı.

    Bu kriterle yola çıkınca vw grubu dışında bir seçenek kalmıyor zaten dolayısyla vw modellerinden golf 1.6 tdi dsg highline ı sordum hemen 2 ay sonraya gün verdiler ve 59.000 TL fiyatı vardı.

    Skodaya gittim octavia ya baktım 1 ay sonra gelecekti ve 55.000 tl idi fiyatı.

    Leon a bakmak için seat a gittim test sürüşü yaptım, bu motorun performansı tatmin edici geldi bana tam leon almaya karar vermek üzereydim ki yanında gördüğüm altea xl a bayıldım ve aralarında 2000 TL fiyat farkı vardı. Aradığım bütün özellikleri barındırdığını düşündüğüm için ellerinde kalan son alteayı aldım. Aracı 15 gündür kullanıyorum iyiki almışım diyorum çok çok rahat yüksek olması genişliği motoru şanzımanı donanımı herşeyi beni tatmin etti.

    Şöyle bir durum var yalnız, leon un ucuz benzinli modellerinin sevilmesi, ucuz, spor ayrıca donanımlı olması sebebiyle 2. el piyasasının oluştuğunu altea için böyle bir durumun oluşmadığını gördüm. Şimdi benim alacağım leon 47.500 tl idi altea 50.000 tl ve aracı aldığım bayide 1.6 TDİ dsg araçlardan leonun mu altea xl ınmı daha çok satıldığını sordum. tdi sdg de altea leondan 2 kat fazla satılmış şuana kadar, ama tüm leon ve altealar yani fiyatı daha ekonomik olan diğer benzinli motorlar da işin içine girince leon daha fazla satılmış.

    Ben bu araca karar verdiğimde bazı arkadaşlarım altea mı hiç ismini bile duymadık ikinci elde çok zarar edersin vb gibi şeyler söylediler. Bu aracı en az 4 sene kullanmayı düşünüyorum tabi Allah kaza bela vermezse. Şimdi birde şöyle düşündüm, golf almadığım için 9.000 tl cebimde kaldı ben bunu 4 sene değerlendiririm ve altea ilerde golften daha fazla değer kaybetse bile ben o parayı zaten çıkarmış olurum.

    Sonuç olarak ben aracımdan memnunum alırken biraz kafam karışsa da aracı kullandıkça doğru karar verdiğimi düşünüyorum.

    Tecrübemi ve süreç içindeki düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim




  • Arkadaşlar merhaba

    Seat Leon 1.6 TDI DSG şanzımanı aracın test sürüşüne çıktım. Öncelikle söylemeliyim ki bu araç sadece DSG şanzıman için bile alınır. Araç 7 vites olduğu için yağ gibi kayıyor ve vites geçişlerini hissetmiyorsunuz bile. Ben araç alacağım için toyota auris ve yeni opel astranın test sürüşlerine çıktım. Hiç biri seat kadar zevk vermedi.

    Aurisin çekişi güzel olsada otomatik vitesi 4 vites olduğu için araç yüksek hızlarda ses yapıyor. Opel vites geçişlerinde çok fazla sarsıyor. AURİS için pazarlık yapılmış fiyatı 44000( elegant versiyonu), Opel astranın ise 47000 (cosmo versiyonu)

    Leon a gelirsek araç motor gürültüsünü içine almıyor. Bu çok büyük bir yalan lütfen bu araç ile test sürüşü yapın.
    Ses meselesinin nasıl bir palavra olduğunu göreceksiniz. Test sürüşü yapmak bedava.

    Benzin tüketiminde Auris şehir içinde 9 lt/100 km, Opel 9,8 lt/kö, Leon ise 5,4 lt/100 km. Neredeyse yarı yarıya.

    Bu üç aracın donanımları neredeyse bir birine eş. Leonda sadece otm. kararan dikiz aynası, yağmur sensörü gibi bence gereksiz bir kaç aksesuar yok. 2011 modellerinde vw araçlarında kullanılane teyp kullanılmış. Bence güzel olmuş çünkü eski teybi hiç sevmiyordum. Ayrıca arkadaşlardan biri bu aracı vw golf ile karşılaştırmış çokda iyi etmiş dediği gibi minumu 9000 TL cebinizde kalır hemde çok daha şık bir araca binersiniz. Ben leonun tipini beğendiğim için Leon aldım ancak arkadaşın dediği gibi Altea XL 'da çok güzel bir araç. Geniş aileler için çok ideal bir araba.

    Bu yakıt ekonomisi ve tip ile bu aracı başka arabalarla kıyaslamak hata olur. Hiç düşünmeyin Leon 1.6 TDI DSG şanzıman alın derim.


    Leon için bayiden aldığım son fiyat ise 46000 TL ( Park sensörü hediye)

    Kolay gelsin.




  • hayırlı olsun arkadaşımda vardı 2004 te ilk çıktığında 33.500 e almıştı 2 sene sonra hatasız 21.000 tl ye sattı. daha 20 bin km idi çok harika bi araba bayılıyordum amma 2.el de malesef fiyatı çok düşüyor uzun süre bineceksen en az 5 sene iyidir kazasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekol25

    hayırlı olsun arkadaşımda vardı 2004 te ilk çıktığında 33.500 e almıştı 2 sene sonra hatasız 21.000 tl ye sattı. daha 20 bin km idi çok harika bi araba bayılıyordum amma 2.el de malesef fiyatı çok düşüyor uzun süre bineceksen en az 5 sene iyidir kazasız sürüşler


    Benzinli eski teknoloji motor bir araçta bu kadar değer kaybı normal bence.

    Birde benim dikkatimi çeken başka bir konu var oda seatların içinde eskiden kendine özgü konsolu teypi vs vardı bu seneden itibaren yani 2011 model araçlarda kullanılan teyp, klima kontrol ünitesi ve direksiyon vw golf ve passatlarla aynı olmuş. Hatta usb girişi de vw lerde yok bildiğim kadarıyla. Arabalar satılsın diye donanımı biraz yüksek yapıyorlar seatlarda. örneğin benim aracımda yağmur, far, hız, park sensörleri standart geliyor bunların hepsi comfordline bi golfte yok, highline de var sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aab


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekol25

    hayırlı olsun arkadaşımda vardı 2004 te ilk çıktığında 33.500 e almıştı 2 sene sonra hatasız 21.000 tl ye sattı. daha 20 bin km idi çok harika bi araba bayılıyordum amma 2.el de malesef fiyatı çok düşüyor uzun süre bineceksen en az 5 sene iyidir kazasız sürüşler


    Benzinli eski teknoloji motor bir araçta bu kadar değer kaybı normal bence.

    Birde benim dikkatimi çeken başka bir konu var oda seatların içinde eskiden kendine özgü konsolu teypi vs vardı bu seneden itibaren yani 2011 model araçlarda kullanılan teyp, klima kontrol ünitesi ve direksiyon vw golf ve passatlarla aynı olmuş. Hatta usb girişi de vw lerde yok bildiğim kadarıyla. Arabalar satılsın diye donanımı biraz yüksek yapıyorlar seatlarda. örneğin benim aracımda yağmur, far, hız, park sensörleri standart geliyor bunların hepsi comfordline bi golfte yok, highline de var sanırım.


    2003 senesine kadar audi lerle benzer iç dizyan kullanılırdı, şimdi ise Volkswagen lere...Değişen fazla birşey yok yani.




  • Ben de Denizli'ye test sürüşü için gittim. Batı Otomotiv'de (Denizli Volkswagen, Audi, Seat ve Skoda Bayi) Seat Leon test sürüş aracı yok. Aynı motor ve şanzıman var diye, yanındaki Volkswagen'e geçip Golf test sürüş aracına baktım o da yok. Olacak iş değil. Leon için 2 ay sonrasına araç gelecek diyorlar. Golf'ü satmaya niyetleri bile yok. Bir zahmet koltuklarından kalkıp geliyorlar.

    Ford Focus, Peugeot 308, Astra ve Fiat Bravo'da hiç sorun yaşamadan testi gerçekleştirdim. 308'in otomatik vitesi çok kötü bence, vites geçişi hissediliyor ve vücudunuzu öne-arkaya sallıyor. Bravo'nun motoru harika(120 HP) ve vitesi çok akıcı. Ben manuel vites tercih ediyorum aracımda ama tecrübelerime göre 308 yol sesini az alıyor ve motor sesi hiç yok diyebilirim. Fiat Bravo'nun yol gürültüsü baş ağrıtacak kadar fazla içeride. Leon'u test edemediğim için karşılaştıramıyorum. Ama leon tercih edenler 308'i de denesinler derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesla -- 22 Eylül 2010; 17:51:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesla

    Ben de Denizli'ye test sürüşü için gittim. Batı Otomotiv'de (Denizli Volkswagen, Audi, Seat ve Skoda Bayi) Seat Leon test sürüş aracı yok. Aynı motor ve şanzıman var diye, yanındaki Volkswagen'e geçip Golf test sürüş aracına baktım o da yok. Olacak iş değil. Leon için 2 ay sonrasına araç gelecek diyorlar. Golf'ü satmaya niyetleri bile yok. Bir zahmet koltuklarından kalkıp geliyorlar.

    Ford Focus, Peugeot 308, Astra ve Fiat Bravo'da hiç sorun yaşamadan testi gerçekleştirdim. 308'in otomatik vitesi çok kötü bence, vites geçişi hissediliyor ve vücudunuzu öne-arkaya sallıyor. Bravo'nun motoru harika(120 HP) ve vitesi çok akıcı. Ben manuel vites tercih ediyorum aracımda ama tecrübelerime göre 308 yol sesini az alıyor ve motor sesi hiç yok diyebilirim. Fiat Bravo'nun yol gürültüsü baş ağrıtacak kadar fazla içeride. Leon'u test edemediğim için karşılaştıramıyorum. Ama leon tercih edenler 308'i de denesinler derim.



    izmir mbu da bir tane test sürüşü aracı vardı leon tdi dsg, 2 hafta önce bir tanede ellerinde satışa hazır araç vardı tabi satmadılarsa bakabilirsiniz.




  • Eyvallah. Bakayım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aab


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tesla

    Ben de Denizli'ye test sürüşü için gittim. Batı Otomotiv'de (Denizli Volkswagen, Audi, Seat ve Skoda Bayi) Seat Leon test sürüş aracı yok. Aynı motor ve şanzıman var diye, yanındaki Volkswagen'e geçip Golf test sürüş aracına baktım o da yok. Olacak iş değil. Leon için 2 ay sonrasına araç gelecek diyorlar. Golf'ü satmaya niyetleri bile yok. Bir zahmet koltuklarından kalkıp geliyorlar.

    Ford Focus, Peugeot 308, Astra ve Fiat Bravo'da hiç sorun yaşamadan testi gerçekleştirdim. 308'in otomatik vitesi çok kötü bence, vites geçişi hissediliyor ve vücudunuzu öne-arkaya sallıyor. Bravo'nun motoru harika(120 HP) ve vitesi çok akıcı. Ben manuel vites tercih ediyorum aracımda ama tecrübelerime göre 308 yol sesini az alıyor ve motor sesi hiç yok diyebilirim. Fiat Bravo'nun yol gürültüsü baş ağrıtacak kadar fazla içeride. Leon'u test edemediğim için karşılaştıramıyorum. Ama leon tercih edenler 308'i de denesinler derim.



    izmir mbu da bir tane test sürüşü aracı vardı leon tdi dsg, 2 hafta önce bir tanede ellerinde satışa hazır araç vardı tabi satmadılarsa bakabilirsiniz.




  • arkadaşlar volvo s40 d2 dynamic paket alacaktım 62.000 tl son anda vazgeçtim ve seat leon FR alacam.2.0 tdı 170 hp dsg şanzıman.rakam 58.800tl sunrooflu!!! ne dersiniz LEON kullanıcıları?tek dezavantajı 1.800 tlik yıllık vergisi?ama performans 1.6tdiile kıyaslanmaz tabiki?hızlı cevaplar çok sevinirim.
    İLKKEZ LEON KULLANICAM BU ARADA.
  • fiyat çok iyi tabi ama o motor türkiye yolları için çok fazla değil mi? yani otobana çıkınca 100 hp bir araçla da 200 km/h hız yapabiliyorsunuz. ben leon 1.6 tdi dsg yi test ettim o araba bile yerinde duramıyordu, çok ataktı, altea xl aldım onun kadar atak değil tabi kilo farkı var altea 1505 kg. yani leonun kasası içi o motor bence çok çok fazla. Ayrıca 2007 model 140 hp tdi dsg passatım var o bile çok atak. bence aracın ani hızlanmasından hoşlanıyorsan güçlü tsi motorları da tercih edebilirsin. tabi uzun yolsa kullanacaksan ve senede 30 bin km den fazla yapacaksan tdi daha avantajlı olabilir.
  • şöyle bir durum var volvo s40 alacaktım full 62.000 tl.ama illaki dsg istiyorum bakmak istedim ve fr gördüm.sunrooflu 58.800.evet rakam yüksek ama 1.6 tdi da standart olmayan herşey var.full hava yastıkları bluetoothve en önemlisi ESP.bunları 1.6 tdi a eklediğin zaman neredeyse zaten kafa kafaya geliyor.daha performanslı araç aıyorsun sadece.beni tek düşündüren vergisi yılda 1.100tl fark var.hadi onuda geçtik ben hiç seat grubu kullanmadım özellikle leon,aldığım aracı en az 5 sene kullanmak istiyorum sıfır olacağı için ara. nasıldır sesi gürültüsü problemi servisi DSG ŞANZIMAN PROBLEMLERİ NEDİR?
  • 1.5 tdi dsg de esp standart diye biliyorum ben?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flashanswer

    şöyle bir durum var volvo s40 alacaktım full 62.000 tl.ama illaki dsg istiyorum bakmak istedim ve fr gördüm.sunrooflu 58.800.evet rakam yüksek ama 1.6 tdi da standart olmayan herşey var.full hava yastıkları bluetoothve en önemlisi ESP.bunları 1.6 tdi a eklediğin zaman neredeyse zaten kafa kafaya geliyor.daha performanslı araç aıyorsun sadece.beni tek düşündüren vergisi yılda 1.100tl fark var.hadi onuda geçtik ben hiç seat grubu kullanmadım özellikle leon,aldığım aracı en az 5 sene kullanmak istiyorum sıfır olacağı için ara. nasıldır sesi gürültüsü problemi servisi DSG ŞANZIMAN PROBLEMLERİ NEDİR?

    47.500 anahtar teslim fiyatlı 1.6 TDI DSG'de Ön/Yan/Perde hava yastıkları, ESP, EBA, DSR, Hill Holder, XDS, Lastik basınç göstergesi standart.

    DSG şanzımanının problemi yoktur, birkaç sorun yaratan DSG'li Golf yüzünden DSG problemli deniliyor bu çok saçma.

    62.000 gibi bütçeniz varsa 2.0 TDI DSG FR de düşünebilirsiniz. Ama dediğiniz gibi vergi farkını düşünüp karar verin. 1.6 TDI DSG'nin donanımı da eksiksiz merak etmeyin.




  • 1.6 TDİ DSG leonlarda sadece sensör paketi yok yani far, yağmur ve park sensörü geri kalan donanım tam.
  • Seatların bence tek sorunu reklam yapmaması, renault yeni motor çıkardı bu günlerde 1.4 turbo benzinli motor, her alışveriş merkezine stant açmış harıl harıl reklam yapıyor. Seat türkiyede biraz reklama ağırlık verse eminim pazar payı çok daha iyi olurdu. Gerçi vw grubunun satışla ilgili bir kaygısı yok araç almak için sıra beklemek gerekiyor. Sanırım bu sebeple reklam yapmıyorlar. Fabrikadan yeterli araç çekemiyorlar aldıklarıda hemen satılıyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.