Şimdi Ara

Seoul Hiremco Turbo HD Sinyal Yok Sorunu Çözülemedi ! (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
2
Favori
60.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: wkend

    ultraslowcat
    arkadaşım ürününü geri gönder gitsin ya.neden bu kadar konu uzamış anlamadım.mademki sorunlu 4 kez gitti geldi.götür cihazı satın aldığın yerdeki adamın kafasında parçala.şahsen ben öyle yapardım.gerçekten öyleyse bu bir rezilliktir.valla almaya niyetliydim ama bu kadar düşünceden sonra yok almayayım diyecem.


    Sayın wkend,
    ultraslowcat, ölümüne düşman olmuş bu şirkete ve ürünlerine, yazdıkları gerçek dışı , ben turbo aldım aylar oldu kullanıyorum ve memnunum.

    agirabi sen once iddiani ispatla adam sayalim :) daha ne kadar sallayacaksin merak ediyorum...kanit koyuyorum yazdiklarim gercek disi diyorsun hala, bos laf ama ilginc bir psikoloji seninki...
    wkend daha oncede yazmistim senin bilgin yok sanirim, hepsiburadan aldigim icin ve sorun 1 ayi gectikten sonra ciktigi icin iade edemiyorum arkadasim,
    merih video da iade kabul etmiyor...
    saygilar....



    size inanmıyor değilim ama neden mahkeme kararı ile geri vermiyorsunuz,
    ben 2,5 sene sonra çamaşır mekinemi, 2 sene sonrada klimamı geri vererek paramı geri aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfroTürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: wkend

    ultraslowcat
    arkadaşım ürününü geri gönder gitsin ya.neden bu kadar konu uzamış anlamadım.mademki sorunlu 4 kez gitti geldi.götür cihazı satın aldığın yerdeki adamın kafasında parçala.şahsen ben öyle yapardım.gerçekten öyleyse bu bir rezilliktir.valla almaya niyetliydim ama bu kadar düşünceden sonra yok almayayım diyecem.


    Sayın wkend,
    ultraslowcat, ölümüne düşman olmuş bu şirkete ve ürünlerine, yazdıkları gerçek dışı , ben turbo aldım aylar oldu kullanıyorum ve memnunum.

    agirabi sen once iddiani ispatla adam sayalim :) daha ne kadar sallayacaksin merak ediyorum...kanit koyuyorum yazdiklarim gercek disi diyorsun hala, bos laf ama ilginc bir psikoloji seninki...
    wkend daha oncede yazmistim senin bilgin yok sanirim, hepsiburadan aldigim icin ve sorun 1 ayi gectikten sonra ciktigi icin iade edemiyorum arkadasim,
    merih video da iade kabul etmiyor...
    saygilar....



    size inanmıyor değilim ama neden mahkeme kararı ile geri vermiyorsunuz,
    ben 2,5 sene sonra çamaşır mekinemi, 2 sene sonrada klimamı geri vererek paramı geri aldım.


    haklisiniz, tek yolum o zaten...ama soyle bir sorunum var, urunun faturasini merih video geri gondermedi :( (ne de olsa ciddi firma)
    benim buraya yazma sebebim iade olsun diye degil ama :) herkes okusun alacaklar ona gore alsin diye yaziyorum..firmanin ciddiyetini ve urunun kalitesini bilsinler alirlarsa da buna gore alsinlar diye yaziyorum buraya...konunun uzamasinin sebebi ise bazi satici arkadaslarin olaya mudahil olmasidir...iftira atip kacmalaridir...ispata yanasamayacak kadar karakterli olamamalarindandir...
    saygilar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslowcat -- 29 Nisan 2010; 10:50:41 >




  • İşin esasına geri dönersek;

    Cihazın donanım olarak yetersizlikleri bulunmaktadır. Bu yetersizliklerin neler olduğunu merak edenlerin, geçmiş mesajlarıma göz atmaları yeterlidir. Merak eden arkadaşlar geçmiş mesajlarımı lütfen okusun...

    Mal satın alındıktan sonrasında yaşananlara değinmem gerekirse;

    Mal iadesi bir şekilde sağlanır. Sağlanır sağlanmasına da!!! Yalnız "Memnun değilseniz neden iade etmiyorsunuz." sorusu anlamsız kalmaktadır.

    Forumlar ne için var ???

    Memnun olan memnuniyetini yazacak, memnun olmayanda memnun değilim diyecek !!!

    Kısaca soruna; iade eden sorununu çözmüş olacaktır. Artık memnuniyetsizliğini yazmasın diye bir düşünce geliştirmek mantıksızlık olmaktadır.

    İşte forumlar bunun için var...

    Saygılar, sevgiler.
  • hepsi burada zati başlı başına sorunlu bir firma.müşteri hizmetleriyle görüşüp geri iade istermisin.çünki kaç zamandır getirip götürmüşler cihazı.çok sayıda aynı arızayı verdiği zaman komple geri gönderip başka ürün isteyebilirsin.baff 2000hd diye bi ürün gödüm x3 turbodan daha iyi.ben ondan almayı düşünüyorum.hani derler ya zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.sizinkide o.hiç uğraşıpta kalbinizi kırmayın.sizbilmiyomusunuz elektronik işi şans işi.şansınıza arkadaşlar.kimininki iyi çıkıyor kimininki kötü.arkadaşada kötü bozuk mal denk gelmiş.üstelikte 4 kez değişmişte gelmiş.artık onun sansına.turkeyforum dada bu sorunla ilgili 100 lerce mail var.demekki bi olumsuzluğu var bu cihazın.
  • Maalesef benim cihaz 1 kez değiştirilip birkez merkez serviste tamir gördükten sonra tekrar kronik sorunla karşılaştı ve birkezdaha teknik servise gitti inşallah bu 3. seferde sorun çıkmaz inanın evdekilerle tartışmaktan gına geldi filimin yada haberlerin en heycanlı kısmında NO SİGNAL offf off.Benim anlamadığuım şu ilk parti arızalıydı deniyor e yeni yapılanlarda 1 yada 2 ay sonra arızalanıyor bu nasıl iş bir makine arızalanır tamir görür ve sorun giderilir ama bu öyle olmuyor çok tuhaf.Belirtiler şöyle başlıyor önce herşey yolunda daha sonra vertikaller var horizanteller yok makineyi kapatıp açınca hiç birşey yok NO SİNGAL buyrun burdan yakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemal344

    Maalesef benim cihaz 1 kez değiştirilip birkez merkez serviste tamir gördükten sonra tekrar kronik sorunla karşılaştı ve birkezdaha teknik servise gitti inşallah bu 3. seferde sorun çıkmaz inanın evdekilerle tartışmaktan gına geldi filimin yada haberlerin en heycanlı kısmında NO SİGNAL offf off.Benim anlamadığuım şu ilk parti arızalıydı deniyor e yeni yapılanlarda 1 yada 2 ay sonra arızalanıyor bu nasıl iş bir makine arızalanır tamir görür ve sorun giderilir ama bu öyle olmuyor çok tuhaf.Belirtiler şöyle başlıyor önce herşey yolunda daha sonra vertikaller var horizanteller yok makineyi kapatıp açınca hiç birşey yok NO SİNGAL buyrun burdan yakın.

    oncelikle gecmis olsun...
    iade edebiliyorsaniz hic ugrasmayin direkt iade edin...cunku bu sorun kronik ne yazik ki!
    ayrica size "rakip firma" "kotu niyetli" "yalanci" gibi iftira atacak sahislar olacaktir burda ne yazik ki . buna da hazirlikli olun....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemal344

    Maalesef benim cihaz 1 kez değiştirilip birkez merkez serviste tamir gördükten sonra tekrar kronik sorunla karşılaştı ve birkezdaha teknik servise gitti inşallah bu 3. seferde sorun çıkmaz inanın evdekilerle tartışmaktan gına geldi filimin yada haberlerin en heycanlı kısmında NO SİGNAL offf off.Benim anlamadığuım şu ilk parti arızalıydı deniyor e yeni yapılanlarda 1 yada 2 ay sonra arızalanıyor bu nasıl iş bir makine arızalanır tamir görür ve sorun giderilir ama bu öyle olmuyor çok tuhaf.Belirtiler şöyle başlıyor önce herşey yolunda daha sonra vertikaller var horizanteller yok makineyi kapatıp açınca hiç birşey yok NO SİNGAL buyrun burdan yakın.

    oncelikle gecmis olsun...
    iade edebiliyorsaniz hic ugrasmayin direkt iade edin...cunku bu sorun kronik ne yazik ki!
    ayrica size "rakip firma" "kotu niyetli" "yalanci" gibi iftira atacak sahislar olacaktir burda ne yazik ki . buna da hazirlikli olun....


    Insanları yanlış yöne göndermek belli ki hoşunuza gidiyor. Aksine o arkadaşa söylenecek birşey yok.Sizin mesajlarınızın tamamına bakan ne olduğunuzu, ne yapmak istediğinizi kolayca anlayacaktır. Turbo iyi cihaz olmayabilir, bu cihazdan memnun olan insanlar da var.Herkese kötülük yapıyorsunuz, halbuki sizin niyet başka.Bir mesajımda sizin kara cahil olma durumunuzdan söz etmiştim, her yeni mesajınızı okuduğumda, yanılmadığımı görüyor ve size Allah'ın yardım etmesini diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemal344

    Maalesef benim cihaz 1 kez değiştirilip birkez merkez serviste tamir gördükten sonra tekrar kronik sorunla karşılaştı ve birkezdaha teknik servise gitti inşallah bu 3. seferde sorun çıkmaz inanın evdekilerle tartışmaktan gına geldi filimin yada haberlerin en heycanlı kısmında NO SİGNAL offf off.Benim anlamadığuım şu ilk parti arızalıydı deniyor e yeni yapılanlarda 1 yada 2 ay sonra arızalanıyor bu nasıl iş bir makine arızalanır tamir görür ve sorun giderilir ama bu öyle olmuyor çok tuhaf.Belirtiler şöyle başlıyor önce herşey yolunda daha sonra vertikaller var horizanteller yok makineyi kapatıp açınca hiç birşey yok NO SİNGAL buyrun burdan yakın.

    oncelikle gecmis olsun...
    iade edebiliyorsaniz hic ugrasmayin direkt iade edin...cunku bu sorun kronik ne yazik ki!
    ayrica size "rakip firma" "kotu niyetli" "yalanci" gibi iftira atacak sahislar olacaktir burda ne yazik ki . buna da hazirlikli olun....


    Insanları yanlış yöne göndermek belli ki hoşunuza gidiyor. Aksine o arkadaşa söylenecek birşey yok.Sizin mesajlarınızın tamamına bakan ne olduğunuzu, ne yapmak istediğinizi kolayca anlayacaktır. Turbo iyi cihaz olmayabilir, bu cihazdan memnun olan insanlar da var.Herkese kötülük yapıyorsunuz, halbuki sizin niyet başka.Bir mesajımda sizin kara cahil olma durumunuzdan söz etmiştim, her yeni mesajınızı okuduğumda, yanılmadığımı görüyor ve size Allah'ın yardım etmesini diliyorum.

    amin..ama sen once su iftirani bir ispatlasan diyorum? hala hangi yuzle mesaj yaziyorsun cidden ilgincsin walla...neyse senin mesajlarini okuyanda anlamistir ne oldugunu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemal344

    Maalesef benim cihaz 1 kez değiştirilip birkez merkez serviste tamir gördükten sonra tekrar kronik sorunla karşılaştı ve birkezdaha teknik servise gitti inşallah bu 3. seferde sorun çıkmaz inanın evdekilerle tartışmaktan gına geldi filimin yada haberlerin en heycanlı kısmında NO SİGNAL offf off.Benim anlamadığuım şu ilk parti arızalıydı deniyor e yeni yapılanlarda 1 yada 2 ay sonra arızalanıyor bu nasıl iş bir makine arızalanır tamir görür ve sorun giderilir ama bu öyle olmuyor çok tuhaf.Belirtiler şöyle başlıyor önce herşey yolunda daha sonra vertikaller var horizanteller yok makineyi kapatıp açınca hiç birşey yok NO SİNGAL buyrun burdan yakın.

    oncelikle gecmis olsun...
    iade edebiliyorsaniz hic ugrasmayin direkt iade edin...cunku bu sorun kronik ne yazik ki!
    ayrica size "rakip firma" "kotu niyetli" "yalanci" gibi iftira atacak sahislar olacaktir burda ne yazik ki . buna da hazirlikli olun....


    Insanları yanlış yöne göndermek belli ki hoşunuza gidiyor. Aksine o arkadaşa söylenecek birşey yok.Sizin mesajlarınızın tamamına bakan ne olduğunuzu, ne yapmak istediğinizi kolayca anlayacaktır. Turbo iyi cihaz olmayabilir, bu cihazdan memnun olan insanlar da var.Herkese kötülük yapıyorsunuz, halbuki sizin niyet başka.Bir mesajımda sizin kara cahil olma durumunuzdan söz etmiştim, her yeni mesajınızı okuduğumda, yanılmadığımı görüyor ve size Allah'ın yardım etmesini diliyorum.

    cihazdan memnun olmayan arkadaslar olabilir, ve bu memnuniyetsizliklerini surekli olarakda dile getirebilir, ama bu urunu almak isteyen bir kullanici butun forumu okudugunda full surekli olumsuz msjlarla karsilasirsa urunden vazgecer, lakin memnuniyetsizliklerini dile getiren arkadaslar surekli bir kackisi, msj yazmak yasak falan degil ultraslowcatin basina gelenler gercek olabilir, ama urunden memnun olanlarda bunu dile geitrmeliki butun cihazlarin sorunlu oldugu dusunulmesin, urunu 12 nisanda aldim cok cok memnunum yarinda 1 2 foto koyarim :)




  • Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara


    Oldu !!

    varmı başka fetvanız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara


    Oldu !!

    varmı başka fetvanız ?




    Yav Vasfi, önce kendini daha açık şekilde ortaya koyman şık olmazmıydı?

    Yani kullanıcımısın, satıcımısın?

    Ayrıca ne fetfası yahu ??

    Alıntı yaptığınız mesajımde ne demişim !? Sorunu olanlar yazsın demişim!? Şimdi neyine takldınız bu sözün !?

    Bu başlıktaki mesajlarınızı takip ediyorum. Katı muhalif değil gibi mesajlar yazmanıza rağmen, kafa karıştırıcı mesajlarla
    bu başlıkta tartışılan problemi kırmaya çalışıyorsunuz.

    Eğer satıcı iseniz, satıcıyım deyiniz. Satıcı değilseniz, başka foruma yaranmak, statü elde etmek için yazıyorum deyiniz.

    Yani kısaca diyorumki, bırakın bu işleri... Her bir söze muhalif olmak yerine, problemleri paylaşınız., Köstek olmayınız!

    Saygılar, sevgiler.




  • arkadaslar ikili tartismalar konuyu saptiriyor sizde biliyorsunuz.
    buraya ilgili urun ile alakali sorunlari yazarsak bence daha iyi olur.
    ha derseniz urun super, baska bir baslik acin yazin sevdiginiz ozellikleri,kimse de size bir sey diyemez zaten...ne burasi urunu karalama basligidir ne de (acilirsa) begendiginiz ozellikleri yazdiginiz baslikta ovme/reklam basligidir. fikirlerinizi paylasirsiniz insanlar degerlendirir ama lutfen basliga uygun mesajlar yazalim.
    saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslowcat -- 6 Mayıs 2010; 13:45:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara


    Oldu !!

    varmı başka fetvanız ?




    Yav Vasfi, önce kendini daha açık şekilde ortaya koyman şık olmazmıydı?

    Yani kullanıcımısın, satıcımısın?

    Ayrıca ne fetfası yahu ??

    Alıntı yaptığınız mesajımde ne demişim !? Sorunu olanlar yazsın demişim!? Şimdi neyine takldınız bu sözün !?

    Bu başlıktaki mesajlarınızı takip ediyorum. Katı muhalif değil gibi mesajlar yazmanıza rağmen, kafa karıştırıcı mesajlarla
    bu başlıkta tartışılan problemi kırmaya çalışıyorsunuz.

    Eğer satıcı iseniz, satıcıyım deyiniz. Satıcı değilseniz, başka foruma yaranmak, statü elde etmek için yazıyorum deyiniz.

    Yani kısaca diyorumki, bırakın bu işleri... Her bir söze muhalif olmak yerine, problemleri paylaşınız., Köstek olmayınız!

    Saygılar, sevgiler.


    sonucta cihazla ilgili oldugumuz icin okuyoruz yazıyoruz
    sorunu olanlar yazıp cizip icini dokecekse kimseye faydası olmaz

    aglama duvarından ne farkı kalır o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara


    Oldu !!

    varmı başka fetvanız ?




    Yav Vasfi, önce kendini daha açık şekilde ortaya koyman şık olmazmıydı?

    Yani kullanıcımısın, satıcımısın?

    Ayrıca ne fetfası yahu ??

    Alıntı yaptığınız mesajımde ne demişim !? Sorunu olanlar yazsın demişim!? Şimdi neyine takldınız bu sözün !?

    Bu başlıktaki mesajlarınızı takip ediyorum. Katı muhalif değil gibi mesajlar yazmanıza rağmen, kafa karıştırıcı mesajlarla
    bu başlıkta tartışılan problemi kırmaya çalışıyorsunuz.

    Eğer satıcı iseniz, satıcıyım deyiniz. Satıcı değilseniz, başka foruma yaranmak, statü elde etmek için yazıyorum deyiniz.

    Yani kısaca diyorumki, bırakın bu işleri... Her bir söze muhalif olmak yerine, problemleri paylaşınız., Köstek olmayınız!

    Saygılar, sevgiler.


    sonucta cihazla ilgili oldugumuz icin okuyoruz yazıyoruz
    sorunu olanlar yazıp cizip icini dokecekse kimseye faydası olmaz

    aglama duvarından ne farkı kalır o zaman




    Yav bırak ağlama duvarı v.s. sözleri...

    Burası forum ve kullanıcıların bilgilendiği alan...

    Allah herkese akıl vermiş, fikir vermiş...

    Kısaca okuyan her üye, kendini ilgilendiren hususları kendine çıkarır diye değerlendirmekteyim.

    Bunların dışında birde samimi olma durumuda var tabiki...

    Samimi davrananın üye, mesajı ile tüm arzuhalini ortaya koyuyor zaten.

    Saygılar, sevgiler.




  • bende ocaktan beri bu cihazı kullanıyorum vatandan almıştım. 2 kere merkez servise yolladım cihaz yeni geldi fakat ara ara sorun devam ediyor.cihaz servisten hiçbir arıza kağıdı olmadan geldi 2 kezde ben şimdi cihaz değişimi için vatanamı gitmeliyim merkezlemi görüşmeliyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ernsyds1

    bende ocaktan beri bu cihazı kullanıyorum vatandan almıştım. 2 kere merkez servise yolladım cihaz yeni geldi fakat ara ara sorun devam ediyor.cihaz servisten hiçbir arıza kağıdı olmadan geldi 2 kezde ben şimdi cihaz değişimi için vatanamı gitmeliyim merkezlemi görüşmeliyim


    oncelikle gecmis olsun,
    bence vatan iade ya da degisim kabul ediyorsa orayla bir gorusun, sonucta "ciddi" firmamizin servisine iki kere gitmis gelmis zaten,ucuncusunde bir sey beklemek pek mantikli olmaz diye dusunuyorum...
    saygilar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara


    Oldu !!

    varmı başka fetvanız ?




    Yav Vasfi, önce kendini daha açık şekilde ortaya koyman şık olmazmıydı?

    Yani kullanıcımısın, satıcımısın?

    Ayrıca ne fetfası yahu ??

    Alıntı yaptığınız mesajımde ne demişim !? Sorunu olanlar yazsın demişim!? Şimdi neyine takldınız bu sözün !?

    Bu başlıktaki mesajlarınızı takip ediyorum. Katı muhalif değil gibi mesajlar yazmanıza rağmen, kafa karıştırıcı mesajlarla
    bu başlıkta tartışılan problemi kırmaya çalışıyorsunuz.

    Eğer satıcı iseniz, satıcıyım deyiniz. Satıcı değilseniz, başka foruma yaranmak, statü elde etmek için yazıyorum deyiniz.

    Yani kısaca diyorumki, bırakın bu işleri... Her bir söze muhalif olmak yerine, problemleri paylaşınız., Köstek olmayınız!

    Saygılar, sevgiler.


    sonucta cihazla ilgili oldugumuz icin okuyoruz yazıyoruz
    sorunu olanlar yazıp cizip icini dokecekse kimseye faydası olmaz

    aglama duvarından ne farkı kalır o zaman




    Yav bırak ağlama duvarı v.s. sözleri...

    Burası forum ve kullanıcıların bilgilendiği alan...

    Allah herkese akıl vermiş, fikir vermiş...

    Kısaca okuyan her üye, kendini ilgilendiren hususları kendine çıkarır diye değerlendirmekteyim.

    Bunların dışında birde samimi olma durumuda var tabiki...

    Samimi davrananın üye, mesajı ile tüm arzuhalini ortaya koyuyor zaten.

    Saygılar, sevgiler.



    sadece sorunu olanlar yazsın cok samimi geldi bana :))

    hani cozum falan yazılmasın hic sadece kusup gidelim yani




  • hepsidigital.com dan turbo x3 hd cihaz aldım.yarın ulaşacak.almdan önce forumdaki ilgili konuyu iyice okudum.malum sinyal sorunu beni tedirgin etti.ancak merih videonun açıklamalarına güvenerek cihazı aldım.eğer yarın veya kısa bir süre sonra bu sorunla karşılaşırsam bu seoul üreticilerinin ve satış sorumlularının nasıl bir ticari zeka ve ahlaka sahip oldukları hakkında bize ciddi bilgiler verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Hep satıcı, hep satıcı, hep satıcı !...

    Arkasından ver coşkuyu, ver coşkuyu...

    Yahu bırakın şu başlığa yazı yazmayı !?

    Buraya problemi olanlar yazsın.

    Tüm satıcılara


    Oldu !!

    varmı başka fetvanız ?




    Yav Vasfi, önce kendini daha açık şekilde ortaya koyman şık olmazmıydı?

    Yani kullanıcımısın, satıcımısın?

    Ayrıca ne fetfası yahu ??

    Alıntı yaptığınız mesajımde ne demişim !? Sorunu olanlar yazsın demişim!? Şimdi neyine takldınız bu sözün !?

    Bu başlıktaki mesajlarınızı takip ediyorum. Katı muhalif değil gibi mesajlar yazmanıza rağmen, kafa karıştırıcı mesajlarla
    bu başlıkta tartışılan problemi kırmaya çalışıyorsunuz.

    Eğer satıcı iseniz, satıcıyım deyiniz. Satıcı değilseniz, başka foruma yaranmak, statü elde etmek için yazıyorum deyiniz.

    Yani kısaca diyorumki, bırakın bu işleri... Her bir söze muhalif olmak yerine, problemleri paylaşınız., Köstek olmayınız!

    Saygılar, sevgiler.


    sonucta cihazla ilgili oldugumuz icin okuyoruz yazıyoruz
    sorunu olanlar yazıp cizip icini dokecekse kimseye faydası olmaz

    aglama duvarından ne farkı kalır o zaman




    Yav bırak ağlama duvarı v.s. sözleri...

    Burası forum ve kullanıcıların bilgilendiği alan...

    Allah herkese akıl vermiş, fikir vermiş...

    Kısaca okuyan her üye, kendini ilgilendiren hususları kendine çıkarır diye değerlendirmekteyim.

    Bunların dışında birde samimi olma durumuda var tabiki...

    Samimi davrananın üye, mesajı ile tüm arzuhalini ortaya koyuyor zaten.

    Saygılar, sevgiler.



    sadece sorunu olanlar yazsın cok samimi geldi bana :))

    hani cozum falan yazılmasın hic sadece kusup gidelim yani



    Tabiki de, çözümler yazılmalı...

    Açılan bu başlıkta çözüm; firma/firmalar, orijin firma tarafından giderilmesini gerektirmektedir.

    Birde üretilmiş bir ürün aynı arızayı, birden fazla tekrarlaması durumunda koşulsuz değiştirilmesi sözkonusudur.

    İşte ne firmalar, ne de orijin firma birden fazla arızada değişime yanaşmamaktadır.

    Firmalar ve orijindeki firmanın yapabileceğinin dışında, bahse konu cihaza ait arızanın başka bir çözümü yok ki !? ( Kullanıcılarca...)

    Şimdi kronikleşmiş bu sorunu, firmalar nezdinde bu şekilde tanımladıktan ve sonra, bir kısım üyenin "böyle bir sorun yoktur" demesi,
    açılan başlığı manipüle etmekten öte bir anlam ifade etmemektedir.

    İade edenler içinde, "sen malı iade ettin ve sorunun halloldu, artık yazma" demek, bir takım kaygılara işaret etmektedir.

    İşte bu nedenle, açılan başlığın manipülasyona uğramaması açısından, sorunu olamayanlar yazmasın demiştim. Çözümü olanların katkısını her zaman bekleriz.

    Bir önceki mesajımda belirttiğim gibi samimiyet çok önemli...

    Saygılar, sevgiler.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.