Şimdi Ara

Seoul Hiremco Turbo HD Sinyal Yok Sorunu Çözülemedi ! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
2
Favori
60.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya birader iyi urune b.k atiyosunuzda ben 2 haftadir sharing yaparak sorunsuz kullaniyorum, ne olcak simdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MayDemi


    quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    baska birinin yine tf de yazdigi yazi ve sonrasinda "ciddi" firmanin "super" aletini "destekleyen" ve "pozitif" olan birinin cevabi (tahmin edin kim? ):

    cihazın yazılımları sorunlu başından beri söylüyorum kabullenmek istemiyorlar,destek ,güncellenme ve olabilecek sorunlar zaman icinde mutlaka cözülür diyerek güvenerek aldık ama ne doğru dürüst güncelleme ne de şişirildiği kadar görüntüsü iyi deil,güncelleme sadece türksat ve hotbird tp güncellemesi onu da herkes yapar zaten.......

    cevap tabii ki nextadamdan :) :

    Yeter artık, yanlış mesajlarınızdan sıkıldı artık herkes.
    Sürekli agresif mesaj yazmak size veya bize ne kazandırıyor?
    Beğenmiyorsan satarsın kardeşim. Bu kadar basit.
    Cihazın fonksiyonları olabildiğince stabil çalışıyor. Fiyatına göre özellikleri üst seviyede.
    Daha hala hiçbir özelliğini beğenmiyorsunuz, alım satım bölümünü ana sayfada görebilirsiniz.
    Satın sizde kurtulun, bizde sizden.
    Oturup kaliteli tartışma yapacağınız insanlar kalsın yeter.


    ozellikle koyu yazili yerler icin yorum bile yapilamaz bence...urunu alacak/almayi dusunen arkadaslarin bu tavirlara aliskin olmasi dilegiyle...saygilar herkese...

    Hem TF beğenilmiyor hem de oradan alıntı yapılıyor.
    Elbette sorun bu insanda.Lütfen bu şahsın mesajlarının tamamına bir göz atınız, hayali yazılmış, senaryo hepsi. Aslında üzünülecek bir durum bu, keşke böyle olmasaydı.
    Geçmiş olsun demeyi çok isterdik ama...




    ilkokulu bitirdinizmi acaba,

    bir yerden delil toplamak için oraya başvurulmazmı bu kadarmı aklınız alıyor, beni biri bir şeyle suçlayacak aaa bak bak olmaz ben TF küsüm orada her türlü yanıt var ve bunlarla aklanacagım ama işte küsüm girmem asın beni diyecek kadar alıkmı insanlar.


    Ben kendimi yetiştirdim sayın MayDemi, okullu değilim, alaylıyım ben, soru takılarını ayıracak kadar mürekkeple oynadım kendi kendime.
    Bakınız, olayı başka yerlere taşımanın anlamı yok. Birileri cihaz yapmış, memnun olan var olmayan var. Ben bu cihazı beğenenlerdenim, hepsi bu. Beğenmeyen bazıları, adeta bu cihaz satılmasın diye çaba harcıyorlar, bunun doğru olmadığını söylüyorum.Bu görüşe katılırsınız veya katılmazsınız, buna da siz karar verirsiniz.
    Karşılıklı hakaret etmeye gerek yok.
    Ultraslowcat nickli şahsın yazdığı yazılara bakınız lütfen, tepki vermemek olası değil, şahsın maksadını anlamak için okula gitmek de gerekmiyor.Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    ya birader iyi urune b.k atiyosunuzda ben 2 haftadir sharing yaparak sorunsuz kullaniyorum, ne olcak simdi



    bir sure once bu sekilde yorumların bu fikre yolacacagini yazmistim sanirim .
    eleştirmek tamamda dozunu kacirinca insanlarda negatif etki yaratmasi kacinilmaz elbette
    kendi basiniza gelen sorunu herkeste var sanip tamami boyle imis gibi davranınca insanlara itici geliyor hali ile
    sorun ilk basladigindada servise gondermeyip israrla yazilim sorunu oldugunu iddia etmisti arkadasimiz baska bir forumda
    sorun varsa cozmek icin caba harcayalım hep birlikte ama amac uzum yemek degil bagciyi dovmek ise(yada o hale gelmişse) yapacak birsey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    ya birader iyi urune b.k atiyosunuzda ben 2 haftadir sharing yaparak sorunsuz kullaniyorum, ne olcak simdi

    benim receiver ile degiselim mi mesela? ne dersin? sende ankaradaymissin..sadece bir hafta kullan ve sonra tekrar degisiriz merak etme :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: MayDemi


    quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    baska birinin yine tf de yazdigi yazi ve sonrasinda "ciddi" firmanin "super" aletini "destekleyen" ve "pozitif" olan birinin cevabi (tahmin edin kim? ):

    cihazın yazılımları sorunlu başından beri söylüyorum kabullenmek istemiyorlar,destek ,güncellenme ve olabilecek sorunlar zaman icinde mutlaka cözülür diyerek güvenerek aldık ama ne doğru dürüst güncelleme ne de şişirildiği kadar görüntüsü iyi deil,güncelleme sadece türksat ve hotbird tp güncellemesi onu da herkes yapar zaten.......

    cevap tabii ki nextadamdan :) :

    Yeter artık, yanlış mesajlarınızdan sıkıldı artık herkes.
    Sürekli agresif mesaj yazmak size veya bize ne kazandırıyor?
    Beğenmiyorsan satarsın kardeşim. Bu kadar basit.
    Cihazın fonksiyonları olabildiğince stabil çalışıyor. Fiyatına göre özellikleri üst seviyede.
    Daha hala hiçbir özelliğini beğenmiyorsunuz, alım satım bölümünü ana sayfada görebilirsiniz.
    Satın sizde kurtulun, bizde sizden.
    Oturup kaliteli tartışma yapacağınız insanlar kalsın yeter.


    ozellikle koyu yazili yerler icin yorum bile yapilamaz bence...urunu alacak/almayi dusunen arkadaslarin bu tavirlara aliskin olmasi dilegiyle...saygilar herkese...

    Hem TF beğenilmiyor hem de oradan alıntı yapılıyor.
    Elbette sorun bu insanda.Lütfen bu şahsın mesajlarının tamamına bir göz atınız, hayali yazılmış, senaryo hepsi. Aslında üzünülecek bir durum bu, keşke böyle olmasaydı.
    Geçmiş olsun demeyi çok isterdik ama...




    ilkokulu bitirdinizmi acaba,

    bir yerden delil toplamak için oraya başvurulmazmı bu kadarmı aklınız alıyor, beni biri bir şeyle suçlayacak aaa bak bak olmaz ben TF küsüm orada her türlü yanıt var ve bunlarla aklanacagım ama işte küsüm girmem asın beni diyecek kadar alıkmı insanlar.


    Ben kendimi yetiştirdim sayın MayDemi, okullu değilim, alaylıyım ben, soru takılarını ayıracak kadar mürekkeple oynadım kendi kendime.
    Bakınız, olayı başka yerlere taşımanın anlamı yok. Birileri cihaz yapmış, memnun olan var olmayan var. Ben bu cihazı beğenenlerdenim, hepsi bu. Beğenmeyen bazıları, adeta bu cihaz satılmasın diye çaba harcıyorlar, bunun doğru olmadığını söylüyorum.Bu görüşe katılırsınız veya katılmazsınız, buna da siz karar verirsiniz.
    Karşılıklı hakaret etmeye gerek yok.
    Ultraslowcat nickli şahsın yazdığı yazılara bakınız lütfen, tepki vermemek olası değil, şahsın maksadını anlamak için okula gitmek de gerekmiyor.Saygılar


    siz hala ispata yanasmayin, bos bos konusmaya devam edin :) erkek adam sozunun arkasinda durur bunu herkes bilir...(kimseye erkek degilsin demiyorum yanlis anlasilmasin, sadece bir seyi iddaa ediyorsan arkasinda da durabilmelisin)

    burda bana laf atan herkese soyluyorum, arkadaslar benim yerim yurdum belli. urunumde sorun var. gormek isteyene gosterebilirim. ha dersiniz ki tamam seninki sorunlu bizimki iyi. bende eywallah diyorum, derdim bu firmanin tum urunleri kotu demek degil ki!!! 4 kere servise gitmis gelmis bir urunun sorunun devam etttigini ve duzeltilemedigini soyluyorum sadece. ve benim gibi sorunlu receiver sahiplerinin de oldugunu belirtmek icin alinti yapiyor bildiklerimi paylasiyorum....
    zaten ben sorunsuz kullaniyorum diyen herkese dikkat edin ne yazmisim.

    ama kalkipda burda bana iftira atan birinden de ispat etmesini istemem de en dogal hakkim degil mi? ben burda x kisi hakkinda soyle boyle diyeyim sonra da susayim, bu sizce dogru mu?
    ayrica bu urunun belki eski surumlerinde oldugu soylense bile sorunlu bir partisi var, benim derdim bu konuyla ilgili. firma israrla sorun kalmadi demesine ragmen neden benim iki kere degisen receiverimda sorun var onu anlayamadim bir turlu. anlayan varsa da beri gelsin :) tum derdim bu. buna ragmen firmanin kayitsiz sartsiz savunuculugunu yapanlara yaziyorum genelde. yani bir urun mutlaka sorun cikarabilir, bunu duzeltmeye calismak, niyet onemli. ama sorun yokmus gibi davranip sonra da sen soylesin boylesin demekte ayiptir gunahtir.
    yoksa seoul un x3 une laf attim mi hic? ya da bilmem kacina?

    emin olun iftira atan arkadasimiz olmasa bu konu bu kadar uzamayacakti ben de ona gicikligina hirs yaptim o kadar :)

    son kez soyluyorum; 4 kere servise gitmis 2 kere degistigi tarafima bildirilmis seoul x3 turbo hd uydu alicimda sinyal yok problemi yasiyorum....ve iki uydu alicisi saticisi ile bizzat gorustum, bu probleme sahip uydu alicilarinin geri geldigini soylediler (ha sorun giderilmistir onu bilemem ama benimkinde giderilemedi)...alacak arkadaslara bilgi olsun sadece....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslowcat -- 20 Nisan 2010; 11:47:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    baska birinin yine tf de yazdigi yazi ve sonrasinda "ciddi" firmanin "super" aletini "destekleyen" ve "pozitif" olan birinin cevabi (tahmin edin kim? ):

    cihazın yazılımları sorunlu başından beri söylüyorum kabullenmek istemiyorlar,destek ,güncellenme ve olabilecek sorunlar zaman icinde mutlaka cözülür diyerek güvenerek aldık ama ne doğru dürüst güncelleme ne de şişirildiği kadar görüntüsü iyi deil,güncelleme sadece türksat ve hotbird tp güncellemesi onu da herkes yapar zaten.......

    cevap tabii ki nextadamdan :) :

    Yeter artık, yanlış mesajlarınızdan sıkıldı artık herkes.
    Sürekli agresif mesaj yazmak size veya bize ne kazandırıyor?
    Beğenmiyorsan satarsın kardeşim. Bu kadar basit.
    Cihazın fonksiyonları olabildiğince stabil çalışıyor. Fiyatına göre özellikleri üst seviyede.
    Daha hala hiçbir özelliğini beğenmiyorsunuz, alım satım bölümünü ana sayfada görebilirsiniz.
    Satın sizde kurtulun, bizde sizden.
    Oturup kaliteli tartışma yapacağınız insanlar kalsın yeter.


    ozellikle koyu yazili yerler icin yorum bile yapilamaz bence...urunu alacak/almayi dusunen arkadaslarin bu tavirlara aliskin olmasi dilegiyle...saygilar herkese...

    Hem TF beğenilmiyor hem de oradan alıntı yapılıyor.
    Elbette sorun bu insanda.Lütfen bu şahsın mesajlarının tamamına bir göz atınız, hayali yazılmış, senaryo hepsi. Aslında üzünülecek bir durum bu, keşke böyle olmasaydı.
    Geçmiş olsun demeyi çok isterdik ama...


    hocam bence buda abartı degil mi kisisel anlasmazliginiz ile urun farkli seyler sen memnun kalmissin ama adaminda bu urunden canı sıkılmıs vakti ziyan olmus belli ki yani agresif olmasını / davranmasını bir nebzede anlayabiliriz , uç kutuplu bir şekilde tartışmak ne sana ne ona nede ürüne nede yaşanan soruna bir fayda sağlamayacaktır

    olanların hayali/senaryo olup olmadıgını bilemeyiz bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 20 Nisan 2010; 12:07:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    baska birinin yine tf de yazdigi yazi ve sonrasinda "ciddi" firmanin "super" aletini "destekleyen" ve "pozitif" olan birinin cevabi (tahmin edin kim? ):

    cihazın yazılımları sorunlu başından beri söylüyorum kabullenmek istemiyorlar,destek ,güncellenme ve olabilecek sorunlar zaman icinde mutlaka cözülür diyerek güvenerek aldık ama ne doğru dürüst güncelleme ne de şişirildiği kadar görüntüsü iyi deil,güncelleme sadece türksat ve hotbird tp güncellemesi onu da herkes yapar zaten.......

    cevap tabii ki nextadamdan :) :

    Yeter artık, yanlış mesajlarınızdan sıkıldı artık herkes.
    Sürekli agresif mesaj yazmak size veya bize ne kazandırıyor?
    Beğenmiyorsan satarsın kardeşim. Bu kadar basit.
    Cihazın fonksiyonları olabildiğince stabil çalışıyor. Fiyatına göre özellikleri üst seviyede.
    Daha hala hiçbir özelliğini beğenmiyorsunuz, alım satım bölümünü ana sayfada görebilirsiniz.
    Satın sizde kurtulun, bizde sizden.
    Oturup kaliteli tartışma yapacağınız insanlar kalsın yeter.


    ozellikle koyu yazili yerler icin yorum bile yapilamaz bence...urunu alacak/almayi dusunen arkadaslarin bu tavirlara aliskin olmasi dilegiyle...saygilar herkese...

    Hem TF beğenilmiyor hem de oradan alıntı yapılıyor.
    Elbette sorun bu insanda.Lütfen bu şahsın mesajlarının tamamına bir göz atınız, hayali yazılmış, senaryo hepsi. Aslında üzünülecek bir durum bu, keşke böyle olmasaydı.
    Geçmiş olsun demeyi çok isterdik ama...


    hocam bence buda abartı degil mi kisisel anlasmazliginiz ile urun farkli seyler sen memnun kalmissin ama adaminda bu urunden canı sıkılmıs vakti ziyan olmus belli ki , uç kutuplu bir şekilde tartışmak ne sana ne ona nede ürüne nede yaşanan soruna bir fayda sağlamayacaktır

    olanların hayali/senaryo olup olmadıgını bilemeyiz bence



    yapici mesajiniz icin eywallah..
    dedigim gibi ankaradan bir arkadasa aleti gosterebilirim. en son ulustaki servise gittiginde servis fisi doldurulmadi, istanbula gonderdigimin ve cayyolundaki servisin servis fislerini bulabilirsem onlari da taratip buraya koyacagim. urunun sorunu yerine benim yazdiklarimin hayali olup olmadigini tartismak anlamsizlasir boylece... gerci inanmak istemeyen bunlari gorunce de inanmaz ama eve gidince bir bakayim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    ya birader iyi urune b.k atiyosunuzda ben 2 haftadir sharing yaparak sorunsuz kullaniyorum, ne olcak simdi

    benim receiver ile degiselim mi mesela? ne dersin? sende ankaradaymissin..sadece bir hafta kullan ve sonra tekrar degisiriz merak etme :)


    Ben sendeki decoderin sorunsuz oldugunu soylemiyorum dostum, ama bunun cozumununde son derece basit olacagini dusunuyorum firma herkesinkini degismis, bi senimi mimledilerde degismiyorlar. bi anket yapalim. hiremco turbo hd alip teknik servis sonucu veya, hic teknik servise gitmeden rahatlikla kullananlar ve bu aleti aldigima pismanim diyenler. inanin bunun sonucunu sizin kadar bende merak ediyorum. tf hakkinda pek bi bilgim yok, belki dediginiz gibi cidden kotu yorumlayanlari banliyolardir. olmayacak sey degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prestor -- 20 Nisan 2010; 12:12:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    ya birader iyi urune b.k atiyosunuzda ben 2 haftadir sharing yaparak sorunsuz kullaniyorum, ne olcak simdi

    benim receiver ile degiselim mi mesela? ne dersin? sende ankaradaymissin..sadece bir hafta kullan ve sonra tekrar degisiriz merak etme :)


    Ben sendeki decoderin sorunsuz oldugunu soylemiyorum dostum, ama bunun cozumununde son derece basit olacagini dusunuyorum firma herkesinkini degismis, bi senimi mimledilerde degismiyorlar. Isterseniz bi anket yapalim. hiremco turbo hd alip teknik servis sonucu veya, hic teknik servise gitmeden rahatlikla kullananlar ve bu aleti aldigima pismanim diyenler. inanin bunun sonucunu sizin kadar bende merak ediyorum. tf hakkinda pek bi bilgim yok, belki dediginiz gibi cidden kotu yorumlayanlari banliyolardir. olmayacak sey degil. gelin o zaman herkes anketi oylasin.

    benimkini iki kere degistirdiklerini iddaa ettiler (gozumle gormedigim icin bir sey diyemiyorum, malum seri no da yokki bilesin)..servis fislerine bakacagim eger bulabilirsem buraya koyacagim...
    yani firma degistirdigini soyledi bana, tabii sozume guvenirseniz. sorun sadece benimkinde olsa derim ki bedevi sansi varmis bende. ama sorun baska kisilerde de ortaya cikmis ki oraya buraya yaziyorlar. ve dedigim gibi 2 uydu alicisi saticisi ile de gorustum ayni seyleri soylediler bana..
    neyse alaack kisiler degerlendirsin ona gore alsin diye yaziyorum burda israrla...yoksa siz memnunsaniz ne guzel, Allah herkese nasip etsin diyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    ya birader iyi urune b.k atiyosunuzda ben 2 haftadir sharing yaparak sorunsuz kullaniyorum, ne olcak simdi

    benim receiver ile degiselim mi mesela? ne dersin? sende ankaradaymissin..sadece bir hafta kullan ve sonra tekrar degisiriz merak etme :)


    Ben sendeki decoderin sorunsuz oldugunu soylemiyorum dostum, ama bunun cozumununde son derece basit olacagini dusunuyorum firma herkesinkini degismis, bi senimi mimledilerde degismiyorlar. Isterseniz bi anket yapalim. hiremco turbo hd alip teknik servis sonucu veya, hic teknik servise gitmeden rahatlikla kullananlar ve bu aleti aldigima pismanim diyenler. inanin bunun sonucunu sizin kadar bende merak ediyorum. tf hakkinda pek bi bilgim yok, belki dediginiz gibi cidden kotu yorumlayanlari banliyolardir. olmayacak sey degil. gelin o zaman herkes anketi oylasin.

    benimkini iki kere degistirdiklerini iddaa ettiler (gozumle gormedigim icin bir sey diyemiyorum, malum seri no da yokki bilesin)..servis fislerine bakacagim eger bulabilirsem buraya koyacagim...
    yani firma degistirdigini soyledi bana, tabii sozume guvenirseniz. sorun sadece benimkinde olsa derim ki bedevi sansi varmis bende. ama sorun baska kisilerde de ortaya cikmis ki oraya buraya yaziyorlar. ve dedigim gibi 2 uydu alicisi saticisi ile de gorustum ayni seyleri soylediler bana..
    neyse alaack kisiler degerlendirsin ona gore alsin diye yaziyorum burda israrla...yoksa siz memnunsaniz ne guzel, Allah herkese nasip etsin diyorum :)


    servis fişi ???

    bana kargodan geldiginde kutudan sadece cihazın kendisi çıktı.
    sinyal sorunum cözülmüş olduğundan ne yapıldığı ile ilgilenmedim açıkçası




  • Bitmez, bitmez, bitmeeezzz !!!

    Bu board tipinde sorunlar, bitmez ve bitmeyecek... Yani ALI çip kullanılan board'larda sorunlar, bitmez ve bitmeyecek...

    Ne zamana kadar !?

    Koreli firma (ALI) segment tanımlamasını doğru dürüst yaptıktan sonra !!!

    Segmente uygun kapasitedeki donanımları, uygun board'larda kullandıktan sonra !!!

    Kısaca bu probleme/problemlere, Türkiye'de kendi markasını vurup satan firmalarda maruz kalmaktadır. Dolayısı ile kullanıcılar da...

    Bakın şimdi size HD serisinde ALI çip'li board kullanan bir kaç firma sayayım.

    Yumatu HD, Yumatu

    SEUL Turbo HD, Merih Video

    Baff 2000 HD, Baff

    Next 18500 HD, Yüksel Elektronik

    ALI çipli HD cihazlara kendi markasını vuran başka yerli firmamız varsa, sizde ilave edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Bitmez, bitmez, bitmeeezzz !!!

    Bu board tipinde sorunlar, bitmez ve bitmeyecek... Yani ALI çip kullanılan board'larda sorunlar, bitmez ve bitmeyecek...

    Ne zamana kadar !?

    Koreli firma (ALI) segment tanımlamasını doğru dürüst yaptıktan sonra !!!

    Segmente uygun kapasitedeki donanımları, uygun board'larda kullandıktan sonra !!!

    Kısaca bu probleme/problemlere, Türkiye'de kendi markasını vurup satan firmalarda maruz kalmaktadır. Dolayısı ile kullanıcılar da...

    Bakın şimdi size HD serisinde ALI çip'li board kullanan bir kaç firma sayayım.

    Yumatu HD, Yumatu

    SEUL Turbo HD, Merih Video

    Baff 2000 HD, Baff

    Next 18500 HD, Yüksel Elektronik

    ALI çipli HD cihazlara kendi markasını vuran başka yerli firmamız varsa, sizde ilave edebilirsiniz.



    bu cihazların ortak ne sorunu var ki ?
    ayrıca ALI cipli cihazlara kendi markasını vurmak cumlesi kinayeli sanırım

    icindeki tum parcaların tek bir fabrikada uretildigi hangi elektronik cihaz var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 20 Nisan 2010; 16:02:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Arkadaslar aranizda bu aletle malum sharingi sorunsuz yapan varmi ona gore karar verip alacagim (acil cvp 1-2 gun icinde alicam)



    Prestor kardeş kusura bakma ama 12 nisan'da daha "almayı düşünüyorum" dediğin cihaz için bugün çıkıp da "2 haftadır sorunsuz kullanıyorum" diye mesaj yazarsan doğru olmaz o iş...

    Ayrıca içinde conax modül gömülü var demişsin, bu kutuda cable yayın sinyal girişi var mı? Yani içindeki modül sadece uydudan gelen sinyali çözmede kullanılacaksa teledünyada falan kimsenin bi işine yaramaz ki..




  • biraz karışmış sanırım
    conax modulun çakılı gelmesi ihtimali yok cunku kablo yayın alan bir cihaz degil zaten
    ayrıca çakılı gelen herhangi bir modulde yok bildigim kadarı ile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhendis78


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Arkadaslar aranizda bu aletle malum sharingi sorunsuz yapan varmi ona gore karar verip alacagim (acil cvp 1-2 gun icinde alicam)



    Prestor kardeş kusura bakma ama 12 nisan'da daha "almayı düşünüyorum" dediğin cihaz için bugün çıkıp da "2 haftadır sorunsuz kullanıyorum" diye mesaj yazarsan doğru olmaz o iş...

    Ayrıca içinde conax modül gömülü var demişsin, bu kutuda cable yayın sinyal girişi var mı? Yani içindeki modül sadece uydudan gelen sinyali çözmede kullanılacaksa teledünyada falan kimsenin bi işine yaramaz ki..


    Genel olarak abartma milletimize ozgu birsey zaten oyle degilmi, ya neyse iste bende cidden hic sorun cikmadi malum olayida kesintisiz donmasiz izliyorum, sikayetci olan arkadaslar falan tamam sorunlarini dile getriyorlar, ama ayni sekilde memnun olanlarda yazmaliki urun tamamen sorun yumagi olarak anlasilmasin, ultraslowcat arkadas suan sendeki sorun tuner problemimi, eger oyleyse neden surekli gidip bagirip cagirip degisirin lan sunu demiyosunki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhendis78


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Arkadaslar aranizda bu aletle malum sharingi sorunsuz yapan varmi ona gore karar verip alacagim (acil cvp 1-2 gun icinde alicam)



    Prestor kardeş kusura bakma ama 12 nisan'da daha "almayı düşünüyorum" dediğin cihaz için bugün çıkıp da "2 haftadır sorunsuz kullanıyorum" diye mesaj yazarsan doğru olmaz o iş...

    Ayrıca içinde conax modül gömülü var demişsin, bu kutuda cable yayın sinyal girişi var mı? Yani içindeki modül sadece uydudan gelen sinyali çözmede kullanılacaksa teledünyada falan kimsenin bi işine yaramaz ki..


    Genel olarak abartma milletimize ozgu birsey zaten oyle degilmi, ya neyse iste bende cidden hic sorun cikmadi malum olayida kesintisiz donmasiz izliyorum, sikayetci olan arkadaslar falan tamam sorunlarini dile getriyorlar, ama ayni sekilde memnun olanlarda yazmaliki urun tamamen sorun yumagi olarak anlasilmasin, ultraslowcat arkadas suan sendeki sorun tuner problemimi, eger oyleyse neden surekli gidip bagirip cagirip degisirin lan sunu demiyosunki


    benim soruna iliskin;
    once tesisatiniz bozuktur dediler,
    sonra soguk lehim problemi onaralim dediler (servise gitti geldi 2 kere)
    sonra da tuner bozuk degistirelim dediler (yine servise gitti geldi 2 kere)..
    simdi ise tekrar konustum gonderin yapalim dediler!!!




  • hocam donuste kargo odemelimi gelecek buraya yazarmısın cok merak ettim açıkçası
    ayrıca şu var tüm bu servisler için elinizde servis belgesi/formu varsa cihazın değiştirilmesini talep edebilirsiniz
    bir cihaz 1 yıl icerisinde aynı arızayı 3 kez tekrarlar ise değişim isteme hakkınız var hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 21 Nisan 2010; 9:19:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    hocam donuste kargo odemelimi gelecek buraya yazarmısın cok merak ettim açıkçası
    ayrıca şu var tüm bu servisler için elinizde servis belgesi/formu varsa cihazın değiştirilmesini talep edebilirsiniz
    bir cihaz 1 yıl icerisinde aynı arızayı 3 kez tekrarlar ise değişim isteme hakkınız var hocam.






    eywallah patron,
    zaten merih video dan degisim talep etmistim bakariz demislerdi,

    bunun uzerine receiveri gonderdim onlara (fatura ile birlikte). ne fatura geri geldi ne de servis fisi var.elimde sadece kargo teslimat belgesi vs var (dunku soruna cevap olarak). ama daha once gittigim cayyolundaki servis fis duzenlemisti.
    neyse merih video bana geri gonderdi (kargoyu ben odedim!!!) ve telefon actim ne oldu diye. tumden degisti receiveriniz demislerdi bana (seri no olmadigi icin bilemedim cidden degismis mi)

    sonra tekrar bu sinyal yok problemi cikti ama ilkinki gibi degil, cogunlukla kanallari acmasi epeyce uzun suruyor bazen hic acmiyordu(ilkinde ise sadece 2-3 kanali aciyor digerlerini hic mi hic acmiyordu). bunun uzerine telefon ve mail ile merih video ile yine gorustum, ulus'taki servise gonderin yeni tuner geldi degistirelim dediler. bende faturayi geri gondermediniz ne olacak dedim, arariz biz hallederiz dediler. eywallah deyip gittim ulusa. sozde degismis receiverin bu sefer tunerini degistiriverdiler ayakustu. ama servis fisi yazmadilar. ve ne yazik ki sorun hala devam ediyor.
    bunun uzerine tekrar gorusuyorum merih video ile. arkasi yarin gibi oldu ama durum boyledir...dedigim gibi ispat isteyenlere haftasonu insallah kargo vs belgelerini taratip koyarim ama bulamamaktan korkuyorum ki o zaman iftira atanlar cosar walla :)

    hanim artik iyice dalgaya vurdu olayi, bu alet kanali acana kadar ben cay koyuyum geleyim falan diyor artik :) dusunun kanal degistirdiginizde 3-5 bazen 10 sn beklediginizi, sonra biraz empati yapin lutfen :(




  • merih videoya gonderdigim kargonun fisi asagidadir. cayyolu servisinin fisini ise bulur bulmaz koyacagim buraya!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslowcat -- 21 Nisan 2010; 10:06:28 >
  • Üretim kaynaklı bir arıza için kargo ücretini üstlenmeyi neden kabul ettiniz?

    Ne seri numarası ne servis fişi ne de garanti esasları... Hakikaten çok köklü ve kaliteli bir firmaymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SilentOfGoats -- 21 Nisan 2010; 14:20:11 >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.