Şimdi Ara

Sennheiser HD 4.40BT Kablo Bağlayınca Ses Gitme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Sennheiser HD 4.40BT'yi daha yeni aldım ve kulaklığı çalıştırdım. Kablosuz bluetooth ile bağladım. Daha sonra kablo ile denemek istedim ve telefonuma kablosunu takıp sonra kulaklığı kendisine gerek kablo ucunu taktım. Taktıktan sonra bir anda sea gitmeye başladı. Telefon kulaklığı algılıyor fakat kulaklıktan kablo ile bağlayınca ses gelmiyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kulaklığı yeni aldığınızı belirtmişsiniz. Kablonun sokete oturması için iyice oturttuğunuzdan emin misiniz? Özellikle Sennheiser ürünlerinde ilk alındığında kabloyu güçlü bir şekilde ittirip tam oturtmanız, sonra da döndürüp kilitlemeniz gerekir. Bazenleri insanlar kablonun tık edince oturduğunu sanıyor aslında biraz daha ittirmek gerekiyor. Döndürüp kilitlediyseniz kablo oturmuş demektir.

    Bunu yaptığınıza eminseniz ve halen ses gelmiyorsa kabloda sorun vardır. Sonuçta kulaklık kablosuz bağlantıda sorunsuz çalışıyor. Bu durumda bence direkt distribütörü arayın. Sennheiser'ın Türkiye Distribütörü Bircom. Telefonları da bu: 02123199700. Sorun çözme süreleri inanılmaz hızlı olduğundan büyük ihtimal 2-3 gün içinde size yeni bir kablo gönderip sorunu çözeceklerdir. Veya İstanbul'daysanız Kanyon veya Acarkent'teki HifiLife mağazalarına da gidebilirsiniz. Buradan da hızlıca ilgileneceklerdir. Kendi tecrübelerimden dayanarak bunları rahatlıkla söyleyebiliyorum. Teknik servis konusunda Türkiye'nin en iyi şirketlerinden birisi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.