Şimdi Ara

Seoul Hiremco Turbo HD Sinyal Yok Sorunu Çözülemedi ! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
2
Favori
60.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mysterious_man

    Bende bu cihazın sd olanı var... Hani şu ilk x3 ve bende sinyal sorunu yaşıyorum... Hatta bununla alakalı Tf uydu forumunda konu açmıştım... Doğrudan link vermem yasak olabileceğinden google vasıtası ile şöyle bir arama linki ile konuya ulaşabilirsiniz...

    http://www.google.com.tr/search?q=X3+Sinyal+Sorunu+ve+Teknik+Servis+Sorunsal%C4%B1+%3F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a


    ben sadece turbo hd lerde sinyal sorunu olduğunu sanıyordum.pes artık diyorum bu sorunu aşamayan bir firma bundan sonra bir de titan hd modeli çıkaracak neye güveniyor diye bir soru geliyor aklıma cevabı da hazır Türk milleti araştırmadan alır merih videoda bundan yararlanır.ve hiç birimizde tüketici haklarını kullanmıyoruz.
    tf önceleri merihvideo nun ürünleri hakkında olumsuzluk bildirince siteden uzaklaştırıyorladı şimdi sorun çoğaldı gün geçmiyorki yeni sinyal yok vakaları çıkmasın.şimdi gerçekleri gören tf daha az mağduru forumdan uzaklaştırıyor.

    Donanım Haber Forum biz mağdurlara derdimizi anlatabilme imkanı verdi sağolsun.
    sorunu olanlar bi şekilde dile getirirse yani paylaşım daha yoğun olursa firma sorunun üzerine daha çok eğilir.

    size tavsiyem fabrikayı arayıp sorunu derinlemesine anlatmanız ve kargo ücretinide konuşmanız,

    firma ile yaşadığınız olumsuzlukları tüketici haklarıyla paylaşmanız olacaktır.
    saygılar selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drizzt_tr

    Bu tür sorunu para iadesi ile alması lazım firmanın. Bir kişide olsa neyse
    Tüketici haklarınızı savunun. Tıpış tıpış iade etmeleri lazım...Olurmu böyle şey


    Tüketici hakları hakem heyetine başvurursanız faturayla beraber ürün sorunluysa hakem heyeti kararına göre paşa paşa geri alırlar.Aynı şeyi adidas ve ayakkabı dünyasıyla yaşadım.Adidas suç kullanıcıda dedi üşenmedim hakem heyetine gittim paramı geri aldım.Yaşadığınız sinir harbine değmez bu dediğimi uygulayın büyük haz yaşarsınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freestyler7 -- 22 Mart 2010; 22:28:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mysterious_man

    Bende bu cihazın sd olanı var... Hani şu ilk x3 ve bende sinyal sorunu yaşıyorum... Hatta bununla alakalı Tf uydu forumunda konu açmıştım... Doğrudan link vermem yasak olabileceğinden google vasıtası ile şöyle bir arama linki ile konuya ulaşabilirsiniz...

    http://www.google.com.tr/search?q=X3+Sinyal+Sorunu+ve+Teknik+Servis+Sorunsal%C4%B1+%3F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a


    ben sadece turbo hd lerde sinyal sorunu olduğunu sanıyordum.pes artık diyorum bu sorunu aşamayan bir firma bundan sonra bir de titan hd modeli çıkaracak neye güveniyor diye bir soru geliyor aklıma cevabı da hazır Türk milleti araştırmadan alır merih videoda bundan yararlanır.ve hiç birimizde tüketici haklarını kullanmıyoruz.
    tf önceleri merihvideo nun ürünleri hakkında olumsuzluk bildirince siteden uzaklaştırıyorladı şimdi sorun çoğaldı gün geçmiyorki yeni sinyal yok vakaları çıkmasın.şimdi gerçekleri gören tf daha az mağduru forumdan uzaklaştırıyor.

    Donanım Haber Forum biz mağdurlara derdimizi anlatabilme imkanı verdi sağolsun.
    sorunu olanlar bi şekilde dile getirirse yani paylaşım daha yoğun olursa firma sorunun üzerine daha çok eğilir.

    size tavsiyem fabrikayı arayıp sorunu derinlemesine anlatmanız ve kargo ücretinide konuşmanız,

    firma ile yaşadığınız olumsuzlukları tüketici haklarıyla paylaşmanız olacaktır.
    saygılar selamlar..

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 1 Nisan 2010; 12:18:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    ...

    Alıntıları Göster
    quote:

    X3'de yaşanmış bir tuner problemi yoktur. Bir kişinin arızasını ele alarak genelmiş gibi göstermek yanlışına düşmeyiniz.
    TF'de gerekli konu işlenmekte.
    Firma ile hallemediğiniz sorunlar için gerekli yasal kanallar açık. Forumda konuşmak yerine icraata geçebilirsiniz.


    gerekli yasal kanallar ile ugrastiginizda ne kadar beklemeniz gerektigini biliyor musunuz?
    ayrica firmanin da hatali oldugunu kabul ettigi bir urune karsi firmanin kendisinin bir politika izlemesi yerine yasal yollari denemek zorunda birakilmak ancak ulkemizde olur sanirim...
    sorunlu urunu cozumlemek yerine ayni urun uzerinden yeni urun cikarmak da zaten firmanin "ciddiyetini" gosteriyor bence...millet nasil olsa aliyor ve sorgula(ya)miyor (bakiniz: turkeyforum, elestirenleri bir dovmedikleri kaliyor)
    ama isin kolayini bulmuslar, sorunu gizlemek icin elestirilere direkt olarak "rakip firma" "kiskananlar" vs deyip kiliflarini da hazirladiklarini belli ediyorlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mysterious_man

    Bende bu cihazın sd olanı var... Hani şu ilk x3 ve bende sinyal sorunu yaşıyorum... Hatta bununla alakalı Tf uydu forumunda konu açmıştım... Doğrudan link vermem yasak olabileceğinden google vasıtası ile şöyle bir arama linki ile konuya ulaşabilirsiniz...

    http://www.google.com.tr/search?q=X3+Sinyal+Sorunu+ve+Teknik+Servis+Sorunsal%C4%B1+%3F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a


    ben sadece turbo hd lerde sinyal sorunu olduğunu sanıyordum.pes artık diyorum bu sorunu aşamayan bir firma bundan sonra bir de titan hd modeli çıkaracak neye güveniyor diye bir soru geliyor aklıma cevabı da hazır Türk milleti araştırmadan alır merih videoda bundan yararlanır.ve hiç birimizde tüketici haklarını kullanmıyoruz.
    tf önceleri merihvideo nun ürünleri hakkında olumsuzluk bildirince siteden uzaklaştırıyorladı şimdi sorun çoğaldı gün geçmiyorki yeni sinyal yok vakaları çıkmasın.şimdi gerçekleri gören tf daha az mağduru forumdan uzaklaştırıyor.

    Donanım Haber Forum biz mağdurlara derdimizi anlatabilme imkanı verdi sağolsun.
    sorunu olanlar bi şekilde dile getirirse yani paylaşım daha yoğun olursa firma sorunun üzerine daha çok eğilir.

    size tavsiyem fabrikayı arayıp sorunu derinlemesine anlatmanız ve kargo ücretinide konuşmanız,

    firma ile yaşadığınız olumsuzlukları tüketici haklarıyla paylaşmanız olacaktır.
    saygılar selamlar..

    Alıntıları Göster
    hocam bi yandanda şu var adamların bir ürününde sorun çıktı diye dükkanımı kapasınlar yani
    tamam sorunlu cihazlar bir çok kişinin canını sıktı mağduriyeti giderilenlerde giderilemeyenler de olmuştur ama
    çözüm önerin bumudur yani , sonuçta adamlar bunu çözmek için bir çaba sarfediyorlar , kişisel olarak yeterli bulmasamda
    malın arkasında durmaya çalışıyorlar , biraz daha objektif bakalım bence


    toyota'dada sorun çıktı napsınlar şimdi fabrikayı kapatıp bi daha üretim yapmasınlarmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuysal

    hocam bi yandanda şu var adamların bir ürününde sorun çıktı diye dükkanımı kapasınlar yani
    tamam sorunlu cihazlar bir çok kişinin canını sıktı mağduriyeti giderilenlerde giderilemeyenler de olmuştur ama
    çözüm önerin bumudur yani , sonuçta adamlar bunu çözmek için bir çaba sarfediyorlar , kişisel olarak yeterli bulmasamda
    malın arkasında durmaya çalışıyorlar , biraz daha objektif bakalım bence


    toyota'dada sorun çıktı napsınlar şimdi fabrikayı kapatıp bi daha üretim yapmasınlarmı

    Alıntıları Göster
    @vasfiuysal tf deki mesajlari sende biliyorsun :) (umarim sen diye hitap etmemde sorun yoktur)
    ben kapatsinlar demiyorum, adamlarin tavrini elestiriyorum, 4 kere servise gitmis gelmis bilmem neresi degismis alet icin hala sorun yok kotu niyetlisiniz,buyrun tuketici mahkemesine diyenlerde bunlar ama..ben diyorum ki bu urun toplatilsin, digerleri zaten kendi yolunda ilerliyor (x2 x3 x bilmem kac)..anlatmak istedigim toyota sorunlu araclarini gericagirdi duzeltti gonderdi. bunlar gericagirmadi sen musteri olarak zaman+para harcayarak (kargo parasini da biz veriyoruz ne yazik ki!!!) gonderiyorsun her defasinda yapildi tamam deniyor ama sorun yine cikiyor..bu durumda uretim yapsinlar ama once bu sorunlu seriyi/urunu duzeltsinler diyorum...yoksa tabii ki para kazanacaklar :)




  • Kimse fabrikayı kapatsın demiyorki. Toyota ne yaptı? Sorunlu olan tüm seriyi geri çağırdı. Müşteriler şikayetleri oldukça kendileri gelsin yaptırsın demedi. Merih video'nun bu tavrı eleştiriliyor zaten. Madem köklü firmasın arızalı olan seriyi geri çağırırsın. Ya komple değiştirirsin veya arızayı giderirsin ve müşterilerini madur etmezsin. Muasır bir ülkede bunu yaparsan ciddi cezai yaptırımlara maruz kalırsın ama burası Türkiye olduğu için insanlar en fazla forumlara girip eleştirir sizi.

    Şimdi işin şu tarafı da var. Cihazların üzerinde seri numarası yok. Geri çağıracak olsa neye göre geri çağıracak. Bu kadar böbürlenen bir firmanın seri numarasız üretim yapması da ayrı bir ironi zaten.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    hocam bi yandanda şu var adamların bir ürününde sorun çıktı diye dükkanımı kapasınlar yani
    tamam sorunlu cihazlar bir çok kişinin canını sıktı mağduriyeti giderilenlerde giderilemeyenler de olmuştur ama
    çözüm önerin bumudur yani , sonuçta adamlar bunu çözmek için bir çaba sarfediyorlar , kişisel olarak yeterli bulmasamda
    malın arkasında durmaya çalışıyorlar , biraz daha objektif bakalım bence


    toyota'dada sorun çıktı napsınlar şimdi fabrikayı kapatıp bi daha üretim yapmasınlarmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SwordsMan

    Kimse fabrikayı kapatsın demiyorki. Toyota ne yaptı? Sorunlu olan tüm seriyi geri çağırdı. Müşteriler şikayetleri oldukça kendileri gelsin yaptırsın demedi. Merih video'nun bu tavrı eleştiriliyor zaten. Madem köklü firmasın arızalı olan seriyi geri çağırırsın. Ya komple değiştirirsin veya arızayı giderirsin ve müşterilerini madur etmezsin. Muasır bir ülkede bunu yaparsan ciddi cezai yaptırımlara maruz kalırsın ama burası Türkiye olduğu için insanlar en fazla forumlara girip eleştirir sizi.

    Şimdi işin şu tarafı da var. Cihazların üzerinde seri numarası yok. Geri çağıracak olsa neye göre geri çağıracak. Bu kadar böbürlenen bir firmanın seri numarasız üretim yapması da ayrı bir ironi zaten.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    hocam bi yandanda şu var adamların bir ürününde sorun çıktı diye dükkanımı kapasınlar yani
    tamam sorunlu cihazlar bir çok kişinin canını sıktı mağduriyeti giderilenlerde giderilemeyenler de olmuştur ama
    çözüm önerin bumudur yani , sonuçta adamlar bunu çözmek için bir çaba sarfediyorlar , kişisel olarak yeterli bulmasamda
    malın arkasında durmaya çalışıyorlar , biraz daha objektif bakalım bence


    toyota'dada sorun çıktı napsınlar şimdi fabrikayı kapatıp bi daha üretim yapmasınlarmı


    Alıntıları Göster
    @SwordsMan zaten seri numarasinin olmamasi ayri bir konu. subat 2010 sonrasi urunlerder artik(!) sorun yok diyorlar (onceden de ne sorunu sizin tesisattan kaynaklaniyordur diyorlardi :) en azindan sorunu kabul ettiler!!!) subat 2010 sonrai uretilen cihazlari nasil bilecegiz peki? kimse bilmiyor!!!en uygun cozum kitapciklardak farkliliklar ya da icerisinde gececek tarih bilgisi oluyor ki bu da saibeye uygun bir durum yaratabilir zaten...

    benim sinirlendigim nokta firmanin "ciddiyiz" adi altinda olmayacak isler yapmasi ve bunu burda bile savunanlarin cikmasi..gecenlerde 3-5 soru sormustum ciddi firma bunlari yapar mi diye, ama nedense bu firma savunuculari seslerini cikar(a)madilar....

    yoksa urunun bayagiligi ortada bence ve aldigima bin pismanim...keske 200 daha verip baska bir sey alsaymisim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    @SwordsMan zaten seri numarasinin olmamasi ayri bir konu. subat 2010 sonrasi urunlerder artik(!) sorun yok diyorlar (onceden de ne sorunu sizin tesisattan kaynaklaniyordur diyorlardi :) en azindan sorunu kabul ettiler!!!) subat 2010 sonrai uretilen cihazlari nasil bilecegiz peki? kimse bilmiyor!!!en uygun cozum kitapciklardak farkliliklar ya da icerisinde gececek tarih bilgisi oluyor ki bu da saibeye uygun bir durum yaratabilir zaten...

    benim sinirlendigim nokta firmanin "ciddiyiz" adi altinda olmayacak isler yapmasi ve bunu burda bile savunanlarin cikmasi..gecenlerde 3-5 soru sormustum ciddi firma bunlari yapar mi diye, ama nedense bu firma savunuculari seslerini cikar(a)madilar....

    yoksa urunun bayagiligi ortada bence ve aldigima bin pismanim...keske 200 daha verip baska bir sey alsaymisim...

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 1 Nisan 2010; 12:18:47 >




  • quote:


    Orijinalden alıntı: eteksen


    Keşke..


    insan soyleyecek baska sey bulamiyor dimi @eteksen :)
    ispat isteniyor gosteriyorum ses seda yok, ciddiyiz diyorlar soru soruyorum yine ses seda yok...keske sadece keske....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    quote:


    Orijinalden alıntı: eteksen


    Keşke..


    insan soyleyecek baska sey bulamiyor dimi @eteksen :)
    ispat isteniyor gosteriyorum ses seda yok, ciddiyiz diyorlar soru soruyorum yine ses seda yok...keske sadece keske....

    Alıntıları Göster
    hocam zaten sana yöntemsel olarak doğru yolu önermişler kanun önünde yapılması gerekenler bellidir
    mal ayıplı ise ya onarılır yada değiştirilir , bu sizi tatmin etmiyor ise gider tüketici mahkemesinde çözüm ararsınız

    burda yada başka bir yerde yok o cihazdaki sorunu gideremedi nasıl gidip yeni baska bir cihaz çıkarır gibi çığırtkanlıkların kimseye faydası yok bence
    burada birbirmize fikir verebilir sorunlarımızın çözümğne yardımcı olabiliriz belki ama zaten yapılabilecek seçeneklerin çoğu yapılmış ve önünde duran düğmeye basmayıp sadece bunu yazmak cihazının düzelmesine yada hakkının tazmin edilmesine fayda sağlamayacaktır.

    not : cihazında sinyal yok sorunu yaşayanlardan biriside benim bu arada
    onarımdan gelmiş olduğundan beri sorun çıkarmadı ama çıkarmayacak anlamına gelmiyor , doğru yolu takip edersek sorunlar o zaman çözülebilir
    çıkp sokağa bağırıp çağırmanın sonuç getirmeyeceği aşikar bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 23 Mart 2010; 14:33:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuysal

    hocam zaten sana yöntemsel olarak doğru yolu önermişler kanun önünde yapılması gerekenler bellidir
    mal ayıplı ise ya onarılır yada değiştirilir , bu sizi tatmin etmiyor ise gider tüketici mahkemesinde çözüm ararsınız

    burda yada başka bir yerde yok o cihazdaki sorunu gideremedi nasıl gidip yeni baska bir cihaz çıkarır gibi çığırtkanlıkların kimseye faydası yok bence
    burada birbirmize fikir verebilir sorunlarımızın çözümğne yardımcı olabiliriz belki ama zaten yapılabilecek seçeneklerin çoğu yapılmış ve önünde duran düğmeye basmayıp sadece bunu yazmak cihazının düzelmesine yada hakkının tazmin edilmesine fayda sağlamayacaktır.

    not : cihazında sinyal yok sorunu yaşayanlardan biriside benim bu arada
    onarımdan gelmiş olduğundan beri sorun çıkarmadı ama çıkarmayacak anlamına gelmiyor , doğru yolu takip edersek sorunlar o zaman çözülebilir
    çıkp sokağa bağırıp çağırmanın sonuç getirmeyeceği aşikar bence

    Alıntıları Göster
    @vasfiuysal dediklerine katilmakla beraber "cigirtkanlik" yapmamin sebebinin o kadar sorun oldugunu bile bile bazi insanlarin "mukemmel" alet diye reklam yapip hicbir gunahi ve fikri olmayan/olmayacak insanlara bu urunu hala satmaya calismalaridir. ustune ustluk DREJO nun bana tuketici mahkemesine gitmemi soylemesini (tf de ozel mesajdan) tamamiyla firmanin sonuna kadar arkasindayiz mantalitesine ters bir uslupta ifade edildigi icin ayrica belirtmek istedim. yoksa ben de biliyorum nereye gidecegimi. ama mantigimin almadigi firma ayipli mal urettigini kabul ediyor, iadesini ya da baska bir urunle (x3 turbo ile degil) degisimini kabul etmiyor, git mahkemeye diyor.bunu herkesle payllasmak istiyorum ki ne kadar "ciddi" ve sozunun eri bir firma herkes gorsun okusun ona gore alisveris yapsin.
    ayni tepkinizi burda surekli "mukemmel alet" e camur atmaya calistigimizi dusunen ve firmanin hararetli sekilde savunmasini yapan kisilere de gostermeniz dilegiyle saygilar sunuyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    @vasfiuysal dediklerine katilmakla beraber "cigirtkanlik" yapmamin sebebinin o kadar sorun oldugunu bile bile bazi insanlarin "mukemmel" alet diye reklam yapip hicbir gunahi ve fikri olmayan/olmayacak insanlara bu urunu hala satmaya calismalaridir. ustune ustluk DREJO nun bana tuketici mahkemesine gitmemi soylemesini (tf de ozel mesajdan) tamamiyla firmanin sonuna kadar arkasindayiz mantalitesine ters bir uslupta ifade edildigi icin ayrica belirtmek istedim. yoksa ben de biliyorum nereye gidecegimi. ama mantigimin almadigi firma ayipli mal urettigini kabul ediyor, iadesini ya da baska bir urunle (x3 turbo ile degil) degisimini kabul etmiyor, git mahkemeye diyor.bunu herkesle payllasmak istiyorum ki ne kadar "ciddi" ve sozunun eri bir firma herkes gorsun okusun ona gore alisveris yapsin.
    ayni tepkinizi burda surekli "mukemmel alet" e camur atmaya calistigimizi dusunen ve firmanin hararetli sekilde savunmasini yapan kisilere de gostermeniz dilegiyle saygilar sunuyorum...

    Alıntıları Göster
    cihazın mükemmel olduğunu kesinlikle düşünmüyorum ama fiyat performan olarak ele alınırsa satın alınılası bir cihaz bence
    sinyal sorunu birçoğumuzun canını sıktı , ama çözümsüz bir sorun olmasa gerek , firmanında yanlışları var kullanıcılarında

    ortada sorun var evet insanları bilgilendirmek gerçekten güzel , ama konunun uzamasının sorunun çözümüne faydası olmadığı gibi
    insanlar üzerinde ürünü kötülüyor hissi vermesine sebep olabilir sanırım ( ters etki yaratabilir yani )

    firmanında hatalarına örnek olarak şunu yazabilirim
    cihaz tamire gidip geliyor üzerinde herhangi bir servis formu veya not yok ne yapıldığından haberimiz yok
    kargo fisi haric tamire gittigine dair elinizde bir belge yok , ayrıca tamirden geriyede kargoyu ödemeli olarak gönderiyorlar .
    cihazın herhangi bir yerinde seri numarası göremediğim için garanti takibini yapmak zor , ayrıca bu sinyal sorunu sanırım sadece merkez teknik servislerinde giderilebiliyor, cihazın garantisi bittiğinde aynı sorun ortaya çıkarsa nasıl davranılacağı meçhul




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    cihazın mükemmel olduğunu kesinlikle düşünmüyorum ama fiyat performan olarak ele alınırsa satın alınılası bir cihaz bence
    sinyal sorunu birçoğumuzun canını sıktı , ama çözümsüz bir sorun olmasa gerek , firmanında yanlışları var kullanıcılarında

    ortada sorun var evet insanları bilgilendirmek gerçekten güzel , ama konunun uzamasının sorunun çözümüne faydası olmadığı gibi
    insanlar üzerinde ürünü kötülüyor hissi vermesine sebep olabilir sanırım ( ters etki yaratabilir yani )

    firmanında hatalarına örnek olarak şunu yazabilirim
    cihaz tamire gidip geliyor üzerinde herhangi bir servis formu veya not yok ne yapıldığından haberimiz yok
    kargo fisi haric tamire gittigine dair elinizde bir belge yok , ayrıca tamirden geriyede kargoyu ödemeli olarak gönderiyorlar .
    cihazın herhangi bir yerinde seri numarası göremediğim için garanti takibini yapmak zor , ayrıca bu sinyal sorunu sanırım sadece merkez teknik servislerinde giderilebiliyor, cihazın garantisi bittiğinde aynı sorun ortaya çıkarsa nasıl davranılacağı meçhul





    Sayın vasfiuysal,
    Ben de aynı görüşteyim, tuner sorunu çıktı diye fabrika kapatılmamalı elbet.
    Ben burada "turbo iyi cihaz, ben memnunum dedim" diye buradaki bir kaç kişi adeta üstüme saldırdılar. Ben de karar vermiştim artık yazmamak için.
    Sizin yazınızı yapıcı bulduğum için katkıda bulunmak istedim.
    Bu basit bir alettir, otomobil ile mukayese edenler var, insaf etmek lazım.
    Sürekli olarak cihazı kötülemek bence doğru değil, iade edersiniz, zamanı geçmişse arızalı parçanın değiştirilesini istersiniz, neticede çözüm bulunur. Veya buradan bugün olduğu gibi bu cihazı almayın diye yırtınırsınız, bence üzüm yemeyi denemek daha doğru olur, yapıcı olmak lazım.
    Şimdi tekrar saldırı olacak bana... hayırlısı diyelim.
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agirabi123

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    cihazın mükemmel olduğunu kesinlikle düşünmüyorum ama fiyat performan olarak ele alınırsa satın alınılası bir cihaz bence
    sinyal sorunu birçoğumuzun canını sıktı , ama çözümsüz bir sorun olmasa gerek , firmanında yanlışları var kullanıcılarında

    ortada sorun var evet insanları bilgilendirmek gerçekten güzel , ama konunun uzamasının sorunun çözümüne faydası olmadığı gibi
    insanlar üzerinde ürünü kötülüyor hissi vermesine sebep olabilir sanırım ( ters etki yaratabilir yani )

    firmanında hatalarına örnek olarak şunu yazabilirim
    cihaz tamire gidip geliyor üzerinde herhangi bir servis formu veya not yok ne yapıldığından haberimiz yok
    kargo fisi haric tamire gittigine dair elinizde bir belge yok , ayrıca tamirden geriyede kargoyu ödemeli olarak gönderiyorlar .
    cihazın herhangi bir yerinde seri numarası göremediğim için garanti takibini yapmak zor , ayrıca bu sinyal sorunu sanırım sadece merkez teknik servislerinde giderilebiliyor, cihazın garantisi bittiğinde aynı sorun ortaya çıkarsa nasıl davranılacağı meçhul





    Sayın vasfiuysal,
    Ben de aynı görüşteyim, tuner sorunu çıktı diye fabrika kapatılmamalı elbet.
    Ben burada "turbo iyi cihaz, ben memnunum dedim" diye buradaki bir kaç kişi adeta üstüme saldırdılar. Ben de karar vermiştim artık yazmamak için.
    Sizin yazınızı yapıcı bulduğum için katkıda bulunmak istedim.
    Bu basit bir alettir, otomobil ile mukayese edenler var, insaf etmek lazım.
    Sürekli olarak cihazı kötülemek bence doğru değil, iade edersiniz, zamanı geçmişse arızalı parçanın değiştirilesini istersiniz, neticede çözüm bulunur. Veya buradan bugün olduğu gibi bu cihazı almayın diye yırtınırsınız, bence üzüm yemeyi denemek daha doğru olur, yapıcı olmak lazım.
    Şimdi tekrar saldırı olacak bana... hayırlısı diyelim.
    Saygılar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Sayın vasfiuysal,
    Ben de aynı görüşteyim, tuner sorunu çıktı diye fabrika kapatılmamalı elbet.
    Ben burada "turbo iyi cihaz, ben memnunum dedim" diye buradaki bir kaç kişi adeta üstüme saldırdılar. Ben de karar vermiştim artık yazmamak için.
    Sizin yazınızı yapıcı bulduğum için katkıda bulunmak istedim.
    Bu basit bir alettir, otomobil ile mukayese edenler var, insaf etmek lazım.
    Sürekli olarak cihazı kötülemek bence doğru değil, iade edersiniz, zamanı geçmişse arızalı parçanın değiştirilesini istersiniz, neticede çözüm bulunur. Veya buradan bugün olduğu gibi bu cihazı almayın diye yırtınırsınız, bence üzüm yemeyi denemek daha doğru olur, yapıcı olmak lazım.
    Şimdi tekrar saldırı olacak bana... hayırlısı diyelim.
    Saygılar


    ilk cumleler benim - ikinciler merih videonun (MV)
    BEN: iade edecegim -MV:hayir!
    BEN: degistirin o zaman -MV:gonderin tuneri degistirelim
    BEN: gonderdim - MV:tunerinizi onardik sorun yok bizde geri gonderdik (ama kargo parasini siz odeyeceksiniz)
    BEN: tuneri degisti ama yine sorun var - MV:tamam aleti degistirelim,subat 2010 tarihinden sonrakilerde sorun yok
    BEN: degistirdiniz ama yine sorun var - MV:tuketici mahkemesine gidin...

    @agirabi123 bu durumda ne yaparsiniz?bir zahmet yaziverirseniz ben de susarim artik!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    quote:

    Sayın vasfiuysal,
    Ben de aynı görüşteyim, tuner sorunu çıktı diye fabrika kapatılmamalı elbet.
    Ben burada "turbo iyi cihaz, ben memnunum dedim" diye buradaki bir kaç kişi adeta üstüme saldırdılar. Ben de karar vermiştim artık yazmamak için.
    Sizin yazınızı yapıcı bulduğum için katkıda bulunmak istedim.
    Bu basit bir alettir, otomobil ile mukayese edenler var, insaf etmek lazım.
    Sürekli olarak cihazı kötülemek bence doğru değil, iade edersiniz, zamanı geçmişse arızalı parçanın değiştirilesini istersiniz, neticede çözüm bulunur. Veya buradan bugün olduğu gibi bu cihazı almayın diye yırtınırsınız, bence üzüm yemeyi denemek daha doğru olur, yapıcı olmak lazım.
    Şimdi tekrar saldırı olacak bana... hayırlısı diyelim.
    Saygılar


    ilk cumleler benim - ikinciler merih videonun (MV)
    BEN: iade edecegim -MV:hayir!
    BEN: degistirin o zaman -MV:gonderin tuneri degistirelim
    BEN: gonderdim - MV:tunerinizi onardik sorun yok bizde geri gonderdik (ama kargo parasini siz odeyeceksiniz)
    BEN: tuneri degisti ama yine sorun var - MV:tamam aleti degistirelim,subat 2010 tarihinden sonrakilerde sorun yok
    BEN: degistirdiniz ama yine sorun var - MV:tuketici mahkemesine gidin...

    @agirabi123 bu durumda ne yaparsiniz?bir zahmet yaziverirseniz ben de susarim artik!!!

    Alıntıları Göster
    hocam yanlış anlamışsın demeye çalıştığımı yada ben anlatamamışta olabilirim
    susup susmaman değil mevzuu

    şu anda tüketici mahkemesine basvurup hakkını aramaktan başka yapacak birşey olmadıgını bilmene rağmen bunu yapmaman
    basvurursun oraya gelişmeleri yazarsın buraya bizlerde bilgileniriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuysal

    hocam yanlış anlamışsın demeye çalıştığımı yada ben anlatamamışta olabilirim
    susup susmaman değil mevzuu

    şu anda tüketici mahkemesine basvurup hakkını aramaktan başka yapacak birşey olmadıgını bilmene rağmen bunu yapmaman
    basvurursun oraya gelişmeleri yazarsın buraya bizlerde bilgileniriz

    Alıntıları Göster
    Nasıl bir memnuniyet, nasıl bir seoul aşkıymış bu. Allah her firmaya sizin gibi müşteriler nasip etsin.

    quote:

    Profil: agirabi123

    Katılım zamanı: 11 Şubat 2010;
    Mesaj sayısı: 28

    Son mesajları:
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 23 Mart 2010; 15:33:23
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 9 Mart 2010; 8:28:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:53:46
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:36:24
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 5 Mart 2010; 17:26:54
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 4 Mart 2010; 8:14:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 2 Mart 2010; 16:26:28
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 21 Şubat 2010; 0:32:53
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 18 Şubat 2010; 11:20:08
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 16:00:41
    Genişlet
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 12:07:47
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 12:03:47
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 10:11:03
    Cevap : Atlanta HDBox 16 Şubat 2010; 15:36:48
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 16 Şubat 2010; 0:17:17
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 15 Şubat 2010; 8:03:42
    Cevap : next ye 2000 mi goldmaster 7100 yada 7500 mu? 3 unden hangisi? 14 Şubat 2010; 19:25:08
    Cevap : BOTECH 11500 FTA PLATİNİUM nasıldır? 14 Şubat 2010; 19:19:39
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 12:45:23
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 11:34:57
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:52:48
    Cevap : Hiremco X3 almaya karar verdim ama... 11 Şubat 2010; 14:31:06
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:25:28
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:15:22




  • okuma yazmamız yok yada okudugumuzdan anlamamız yok sanırım
    gerçi ilkokuldan beri çok zaman gecmistir normal diyelim

    sadece buraya yazınca herhangi bir sorun cozulmuyor kısaca tamam buraya yaz ama gerekenide yapmadıgın surece agladıgınla kalırsın olay budur !

    anlayamayışınıza hayran kaldım demektende kendimi alamıyorum


    quote:

    Orijinalden alıntı: SwordsMan

    Nasıl bir memnuniyet, nasıl bir seoul aşkıymış bu. Allah her firmaya sizin gibi müşteriler nasip etsin.

    quote:

    Profil: agirabi123

    Katılım zamanı: 11 Şubat 2010;
    Mesaj sayısı: 28

    Son mesajları:
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 23 Mart 2010; 15:33:23
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 9 Mart 2010; 8:28:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:53:46
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:36:24
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 5 Mart 2010; 17:26:54
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 4 Mart 2010; 8:14:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 2 Mart 2010; 16:26:28
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 21 Şubat 2010; 0:32:53
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 18 Şubat 2010; 11:20:08
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 16:00:41
    Genişlet
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 12:07:47
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 12:03:47
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 10:11:03
    Cevap : Atlanta HDBox 16 Şubat 2010; 15:36:48
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 16 Şubat 2010; 0:17:17
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 15 Şubat 2010; 8:03:42
    Cevap : next ye 2000 mi goldmaster 7100 yada 7500 mu? 3 unden hangisi? 14 Şubat 2010; 19:25:08
    Cevap : BOTECH 11500 FTA PLATİNİUM nasıldır? 14 Şubat 2010; 19:19:39
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 12:45:23
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 11:34:57
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:52:48
    Cevap : Hiremco X3 almaya karar verdim ama... 11 Şubat 2010; 14:31:06
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:25:28
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:15:22





  • Niye üstünüze aldınız? agirabi123'ün avukatı mısınız yoksa aynı kişi misiniz?

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    okuma yazmamız yok yada okudugumuzdan anlamamız yok sanırım
    gerçi ilkokuldan beri çok zaman gecmistir normal diyelim

    sadece buraya yazınca herhangi bir sorun cozulmuyor kısaca tamam buraya yaz ama gerekenide yapmadıgın surece agladıgınla kalırsın olay budur !

    anlayamayışınıza hayran kaldım demektende kendimi alamıyorum


    quote:

    Orijinalden alıntı: SwordsMan

    Nasıl bir memnuniyet, nasıl bir seoul aşkıymış bu. Allah her firmaya sizin gibi müşteriler nasip etsin.

    quote:

    Profil: agirabi123

    Katılım zamanı: 11 Şubat 2010;
    Mesaj sayısı: 28

    Son mesajları:
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 23 Mart 2010; 15:33:23
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 9 Mart 2010; 8:28:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:53:46
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:36:24
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 5 Mart 2010; 17:26:54
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 4 Mart 2010; 8:14:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 2 Mart 2010; 16:26:28
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 21 Şubat 2010; 0:32:53
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 18 Şubat 2010; 11:20:08
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 16:00:41
    Genişlet
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 12:07:47
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 12:03:47
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 10:11:03
    Cevap : Atlanta HDBox 16 Şubat 2010; 15:36:48
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 16 Şubat 2010; 0:17:17
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 15 Şubat 2010; 8:03:42
    Cevap : next ye 2000 mi goldmaster 7100 yada 7500 mu? 3 unden hangisi? 14 Şubat 2010; 19:25:08
    Cevap : BOTECH 11500 FTA PLATİNİUM nasıldır? 14 Şubat 2010; 19:19:39
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 12:45:23
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 11:34:57
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:52:48
    Cevap : Hiremco X3 almaya karar verdim ama... 11 Şubat 2010; 14:31:06
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:25:28
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:15:22







  • quote:

    Orijinalden alıntı: SwordsMan

    Niye üstünüze aldınız? agirabi123'ün avukatı mısınız yoksa aynı kişi misiniz?

    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal

    okuma yazmamız yok yada okudugumuzdan anlamamız yok sanırım
    gerçi ilkokuldan beri çok zaman gecmistir normal diyelim

    sadece buraya yazınca herhangi bir sorun cozulmuyor kısaca tamam buraya yaz ama gerekenide yapmadıgın surece agladıgınla kalırsın olay budur !

    anlayamayışınıza hayran kaldım demektende kendimi alamıyorum


    quote:

    Orijinalden alıntı: SwordsMan

    Nasıl bir memnuniyet, nasıl bir seoul aşkıymış bu. Allah her firmaya sizin gibi müşteriler nasip etsin.

    quote:

    Profil: agirabi123

    Katılım zamanı: 11 Şubat 2010;
    Mesaj sayısı: 28

    Son mesajları:
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 23 Mart 2010; 15:33:23
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 9 Mart 2010; 8:28:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:53:46
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 8 Mart 2010; 15:36:24
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 5 Mart 2010; 17:26:54
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 4 Mart 2010; 8:14:06
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 2 Mart 2010; 16:26:28
    Cevap : SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD SİNYAL YOK SORUNU ÇÖZÜLEMEDİ 21 Şubat 2010; 0:32:53
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 18 Şubat 2010; 11:20:08
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 16:00:41
    Genişlet
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 12:07:47
    Cevap : FİYAT PERFORMANS ÜRÜNÜ HD GÖRÜNTÜ VEREN RECEİVER ARIYORUM 17 Şubat 2010; 12:03:47
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 17 Şubat 2010; 10:11:03
    Cevap : Atlanta HDBox 16 Şubat 2010; 15:36:48
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 16 Şubat 2010; 0:17:17
    Cevap : HD Receiver Bakiyorum 15 Şubat 2010; 8:03:42
    Cevap : next ye 2000 mi goldmaster 7100 yada 7500 mu? 3 unden hangisi? 14 Şubat 2010; 19:25:08
    Cevap : BOTECH 11500 FTA PLATİNİUM nasıldır? 14 Şubat 2010; 19:19:39
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 12:45:23
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 13 Şubat 2010; 11:34:57
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:52:48
    Cevap : Hiremco X3 almaya karar verdim ama... 11 Şubat 2010; 14:31:06
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:25:28
    Cevap : SEOUL KULLANICILARI DERNEĞİ 11 Şubat 2010; 14:15:22





    Alıntıları Göster
    @agirabi123 bu durumda ne yaparsiniz?bir zahmet yaziverirseniz ben de susarim artik!!!

    satirini imza sanip okumadim bile , özür dilerim




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.