Şimdi Ara

SERT SÜSPANSİYONLU ARAÇ NASIL KONFORLU HALE GETİRİLİR (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
114
Cevap
2
Favori
127.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim Mitsibushi Colt da öyle, arabadaki en büyük şikayetim sert süspansiyon, ama yolu iyi tutuyor diye avunuyoruz işte..
    Eğer lastik yanakları dar ise bir boy büyüğü alınabilir çamurluk sorun yaratmıyacaksa, ve yumuşak bir lastik biraz iyileştirebilir durumu..Benim arabada bir sonraki lastiğimi alırken bunlara dikkat edeceğim..
  • En ucuz yöntem yüksek yanaklı yumuşak lastik
  • Arkadaslar benim paolida ne yol tutus var, ne konfor var.....Sert suspansiyonllu bir arac virajlarda nasil bu kadar yatar biri bana aciklasin lutfen
  • YRV Turbom da baya sert süspansiyonlu. Virajlarda ise iyiki böyle dedirtiyor. Çoğu C sınıfından 20 km daha hızlı viraja girilebiliyor.
  • 308 C4 hikaye kalır benim ufaklığın yanında
    Corsa C tek başına konforsuz iken,üzerine alçaltılmış spor şasi,sert süspansiyon ve ince yanaklı lastikleri de ekleyin İki hafta önce Focus'la Kuşadasından İzmir'e geldim jöleye binmiş gibi hissettim kendimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gooogle96

    en serti pejo 308 yok mu artıran. ben asıl wosvogenleri merak ediyorum onlar nasıl ??


    Evet benim gçrdüğüm en sert süspansyonlu araçlardan biri.Sertlikle beraber birde çok yoğun ses yapıyor süspansyon.
    Vw lerinki mercedes gibi hem dengeli hem konforlu..
  • Olay biraz da araçtan ne beklediğinize bağlı olarak değişiyor..
    Palio'dan sonra Civic HB kuş tüyü yastık gibi geliyor..
  • Leon Sport Up da bu konuda çok iyi. Yoldaki en ince pürüzü hissedebiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acsev2003

    Arkadaşlar spor süspansiyon dedikleri, sert süspansiyon mudur? 17 ve 18" lastik ebatlarında kullanılıyor.


    Böyle bir soru sormuştum. Ben Golf almayı planlıyorum. Donanımda 16" standart, ancak 17" istiyorum. Bu lastikle birlikte eğer isterseniz spor süspansiyon ücretsiz.

    17" lastiği yol tutuşu için istiyorum ama spor süspansiyon konusunda tereddütüm var. Eğer içeride her kasis ve tümsekte zıplayacaksak sıkıntı Adaptif şasi opsiyonu var ama tuzlu. Ne diyorsunuz bu konuda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gooogle96

    en serti pejo 308 yok mu artıran. ben asıl wosvogenleri merak ediyorum onlar nasıl ??

    vw golf VI var biraderde, araç içinde müthiş bir sessizlik ve darbelere emme konusunda da uzman (15" jant etkisi de var tabii)
    bende grande punto var, yol tutuş golf ile aynı ama içinde hoplama zıplama titreme (yanlış anlaşılma olmasın sex tarif etmiyorum)
    ve bolca da ses var.
    yukarıda bir arkadaş yazmış civic'in yumuşak süspansiyonu konfor olarak yansımıyor diye, gerçekten de bazı araçlar sert
    süspansiyona sahip oluyor fakat bunu yansıtmıyor, bazıları da tam tersi.
  • güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Hocam B sınıflarının genel sorunudur bu heleki lastiklerin yanak kalınlığı düşükse dahada beter.

    Hiç 16" jantlı 45 yanaklı fiesta'ya bindiniz mi?Ben bindim ve böbrek taşı olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum ne var ne yok dökersiniz arabada.

    Hiç Corsa C spor paket araca bindiniz mi?Tavsiye etmiyorum iç organlarınızın yer değiştirmesinden ötürü hayati tehlike yaşayabilirsiniz.

    Güya sınıfının en yumuşak araçlarından biridir honda jazz 10 ay boyunca kullandım evet sınıfına göre çok iyiydi fakat bazen çukura yanlışlıkla girerken daha doğrusu son anda farkettiğimde daha çukura girmeden gözlerimi kısar kendimi sıkardım çünkü sonrasında oluşçak tepkiyi biliyorum

    B sınıfı araçların kaderi bu heleki şimdi koca koca jantlar moda oldu 185/55/16 lastik koymuşlar jazz'a eyvallah yol tutuşu arttırıyordur fakat o kadar az yanak mı olur sanki ferrari


    En berbatlarını söylüyorum; Büyük jant, ince yanak lastik, yay takılmış 106 GTi ve 205 GTi. 205Gti da arkadaş çukura girdi, arka koltukta kafamı tavana vurdum, önce güldük falan ama boynu kırılabilir insanın. Ha yol tutuş süperdi, gokart hissiyatı hakimdi araçta.




  • bu adamın açtığı konuları kaaleye almayın arkadaşlar,milletin vaktini bosuna çalıyor.
  • değiştir
  • hocam saka yapıyorsunuz yada laf olsun diye yazıyorsunuz hondanın süspansiyonları tam aksine yumusaktır 3 yıl kullanmıs biri olarak söyleyebilirim beni en cok tatmin eden yönlerinden biri süspansiyonlarıydı...
  • Honda süspansiyonunda sorun olarak belirtilen husus genellikle ''short travel suspension'' olması dır. Arabanın içinde bir o tarafa , bir bu tarafa yuvarlanırsınız. 73 Yaşında ki ( şimdi rahmetli) annem bile farketmişti. ( ne de olsa ayağı toprağa değenlerden idi. :) )

    Eğer lisan varsa buraya bir bakın.

    http://www.hondacarforum.com/acura-technical/81281-what-good-suspension-setup-integra.html
  • honda civicin en sıkıntılı konularından biridir; arka kısım çok zıplar ve habire takozlara vurur,zıpzıp çekirge.. şimdiki aracım çok daha sert süsüpansiyonlara sahip olmasına rağmen daha rahatım.. sıkı ayarlı bir süspansiyon = düz+bozuk yolda rahatsız ama virajlarda on numara.. yumuşak ayarda olanlar= düz+bozuk yolda rahat ama virajlarda bir o yana bir bu yana yatma ve gezinme ızdırabı.. civicde limitlerin üstünde girdiğim her virajda ;yana yığılıp,arkayı atmaya başlıyordu,michelim pilot primacy 195 tabanlı lastiklere rağmen.. cordobada daha sert hamurlu aynı taban genişliğine sahip lastikler var ama hiç böyle bir sorun yaşamadım,yağmurda bile..
    size önerim; monroe markasıyla değiştirmeniz amortisörleri..biraz farkeder.. helezonlarla yumuşatma amaçlı bir değişikliğe gitmeyin; kendinizi bariyerlerde bulursunuz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Benim Mitsibushi Colt da öyle, arabadaki en büyük şikayetim sert süspansiyon, ama yolu iyi tutuyor diye avunuyoruz işte..
    Eğer lastik yanakları dar ise bir boy büyüğü alınabilir çamurluk sorun yaratmıyacaksa, ve yumuşak bir lastik biraz iyileştirebilir durumu..Benim arabada bir sonraki lastiğimi alırken bunlara dikkat edeceğim..


    Bende de 2009 yeni kasa Colt var, aynen katılıyorum süspansiyon, yol tutuş ve lastikle ilgili söylediklerinize. Açıkçası arkadaşların bahsettiği araçların pek çoğuna en azından yolcu olarak binmeme rağmen Peugeot hariç Colt'tan sertini görmedim. Şehir içinde ne kadar yumuşak ve yavaş sürersem süreyim, arabaya binen arkadaşların ilk farkettikleri de zaten arabanın ne kadar sarsıntılı gittiği bir de 2 yıllık aracın içinden gelen tıkırtılar oluyor hep.

    Tabii şu da var adamlar araçları bizim yollara göre yapmıyorlar. Avrupanın, japonyanın vs. kaymak gibi yollarına göre yapıyorlar haliyle.




  • 205 55 16 lastikleri çıkarırsın, 195 65 15'e geçersin, konfor çok bariz şekilde artar.

    lastiği de michelin energy gibi çok yumuşak ve düşük sürtünmeli bir model seçersen asfalt sesi de büyük oranda azalır.
  • Arabam 307
    Jantlar 18
    Lastikler 225/40/18 Pirelli P Zero Nero

    Böbrek taşı düşürmek isteyen varsa benle irtibata geçsin. Arabada sanırım amortisör yok su anda
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.