Şimdi Ara

seat leon için lpg??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
5.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2008 model 1.6 motor leonum var. sizce en sessiz ve en iyi lpg olarak ne taktırmalıyım? prins biraz pahalı oldğu için prins hariç neyi tavsiye edersiniz? yakıt ekonomisi ve sessizlik ön planda olacak...



  • Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...
    quote:

    Orjinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...



    Tabi canım brc den baskasıyla iyi kalibrasyon olmaz. O yuzden en az brc yaktırıyor. Brc de hic bir zaman arıza lambası yanmaz. Diger hepsinde arıza lambası kesin yanar. Hey allahım ya. Bıkmadınız gittiniz.

    hocam hepsi aynı bu lpg sistemlerinin. Belki atiker hatta 790 liralık ramses bile isinizi gorecek. Sorunsuz bineceksiniz. Ya da prins taktırsanız da lpg ciden cıkmayacaksınız. Kader kısmet. Bu sektorde isimiz Allaha kalmıs durumda. Gidin iyi montaj yapan ve satıs sonrası destegi iyi olan bir marka taktırın. Ses konusunda bazı enjektorlerin sesli calıstıgı dogrudur. Bunları arastırın. Hangisi kafanıza yatıyorsa ve kesinlikle montajı iyi ve satıs sonrası destegi iyi olan yerden taktırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mprivateturun

    quote:

    Orjinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...



    Tabi canım brc den baskasıyla iyi kalibrasyon olmaz. O yuzden en az brc yaktırıyor. Brc de hic bir zaman arıza lambası yanmaz. Diger hepsinde arıza lambası kesin yanar. Hey allahım ya. Bıkmadınız gittiniz.

    hocam hepsi aynı bu lpg sistemlerinin. Belki atiker hatta 790 liralık ramses bile isinizi gorecek. Sorunsuz bineceksiniz. Ya da prins taktırsanız da lpg ciden cıkmayacaksınız. Kader kısmet. Bu sektorde isimiz Allaha kalmıs durumda. Gidin iyi montaj yapan ve satıs sonrası destegi iyi olan bir marka taktırın. Ses konusunda bazı enjektorlerin sesli calıstıgı dogrudur. Bunları arastırın. Hangisi kafanıza yatıyorsa ve kesinlikle montajı iyi ve satıs sonrası destegi iyi olan yerden taktırın.

    Alıntıları Göster
    Hocam acaba hangi yönden ayni?

    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...



    Tabi canım brc den baskasıyla iyi kalibrasyon olmaz. O yuzden en az brc yaktırıyor. Brc de hic bir zaman arıza lambası yanmaz. Diger hepsinde arıza lambası kesin yanar. Hey allahım ya. Bıkmadınız gittiniz.

    hocam hepsi aynı bu lpg sistemlerinin. Belki atiker hatta 790 liralık ramses bile isinizi gorecek. Sorunsuz bineceksiniz. Ya da prins taktırsanız da lpg ciden cıkmayacaksınız. Kader kısmet. Bu sektorde isimiz Allaha kalmıs durumda. Gidin iyi montaj yapan ve satıs sonrası destegi iyi olan bir marka taktırın. Ses konusunda bazı enjektorlerin sesli calıstıgı dogrudur. Bunları arastırın. Hangisi kafanıza yatıyorsa ve kesinlikle montajı iyi ve satıs sonrası destegi iyi olan yerden taktırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mprivateturun

    quote:

    Orjinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...



    Tabi canım brc den baskasıyla iyi kalibrasyon olmaz. O yuzden en az brc yaktırıyor. Brc de hic bir zaman arıza lambası yanmaz. Diger hepsinde arıza lambası kesin yanar. Hey allahım ya. Bıkmadınız gittiniz.

    hocam hepsi aynı bu lpg sistemlerinin. Belki atiker hatta 790 liralık ramses bile isinizi gorecek. Sorunsuz bineceksiniz. Ya da prins taktırsanız da lpg ciden cıkmayacaksınız. Kader kısmet. Bu sektorde isimiz Allaha kalmıs durumda. Gidin iyi montaj yapan ve satıs sonrası destegi iyi olan bir marka taktırın. Ses konusunda bazı enjektorlerin sesli calıstıgı dogrudur. Bunları arastırın. Hangisi kafanıza yatıyorsa ve kesinlikle montajı iyi ve satıs sonrası destegi iyi olan yerden taktırın.

    Alıntıları Göster
    Gerginliğe sebep yok, 9 firmanın zamanında distributorluğunu yaparak ve sektörde devamlı kendimizi geliştirmeye çalışarak hangi programın hangi üstünlüklerini olduklarını bi zahmet bilelim.

    Siz çok basite indiriyorsunuz, o zaman her cep telefonu aynı işi görüyor, ne gerek var iphone almaya, gidin trident mrident alın hem çift hatlı çok daha gelişmiş, ama elinizi vicdanınıza koyun da söyleyin hiç mi fark yok?

    Biz burada cevap arayan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyoruz, faydamız dokunursa ne ala, ama sizin gibi muhalefet olan arkadaşlara cevap yazmaktan gerçekten bıktık, sanki çok tecrübeniz varmış gibi, bir çırpıda herşeyi anlıyabilme kapasitesine haiz miş gibi ifadeler veriyorsunuz. Bırakın da temsilciler birbirinin açığını çıkarsınlar (eğer çıkarabiliyorlarsa) siz de kullanıcı olarak şuana kadar kullanmış olduklarınız ile ilgili bilgiler ve yorumlar yazın.

    Ama bizim vermek istediğimiz doğru bilgilere engel olmayın.

    BRC'nin enjektörleri diğer italyan sistemlerin ki gibi değildir, meme ucu sorunu meydana gelmez, o yüzden akışkan hızını belli sınırlar içinde tutmak zorunda kalmaz, istenilen yakıtı istediği miktarda TAM OLARAK verebildiği için arıza lambası yakmaz, plug&drive benzin enjektörleri ile gaz enjektörleri hata payı çok düşük kalacak şekilde yada hiç olmayacak şekilde kalibrasyon yapar, uzun sürer ama tam yapar. Yani montajda hata yoksa, dediklerim aynen geçerlidir.

    Sizin bildiğiniz hangi italyan sistem bunları sağlıyor lütfen söyleyiniz? Lütfen hangilerinde meme proplemi yok söyleyiniz?

    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...



    Tabi canım brc den baskasıyla iyi kalibrasyon olmaz. O yuzden en az brc yaktırıyor. Brc de hic bir zaman arıza lambası yanmaz. Diger hepsinde arıza lambası kesin yanar. Hey allahım ya. Bıkmadınız gittiniz.

    hocam hepsi aynı bu lpg sistemlerinin. Belki atiker hatta 790 liralık ramses bile isinizi gorecek. Sorunsuz bineceksiniz. Ya da prins taktırsanız da lpg ciden cıkmayacaksınız. Kader kısmet. Bu sektorde isimiz Allaha kalmıs durumda. Gidin iyi montaj yapan ve satıs sonrası destegi iyi olan bir marka taktırın. Ses konusunda bazı enjektorlerin sesli calıstıgı dogrudur. Bunları arastırın. Hangisi kafanıza yatıyorsa ve kesinlikle montajı iyi ve satıs sonrası destegi iyi olan yerden taktırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Berlin_

    Gerginliğe sebep yok, 9 firmanın zamanında distributorluğunu yaparak ve sektörde devamlı kendimizi geliştirmeye çalışarak hangi programın hangi üstünlüklerini olduklarını bi zahmet bilelim.

    Siz çok basite indiriyorsunuz, o zaman her cep telefonu aynı işi görüyor, ne gerek var iphone almaya, gidin trident mrident alın hem çift hatlı çok daha gelişmiş, ama elinizi vicdanınıza koyun da söyleyin hiç mi fark yok?

    Biz burada cevap arayan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyoruz, faydamız dokunursa ne ala, ama sizin gibi muhalefet olan arkadaşlara cevap yazmaktan gerçekten bıktık, sanki çok tecrübeniz varmış gibi, bir çırpıda herşeyi anlıyabilme kapasitesine haiz miş gibi ifadeler veriyorsunuz. Bırakın da temsilciler birbirinin açığını çıkarsınlar (eğer çıkarabiliyorlarsa) siz de kullanıcı olarak şuana kadar kullanmış olduklarınız ile ilgili bilgiler ve yorumlar yazın.

    Ama bizim vermek istediğimiz doğru bilgilere engel olmayın.

    BRC'nin enjektörleri diğer italyan sistemlerin ki gibi değildir, meme ucu sorunu meydana gelmez, o yüzden akışkan hızını belli sınırlar içinde tutmak zorunda kalmaz, istenilen yakıtı istediği miktarda TAM OLARAK verebildiği için arıza lambası yakmaz, plug&drive benzin enjektörleri ile gaz enjektörleri hata payı çok düşük kalacak şekilde yada hiç olmayacak şekilde kalibrasyon yapar, uzun sürer ama tam yapar. Yani montajda hata yoksa, dediklerim aynen geçerlidir.

    Sizin bildiğiniz hangi italyan sistem bunları sağlıyor lütfen söyleyiniz? Lütfen hangilerinde meme proplemi yok söyleyiniz?

    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: _Berlin_

    Sanırım sesten korkmanızın en büyük nedeni landirenzo mu? Daha önce bununla ilgili bir başlık açmıştınız sanırsam.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Zaten OEM olarak birçok firmanın tercihi BRC, yaygın servis ağı ve eğitilimiş teknik ekip ile en iyi hizmeti BRC'den alcağınızı düşünüyorum.

    www.2a-lpg.com dan size en yakın bayii'yi tercih edebilirsiniz.

    Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun...



    Tabi canım brc den baskasıyla iyi kalibrasyon olmaz. O yuzden en az brc yaktırıyor. Brc de hic bir zaman arıza lambası yanmaz. Diger hepsinde arıza lambası kesin yanar. Hey allahım ya. Bıkmadınız gittiniz.

    hocam hepsi aynı bu lpg sistemlerinin. Belki atiker hatta 790 liralık ramses bile isinizi gorecek. Sorunsuz bineceksiniz. Ya da prins taktırsanız da lpg ciden cıkmayacaksınız. Kader kısmet. Bu sektorde isimiz Allaha kalmıs durumda. Gidin iyi montaj yapan ve satıs sonrası destegi iyi olan bir marka taktırın. Ses konusunda bazı enjektorlerin sesli calıstıgı dogrudur. Bunları arastırın. Hangisi kafanıza yatıyorsa ve kesinlikle montajı iyi ve satıs sonrası destegi iyi olan yerden taktırın.


    Alıntıları Göster
    önemli olan marka değil önemli olan işçilik brc yada romano yada landirenzo olması önemli değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    önemli olan marka değil önemli olan işçilik brc yada romano yada landirenzo olması önemli değil

    Alıntıları Göster
    Sayın berlin benim tepkim siz gelip burda en iyi kit brc gibi davranıyorsunuz. Diger kitleri taktırsa sorun ustune sorun yasayacak gibiye cekiyorsunuz. Bir kere sunu soyleleyim bakın tum markaların sistemi aynı. Bir tank bir regulator. iki kesici 4 enjektor ecu borular kablolar vs hepsi aynı.

    Simdi cep telefonuyla lpg sisteminin ne alakası var anlayamadım eminim siz de anlayamadınız. Kullanım amacına gore degisen seyler bunlar. Ayrıca iphone dediginiz 3000 lira trinden 300 lira degil. Neden bu kadar fiyat farkı var? Madem Brc en kalitelisi neden en pahalısı degil. Siz gariban babası mısınız? Brc en iyisiyse neden en pahalısı degil.

    Ben de cevap arayan arkadaslara yardımcı olmaya calısıyorum. Su an kullandıgım kitten oldukca memnunum hic bir sorunu yok Allaha sukur. Atiker kullanıp da hic bir sorunu olmayan kisilerde var. Oldukca tecrubem var. Bundan emin olabilirsiniz. Temsilciler aynı sektorden oldukları icin birbirlerine .ok atmıyorlar. Bunu cok iyi sekilde gordum. Bu ortamda bi yanlıstan bahsedilmedi. Ozelden gorustuk. Bu onemli degil ama merak ederseniz ozelden gorusebiliriz. Ama gorusemeyiz benim pm kapandı acamıyorum. Ama cep telden gorusebiliriz. Neyse. ben kullanıcı olarak yorumlarımı yazıyorum. Ve sizin soylediklerinizden yola cıkarak.

    Sizin vermek istediginiz dogru bilgilere engel olmuyorum sizin verdiginiz yalan bilgilere engel olmaya calısıyorum.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Bu koyu yeri siz yazdınız. Simdi En iyi kalibrasyon brc ile mi yapılıyor. Yani en fazla tasarrufu brc mi yaptırıyor? Arıza lambası yanmama olayı garanti mi?
    En az performans kaybı brc de mi? Ben en kotusu Brc demiyorum. Hemen hemen hepsi aynı diyorum. Allah icin soyleyin bu dediklerinizin garantisini veriyor musunuz?

    Evet enjektorleri farklı olabilir. Ama oyle gozle gorulur bir fark olacagını sanmıyorum. Cap olculeri derdi olmamasının nedeni ne onu sorabilir miyim? Ayrıca enjektorleri bildigim kadarıyla brc kendisi yapmıyor. Farklı bir firmaya yaptırıyor. Sonucta bu brc nin basarısı degildir. Ayrıca sizin sisteminizin faklı oldugunu soylediginiz sadece yazılım ve enjektor. Ben simdi 790 liraya ramses taktırsam ve brc nin regulatorlerini ve yazılımını yukletsem aynı performansı alacagım degil mi? Cevabınız evetse ki kesinlikle evet o zaman pek de bir fark yokmus. Evet yazılımda fark olur enjektorde fark olur. Hem madem fark cok fazla neden prisn 2200 liraya satılıyor demek ki onun enjektorleri ve yazılımı daha iyi. Sonucta siz adınız gibi biliyorsunuz. Hepsinin hemen hemen aynı oldugunu ama sonucta ekmek kapınız reklam yapma ihtiyacı duduyorsunuz.

    Eger bana brc digerlerine gore en az sorun en az yakıt sarfiyatı en yuksek performans garantisini veriyorsa herkese brc taktırmalarını oneririm. Ayrıca zaten ben de simdi olsa brc taktırırdım. Cunku servis agı cok genis. Ancak sizin bu tavrınız ve bir arkadasıma brc 2a muhendislik bayisindeki yapılan saygısız ve vurdumduymaz davranıs beni sogutuyor. Bana delikanlı olsun da en dandik markayı en pahalıya satsın. yeter ki delikanlı olsun. Malı satana kadar soyle boyle sattıktan sonra yan cizmeler ne demektir.

    Ayrıca simdi siz Brc satıcısı olarak tabiki Brc yi oveceksiniz. Ancak baska bir marka distributorune gidince sizin markanızı yerden yere vuruyorlar. Ve de kendi az duyulmus markalrını oneriyorlar. Simdi bu adamlar brc bayiligi alamıyor mu? Hayır alıyorlar. Hem de Brc takıyorlar da. Ama diger markayı oneriyorlar simdi bu adamlar mal mı? Bilmiyorlar mı? yoksa brc hakketten kalitesiz mi? Yoksa bu adamlar kar amaclı mı bunu yapıyor? Bence kar amaclı? Sizce de degil mi? Evet iste burada sonuc sudur siz de kar amaclısınız bizim gozumuzde cunku sizimn malınız. Tabiki kotu demeyeceksiniz.

    Bu sektorde herkes tutturabildigine satıyor. Brc 1500 den gidiyor o yuzden 1500. Ayrıca atiker kullandınız mı? Aracınıza monte ettiniz mi? Belki brc den daha kaliteli enjektor kullanıyorlar. Belki yazılımları sizinkinden cok daha iyi? Nasıl biliyorsunuz? Once siz bi butun lkpg kitlerinizi kendi aracınıza monte edin sonra burda su iyi bu kotu diyin.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mprivateturun

    Sayın berlin benim tepkim siz gelip burda en iyi kit brc gibi davranıyorsunuz. Diger kitleri taktırsa sorun ustune sorun yasayacak gibiye cekiyorsunuz. Bir kere sunu soyleleyim bakın tum markaların sistemi aynı. Bir tank bir regulator. iki kesici 4 enjektor ecu borular kablolar vs hepsi aynı.

    Simdi cep telefonuyla lpg sisteminin ne alakası var anlayamadım eminim siz de anlayamadınız. Kullanım amacına gore degisen seyler bunlar. Ayrıca iphone dediginiz 3000 lira trinden 300 lira degil. Neden bu kadar fiyat farkı var? Madem Brc en kalitelisi neden en pahalısı degil. Siz gariban babası mısınız? Brc en iyisiyse neden en pahalısı degil.

    Ben de cevap arayan arkadaslara yardımcı olmaya calısıyorum. Su an kullandıgım kitten oldukca memnunum hic bir sorunu yok Allaha sukur. Atiker kullanıp da hic bir sorunu olmayan kisilerde var. Oldukca tecrubem var. Bundan emin olabilirsiniz. Temsilciler aynı sektorden oldukları icin birbirlerine .ok atmıyorlar. Bunu cok iyi sekilde gordum. Bu ortamda bi yanlıstan bahsedilmedi. Ozelden gorustuk. Bu onemli degil ama merak ederseniz ozelden gorusebiliriz. Ama gorusemeyiz benim pm kapandı acamıyorum. Ama cep telden gorusebiliriz. Neyse. ben kullanıcı olarak yorumlarımı yazıyorum. Ve sizin soylediklerinizden yola cıkarak.

    Sizin vermek istediginiz dogru bilgilere engel olmuyorum sizin verdiginiz yalan bilgilere engel olmaya calısıyorum.

    Yakıt ekonomosi için sisteminizin çok iyi bir kalibrasyona sahip olmalı, bunu da BRC'nin plug&drive yazılımı ile yapabilirsiniz, BRC'nin enjektörlerinde nozzle çapı ölçüleri derdi olmaz, dolaysıyla arıza lambası yakmaz, dolaysıyla sistemin istediği yakıtı tam olarak verir. Performans kaybınız minimumda tutulur.

    Bu koyu yeri siz yazdınız. Simdi En iyi kalibrasyon brc ile mi yapılıyor. Yani en fazla tasarrufu brc mi yaptırıyor? Arıza lambası yanmama olayı garanti mi?
    En az performans kaybı brc de mi? Ben en kotusu Brc demiyorum. Hemen hemen hepsi aynı diyorum. Allah icin soyleyin bu dediklerinizin garantisini veriyor musunuz?

    Evet enjektorleri farklı olabilir. Ama oyle gozle gorulur bir fark olacagını sanmıyorum. Cap olculeri derdi olmamasının nedeni ne onu sorabilir miyim? Ayrıca enjektorleri bildigim kadarıyla brc kendisi yapmıyor. Farklı bir firmaya yaptırıyor. Sonucta bu brc nin basarısı degildir. Ayrıca sizin sisteminizin faklı oldugunu soylediginiz sadece yazılım ve enjektor. Ben simdi 790 liraya ramses taktırsam ve brc nin regulatorlerini ve yazılımını yukletsem aynı performansı alacagım degil mi? Cevabınız evetse ki kesinlikle evet o zaman pek de bir fark yokmus. Evet yazılımda fark olur enjektorde fark olur. Hem madem fark cok fazla neden prisn 2200 liraya satılıyor demek ki onun enjektorleri ve yazılımı daha iyi. Sonucta siz adınız gibi biliyorsunuz. Hepsinin hemen hemen aynı oldugunu ama sonucta ekmek kapınız reklam yapma ihtiyacı duduyorsunuz.

    Eger bana brc digerlerine gore en az sorun en az yakıt sarfiyatı en yuksek performans garantisini veriyorsa herkese brc taktırmalarını oneririm. Ayrıca zaten ben de simdi olsa brc taktırırdım. Cunku servis agı cok genis. Ancak sizin bu tavrınız ve bir arkadasıma brc 2a muhendislik bayisindeki yapılan saygısız ve vurdumduymaz davranıs beni sogutuyor. Bana delikanlı olsun da en dandik markayı en pahalıya satsın. yeter ki delikanlı olsun. Malı satana kadar soyle boyle sattıktan sonra yan cizmeler ne demektir.

    Ayrıca simdi siz Brc satıcısı olarak tabiki Brc yi oveceksiniz. Ancak baska bir marka distributorune gidince sizin markanızı yerden yere vuruyorlar. Ve de kendi az duyulmus markalrını oneriyorlar. Simdi bu adamlar brc bayiligi alamıyor mu? Hayır alıyorlar. Hem de Brc takıyorlar da. Ama diger markayı oneriyorlar simdi bu adamlar mal mı? Bilmiyorlar mı? yoksa brc hakketten kalitesiz mi? Yoksa bu adamlar kar amaclı mı bunu yapıyor? Bence kar amaclı? Sizce de degil mi? Evet iste burada sonuc sudur siz de kar amaclısınız bizim gozumuzde cunku sizimn malınız. Tabiki kotu demeyeceksiniz.

    Bu sektorde herkes tutturabildigine satıyor. Brc 1500 den gidiyor o yuzden 1500. Ayrıca atiker kullandınız mı? Aracınıza monte ettiniz mi? Belki brc den daha kaliteli enjektor kullanıyorlar. Belki yazılımları sizinkinden cok daha iyi? Nasıl biliyorsunuz? Once siz bi butun lkpg kitlerinizi kendi aracınıza monte edin sonra burda su iyi bu kotu diyin.

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    Sayın mprivateturun,

    Cep telefonu bir benzetmeydi, köydeki dedeme gitsen bir 3210 versen birde iphone versen ona göre ikisi de aynı işi görür, çünkü topu topu şarja sokar telefon açar, başka bir üçüncü işi yapmaz, dolaysıyla ona göre ikisi de birdir. Dolaysıyla, bazı araçlarda ve bazı kullanıcılarda yerli ile hollandalı da aynıdır. Çünkü o kişi yılda yaptığı kilometre azdır, ani ivmelenmeler veya uzun yollar gibi problemi yoktur, işten eve evden işe götürsün ama performansı düşsün önemli değildir...

    Allah sizden razı olsun, daha çok kullanıcı görmek isteriz, keşke benim montaj yaptığım herkes burada düşüncesini paylaşsa, bende ona göre kendime çeki düzen versem yada bir farkım varsa o açığa çıksa. Temsilcilerle çok tartıştığımızı bu forum görmüştür, en azından mtm ve ekogas ile yapılan tartışmaları takip ettiniz, arama butonundan da tekrar takip edebilirsiniz, herkes elindeki veriler kadarıyla konuşmaya çalıştı çalışıyor. Yeri gelmiştir ağzımın payını almışımdır, yeri gelmiştir karşı tarafı bilgilendirmişizdir. Elbette herzaman sizinle görüşmek isterim, ama tartışmak için değil tanışmak için icabında dost olmak için.

    Yanlış bilgilerime engel olmak istemeniz çok güzel, ama keşke yanlış olsa.

    Koyu ile yazdıklarımı evet benim yazılarım; Şimdi kalibrasyonda bazı ince ayarlar vardır, atıyorum sakin bir sürüşte 2500 devirdeki kalibrasyonu herkes yapabilir, yani şöyle anlatayım aracın kullanımının %70ini herkes yapabilir, ama performans kalibrasyonu yada yüksek hız kalibrasyonu yada yokuşlarda zorlandığındaki kalibrasyon maalesef ince ayar isteyen durumlardır, burada da yazılımların bize vermeye çalıştığı doneler çok önemlidir. Sektördeki birçok kişiyi o ince ayarlar ilgilendirmez bile, 1000 1 karşılaştıkları durumlardır, Samsun büyükşehir olmasına karşın hep aynı arabalar gelir bize, ama istanbul ankara gibi yerlerde inanılmaz arabalar gelir, hani ferrari'nin hikayesi var ya, o kadar şaşırırsınız, hummer'lar mı istemessiniz bmw 7'ler mi istemezsiniz... Dolaysıyla bu ince ayarları daha çok farklı araçlar gelenler bilir ve normal araçlarda da uygulayacakları durumlar olur.

    Meme çapı gazın debisini etkiler, debi yanı akışkan hızı, inanın yazılımın hesapladığı ile aktarılan yakıt aynı olması lazım ki hem tüketim olarak hem de performans olarak istenilen verilebilsin. Kaç yıldır başka bir italyan firmanın bayiliğini yaptık, cihaz çok iyi, belki de sektörde bu işi çözen ilkler arasında, ama yeri geliyor aynı tip aynı yıl aynı motor arabada başka çaplar kullanmak zorunda kaldık, defalarca arıza lambasını söndürmek için kalibrasyon ayarları yaptık, aynı yazılım brc enjektörlerine sahip olmuş olsaydı bu tarz problemler yaşamazdık.

    Şimdi, meme çapı problemi olmayan brc, ecu'nun hesaplayabildiği akışkanları verebiliyorsa, hem ekonomik anlamda en az yakanıdır hem performans istendiğinde performansı verebilen en iyileri arasındadır. Birçok yerli firma fakir karışım dediğimiz şeye sebep olur, evet belki bazı devirlerde brc'den daha az yakıyor ama motorun istediği yakıt miktarını almıyor, dolaysıyla sizce motorda bir zorlanma ve ileriye dönük bir yıpranma meydana gelmez mi? ARıza lambasının yakmasının %90 sebebi fakir yada zengin karışımdır.

    Size garanti veremem, çünkü bayii brc de olsa çok iyi bir montajcı demek değildir, türkiye ortalamasının üzerinde bir bayiidir ama yukarıda bahsettiğim ince ayarları ve montaj kalitesinden şüpheliyim, ama gidin faruk sevgiliye montaj yaptırın, hem gereken özeni hem olması gereken mesafeleri en iyi bilenlerdendir. Örneğin biz 2 günden önce araç teslim etmiyoruz, 4 saatte teslim edip işimize gücümüze bakmak istemezmiyiz? Ama yaptığımız iş ile gurur duymak istiyoruz.

    Her şeyin bir pazar payı vardır, prins az satılır ama çok kar bırakır, birçok bayiinin brc satmak istememe sebebi yerli cihazı takarsa %65 daha fazla kar marjı bırakıyor, siz olsanız hangisini önerirsiniz?

    Atiker'in yetkili bayiisi bile oldum, daha fazla söze gerek yok herhalde. Devamlı ramses'in adı geçiyor en ucuz diye, ramses'i karıştırmak istemiyorum.

    Ama size şöyle birşey söyleyim iki ayrı italyan firması aynı AEB yazılımını kullanıyor, birinci firmanın 3 yıl önce kullandığı yazılımı ikinci firma anca kullanmaya başladı. Yani yazılımlar ve cihazlar aynı gibi bakmayın lütfen.

    Ben kendi aracıma ramseste taktım diğer yerlileri de taktım italyanları da taktım, önce kendim denerim sonra satarım... Şu an iki firma satıyorum biri brc diğeri tomasetto. Bir yerli daha deneme aşamasındayım, eğer memnun kalırsam bu forumlarda sonuna kadar savunurum da, memnun kalmadıklarımı ise deşifre etmek istemem. Ama maalesef ekogas'ta kendimi tutamadım, ana sayflarında yazdıklarını sindirememiştim.

    Sevgi ve Saygılar, umarım kalbinizi kırmamışımdır, herkes brc taktıracak diye birşey yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Berlin_

    Sayın mprivateturun,

    Cep telefonu bir benzetmeydi, köydeki dedeme gitsen bir 3210 versen birde iphone versen ona göre ikisi de aynı işi görür, çünkü topu topu şarja sokar telefon açar, başka bir üçüncü işi yapmaz, dolaysıyla ona göre ikisi de birdir. Dolaysıyla, bazı araçlarda ve bazı kullanıcılarda yerli ile hollandalı da aynıdır. Çünkü o kişi yılda yaptığı kilometre azdır, ani ivmelenmeler veya uzun yollar gibi problemi yoktur, işten eve evden işe götürsün ama performansı düşsün önemli değildir...

    Allah sizden razı olsun, daha çok kullanıcı görmek isteriz, keşke benim montaj yaptığım herkes burada düşüncesini paylaşsa, bende ona göre kendime çeki düzen versem yada bir farkım varsa o açığa çıksa. Temsilcilerle çok tartıştığımızı bu forum görmüştür, en azından mtm ve ekogas ile yapılan tartışmaları takip ettiniz, arama butonundan da tekrar takip edebilirsiniz, herkes elindeki veriler kadarıyla konuşmaya çalıştı çalışıyor. Yeri gelmiştir ağzımın payını almışımdır, yeri gelmiştir karşı tarafı bilgilendirmişizdir. Elbette herzaman sizinle görüşmek isterim, ama tartışmak için değil tanışmak için icabında dost olmak için.

    Yanlış bilgilerime engel olmak istemeniz çok güzel, ama keşke yanlış olsa.

    Koyu ile yazdıklarımı evet benim yazılarım; Şimdi kalibrasyonda bazı ince ayarlar vardır, atıyorum sakin bir sürüşte 2500 devirdeki kalibrasyonu herkes yapabilir, yani şöyle anlatayım aracın kullanımının %70ini herkes yapabilir, ama performans kalibrasyonu yada yüksek hız kalibrasyonu yada yokuşlarda zorlandığındaki kalibrasyon maalesef ince ayar isteyen durumlardır, burada da yazılımların bize vermeye çalıştığı doneler çok önemlidir. Sektördeki birçok kişiyi o ince ayarlar ilgilendirmez bile, 1000 1 karşılaştıkları durumlardır, Samsun büyükşehir olmasına karşın hep aynı arabalar gelir bize, ama istanbul ankara gibi yerlerde inanılmaz arabalar gelir, hani ferrari'nin hikayesi var ya, o kadar şaşırırsınız, hummer'lar mı istemessiniz bmw 7'ler mi istemezsiniz... Dolaysıyla bu ince ayarları daha çok farklı araçlar gelenler bilir ve normal araçlarda da uygulayacakları durumlar olur.

    Meme çapı gazın debisini etkiler, debi yanı akışkan hızı, inanın yazılımın hesapladığı ile aktarılan yakıt aynı olması lazım ki hem tüketim olarak hem de performans olarak istenilen verilebilsin. Kaç yıldır başka bir italyan firmanın bayiliğini yaptık, cihaz çok iyi, belki de sektörde bu işi çözen ilkler arasında, ama yeri geliyor aynı tip aynı yıl aynı motor arabada başka çaplar kullanmak zorunda kaldık, defalarca arıza lambasını söndürmek için kalibrasyon ayarları yaptık, aynı yazılım brc enjektörlerine sahip olmuş olsaydı bu tarz problemler yaşamazdık.

    Şimdi, meme çapı problemi olmayan brc, ecu'nun hesaplayabildiği akışkanları verebiliyorsa, hem ekonomik anlamda en az yakanıdır hem performans istendiğinde performansı verebilen en iyileri arasındadır. Birçok yerli firma fakir karışım dediğimiz şeye sebep olur, evet belki bazı devirlerde brc'den daha az yakıyor ama motorun istediği yakıt miktarını almıyor, dolaysıyla sizce motorda bir zorlanma ve ileriye dönük bir yıpranma meydana gelmez mi? ARıza lambasının yakmasının %90 sebebi fakir yada zengin karışımdır.

    Size garanti veremem, çünkü bayii brc de olsa çok iyi bir montajcı demek değildir, türkiye ortalamasının üzerinde bir bayiidir ama yukarıda bahsettiğim ince ayarları ve montaj kalitesinden şüpheliyim, ama gidin faruk sevgiliye montaj yaptırın, hem gereken özeni hem olması gereken mesafeleri en iyi bilenlerdendir. Örneğin biz 2 günden önce araç teslim etmiyoruz, 4 saatte teslim edip işimize gücümüze bakmak istemezmiyiz? Ama yaptığımız iş ile gurur duymak istiyoruz.

    Her şeyin bir pazar payı vardır, prins az satılır ama çok kar bırakır, birçok bayiinin brc satmak istememe sebebi yerli cihazı takarsa %65 daha fazla kar marjı bırakıyor, siz olsanız hangisini önerirsiniz?

    Atiker'in yetkili bayiisi bile oldum, daha fazla söze gerek yok herhalde. Devamlı ramses'in adı geçiyor en ucuz diye, ramses'i karıştırmak istemiyorum.

    Ama size şöyle birşey söyleyim iki ayrı italyan firması aynı AEB yazılımını kullanıyor, birinci firmanın 3 yıl önce kullandığı yazılımı ikinci firma anca kullanmaya başladı. Yani yazılımlar ve cihazlar aynı gibi bakmayın lütfen.

    Ben kendi aracıma ramseste taktım diğer yerlileri de taktım italyanları da taktım, önce kendim denerim sonra satarım... Şu an iki firma satıyorum biri brc diğeri tomasetto. Bir yerli daha deneme aşamasındayım, eğer memnun kalırsam bu forumlarda sonuna kadar savunurum da, memnun kalmadıklarımı ise deşifre etmek istemem. Ama maalesef ekogas'ta kendimi tutamadım, ana sayflarında yazdıklarını sindirememiştim.

    Sevgi ve Saygılar, umarım kalbinizi kırmamışımdır, herkes brc taktıracak diye birşey yok...

    Alıntıları Göster
    Sayın mprivateturun,

    Bazı insanlar vardır ki ne kadar hakaret ederseniz edin gülüp geçerler(vurdum duymaz);bazı insanlar da vardır ki belki de önemsiz bir müdehalede çok büyük tepki gösterirler(aşırı hassas).Şimdi bu iki tip insanı 2 araca benzetelim ;
    birinci anlattığımız kişi 1998 model bir opel olsun.siz bu araca piyasadaki orta kalite bir cihazını takarsanız kısa vadede büyük bir sorun yaşamazsınız;araçta bu sisteme uyum sağlayabilir.
    İkinci tipteki insanı da 2008 leon a benzetelim.Siz leona piyasının orta ve düşük kalitedeki bir sistemi monte ederseniz araç anında size büyük tepkiler verecektir.

    Forumdaki araç 2008 model seat leon çok hassas bir araçtır;bu araca piyasanın kaliteli ürünlerinden biri takılmalıdır.@berlin de bunu açıklamak istemiştir.Bakınız biz montajcılar 3 kuruş para kazanacağız diye helal ve ahlaki olmayan ithamlarda bulunmayız bulunmamalıyız.Bu araca sorunsuz bir sistem takılacaksa ve aynı zamanda montaj sonrası hizmet almak istiyorsa tabi ki BRC.Lütfen her konuda bilginiz ve tecrübeleriniz dahilinde insanlara yol göstermeye çalışın.Belki siz memnun olabilirsiniz ama herkeste sizin aracınızdan yok ve her aracın karakteri farklı;iyi niyetinizden dolayı insanlara hata yaptırabilirsiniz.Saygılarımızla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Sayın mprivateturun,

    Bazı insanlar vardır ki ne kadar hakaret ederseniz edin gülüp geçerler(vurdum duymaz);bazı insanlar da vardır ki belki de önemsiz bir müdehalede çok büyük tepki gösterirler(aşırı hassas).Şimdi bu iki tip insanı 2 araca benzetelim ;
    birinci anlattığımız kişi 1998 model bir opel olsun.siz bu araca piyasadaki orta kalite bir cihazını takarsanız kısa vadede büyük bir sorun yaşamazsınız;araçta bu sisteme uyum sağlayabilir.
    İkinci tipteki insanı da 2008 leon a benzetelim.Siz leona piyasının orta ve düşük kalitedeki bir sistemi monte ederseniz araç anında size büyük tepkiler verecektir.

    Forumdaki araç 2008 model seat leon çok hassas bir araçtır;bu araca piyasanın kaliteli ürünlerinden biri takılmalıdır.@berlin de bunu açıklamak istemiştir.Bakınız biz montajcılar 3 kuruş para kazanacağız diye helal ve ahlaki olmayan ithamlarda bulunmayız bulunmamalıyız.Bu araca sorunsuz bir sistem takılacaksa ve aynı zamanda montaj sonrası hizmet almak istiyorsa tabi ki BRC.Lütfen her konuda bilginiz ve tecrübeleriniz dahilinde insanlara yol göstermeye çalışın.Belki siz memnun olabilirsiniz ama herkeste sizin aracınızdan yok ve her aracın karakteri farklı;iyi niyetinizden dolayı insanlara hata yaptırabilirsiniz.Saygılarımızla...

    Alıntıları Göster
    Sayın goksar,

    Hortumundan vidasına kadar tamamı ithal, diğer ürünlere göre çok daha sessiz çalışma özelliğine ve sadece birkaç markada bulunan R115 sertifikasına sahip olan Romano'yu Kahvecioğlu A.Ş. güvencesiyle gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz. Türkiye'nin neresinde olursanız olun yaygın servis ağımızın yanında gerektiği takdirde aynı gün içerisinde uçakla teknik personelimizi göndererek de aracınıza teknik desteği vermekteyiz.
    Romano kitler, ürünün Türkiye Tek Distribütörü olan firmamızın yetkili servisleri dışında her hangi bir yerde bulunmadığı yani hiç bir zaman spota düşmediği için Romano logosunu gördüğünüz bütün servislerde garanti sürecinde işlem görürsünüz. Tabelasında markanın logosunu görüp girdiğinizde farklı bir distribütöre bağlı bir servisle karşılaşmanız mümkün değildir.

    Detaylı bilgi için size en yakın servis noktamızın iletişim bilgilerini PM ile gönderdim.

    Saygılarımla,

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aktif Değil

    Sayın goksar,

    Hortumundan vidasına kadar tamamı ithal, diğer ürünlere göre çok daha sessiz çalışma özelliğine ve sadece birkaç markada bulunan R115 sertifikasına sahip olan Romano'yu Kahvecioğlu A.Ş. güvencesiyle gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz. Türkiye'nin neresinde olursanız olun yaygın servis ağımızın yanında gerektiği takdirde aynı gün içerisinde uçakla teknik personelimizi göndererek de aracınıza teknik desteği vermekteyiz.
    Romano kitler, ürünün Türkiye Tek Distribütörü olan firmamızın yetkili servisleri dışında her hangi bir yerde bulunmadığı yani hiç bir zaman spota düşmediği için Romano logosunu gördüğünüz bütün servislerde garanti sürecinde işlem görürsünüz. Tabelasında markanın logosunu görüp girdiğinizde farklı bir distribütöre bağlı bir servisle karşılaşmanız mümkün değildir.

    Detaylı bilgi için size en yakın servis noktamızın iletişim bilgilerini PM ile gönderdim.

    Saygılarımla,

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.

    Alıntıları Göster
    Sayın ozencler ve berlin. Acıklamalarınız icin cok tesekkur ederim. Haklı olabilirsiniz. Bakın size tekrar soyluyorum. Aracımdaki sistem aldıgımda uzerinde olmasaydı ben de Brc taktırırdım. Buna emin olabilirsiniz. Cunku yaygın servis ve urunun arkasında duran distributor. Ancak tabi bu urunun arkasında durma durumunu sadece donanım haberden gordugum kadarıyla biliyorum. Yani sizin yazdıklarınızdan biliyorum. Sayın ozencler bana kendi kitimde sorunumda cok cok yardımcı oldu sagolsun. Allah ondan razı olsun. Ancak sunu bilin. Buradan bir arkadas Brc ve atiker arasında kararsız kalmıstı. Brc nin 1500/10 taksit avantajı olmasına ragmen bulundugu sehirde arkadastan 1600 lira istenmis. Ve cok sorumsuz davranılmıs. Bu da 2a muhendislik bayisiydi. Ancak atiker bayisinde cok ilgili davranılmıs. Arkadas da atiker taktırdı. Su an icin gayet memnun. Benim icin onemli olan firmanın hatasını kabul etmesidir. Ben garanti kapsamında bozulan parca icin para odedim. Boyle durumlar olmamalı. Bunu 2A cok iyi kontrol etmeli. Bunlara fırsat vermemeli.

    Geleim 98 opel ve 2008 leon motoruna Hemen hemen ikisinin de motor teknolijelri aynı. Leonun arkadastaki modeli 1.6 litre olanı. Yani 1.6 16 valf. Yani opele olan kit lena da olacaktır. Tabi ben bu uyum saglama olayına inanmıyorum. Bence uyumu iyi motaj belirler. Adım gibi de eminim. Brc en iyi montajları yapan firmalardan birisi.

    Benim burada size tepkimin nedeni su: Arkadaslar bilmiyorlar gelip gelip burada hangi kit daha iyi olur diyorlar. Butun lpg satıcıları da bizimki olur diyor. Hayır onlarınki degil. İyi bir montajla butun kitler bu araca gayet uyumlu olabilir. Ha aracı cok extrem bir arac olur ona prisn takmak gerekir ve ya Brc takmak gerekir onu bilemem. Ayrıca kendi kitimle yasadıgım oldukca sorundan dolayı sogumus olsam da. Yakıt ve performansından oldukca memnunum. Aracım da cok da performanslı olmasa da 150 hp 210 nm tork ve 1400 kg bir arac. Siz benden daha iyi bilrsiniz benim aractaki kitin yazılımını enjektorunu ecu sunu. Simdi bcr taktırsam ne gibi bir artım olacaktı? Ayrıca bu kit su anda Brc den daha pahalıya satılıyor. Neden? Ayrıca atiker çok mu kotu bir kit? Simdi adamlar 6 8 silindirli arabalara montaj yapıyorlar bunlar yalan mı yoksa cok fena patlayacak mı? Lutfen elinizi vicdanınıza koyarak ve burada kimsenin ekmek kazancına leke surmeden cevap verin. Sonucta eger leke surulen markada o kotu durum yoksa ya da sizin markanız da da varsa kul hakkına giriyorsunuz.

    Tekrar bilgiler icin sagolun. Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aktif Değil

    Sayın goksar,

    Hortumundan vidasına kadar tamamı ithal, diğer ürünlere göre çok daha sessiz çalışma özelliğine ve sadece birkaç markada bulunan R115 sertifikasına sahip olan Romano'yu Kahvecioğlu A.Ş. güvencesiyle gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz. Türkiye'nin neresinde olursanız olun yaygın servis ağımızın yanında gerektiği takdirde aynı gün içerisinde uçakla teknik personelimizi göndererek de aracınıza teknik desteği vermekteyiz.
    Romano kitler, ürünün Türkiye Tek Distribütörü olan firmamızın yetkili servisleri dışında her hangi bir yerde bulunmadığı yani hiç bir zaman spota düşmediği için Romano logosunu gördüğünüz bütün servislerde garanti sürecinde işlem görürsünüz. Tabelasında markanın logosunu görüp girdiğinizde farklı bir distribütöre bağlı bir servisle karşılaşmanız mümkün değildir.

    Detaylı bilgi için size en yakın servis noktamızın iletişim bilgilerini PM ile gönderdim.

    Saygılarımla,

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Sayın goksar,

    Hortumundan vidasına kadar tamamı ithal, diğer ürünlere göre çok daha sessiz çalışma özelliğine ve sadece birkaç markada bulunan R115 sertifikasına sahip olan Romano'yu Kahvecioğlu A.Ş. güvencesiyle gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz. Türkiye'nin neresinde olursanız olun yaygın servis ağımızın yanında gerektiği takdirde aynı gün içerisinde uçakla teknik personelimizi göndererek de aracınıza teknik desteği vermekteyiz.
    Romano kitler, ürünün Türkiye Tek Distribütörü olan firmamızın yetkili servisleri dışında her hangi bir yerde bulunmadığı yani hiç bir zaman spota düşmediği için Romano logosunu gördüğünüz bütün servislerde garanti sürecinde işlem görürsünüz. Tabelasında markanın logosunu görüp girdiğinizde farklı bir distribütöre bağlı bir servisle karşılaşmanız mümkün değildir.

    Detaylı bilgi için size en yakın servis noktamızın iletişim bilgilerini PM ile gönderdim.

    Saygılarımla,

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.


    Hangi urunlere gore daha sessiz calısıyor. Bunu belirtebilir misiniz? Ben biraz ses durumundan rahatsızım. Belki enjektor yerlerinde bir sorun olabilir. Ama sanki ses rolantide nasılsa gaza bastıgımda da aynı ses yani hızlanma falan yok. Bu normal midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mprivateturun

    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Sayın goksar,

    Hortumundan vidasına kadar tamamı ithal, diğer ürünlere göre çok daha sessiz çalışma özelliğine ve sadece birkaç markada bulunan R115 sertifikasına sahip olan Romano'yu Kahvecioğlu A.Ş. güvencesiyle gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz. Türkiye'nin neresinde olursanız olun yaygın servis ağımızın yanında gerektiği takdirde aynı gün içerisinde uçakla teknik personelimizi göndererek de aracınıza teknik desteği vermekteyiz.
    Romano kitler, ürünün Türkiye Tek Distribütörü olan firmamızın yetkili servisleri dışında her hangi bir yerde bulunmadığı yani hiç bir zaman spota düşmediği için Romano logosunu gördüğünüz bütün servislerde garanti sürecinde işlem görürsünüz. Tabelasında markanın logosunu görüp girdiğinizde farklı bir distribütöre bağlı bir servisle karşılaşmanız mümkün değildir.

    Detaylı bilgi için size en yakın servis noktamızın iletişim bilgilerini PM ile gönderdim.

    Saygılarımla,

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.


    Hangi urunlere gore daha sessiz calısıyor. Bunu belirtebilir misiniz? Ben biraz ses durumundan rahatsızım. Belki enjektor yerlerinde bir sorun olabilir. Ama sanki ses rolantide nasılsa gaza bastıgımda da aynı ses yani hızlanma falan yok. Bu normal midir?

    Alıntıları Göster
    Merhaba Mustafa Bey,
    Bir ithalatçı olarak marka yarıştırıyor gibi olmamak adına başka bir ürün ismi bildirmedim. Ankara'daki adresimizi biliyorsunuz, her zaman yardımcı olmak için hazırız. Hatta önümüzdeki hafta Çarşamba günü müsait olursanız daha önceki gelişimde olduğu gibi Ankara ana bayiimizde yüzyüze görüşüp aracı kontrol ederiz. Telefon numaranız sistemimizde kayıtlı, fakat yine de özel mesajla göndermenizi rica edeceğim. Müsait olmazsanız Ankara'ya geldiğimde sizi yormaz, servis elemanlarından biriyle biz aracın yanına geliriz.

    Görüşmek üzere...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aktif Değil

    Merhaba Mustafa Bey,
    Bir ithalatçı olarak marka yarıştırıyor gibi olmamak adına başka bir ürün ismi bildirmedim. Ankara'daki adresimizi biliyorsunuz, her zaman yardımcı olmak için hazırız. Hatta önümüzdeki hafta Çarşamba günü müsait olursanız daha önceki gelişimde olduğu gibi Ankara ana bayiimizde yüzyüze görüşüp aracı kontrol ederiz. Telefon numaranız sistemimizde kayıtlı, fakat yine de özel mesajla göndermenizi rica edeceğim. Müsait olmazsanız Ankara'ya geldiğimde sizi yormaz, servis elemanlarından biriyle biz aracın yanına geliriz.

    Görüşmek üzere...

    Alıntıları Göster
    Tesekkur ederim emre bey. Yani ben sadece kaputu acınca sesi duyabiliyorum. Muhtemelen benim husn-u kuruntum. Diger markaların seslerine dikkat etmedim. Ama kaputu acınca baya bi beni rahatsız ediyor. Ama muhtemelen normal bir durum. Gecen gunlerde kontrol icin bayinize gittim. Herhangi bir sorun yoktu. Performans da yakıt da gayet guzel. İlginiz alakanız icin tesekkur ederim. Yolum o tarafa dusunce bi ara ugrarım. Mehmet beyle bayagı bi tanıstık sagolsun yardımcı oldular. Sizin yorulmanıza gerek yok. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aktif Değil

    Merhaba Mustafa Bey,
    Bir ithalatçı olarak marka yarıştırıyor gibi olmamak adına başka bir ürün ismi bildirmedim. Ankara'daki adresimizi biliyorsunuz, her zaman yardımcı olmak için hazırız. Hatta önümüzdeki hafta Çarşamba günü müsait olursanız daha önceki gelişimde olduğu gibi Ankara ana bayiimizde yüzyüze görüşüp aracı kontrol ederiz. Telefon numaranız sistemimizde kayıtlı, fakat yine de özel mesajla göndermenizi rica edeceğim. Müsait olmazsanız Ankara'ya geldiğimde sizi yormaz, servis elemanlarından biriyle biz aracın yanına geliriz.

    Görüşmek üzere...

    Alıntıları Göster
    @mprivateturun dostum;

    1.Denizlideki olayda bayilerin müşteriye karşı olan tutum ve davranışı konusunda atiker bayisini tebrik ediyoruz;Müşterisine ilgi alaka göstermeyen bayi herzaman müşterisini kaybetmeye mahkumdur.fakat burdaki konu müşteriye karşı olan davranışlar değil bir kitin bir araca uygunluğu.
    2.Daha önceki mesajımda belirttiğim gibi lütfen bilgi ve tecrübeleriniz dahilinde bilgi vermeye çalışınız.2008 leon un motor yapısı ile 1998 opel in motor yapısını nasıl aynıdır dersiniz.mazda rs 8 1.3 motor ile 1.3 hyundai karşılaştırmak gibi bir şey.
    3.Mesajlarımızda A markası B markası diye ayrım yapmadık;piyasanın kaliteli ürünLERİNDEN birinin takılması gerek dedik.
    4.Lütfen evimize götürdüğümüz lokmanın helalliğine leke sürmek konusunda cümleleri daha da düşünerek seçerseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    @mprivateturun dostum;

    1.Denizlideki olayda bayilerin müşteriye karşı olan tutum ve davranışı konusunda atiker bayisini tebrik ediyoruz;Müşterisine ilgi alaka göstermeyen bayi herzaman müşterisini kaybetmeye mahkumdur.fakat burdaki konu müşteriye karşı olan davranışlar değil bir kitin bir araca uygunluğu.
    2.Daha önceki mesajımda belirttiğim gibi lütfen bilgi ve tecrübeleriniz dahilinde bilgi vermeye çalışınız.2008 leon un motor yapısı ile 1998 opel in motor yapısını nasıl aynıdır dersiniz.mazda rs 8 1.3 motor ile 1.3 hyundai karşılaştırmak gibi bir şey.
    3.Mesajlarımızda A markası B markası diye ayrım yapmadık;piyasanın kaliteli ürünLERİNDEN birinin takılması gerek dedik.
    4.Lütfen evimize götürdüğümüz lokmanın helalliğine leke sürmek konusunda cümleleri daha da düşünerek seçerseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Başka markalara leke sürerek kendi ürününü ön plana çıkartmak sözünün Özençler'e ithafen söylenmiş bir söz olduğunu sanmıyorum. Sayın mprivateturun'un aracında yaşanan sorunda da yardımlarından dolayı kendisinin teşekkür ettiği Özençler'e bir teşekkürü geç de olsa ben de etmek istiyorum. Her ortamda iyi örnek olarak bahsini ettiğim bu firmanın forum mesajlarında da sadece kendi markaları hakkında bilgi vermelerini takdir ediyorum. Kullanıcıların markalar hakkında yorum yapmamasını istemek forum mantığına nasıl ters düşerse biz bayii, üretici ve ithalatçıların da marka ismi belirterek karalamada bulunmasının da etik olmadığını düşünüyorum.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aktif Değil

    Başka markalara leke sürerek kendi ürününü ön plana çıkartmak sözünün Özençler'e ithafen söylenmiş bir söz olduğunu sanmıyorum. Sayın mprivateturun'un aracında yaşanan sorunda da yardımlarından dolayı kendisinin teşekkür ettiği Özençler'e bir teşekkürü geç de olsa ben de etmek istiyorum. Her ortamda iyi örnek olarak bahsini ettiğim bu firmanın forum mesajlarında da sadece kendi markaları hakkında bilgi vermelerini takdir ediyorum. Kullanıcıların markalar hakkında yorum yapmamasını istemek forum mantığına nasıl ters düşerse biz bayii, üretici ve ithalatçıların da marka ismi belirterek karalamada bulunmasının da etik olmadığını düşünüyorum.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.

    Alıntıları Göster
    sayın emre_d;

    Firmamız hakkında söylemiş olduğunuz cümleler için teşekür ederiz.Bizler sadece kendi markamızın için değil tüm lpg kullanıcılarının
    yanındayız.Bunu yaparkende dilimizin döndüğü ölçüde insanlara doğru karar almasında yardımcı olmaya çalışıyoruz.Yoksa denizli de takılan cihazın ya da izmir de takılan cihazın montajından bir pay almıyoruz.
    sayın mprivateturun unde bu cümleleri bizim için söylemediğini biliyoruz.Fakat şunun açıklığa kavuşturulması gerek; nasıl ki bayisi olmadığımız ya da tanımadığımız bir cihaz hakkında biz lpg firmaları yorum yapmıyor isek ;kullanıcılarında kendi araçları dışında başka marka araçlara referans olmalarını doğru bulmuyoruz;çünkü bu piyasada söylendiği gibi her markanın kalitesinın bir olmadığı gibi her marka aracın teknik özellikleri de aynı değildir.herkese selamlar ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    sayın emre_d;

    Firmamız hakkında söylemiş olduğunuz cümleler için teşekür ederiz.Bizler sadece kendi markamızın için değil tüm lpg kullanıcılarının
    yanındayız.Bunu yaparkende dilimizin döndüğü ölçüde insanlara doğru karar almasında yardımcı olmaya çalışıyoruz.Yoksa denizli de takılan cihazın ya da izmir de takılan cihazın montajından bir pay almıyoruz.
    sayın mprivateturun unde bu cümleleri bizim için söylemediğini biliyoruz.Fakat şunun açıklığa kavuşturulması gerek; nasıl ki bayisi olmadığımız ya da tanımadığımız bir cihaz hakkında biz lpg firmaları yorum yapmıyor isek ;kullanıcılarında kendi araçları dışında başka marka araçlara referans olmalarını doğru bulmuyoruz;çünkü bu piyasada söylendiği gibi her markanın kalitesinın bir olmadığı gibi her marka aracın teknik özellikleri de aynı değildir.herkese selamlar ...

    Alıntıları Göster
    26 Şubat 2009; 20:50:08 A L I N T I D I R__________


    --------------------------------------------------------------------------------

    Öncelikle şunu belirtmek isterim aracın periyodik bakımını yaptırın yani buji yağ hava filtresi gerekiyorsa buji kablosu.
    Aracın geç çalışması zengin yada fakir karışımdandır aracınız yarın sabah çabuk çalışmaz. Aracın sağlıklı çalışması için
    benzin ecu unitesinin resetlenmesi gerekir bunu herhangi bir bosh servisde yada opel servislerinde yaptırabilirsiniz.
    resetlemeyi yaptırdıkdan sonra lpg ayarını yaptıramayacaksanız aracı lpgde kullanmayın. resetleme işlemi yapıldıkdan sonra ehli bir kişinin lpg kalibrasyonunu yapması gerekir.
    Bedinide 3 model var ;

    1. model matrix enjektör kullanan bilgisayarla kalibrasyon ayarı yapılmayan aptal bir model.
    2. model gene metal kutu rail enjektör kullanan bilgisayarla çok küçük bir ayar yapılan model fena degil.
    3. model platik kutu IMP6 herşeyini ayarlamak mümkün.


    quote:

    Orjinalden alıntı: nonseyyah

    selam Mustafa bey
    o dediğiniz enjektör lerin rail olup olmadığını anlayamadım biraz sonra tekrar daha ayrıntılı bakacağım. bu arada aracımda ki benzin seviyesi yarım deponun üstünde bugün sadece benzin tükettim gaza hiç geçmedim. aracı dün gazda kullanmıştım bir kez yaşadım boşa atınca araç stop etti. bir bu stop birde geç çalışma başka sorun yok. umarım yarın sabah araç ilk marşta çalışır çalışmaya istekli olur.
    -----------------------------------------------------------

    Burada sadece bir markanın üç versiyonu hakkında bir yazı buldum.


    SADECE BİR MARKANIN ÜÇ JENERASYONUNDA BU İBARELER VAR

    Kimse için şu yada bu demiyorum ama at gözlüğü takıpta bütün kitler aynıdır diyenlere fikir verir diye editledim......

    Yapmayın arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    @mprivateturun dostum;

    1.Denizlideki olayda bayilerin müşteriye karşı olan tutum ve davranışı konusunda atiker bayisini tebrik ediyoruz;Müşterisine ilgi alaka göstermeyen bayi herzaman müşterisini kaybetmeye mahkumdur.fakat burdaki konu müşteriye karşı olan davranışlar değil bir kitin bir araca uygunluğu.
    2.Daha önceki mesajımda belirttiğim gibi lütfen bilgi ve tecrübeleriniz dahilinde bilgi vermeye çalışınız.2008 leon un motor yapısı ile 1998 opel in motor yapısını nasıl aynıdır dersiniz.mazda rs 8 1.3 motor ile 1.3 hyundai karşılaştırmak gibi bir şey.
    3.Mesajlarımızda A markası B markası diye ayrım yapmadık;piyasanın kaliteli ürünLERİNDEN birinin takılması gerek dedik.
    4.Lütfen evimize götürdüğümüz lokmanın helalliğine leke sürmek konusunda cümleleri daha da düşünerek seçerseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozenclerotogaz

    @mprivateturun dostum;

    1.Denizlideki olayda bayilerin müşteriye karşı olan tutum ve davranışı konusunda atiker bayisini tebrik ediyoruz;Müşterisine ilgi alaka göstermeyen bayi herzaman müşterisini kaybetmeye mahkumdur.fakat burdaki konu müşteriye karşı olan davranışlar değil bir kitin bir araca uygunluğu.
    2.Daha önceki mesajımda belirttiğim gibi lütfen bilgi ve tecrübeleriniz dahilinde bilgi vermeye çalışınız.2008 leon un motor yapısı ile 1998 opel in motor yapısını nasıl aynıdır dersiniz.mazda rs 8 1.3 motor ile 1.3 hyundai karşılaştırmak gibi bir şey.
    3.Mesajlarımızda A markası B markası diye ayrım yapmadık;piyasanın kaliteli ürünLERİNDEN birinin takılması gerek dedik.
    4.Lütfen evimize götürdüğümüz lokmanın helalliğine leke sürmek konusunda cümleleri daha da düşünerek seçerseniz sevinirim.



    1. Denizlideki olay da bir cesit tecrubedir. Ben butun Brc bayileri boyledir demiyorum. Ama her markanın bayilerinde de iyi kotu insanlar olabilir. Eger distributor bunu iyi secmezse ve boyle insanlarla calısmaya devam ederse demek ki distributor firmanın da dusunce tarzı bu sekilde demektir. Benim tecrubelerimden dolayı her kitin her araca cok da guzel uyum saglayabilecegi gorusumdeyim. Bu gorusu de sizin sayenizde daha da kanıtladım. O yuzden uyum diye bir sey var ama o kadar da onemli degil. Onemli olan kaliteli montaj. Sonucta bir acıdan bakılırsa bu da bir cesit uyumdur.

    2.Bilgilerimden faydalanıyorum zaten 98 opel 2.0 16v tek nokta enjeksiyonlu bir motor. Leon da 1.6 16 v ve 8 v leri var tek ve cok nokta enjeksiyon. Bu iki motor arasında cok fazla bir fark yok. Hatta opelin motoru leon un motoruna gore daha hassastır. Bildiginiz uzere opellerde cok fazla motor arıza ısıgı yanar.

    3. Dikkatli okursanız piyasanın kaliteli markalrından biri degil Brc ile en iyi uyumu alınacagı belirtildi. Berlin isimli arkadasın yazdıgını dikkatli okuyunuz.
    4. Evinize goturdugunuz ekmegin helalligine leke surmek niyetinde degilim. Ama aynı sektorde gercekten sizin kitinizden daha kaliteli ya da aynı kalitede kiti kotulerseniz camur atarsanız. Bu sayede insanları sizin kitinizi takmaya yonlendirirseniz malesef kazandıgınız para helal olmuyor. İstediginiz kisiye sorabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mprivateturun

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozenclerotogaz

    @mprivateturun dostum;

    1.Denizlideki olayda bayilerin müşteriye karşı olan tutum ve davranışı konusunda atiker bayisini tebrik ediyoruz;Müşterisine ilgi alaka göstermeyen bayi herzaman müşterisini kaybetmeye mahkumdur.fakat burdaki konu müşteriye karşı olan davranışlar değil bir kitin bir araca uygunluğu.
    2.Daha önceki mesajımda belirttiğim gibi lütfen bilgi ve tecrübeleriniz dahilinde bilgi vermeye çalışınız.2008 leon un motor yapısı ile 1998 opel in motor yapısını nasıl aynıdır dersiniz.mazda rs 8 1.3 motor ile 1.3 hyundai karşılaştırmak gibi bir şey.
    3.Mesajlarımızda A markası B markası diye ayrım yapmadık;piyasanın kaliteli ürünLERİNDEN birinin takılması gerek dedik.
    4.Lütfen evimize götürdüğümüz lokmanın helalliğine leke sürmek konusunda cümleleri daha da düşünerek seçerseniz sevinirim.



    1. Denizlideki olay da bir cesit tecrubedir. Ben butun Brc bayileri boyledir demiyorum. Ama her markanın bayilerinde de iyi kotu insanlar olabilir. Eger distributor bunu iyi secmezse ve boyle insanlarla calısmaya devam ederse demek ki distributor firmanın da dusunce tarzı bu sekilde demektir. Benim tecrubelerimden dolayı her kitin her araca cok da guzel uyum saglayabilecegi gorusumdeyim. Bu gorusu de sizin sayenizde daha da kanıtladım. O yuzden uyum diye bir sey var ama o kadar da onemli degil. Onemli olan kaliteli montaj. Sonucta bir acıdan bakılırsa bu da bir cesit uyumdur.

    2.Bilgilerimden faydalanıyorum zaten 98 opel 2.0 16v tek nokta enjeksiyonlu bir motor. Leon da 1.6 16 v ve 8 v leri var tek ve cok nokta enjeksiyon. Bu iki motor arasında cok fazla bir fark yok. Hatta opelin motoru leon un motoruna gore daha hassastır. Bildiginiz uzere opellerde cok fazla motor arıza ısıgı yanar.

    3. Dikkatli okursanız piyasanın kaliteli markalrından biri degil Brc ile en iyi uyumu alınacagı belirtildi. Berlin isimli arkadasın yazdıgını dikkatli okuyunuz.
    4. Evinize goturdugunuz ekmegin helalligine leke surmek niyetinde degilim. Ama aynı sektorde gercekten sizin kitinizden daha kaliteli ya da aynı kalitede kiti kotulerseniz camur atarsanız. Bu sayede insanları sizin kitinizi takmaya yonlendirirseniz malesef kazandıgınız para helal olmuyor. İstediginiz kisiye sorabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Kimseye camur atmak gibi bir niyetim yok. Ben de bir lpg satıcısı ya da montajcısı degilim. Cevremde kullandıgım bir cok marka aracta bir cok farklı lpg sistemi var. Kullanıyorum da bunları. Sunu belirteyim eger siz burada benle muhattap oluyorsanız yani benle derken biz kullanıcılarla zaten sizler kaliteli insanlarsınız. Yazdıklarım size itafen degil. Butun lpg sektorune hatta otomobil sektorunedir. Ancak kimse beni bir markanın diger bir markadan cok cok ustun olduguna inandıramaz. Cunku bunu ben kullanıcı olarak gordum. Yani beni teknik veriler ilgilendirmiyor. Beni aracın yakıtı ve sorunsuzlugu ilgilendiriyor. Simdi bakıyoruz Brc dostluk klubune ve atiker dostluk klubune ve landirenzo ve hepsine hemen hemen hepsinde aynı sorunlar bulunmakta ve hic biri bir digerinden az sorun cıkarmamaktadır. Hemen hepsinde aynı miktarda aynı sorunlar bulunmaktadır. Bunu kabul ediyorsunuzdur sanırım.

    Ayrıca sayın faruksevgili ben tamamen aynıdır demiyorum. Tabiki bazı degisiklikler var. Ancak size bahsettigim olay sudur. Birincisi Brc enjektorleri kendisi uretmiyor. Baska bir yerden alıyor oyle degil mi? İkincisi bu matrix enjektorleri zamanında Brc de kullandı degil mi? Yanlısım varsa duzeltin. Ancak sistemin calısma prensibi hic bir markada degismiyor. Sonucta aracların da calısma prensibi aynı elbette bazı farklılıllar bulunmakta. Simdi benim aracımda ithal bir kit diger bir arkadasımda Farklı bir ithal kit. Amcamda yerli bir kit var. Hic birimiz de de sorun yok su an icin Allaha sukur. Araclar farklı marka ve modellerde evet ancak amcamın aracı opel lpg de sorunlu bir arac ve yerli bir kit var. Yani bana gore hatasız bir montajla her marka her araca uyum saglayabilir. Ya da ufak tefek degisikliklerle uyabilir. Yani yerli markanın kullandıgı enjektor hızları yavas kalıyorsa farklı bir enjektor kullanılarak cozum gelebilir. Bu da demektir ki hepsi aynı. Sizden bunu kabul etmenizi istiyorum. Etmiyorsanız da siz bilirsiniz. Bunu bıkmadan usanmadan soyleyecegim.


    quote:

    Öncelikle şunu belirtmek isterim aracın periyodik bakımını yaptırın yani buji yağ hava filtresi gerekiyorsa buji kablosu.
    Aracın geç çalışması zengin yada fakir karışımdandır aracınız yarın sabah çabuk çalışmaz. Aracın sağlıklı çalışması için
    benzin ecu unitesinin resetlenmesi gerekir bunu herhangi bir bosh servisde yada opel servislerinde yaptırabilirsiniz.
    resetlemeyi yaptırdıkdan sonra lpg ayarını yaptıramayacaksanız aracı lpgde kullanmayın. resetleme işlemi yapıldıkdan sonra ehli bir kişinin lpg kalibrasyonunu yapması gerekir.
    Bedinide 3 model var ;

    1. model matrix enjektör kullanan bilgisayarla kalibrasyon ayarı yapılmayan aptal bir model.
    2. model gene metal kutu rail enjektör kullanan bilgisayarla çok küçük bir ayar yapılan model fena degil.
    3. model platik kutu IMP6 herşeyini ayarlamak mümkün.


    quote:

    Orjinalden alıntı: nonseyyah

    selam Mustafa bey
    o dediğiniz enjektör lerin rail olup olmadığını anlayamadım biraz sonra tekrar daha ayrıntılı bakacağım. bu arada aracımda ki benzin seviyesi yarım deponun üstünde bugün sadece benzin tükettim gaza hiç geçmedim. aracı dün gazda kullanmıştım bir kez yaşadım boşa atınca araç stop etti. bir bu stop birde geç çalışma başka sorun yok. umarım yarın sabah araç ilk marşta çalışır çalışmaya istekli olur.
    -----------------------------------------------------------

    Burada sadece bir markanın üç versiyonu hakkında bir yazı buldum.


    SADECE BİR MARKANIN ÜÇ JENERASYONUNDA BU İBARELER VAR

    Kimse için şu yada bu demiyorum ama at gözlüğü takıpta bütün kitler aynıdır diyenlere fikir verir diye editledim......

    Yapmayın arkadaşlar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.