< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Sedan araçlardan tamamen ne zaman kurtuluruz? (2. sayfa)



-
-
Sedan işini Mercedes BMW Audiyapıyor.
Not: Hyundai sahibiyim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hiç öyle deme hyundai nin yeni genesis sedanlarına bir bak mercedese direkt rakip.
-
Genesis çok iyi ama ülkemiz de malum hocam.
Hyundai n vision modelini gördünüz mü oda çok değişik güzel birşey olacak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yerdavader -- 4 Eylül 2024; 17:36:25 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
vagon araç kullanımına da baktınız mı avrupada?
-
Her sedan çirkin değildir.
-
Bir zamanlar hatchback popülerdi modası geçti. Suvlardan da sıkılmaları yakındır. Konuyu açan arkadaşın kendisi modanın trendlerin kölesi olmuş farkında değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünya çapında neden tüm F segment otomobiller Sedan formunda uretiliyor sence?
Ya da tüm devlet başkanlari sefil,kro,maho ruhlu olduklari icin mi Sedan formunda makam araci kullaniyorlar :)
Az kafanı kullan.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Denge, stabilite, konfor, güvenlik ve yalıtım hususlarinda otomobilin zirvesi sedan formudur.
HB form benim nazarimda araba bile değil...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bizim millet evlenirken ev eşyasını bile kendi isteğine göre değill, onun bunun kafasına göre alır . bizim gibi orta sınıf dünya genelinde sw veya mpv kullanıyor ... amerikalı redneckler ve bazı orta sınıf pickup da alıyor . bizimkilern işi gücü kovalaklık . makam arabası gibi görünsün şu bu bi ton eziklik ...
-
HB bildiğin nonoş totoş arabası..Başta C hatchback satışları gitgide azalıyor..İnşallah hepsi kalkar..bitti gitti..isabet olur..ooh o da kalkmış bu da kalkmış..cin çık ..cin çık ..kış kış kış
-
-
-
Ben wagoncuyum, o nedenle sedan kaybolmuş kaybolmamış çok da etkilemiyor beni...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bagaj kapağı tangırtısı istemeyenler, bagajı güvenli bir alan olarak değerlendirenler sedan kullanır.
K.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sedanlar çok şık duruyor neden kalksın ki 🤔
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hırsızlığa karşı mı yoksa arkadan çarpmaya karşı mı güvenli alan?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hırsızlığa karşı. Hatchback, SW ya da SUV bagajına bir cam kırılarak ulaşılabiliyor. Sedan öyle değil.
K.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sene 97 gibi konuşmuşsun. işin üzücü yanı keşke sene 97'de kalsa idi, şu an günümüz hb'leri ve Suvları son derece rijit, konforlu, oturaklı, aerodinamik. aks aralıkları 2.7 metreyi geçiyor. 3 kapı kasalar bitti, bir hb'nin bagajı 450 litreye kafa atıyor. bir Golfün bile koltuklar istersen ısıtmalı, masaj yapıyor, arabalar tepeleme dolu. bu yüzden sedanlar ölüyor.
C sınıfı Hb'lerin çoğu mermi gibi artık. D sınıfı araçlardan pek farkları yok. bende B C D E her sınıf olduğu yerde kalsın isterdim ama, maalesef..
-
Çok doğru👍
Sene 1997 de değiliz kasa tipine göre aracın hicbirseyi değişmiyor, yani en azından bu şekilde bir genelleme yapmamız mümkün değil.
Çok basit herkesin bildiği bir ornek vereyim.
Egea..😁
Egea Sedan Egea ailesinin en zayıf üyesi...
Yani sedan esittir konfor, kalite.... vesaire vesaire değil.
Bu algı dünyanın en konforlu en prestijli otomobillerinin çoğunun sedan olmasından kaynaklanıyor.
Şimdi diyeceksiniz ki;
Peki neden en konforlu ve en prestijli otomobiller sedan formunda üretiliyor.
Buradaki temel nokta sedan formunda aracın yük kismi ile yolcu kısmınin birbirinden ayrı olmasıdır arkadaşlar ve makam aracı olarak bir araç tercih edecek olsanız sizde bagaj ile aranıza mesafe koymak isterdiniz.
Bu nedenle sedan formu prestijli araçlarda uzunca bir süre daha devam edecektir.
Ancak orta ve düşük gelir grubunda bu prestij algisindan.ziyade (çünkü bu sınıftaki araçlarda prestij algısı zaten olmadığından) işlevsellik önemli olduğundan orta ve düşük gruptaki araçlarda sedan formu hergecen gün kan kaybediyor.
Son olarak bir otomobil sever olarak bende otomobildeki tek tiplesmeden nefret ediyorum. Keşke eskisi gibi farklıliklar devam etse..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X