Şimdi Ara

SERT SÜSPANSİYONLU ARAÇ NASIL KONFORLU HALE GETİRİLİR (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
114
Cevap
2
Favori
127.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_x

    başlığı görür görmez civic olduğunu anladım 2008 civic kullanmaktayım sayesinde kasisten kaçma konusunda ihtisas yaptım.her gün düşünüyorum bu japonlar nasıl bu süspansiyonu nasıl böyle yapabilmiş diye.

    Alıntıları Göster
    En iyi çözüm arabayı satmak ve daha yumuşak bir süspansiyon sistemi olan araba almak imkan varsa tabi.

    Dışardan müdahale ile sert karakterli bir arabayı yumuşak bir sürüş kazandırmak sınırlı ilerleme sağlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    En iyi çözüm arabayı satmak ve daha yumuşak bir süspansiyon sistemi olan araba almak imkan varsa tabi.

    Dışardan müdahale ile sert karakterli bir arabayı yumuşak bir sürüş kazandırmak sınırlı ilerleme sağlar

    Alıntıları Göster
    monroe servisleri sizin aracınıza uygun amortisör ve yayları bulacaktır amortisör ve helezonlar değiştikten sonra lastiklerinizin ebatını değiştirmeden başka bir marka denemelisiniz mesela bridgestone lastik ile michelin lastik arasında dünya kadar fark vardır şayet bu işlemler yapıldktan sonra hala sizi tatmin etmiyors racınıza ses izolasyonu yaptıramalısınız ancak bu işlemler çok masraflıı olacaktır benim görüşüm passat konforunu civicte aramak yerine passat a binmek daha mantıklı olur saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Arabam 307
    Jantlar 18
    Lastikler 225/40/18 Pirelli P Zero Nero

    Böbrek taşı düşürmek isteyen varsa benle irtibata geçsin. Arabada sanırım amortisör yok su anda
    :)

    Aracınızdaki problem jantlar ve lastikler. Yoksa 307 o kadar da konforsuz bir araç değil.

    Forumda sırf şekil olsun diye 17 18 19 jant almak isteyenlere anlatmaya çalışıyoruz ama.

    15 16 jant takın, yanak yüksekliğini 55 60 olsun bakın nasıl değişiyor konfor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TwinAir

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Arabam 307
    Jantlar 18
    Lastikler 225/40/18 Pirelli P Zero Nero

    Böbrek taşı düşürmek isteyen varsa benle irtibata geçsin. Arabada sanırım amortisör yok su anda
    :)

    Aracınızdaki problem jantlar ve lastikler. Yoksa 307 o kadar da konforsuz bir araç değil.

    Forumda sırf şekil olsun diye 17 18 19 jant almak isteyenlere anlatmaya çalışıyoruz ama.

    15 16 jant takın, yanak yüksekliğini 55 60 olsun bakın nasıl değişiyor konfor.

    Kesinlikle. Standart jantlarıyla 307 konforu gayet iyi olan bir araba.

    Örnek vereyim 26 saat boyunca sadece su döküp devam etmek dışında hiç durmadan kullanmıştım.
    Sonrasında bir sahanda yumurta ile kahvaltı yapıp 6saat daha kullanıp ankara'ya gelmiştim.
    Sert bir arabayla buna dayanamaz insan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda-tt

    quote:

    Orijinalden alıntı: TwinAir

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Arabam 307
    Jantlar 18
    Lastikler 225/40/18 Pirelli P Zero Nero

    Böbrek taşı düşürmek isteyen varsa benle irtibata geçsin. Arabada sanırım amortisör yok su anda
    :)

    Aracınızdaki problem jantlar ve lastikler. Yoksa 307 o kadar da konforsuz bir araç değil.

    Forumda sırf şekil olsun diye 17 18 19 jant almak isteyenlere anlatmaya çalışıyoruz ama.

    15 16 jant takın, yanak yüksekliğini 55 60 olsun bakın nasıl değişiyor konfor.

    Kesinlikle. Standart jantlarıyla 307 konforu gayet iyi olan bir araba.

    Örnek vereyim 26 saat boyunca sadece su döküp devam etmek dışında hiç durmadan kullanmıştım.
    Sonrasında bir sahanda yumurta ile kahvaltı yapıp 6saat daha kullanıp ankara'ya gelmiştim.
    Sert bir arabayla buna dayanamaz insan.

    Alıntıları Göster
    Hort diyelim :)

    Sert süspansiyonlu Honda CİVİC HB 1.8 araç sahibi olacağım. Aracı çok iyi tanıyorum. Sert süspansiyona rağmen alacağım. Ancak ben de biraz yumuşatma düşünüyorum.
    Güvenliği riske etmeyecek, nispeten daha yumuşak bir amortisör veya komple süspansiyon sistemi önerebilecek arkadaş var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Hort diyelim :)

    Sert süspansiyonlu Honda CİVİC HB 1.8 araç sahibi olacağım. Aracı çok iyi tanıyorum. Sert süspansiyona rağmen alacağım. Ancak ben de biraz yumuşatma düşünüyorum.
    Güvenliği riske etmeyecek, nispeten daha yumuşak bir amortisör veya komple süspansiyon sistemi önerebilecek arkadaş var mı acaba?

    Hocam eskiden civic hb sayfasindaydiniz araci sattiniz doğru mu hatirliyorum? Goodyear egp kullaniyorum yol sesi vb durumlar için kesinlikle tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Hort diyelim :)

    Sert süspansiyonlu Honda CİVİC HB 1.8 araç sahibi olacağım. Aracı çok iyi tanıyorum. Sert süspansiyona rağmen alacağım. Ancak ben de biraz yumuşatma düşünüyorum.
    Güvenliği riske etmeyecek, nispeten daha yumuşak bir amortisör veya komple süspansiyon sistemi önerebilecek arkadaş var mı acaba?

    Hocam eskiden civic hb sayfasindaydiniz araci sattiniz doğru mu hatirliyorum? Goodyear egp kullaniyorum yol sesi vb durumlar için kesinlikle tavsiye ederim.

    Selamlar Faruk Akgün..

    Yok aracımı satmamıştım, sadece forumda birşeylere üzülmüştüm, o yüzden çekildim.

    Aracıma bayram tatilinde arkadan çarptılar ve pert verildi. 1 hafta içinde ödeme gelecek sanırım.
    Eski aracım 1.4 idi, bu defa da 1.8 alayım dedim.

    Bir taraftan da süspansiyonu güvenli şekilde yumuşatma araştırmaları yapıyorum.
    Biraz masraf yaparak, kaliteli birşey yapılabilir şeklinde görüşler var.

    Aracımı aldığımda foruma dönerim tekrar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Hort diyelim :)

    Sert süspansiyonlu Honda CİVİC HB 1.8 araç sahibi olacağım. Aracı çok iyi tanıyorum. Sert süspansiyona rağmen alacağım. Ancak ben de biraz yumuşatma düşünüyorum.
    Güvenliği riske etmeyecek, nispeten daha yumuşak bir amortisör veya komple süspansiyon sistemi önerebilecek arkadaş var mı acaba?

    Hocam eskiden civic hb sayfasindaydiniz araci sattiniz doğru mu hatirliyorum? Goodyear egp kullaniyorum yol sesi vb durumlar için kesinlikle tavsiye ederim.

    Selamlar Faruk Akgün..

    Yok aracımı satmamıştım, sadece forumda birşeylere üzülmüştüm, o yüzden çekildim.

    Aracıma bayram tatilinde arkadan çarptılar ve pert verildi. 1 hafta içinde ödeme gelecek sanırım.
    Eski aracım 1.4 idi, bu defa da 1.8 alayım dedim.

    Bir taraftan da süspansiyonu güvenli şekilde yumuşatma araştırmaları yapıyorum.
    Biraz masraf yaparak, kaliteli birşey yapılabilir şeklinde görüşler var.

    Aracımı aldığımda foruma dönerim tekrar..

    Geçmiş olsun, inşallah gönlünüze göre bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Hort diyelim :)

    Sert süspansiyonlu Honda CİVİC HB 1.8 araç sahibi olacağım. Aracı çok iyi tanıyorum. Sert süspansiyona rağmen alacağım. Ancak ben de biraz yumuşatma düşünüyorum.
    Güvenliği riske etmeyecek, nispeten daha yumuşak bir amortisör veya komple süspansiyon sistemi önerebilecek arkadaş var mı acaba?

    Hocam eskiden civic hb sayfasindaydiniz araci sattiniz doğru mu hatirliyorum? Goodyear egp kullaniyorum yol sesi vb durumlar için kesinlikle tavsiye ederim.

    Selamlar Faruk Akgün..

    Yok aracımı satmamıştım, sadece forumda birşeylere üzülmüştüm, o yüzden çekildim.

    Aracıma bayram tatilinde arkadan çarptılar ve pert verildi. 1 hafta içinde ödeme gelecek sanırım.
    Eski aracım 1.4 idi, bu defa da 1.8 alayım dedim.

    Bir taraftan da süspansiyonu güvenli şekilde yumuşatma araştırmaları yapıyorum.
    Biraz masraf yaparak, kaliteli birşey yapılabilir şeklinde görüşler var.

    Aracımı aldığımda foruma dönerim tekrar..

    Geçmiş olsun, inşallah gönlünüze göre bulursunuz.

    Teşekkür ederim. Forumda paylaşımları okuyorum ara ara eski sayfalardan.. Yakında orada olurum tekrar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E

    Arabam 307
    Jantlar 18
    Lastikler 225/40/18 Pirelli P Zero Nero

    Böbrek taşı düşürmek isteyen varsa benle irtibata geçsin. Arabada sanırım amortisör yok su anda
    :)
    ben bizim vectra c den inip 2004 civic e binmiştim rezalet bir araba yalıtımı okadar berbatki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SecondLieu

    ben bizim vectra c den inip 2004 civic e binmiştim rezalet bir araba yalıtımı okadar berbatki

    Alıntıları Göster
    Hocam siz hiç nissan almera'ya bindiniz mi?

    Yol sesi ve sert süspansiyon konusunda üstüne yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirSdü

    Hocam siz hiç nissan almera'ya bindiniz mi?

    Yol sesi ve sert süspansiyon konusunda üstüne yoktur.

    Alıntıları Göster
    Forumu şöyle genel bir okudum sizler yeni jenerasyon araçlarda bu sorunları yaşıyormuşsunuz benim uno daki yaşadıklarım gayet doğal demek ki :) 4 amortisörü yeni değiştirmeme rağmen hala tangur tungur gidiyoruz. Bu süspansiyon konusunda yakında tez hazırlayacağım nerdeyse :) Ticari taksi fiat albeaya binmiştim geçen arabadaki süspansiyon bana o kadar rahat geldiki birde dacia sandero da baya rahattı. Bu araçlar alt sınıf araçlar olmasına rağmen nasıl böyle olabiliyor anlayamadım? Yakında çözücem inşallah bu sorunu. taktım kafaya.




  • 5-6k ₺ ye air süspansiyon taktırın rahat rahat dolaşın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmae0671

    5-6k ₺ ye air süspansiyon taktırın rahat rahat dolaşın

    Biraz açar mısın nedir bu hocam...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±


    quote:

    Orijinalden alıntı: garmae0671

    5-6k ₺ ye air süspansiyon taktırın rahat rahat dolaşın

    Biraz açar mısın nedir bu hocam...

    Aracınıza özel süspansiyon gibi düşünebilirsiniz düğmeye bastığınızda aşağı öbür düğmeye basınca yukarı
    Çok zevkli ama bakım gerektiren bişey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmae0671

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±


    quote:

    Orijinalden alıntı: garmae0671

    5-6k ₺ ye air süspansiyon taktırın rahat rahat dolaşın

    Biraz açar mısın nedir bu hocam...

    Aracınıza özel süspansiyon gibi düşünebilirsiniz düğmeye bastığınızda aşağı öbür düğmeye basınca yukarı
    Çok zevkli ama bakım gerektiren bişey

    Alıntıları Göster
    süspansiyon ve alt takımı sessiz çalışması beni şaşırtan araçlardan biri 2005 yıllarına ait kasası olan palio ve albealar.Yumurta kasa ve admire accent.Bakın iç aksam tıkırtısını kastetmiyorum.süspansiyon çalışma sessizliği diyorum.Bir de vw var ama hangi kasa hangi model hatırlamıyorum.Ama benim anladığım bir araç ş.içinde kullanılacaksa lastikleri yüksek yanak ve dar tabanlı yumuşak hamurlu olacak.Eğer ş.dışında kullanılacaksa ve yüksek süratler yapılacaksa geniş taban dar yanak olacak.




  • 2009 Astra h sedanı satıp 2011 308 aldım. Gerçekten çok sesli bir araba. Arka taraf özellikle. Bagaja bitüself döşedim. Stepne altına akustik sünger serdim. Bagaj keçesi üzerine bagaj havuzu koydum. Ses biraz azaldı (psikolojik de olabilir tabi) aslanımı çok seviyorum ama bu kadar sert süspansiyonu olduğunu bilsem almazdım. Bu 5. Arabam. 6. Arabamı kesinlikle en yumuşak süspansiyonlu modellerden seçeceğim.
    Not: 308i satmayı düşünmüyorum. İstediği kadar sert olsun. Yakışıklılığı yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hortlatıyorum. Bende de hyundai i30 2010 var. Ben de sert süspansiyonlarından muzdaribim. Yol tutuşuna lafım yok ama en ufak bir sarsıntıyı hissetmek can sıkıyor. Yakaba amortisör bile taktırmayı düşünüyordum. Burada okudum şimdi. Önler 32 psı arkalar 30 psı yapıp öyle denemek istiyorum. Lastikler zaten nokian. Yumuşak sessiz ama konfora pek bi etki göremedim açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konuda hyundai accent ler siena palio ve amerikan araçlarını tek geçerim hatta imkanım olursa bizim arabanın süspansiyonunuda yumuşatmayı düşünüyorum ama maliyetli sanırım
  • En iyisi Scania kamyonlardan çıkma koruk taktırmak .
    2000-2500 lira gibi rakama hakediyorlar .
    Muazzam konfor ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.