Şimdi Ara

Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
29.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle farkları şöyle olan bır araç alıyorsun.

     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü


    o farlar sürücü koltuğundan bakınca şerit çizgilerine geliyor. gerisi zamana kalmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    dede bile kapmış olayı... demek bu işler dedeyle oluyor.

    bilimadamlarının yaptığı araştırmalar boşa çıktı desene.

    bu ülkede bilim bu yüzden yerlerde

    Dedeler bilim adamı çakmalarının tezini daha direksiyonlar bu şekilde tasarlanmadan çözmüşler,size de öneririm.
     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    dede bile kapmış olayı... demek bu işler dedeyle oluyor.

    bilimadamlarının yaptığı araştırmalar boşa çıktı desene.

    bu ülkede bilim bu yüzden yerlerde

    Dedeler bilim adamı çakmalarının tezini daha direksiyonlar bu şekilde tasarlanmadan çözmüşler,size de öneririm.
     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü


    şimdi de referans fiat bravo mu oldu. o da güzel.




  • Kursta bi eleman vardı.3 ü 15 geçe pozisyonunda kullanıyordu.Kaza yapıyorduk
  • Bence bu dikkatle ilgili ve zamanla çözülür... Direksiyon tutma sadece kaza anındaki refleks yönetimini kolaylaştırır bende bunu pek dikkate almam allah kaza bela vermesin hep tek elle tutarım.
  • Bunlara ek olarak bide arabayı rot-balansa sok istersen belki hatanın başlangıcı buradandır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkıntı yok sürat yapmadıkça, alışırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    Direksiyon seti ile bilgisayar oyunu oynayabilirsin. Bence işe yarar

    +1905 3d instructor diye bi simülasyon oyunu var bu oyunu oynayarakta geliştirebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    şimdi de referans fiat bravo mu oldu. o da güzel.

    Haa referansa çevirelim diyosun işi.Ayarlarız.Bak bakalım:
     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü

     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü

     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü

    Bunları da öyle 9 15 modunda tabak gibi tutarsın süper şöfer olursun
    Dedemden iyi ki o tokadı yemişim,adam doğan sl kullanırken çözmüş mevzuatı.
    Deden yaşıyorsa(Allah uzun ömür versin),senin de sol kola lazım bir tane işi öğrenmen açısından:)




  • * Zaman her şeyin ilacıdır

    * Direksiyon mevzusuna gelince; yıl olmuş 2012 hala 9:15 diyenleri görmek üzücü.

    * Ha bir de 10:10 pzisyonunda kontra yapamazsın diyenler var ki eyvah eyvah
  • Hata sizde değil, direksiyon tutma eğitimini vermeyen veya yanlış verenlerde. 9:15 olayını kim uydurduysa mantıklı açıklamasını da o yapsın. Tutma yeri kadar tutma gücü de önemlidir. İki elle de aynı güçle tutarsanız hakimiyetiniz azalır. Tek el ağırlıklı olarak kontrol ederken, diğer el direksiyon üzerinde rahat bir konumda tutulmalıdır.
  • Bu direksiyonu tutuş meselesinde saat olayına fazla önem atfetmeyin.Yeni nesil direksiyonlarda 12.30 şeklinde bile tutsan kontrayı verirsin,yeter ki tehlikeyi zamanında fark et.

    Arkadaşlar çok doğru bir noktaya değinmişler.Yola bakış açınız sizi çok etkiler:Ne çok yakına ne de çok uzağa bakın. Kesinlikle dalmayın,acemiliğinizi atana kadar arabaya binince özel hayatınızdan sıyrılmaya çalışın.Yeterli takip mesafesini bıraktıktan sonra önünüzdeki aracı kendinizi kılavuz seçebilirsiniz.Onun düz gittiğini düşünüyorsanız onu izlemeye alın ve siz de öyle gitmey çalışın.

    Gelelim bana göre en önemlisine:Büyük bir toprak alan bulun ve bir başından bir başına geçin.Daha sonra arabayı "aynı izlere bastırarak" başlangıç noktasına geri götürmeye çalışın.Bu uygulamayla arabaya ne kadar hakim olduğunu şak diye görürsün,köşelere ne kadarhakimsin ortaya çıkar.




  • Neyyyyyy 10:15 pozisyonunda her ikiyonede tam kontra rahatlikla veriliyor sacmalamayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Yolda düz yürüyebiliyor musun kardeş?

    Çok komiksin.
  • Hıza duyarlı direksiyonlu bir araç al paranın yettiği kadarına daha rahat öğrenirsin seni zorlamaz ...Onu öğrenine kadar başına çok bela alırsın söylemedi deme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 23 Ağustos 2012; 13:53:45 >
  • Bence bu konu hakkında endişelenmene gerek yok hocam, zaten Türkiye'deki araç kullanıcılarının çoğu şerit kavramından uzak
  • trafikte ilerlerken karşı yönden gelen araçları takip etmeyin gözünüzle.. Trafiğe ilk çıkışlarda en çok yapılan hatadır. Karşı yönden gelen araçları gözle takip ederseniz, bir süre sonra istemsiz olarak onlara doğru yönelebilirsiniz.
    Sizin sorununuzun kaynağı bu olmayabilir, ama öyleyse, faydası olabilir.
  • Direksiyon hakimiyetin demişken reflekslerin ne durumda. Örnek vermek gerekir ise yoluna biri fırladığında ya da bir engelle karşılaştığın zaman ne yapıyorsun. Bende yaşadım o durumu ama o kadar fazla değil ama çıktığımı hemen fark edip aracı toparlıyorum. Zamanla düzeltirsin henüz toy sürücüsün.
  • direksiyonun yükseklik ayarı da önemli. değişik ayarlarda deneyerek en rahat pozisyonu bulmalısın. direksiyonun şekline bağlı olarak ,kıvrımına göre yani, elini rahat bir pozisyonda tutmalısın. mesela benim arabada resimde gösterdiğim noktaya baş parmağımı koyacak şekilde tuttuğum zaman direksiyon hakimiyetim daha kolay oluyor.
     Şeridi kaçırıyorum, direksiyon hakimiyetim kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Pisagor-

    Direksiyon hakimiyetin demişken reflekslerin ne durumda. Örnek vermek gerekir ise yoluna biri fırladığında ya da bir engelle karşılaştığın zaman ne yapıyorsun. Bende yaşadım o durumu ama o kadar fazla değil ama çıktığımı hemen fark edip aracı toparlıyorum. Zamanla düzeltirsin henüz toy sürücüsün.

    refleks problemi yok hocam, önümdeki araç aniden dursa yada biri fırlasa hemen basarım frene.


    direksiyon ayarı yapacağım aklıma gelmedi, yukarı aşağı ayarı var arabada.

    zamanla düzelecek sanırım,


    herkese tekrar tekrar teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.