Şimdi Ara

Seoul Hiremco Turbo HD Sinyal Yok Sorunu Çözülemedi ! (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
2
Favori
60.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.

    Soru çok yerinde olmuş.

    Bu hikayenin sonu ;

    * Bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını sattı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısında sinyal yok sorunundan bıkıp, emekliye ayırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını, az televizyon izlediği odasına kaydırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısını, babasının evine gönderip, kendisine yeni bir tane cihaz aldı.


    Sonuçta; bu uydu alıcısını edinenler, yerli üretim safsatasına inanarak aldılar. İkinci bir cihaz almak zorunda kaldıkları içinde, iki cihaz parası ödemek zorunda kaldılar. Tabi sonucu, kullanıcı ucuz değil, pahalı ürün satın almış oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.

    Soru çok yerinde olmuş.

    Bu hikayenin sonu ;

    * Bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını sattı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısında sinyal yok sorunundan bıkıp, emekliye ayırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını, az televizyon izlediği odasına kaydırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısını, babasının evine gönderip, kendisine yeni bir tane cihaz aldı.


    Sonuçta; bu uydu alıcısını edinenler, yerli üretim safsatasına inanarak aldılar. İkinci bir cihaz almak zorunda kaldıkları içinde, iki cihaz parası ödemek zorunda kaldılar. Tabi sonucu, kullanıcı ucuz değil, pahalı ürün satın almış oldu.

    Firma hatalı üretilmiş malları birebir değiştirmedi mi?!
    Ya da isim değiştirip yeniden ürettiği ürünleri sorun yaşayanlara ücretsiz vermedi mi?

    Benim duymak istediğim bunlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.

    Soru çok yerinde olmuş.

    Bu hikayenin sonu ;

    * Bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını sattı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısında sinyal yok sorunundan bıkıp, emekliye ayırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını, az televizyon izlediği odasına kaydırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısını, babasının evine gönderip, kendisine yeni bir tane cihaz aldı.


    Sonuçta; bu uydu alıcısını edinenler, yerli üretim safsatasına inanarak aldılar. İkinci bir cihaz almak zorunda kaldıkları içinde, iki cihaz parası ödemek zorunda kaldılar. Tabi sonucu, kullanıcı ucuz değil, pahalı ürün satın almış oldu.

    Firma hatalı üretilmiş malları birebir değiştirmedi mi?!
    Ya da isim değiştirip yeniden ürettiği ürünleri sorun yaşayanlara ücretsiz vermedi mi?

    Benim duymak istediğim bunlar...

    Turbo HD ve FX Turbo HD 'deki tuner sorunu kroniktir maalesef...

    Garanti süresi içinde cihaz onarılsa yada bire bir değiştirilse bile, aynı sorun bir süre sonra tekrar nüksediyor.

    Hal böyle olunca, cihazların garanti süresi dolana kadar, firmanın merkez servis noktası ücretsiz tamir hizmeti verdi. Tabi gitti - geldi kargo ücreti, yine kullanıcının sırtına bindi.

    Garantisi dolupta, elinde arızalı cihaz kalan çok sayıda kişi var. Garanti dolduğu için, cihazın tamiri için, merkez firmanın 50 ila 100 TL onarım bedeli talep ettiği bilinmektedir.

    Sonuç olarak; öyle yada böyle, kullanıcılar ikinci defa cihaz almak zorunda kaldıkları için, HD uydu alıcısı edinimini pahalıya gerçekleştirmiş oldular. İşte benimde sürekli duyduğum bunlar. İnsanlara ayıplı ürün satılmış oldu.




  • aynen yerli üretimmiş şuymuş buymuş aldanmamak lazım
  • Sevgili Serkangüzel ;

    bende fx turbo hd kullanıyorum.Son zamanlarda ATV HD anlık donmalar oluyor.neden olabilir ve nasıl düzeltebilirim acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.

    Soru çok yerinde olmuş.

    Bu hikayenin sonu ;

    * Bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını sattı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısında sinyal yok sorunundan bıkıp, emekliye ayırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını, az televizyon izlediği odasına kaydırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısını, babasının evine gönderip, kendisine yeni bir tane cihaz aldı.


    Sonuçta; bu uydu alıcısını edinenler, yerli üretim safsatasına inanarak aldılar. İkinci bir cihaz almak zorunda kaldıkları içinde, iki cihaz parası ödemek zorunda kaldılar. Tabi sonucu, kullanıcı ucuz değil, pahalı ürün satın almış oldu.

    Firma hatalı üretilmiş malları birebir değiştirmedi mi?!
    Ya da isim değiştirip yeniden ürettiği ürünleri sorun yaşayanlara ücretsiz vermedi mi?

    Benim duymak istediğim bunlar...

    Turbo HD ve FX Turbo HD 'deki tuner sorunu kroniktir maalesef...

    Garanti süresi içinde cihaz onarılsa yada bire bir değiştirilse bile, aynı sorun bir süre sonra tekrar nüksediyor.

    Hal böyle olunca, cihazların garanti süresi dolana kadar, firmanın merkez servis noktası ücretsiz tamir hizmeti verdi. Tabi gitti - geldi kargo ücreti, yine kullanıcının sırtına bindi.

    Garantisi dolupta, elinde arızalı cihaz kalan çok sayıda kişi var. Garanti dolduğu için, cihazın tamiri için, merkez firmanın 50 ila 100 TL onarım bedeli talep ettiği bilinmektedir.

    Sonuç olarak; öyle yada böyle, kullanıcılar ikinci defa cihaz almak zorunda kaldıkları için, HD uydu alıcısı edinimini pahalıya gerçekleştirmiş oldular. İşte benimde sürekli duyduğum bunlar. İnsanlara ayıplı ürün satılmış oldu.


    Garanti süresi içerisinde problem yaşadığım X3 Trubo HD , onarım sonrası garanti süreci dahilinde ve sonrasında
    hicbir sorun çıkaramadan çalışmaya devam etmekte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.

    Soru çok yerinde olmuş.

    Bu hikayenin sonu ;

    * Bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını sattı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısında sinyal yok sorunundan bıkıp, emekliye ayırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını, az televizyon izlediği odasına kaydırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısını, babasının evine gönderip, kendisine yeni bir tane cihaz aldı.


    Sonuçta; bu uydu alıcısını edinenler, yerli üretim safsatasına inanarak aldılar. İkinci bir cihaz almak zorunda kaldıkları içinde, iki cihaz parası ödemek zorunda kaldılar. Tabi sonucu, kullanıcı ucuz değil, pahalı ürün satın almış oldu.

    Firma hatalı üretilmiş malları birebir değiştirmedi mi?!
    Ya da isim değiştirip yeniden ürettiği ürünleri sorun yaşayanlara ücretsiz vermedi mi?

    Benim duymak istediğim bunlar...

    Turbo HD ve FX Turbo HD 'deki tuner sorunu kroniktir maalesef...

    Garanti süresi içinde cihaz onarılsa yada bire bir değiştirilse bile, aynı sorun bir süre sonra tekrar nüksediyor.

    Hal böyle olunca, cihazların garanti süresi dolana kadar, firmanın merkez servis noktası ücretsiz tamir hizmeti verdi. Tabi gitti - geldi kargo ücreti, yine kullanıcının sırtına bindi.

    Garantisi dolupta, elinde arızalı cihaz kalan çok sayıda kişi var. Garanti dolduğu için, cihazın tamiri için, merkez firmanın 50 ila 100 TL onarım bedeli talep ettiği bilinmektedir.

    Sonuç olarak; öyle yada böyle, kullanıcılar ikinci defa cihaz almak zorunda kaldıkları için, HD uydu alıcısı edinimini pahalıya gerçekleştirmiş oldular. İşte benimde sürekli duyduğum bunlar. İnsanlara ayıplı ürün satılmış oldu.


    Garanti süresi içerisinde problem yaşadığım X3 Trubo HD , onarım sonrası garanti süreci dahilinde ve sonrasında
    hicbir sorun çıkaramadan çalışmaya devam etmekte.

    Biraz daha bekle bakalım.




  • Bu makinanın sinyal yok sorunu diseq lerden kaynaklanıyor.
    Bugün gene diseqi söküp direk motorlu çanağa bağlantı yaptım sorun ortadan kalktı.
    Tabi herkes motorlu kullanmak zorunda değil.Bu cihazı alan insanda hiç olmazsa hotbird ve türksat bir arada kullanmak isteyecektir.
    Ne derdi var diseqlerle anlamadım gitti. Yoksa fiyatına göre özellikle ccam performansı gayet iyi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Bu hikayenin sonu nasıl bitti ya?!!
    14 sayfayı dizi izler gibi okuduk. Epayce de yararlı oldu.

    Soru çok yerinde olmuş.

    Bu hikayenin sonu ;

    * Bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını sattı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısında sinyal yok sorunundan bıkıp, emekliye ayırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı bu uydu alıcısını, az televizyon izlediği odasına kaydırdı.

    * Yine bir çok kullanıcı, bu uydu alıcısını, babasının evine gönderip, kendisine yeni bir tane cihaz aldı.


    Sonuçta; bu uydu alıcısını edinenler, yerli üretim safsatasına inanarak aldılar. İkinci bir cihaz almak zorunda kaldıkları içinde, iki cihaz parası ödemek zorunda kaldılar. Tabi sonucu, kullanıcı ucuz değil, pahalı ürün satın almış oldu.

    Firma hatalı üretilmiş malları birebir değiştirmedi mi?!
    Ya da isim değiştirip yeniden ürettiği ürünleri sorun yaşayanlara ücretsiz vermedi mi?

    Benim duymak istediğim bunlar...

    Turbo HD ve FX Turbo HD 'deki tuner sorunu kroniktir maalesef...

    Garanti süresi içinde cihaz onarılsa yada bire bir değiştirilse bile, aynı sorun bir süre sonra tekrar nüksediyor.

    Hal böyle olunca, cihazların garanti süresi dolana kadar, firmanın merkez servis noktası ücretsiz tamir hizmeti verdi. Tabi gitti - geldi kargo ücreti, yine kullanıcının sırtına bindi.

    Garantisi dolupta, elinde arızalı cihaz kalan çok sayıda kişi var. Garanti dolduğu için, cihazın tamiri için, merkez firmanın 50 ila 100 TL onarım bedeli talep ettiği bilinmektedir.

    Sonuç olarak; öyle yada böyle, kullanıcılar ikinci defa cihaz almak zorunda kaldıkları için, HD uydu alıcısı edinimini pahalıya gerçekleştirmiş oldular. İşte benimde sürekli duyduğum bunlar. İnsanlara ayıplı ürün satılmış oldu.


    Garanti süresi içerisinde problem yaşadığım X3 Trubo HD , onarım sonrası garanti süreci dahilinde ve sonrasında
    hicbir sorun çıkaramadan çalışmaya devam etmekte.

    Biraz daha bekle bakalım.

    Alıntıları Göster

    Biraz daha bekle bakalım.


    bekleye bekleye tukenmez kalem bile tukeniyo , sonsuza dek sorunsuz çalışan cihazmı var :)
    2 senedir canavar gibi çalışıyo alet .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    bekleye bekleye tukenmez kalem bile tukeniyo , sonsuza dek sorunsuz çalışan cihazmı var :)
    2 senedir canavar gibi çalışıyo alet .


    Bekle kardeşim, ben bekle dediysem bekle !...

    Kaldıki cihazınız bir kez nüksetmiş. Bugüne kadar hiç birşeyi boşuna yazmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 11 Ocak 2014; 16:32:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    Biraz daha bekle bakalım.


    bekleye bekleye tukenmez kalem bile tukeniyo , sonsuza dek sorunsuz çalışan cihazmı var :)
    2 senedir canavar gibi çalışıyo alet .

    Bekle kardeşim, ben bekle dediysem bekle !...

    Kaldıki cihazınız bir kez nüksetmiş. Bugüne kadar hiç birşeyi boşuna yazmadım.



    bir defa servise gitti evet
    ama ben tamir edidikten sonra sorun tekrarlıyor dediğiniz için notu yazdım
    ben şansdlı kullanıcılardan isem bilemiyorum tabii
    uyduyu uzun sure daha kullanacağız sorun çıkmadıkça , televizyonu değiştirdim (dahili uydusu olan bir tv ile) eski lcd ve uyduyu babama verdim
    beklentileri yuksek olmadıgı için kullanmaya devam edecekler , bu zamandan sonrada bozulsa firmaya maletmem bunu elektronik cihaz sonucta
    aynı süreçte 3 tane samsung lcd tv eskittim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 11 Ocak 2014; 14:31:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    bir defa servise gitti evet
    ama ben tamir edidikten sonra sorun tekrarlıyor dediğiniz için notu yazdım
    ben şansdlı kullanıcılardan isem bilemiyorum tabii
    uyduyu uzun sure daha kullanacağız sorun çıkmadıkça , televizyonu değiştirdim (dahili uydusu olan bir tv ile) eski lcd ve uyduyu babama verdim
    beklentileri yuksek olmadıgı için kullanmaya devam edecekler , bu zamandan sonrada bozulsa firmaya maletmem bunu elektronik cihaz sonucta
    aynı süreçte 3 tane samsung lcd tv eskittim .

    Zaten konu firma ile alakalı olsaydı, bu konu başlığı çoktan kapanırdı... Yani eleştiriler tamamen iyi niyetli idi.

    Eleştirimizdeki temel noktalar;

    - Üretim standartlarına uyulmayışı,

    - Kalitesiz componentlerle üretim yapılması,

    - Görüntüyü elverişsiz şekilde ölçekleyen( scaling ) işlemci kullanılması'dır.

    Bu üç temel nokta nokta ortadayken, bu cihazlar fahiş denilebilecek bir fiyatla ****ı. Sonuçta ne oldu biliyormusunuz ? Firma sattığı dönemde kazandı. Ama geleceğinden yedi. Bu seri cihazlardan sonra çıkardığı chipbox cihazla hüsrana uğradı. Sözde özellik var ama her bir işlev yarım yamalak ve güncel ihtiyaçları karşılamaktan uzaktır. Zaten firma geleceğini göremediği içinde, yetişmiş durumdaki mühendisini işten çıkardı. Herneyse... Bunlar firmanın problemi ve geçmişte kaldı.

    Siz buraya elinizdeki cihazı örnekleyerek yazmışsınız ama zamanında polemik olmasın diye, o kadar fazla sayıda üye bana özel mesaj gönderdi ki... Özel mesajlardan yorulduğum için, imza hazırlamak zorunda kaldım.

    Turbo HD ve FX HD cihazdaki tuner ile ilgili küçükte olsa bir ayrıntı vereyim. Cihazın besleme katı voltaj dengesizlerini kaliteli bir şekilde süzemediği için, bu durum çoğu zaman tuner'i etkilemekle sonuçlanabilmektedir. Daha da detaylı yazabilirim. Zaten geçmiş mesajlarımda bu konular ile ilgili epeyce detay vermiştim. İşte onun için dedim, biraz daha bekle diye !...

    Yalnız aynı süreçte 3 tane Samsung LCD TV eskitmeniz ilginç olmuş !?

    Bende iki tane TV var. Biri Samsung 40M87bdx ve salona yeni aldığım LG 'nin yeni 3D özellikli LED TV'lerinden...

    Bu hiremco cihazlar piyasaya çıkmadan önce Samsung TV'yi almıştım. 7 yıl oldu. TV oturma odasında sabahtan akşama, gece yarılarına kadar çalışır. Hala eskitemedim. Yani TV konusunda ifade etmeye çalıştığım şey; TV'lerin hem dayanım olarak ömrü, hemde güncel yeniliklerden istifade ömrü, DVD ve uydu cihazı gibi ürünlere göre daha uzun ömürlüdür.

    Uydu cihazına gelince;

    6 yıl önce, klon dreambox 800HD aldım. Hala taş gibi çalışmakta ve tüm işlevleri ile kullanmaktayım. Birde üzerine daha hızlı olan, klon Dreambox 800HD "se" cihaz aldım. 3 yıldır da o cihazı da kullanmaktayım. Şimdi daha güncel ve yenilik olarak sunulan özelliklerden( mesela transcoding ) yararlanmak için, klon Solo2 alma hazırlığındayım. Solo2'yi aldıktan sonra düz model 800HD cihazı satılığa çıkaracağım. Aldığım güne göre piyasası olan ve hala tercih edilen bir cihazdır. Yani hiç bir kayıp sözkonusu değildir.

    Velhasılı kelam; Oysa bu ALI işlemcili hiremco edinenlerin çoğu, ikinci cihazını aldılar.

    Sonuç olarak; bir kısım forum üyesi, satıcı pazarlamacı v.s. idi. Yine bir kısmının ise, münhasırlık ilişkisi vardı. Yine bir kısın üyenin körü körüne desteklemesi vardı. Gelip burada markanın çığırtkanlığını yaptı. Bende kullanıcıları korumak için, ısrarla zamanındaki fahiş satış fiyatı ile alınmaması yönünde forum mesajlarımla bilgilendirme yaptım. Şimdilerde o üyelerin hiç biri buralara uğramıyor. eteksen, prestor, agirabi v.s. v.s. nick'ini hatırlamadığım daha bir çok destekçi üyelerin hepsi yok oldu. Ama ben ve bir kaç gerçek kullanıcı hala buradayız.

    Saygılar, sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 11 Ocak 2014; 16:36:45 >




  • nextadam vardı benimde hatırladığım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    nextadam vardı benimde hatırladığım.

    O kişi bu forumda değildi... İsmi Lazım Değil Forum 'da yazıyordu bir zamanlar... Ateş çemberine alınan akrebin kendi kendini sokması misali, kendini soktu ve bahse konu forumdan ayrıldı diye hatırlıyorum.

    Tabi zamanında bu forumda nick edinipte, burada da yazdıysa bilemiyorum.
  • Çok uzun süre oldu uydu bölümüne ugramayali... Ahhh ahhh az ugraşmadim bende uydu alicilarla...serkan hocam herzaman doğru,dürüst,tarafsız yonlendirmeleriyle bana en iyi en kaliteli cihazları aldirtdi...bırakın bu nirengi vs...vs... Boş ürünler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • system electronıc kullanıcısına yanıt
    zaten yeni nesil cihazlarda (tv ) uydu alıcı gömülü geliyor
    yavaş yavaş bu cihazlarda tarih olacak gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 14 Ocak 2014; 18:06:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    bir defa servise gitti evet
    ama ben tamir edidikten sonra sorun tekrarlıyor dediğiniz için notu yazdım
    ben şansdlı kullanıcılardan isem bilemiyorum tabii
    uyduyu uzun sure daha kullanacağız sorun çıkmadıkça , televizyonu değiştirdim (dahili uydusu olan bir tv ile) eski lcd ve uyduyu babama verdim
    beklentileri yuksek olmadıgı için kullanmaya devam edecekler , bu zamandan sonrada bozulsa firmaya maletmem bunu elektronik cihaz sonucta
    aynı süreçte 3 tane samsung lcd tv eskittim .

    Zaten konu firma ile alakalı olsaydı, bu konu başlığı çoktan kapanırdı... Yani eleştiriler tamamen iyi niyetli idi.

    Eleştirimizdeki temel noktalar;

    - Üretim standartlarına uyulmayışı,

    - Kalitesiz componentlerle üretim yapılması,

    - Görüntüyü elverişsiz şekilde ölçekleyen( scaling ) işlemci kullanılması'dır.

    Bu üç temel nokta nokta ortadayken, bu cihazlar fahiş denilebilecek bir fiyatla ****ı. Sonuçta ne oldu biliyormusunuz ? Firma sattığı dönemde kazandı. Ama geleceğinden yedi. Bu seri cihazlardan sonra çıkardığı chipbox cihazla hüsrana uğradı. Sözde özellik var ama her bir işlev yarım yamalak ve güncel ihtiyaçları karşılamaktan uzaktır. Zaten firma geleceğini göremediği içinde, yetişmiş durumdaki mühendisini işten çıkardı. Herneyse... Bunlar firmanın problemi ve geçmişte kaldı.

    Siz buraya elinizdeki cihazı örnekleyerek yazmışsınız ama zamanında polemik olmasın diye, o kadar fazla sayıda üye bana özel mesaj gönderdi ki... Özel mesajlardan yorulduğum için, imza hazırlamak zorunda kaldım.

    Turbo HD ve FX HD cihazdaki tuner ile ilgili küçükte olsa bir ayrıntı vereyim. Cihazın besleme katı voltaj dengesizlerini kaliteli bir şekilde süzemediği için, bu durum çoğu zaman tuner'i etkilemekle sonuçlanabilmektedir. Daha da detaylı yazabilirim. Zaten geçmiş mesajlarımda bu konular ile ilgili epeyce detay vermiştim. İşte onun için dedim, biraz daha bekle diye !...

    Yalnız aynı süreçte 3 tane Samsung LCD TV eskitmeniz ilginç olmuş !?

    Bende iki tane TV var. Biri Samsung 40M87bdx ve salona yeni aldığım LG 'nin yeni 3D özellikli LED TV'lerinden...

    Bu hiremco cihazlar piyasaya çıkmadan önce Samsung TV'yi almıştım. 7 yıl oldu. TV oturma odasında sabahtan akşama, gece yarılarına kadar çalışır. Hala eskitemedim. Yani TV konusunda ifade etmeye çalıştığım şey; TV'lerin hem dayanım olarak ömrü, hemde güncel yeniliklerden istifade ömrü, DVD ve uydu cihazı gibi ürünlere göre daha uzun ömürlüdür.

    Uydu cihazına gelince;

    6 yıl önce, klon dreambox 800HD aldım. Hala taş gibi çalışmakta ve tüm işlevleri ile kullanmaktayım. Birde üzerine daha hızlı olan, klon Dreambox 800HD "se" cihaz aldım. 3 yıldır da o cihazı da kullanmaktayım. Şimdi daha güncel ve yenilik olarak sunulan özelliklerden( mesela transcoding ) yararlanmak için, klon Solo2 alma hazırlığındayım. Solo2'yi aldıktan sonra düz model 800HD cihazı satılığa çıkaracağım. Aldığım güne göre piyasası olan ve hala tercih edilen bir cihazdır. Yani hiç bir kayıp sözkonusu değildir.

    Velhasılı kelam; Oysa bu ALI işlemcili hiremco edinenlerin çoğu, ikinci cihazını aldılar.

    Sonuç olarak; bir kısım forum üyesi, satıcı pazarlamacı v.s. idi. Yine bir kısmının ise, münhasırlık ilişkisi vardı. Yine bir kısın üyenin körü körüne desteklemesi vardı. Gelip burada markanın çığırtkanlığını yaptı. Bende kullanıcıları korumak için, ısrarla zamanındaki fahiş satış fiyatı ile alınmaması yönünde forum mesajlarımla bilgilendirme yaptım. Şimdilerde o üyelerin hiç biri buralara uğramıyor. eteksen, prestor, agirabi v.s. v.s. nick'ini hatırlamadığım daha bir çok destekçi üyelerin hepsi yok oldu. Ama ben ve bir kaç gerçek kullanıcı hala buradayız.

    Saygılar, sevgiler.

    hiremco chipbox hd önerirmisiniz yada alternatifi
    birde fx turbo hd almıştı komşumuz 2010 senesinde 4 senedir daha sorun yaşamadı cihaz stabil çalışıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1080pHD

    hiremco chipbox hd önerirmisiniz yada alternatifi
    birde fx turbo hd almıştı komşumuz 2010 senesinde 4 senedir daha sorun yaşamadı cihaz stabil çalışıyor

    "Turbo HD" ye göre, "Fx Turbo HD" serisi biraz daha kaliteli malzemeler ile üretilmişti.

    Ancak bu seride tuner sorunu kronik olduğu için, ne zaman arıza yapacağı belli olmuyor.


    Chipbox'a gelince; fx turbo HD cihaz, chipbox'un alternatifi değildir. Chipbox cihaz linux'la çalışmaktadır.

    Her iki cihazı tavsiye edemem. Çünkü alıncak cihazda kullanılan işlemcinin ürettiği görüntü kalitesine bakmak lazım her zaman...

    Chipbox'ta CSM 1203 no'lu işlemci,

    Fx Turbo HD cihazda ise, ALI 3606 no'lu işlemci kullanılmıştır.

    Her iki cihazda kullanılan işlemcilerin ürettiği görüntü kalitesi vasat kalmaktadır.

    Kolay gelsin.




  • ++
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.