Şimdi Ara

SERVİSE GİTMEDEN ÖNCE BİR UĞRAYIN (33 Servis) (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
0
Favori
15.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşlar bizde 2008 model palio var aralık 2007 de alınma araç servis amaçlı kullanılıyor yaklaşık 1-2 hafta önce servisteyken park ettik aracı çıktık geldik yağ lambası yanıyor motor yağ basıncı az diyor bilgisayar bunun üzerine hemen bir yağ kontrolü yaptık baktık kaçak filan yok sorun yok hemen 1 km uzaktaki beylikdüzü birmot ana bayi ve servisine götürdük saat 6 yı geçtiği için ön inceleme yaptılar kartere filan baktılar vuruk filan yok buradan sorun yok dediler aracı bırakıcaksınız teste giricek dediler bizde bıraktık doğal olarak işyerine otobüsle döndük ertesi gün bizi aradılar servisden aracınızda vuruk var yağ pompası karter ve koruması filan değişecek 1500TL masrafı var dediler bizde dedikki getirdiğimiz zaman baktınız sorun yok dediniz neden şimdi karter den çıkıyor dedik o sadece ön bakımdı ondan görememişizdir dediler biz tabi kabul etmedik gittik aracı aldık ve sanayiye götürdük orada sadece 10TL bir yağ filtresi değişti sorun düzelti ve servis bizden boşu boşuna 1500TL para istedi arıza yokken eğer yaptırsaydık 1500 lira boşuna gidicekdi sonra esenler gürses otoya götürdük aracı kontrol edilmesi için araçta herhangi bir sorun olmadığını karter vuruk filan olmadığı sorun olmadığını pompanın çalıştığını söylediler. beylikdüzü birmotta yaptırsaymışız dediğm gibi 1500 lira çöpe gidicekti ve bunun gibi bazı arkadaşlarda bu servis ile aynı sorunu yaşamışlar (aynı arıza değil) ve bugün birşey daha öğrendim eğer servis bunu isterse kasgo ya sokabiliyormuş yani araç rogar kapağına filan çarptı kaza oldu diye komple ücretsizde değişebiliyormuş. siz siz olun servisde yaptıracağınız zaman 2 deefa düşünün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoRoNiDeS -- 6 Nisan 2009; 2:04:08 >




  • valla kardeş geçmiş olsun diyorum.
    yuh demek lazım bu kadar üçkağıtçılık olmaz ya.




  • albea 2004 70 binde. triger seti, yağ filtresi , yağ değişecek. triger hassas konu o yüzden istemeyerek de olsa yetkili servise gitmeyi düşünüyorum . kredi kartına 8 taksit kampanyası da teşvik edici oldu.. Ankarada eve yakınlık nedeniyle Kartaşı düşünüyorum ne dersiniz..?
    ayrıca şöyle bir durum da var aracın muayene süresi mayıs sonunda doluyor. Bekleyip oradan çıkabilecek bir kusur durumunu da birlikte mi halletmeye çalışsam. zaman ve para yönünden daha tasarruf olur sanırım.
  • Arkadaşlar ben çorumda öğretmenim çorumda bir tane servis fiat karakaşlar.
    Böyle servis olmaz olsun bu adamlar için müşteri yolunacak kaz.
    Aracımın gösterge panelinde sorun vardı. Götürdüm bi bakalım araç kalsın inceleyelim dediler. İki gün müsaade istediler.tam bir hafta aracım orda kaldı. niye bu kadar uzun sürer bu iş altı üstü göstergede arızaya bakacaksınız dedim. yok önce aracın tüm elektrik mekanizmasına bakacaklarmış. Israrla göstergeye bakın önce dedim. neyse bir hafta sonra defalarca benim arayıp sormamla sorunun göstegede olduğunu değişmesi gerektiğini söylediler. bunu benim zaten bildiğimi bir hafta bu araca ne yaptıklarını sorduğumda önce tüm elektrik mekanizma kont yaptıklasrını söylediler.
    onlarda bişey çıkmayınca en son göstergeyi kontrol ediyırlar ve arızanoın göstergedde olduğuna kanaat veriyorlar.Önce niye göstergeye bakmadınızda beni bir hafta arabasız bıraktınız dediğimde önce ona bakmaları gerektiğini söylediler.
    Bende gösterge değişim için 950 lira paramın hazırda olmadığını kalmasını söyledim ve bana 300 lira arıza tespit ücreti çıkardılar. Düşünebiliyomusnuz benim bildiğim şeyi bana söylemenin bedeli 300 lira. Çağrı merk arayıp şikayet ettim. 86 liraya düşürdüler. BEnde aracımı aldım çıktım. Fakat kapı kilidimde arıza olduğunu farkettim önceden yoktu.
    Sonra servis beni arayıp özürler dileyerek isterseniz göstergenin tamiri mümkün ist a elektronikçiye gönderiyoruz orda yapılıyor dediler. o kapıdaki arızayıde söyledim getirin onada bakalımdediler.OK verdim aracımı bıraktım gösterge tamiratı için göstergeyi ista gönderdiler sorun halledildi.üsrücü kapısı kilidi ile ilgili kapının içi elektronik aksamını komple söktüler. Aracımın başındaydım sökerken. Kapıdaki tüm elektronik aksamı çıkardılar.Sonra sorunu halletmişler.Fakat aracımı teslim alırken ordaki eleman kontrol ederken arka camların çalışmadığını farkettik. Buda daha önce çalışıyordu.Tekrar söktüler ön kapıyı kontrol mekanizmasına baktılar acaba bi kabloyu falan mı tyakmayı unuttuk diyerek fakat çalışmadı yapamadılar. Yine arabamın kalması gerektiğini biz buna bakalım yapıp size teslim edelim dediler. Arabaya ihtiyacım olduğunu daha sonra bırakabileceğimi söyledim tamam dediler.
    300 lira ödeme yaptım.İst da 300 liraya yaptıklarını artı bir ücret almadıklarını söylediler. Eve geldim fakat aracımın içinde zarf vardı ist da yaptırdıkları yerin faturasıydı bu ve üzerinde 177 lira yazıyordu. Allah'ın sopası yok.Bu faturayı aracımda unutmuşlardı. Yani beni üstüne kazıklamışlardı. servise 60 km uzaktayım. Derhal aradım nasıl olur böyle bir şey faturayıda getirin bakalım dediler. Bi kaç gün sonra gidebildim. Çok çok özür dilediler yine. Para farkını iade ettiler. Bunu yapanları cezalandıracaklarını nasıl böyle bir şey olduğuna anlama veremediklerini söylediler. Arka camlarımında arcımı bi ara bırakın madem burdayken olmuş yapalım teslim edelim dediler. Aracım o hafta bana lazım olduğu işçin bırakmadım iki üç gün sonra bıraktım. Ve iki hafta aracım orda kaldı yapamadılar. yine bu sefer aracımın sürücü kapısındaki cam kontrrol mekanizmasında arıza olduğunu ist a gönderdiklerini söylediler fakat orasıda bi arıza tespit edememiş ve geri göndermiş. iki hafta sonra benim aramamla parçanın değişmesi gerektiğini 550 lira olduğunu bunuda benim ödememi söylediler. Bende sizin bozduğunuz birşeyi ben niye ödüyorum siz yapacaksınız diye bağırdım bi gün sonra atladım gittim kavga gürültü aracımı aldım adamlar daha önce söylediklerini inkar ettiler aracımın arka camlarını onlar bozdular bunu bile bilede biz bozmadık biz o gün size sadace jest olsun diye işçilik ücreti almayacağımızı söyledik dediler. Bende aracımı aldım elelrinde bağırdım çağırdım çıktım. Aynı gün FİAT ÇAĞRI MERKEZİNİDE ARADIM. Bakalım p.tesi ne olacak.
    YANİ İŞİN KISASI ÇORUM FİAT KARAKAŞLAR SERVİSİNE

    BU KADAR LAKAYIT, BU KADAR SAMİMİYETSİZ, BU KADAR SAHTEKAR Bİ SERVİS OLAMAZ. KESİNLİKLE KAPISINDAN Bİ DAHA GEÇMEM GEÇENLEREDE MANİ OLMAYA ÇALIŞACAĞIM.
    BAŞIMDAN 3 AYRI ZAMANDA 3 ÜNDEDE OLUMSUZ AYRILDIM HER SEFERİNDE DEFALARCA ÖZÜR DİLEMELERİNE KANDIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halil2202 -- 19 Nisan 2009; 23:20:48 >




  • geçmiş olsun umarım çözülür malesef böyle servislerde var.
  • geçmiş olsun usta bu servislerin geneli böyle ya
  • Hepsi için demiyorum tabikide ama servislerin çoğunda müşteri yolunacak kaz... Bu durumu değiştirmekte aslında bizim elimizde en ufak bi hatalarını gördüğümüzde derhal fiat çağrı merkezine 442255' e bildirmemiz lazım.
  • halil2202 çok geçmiş olsun.
    gerçekden kötü olmuş.
    inşallah ilgili yerlere şikayet edersinde çözüm olur.(pek sanmıyorum ama)
  • Erkaymı? Allah muhafaza. Aracı ordan aldım, bir kere sevisine gitim, bi arabaya bakacaklar, çalışanları birbirine giriyodu. Debriyajdan ses geliyodu şanzumanı indireceklerdi az kalsın, zor aldım ellerinden. Gürses otoya götürdüm. allah razı olsun. ses debriyaj telinden geliyormuş devam edese garantiden değiştiririz dediler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halil2202

    Hepsi için demiyorum tabikide ama servislerin çoğunda müşteri yolunacak kaz... Bu durumu değiştirmekte aslında bizim elimizde en ufak bi hatalarını gördüğümüzde derhal fiat çağrı merkezine 442255' e bildirmemiz lazım.


    çok denenmiş bir yöntem ama %99 başarısız oluyor.
  • yokmu başka servis hatırası
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halil2202

    Arkadaşlar ben çorumda öğretmenim çorumda bir tane servis fiat karakaşlar.
    Böyle servis olmaz olsun bu adamlar için müşteri yolunacak kaz.
    Aracımın gösterge panelinde sorun vardı. Götürdüm bi bakalım araç kalsın inceleyelim dediler. İki gün müsaade istediler.tam bir hafta aracım orda kaldı. niye bu kadar uzun sürer bu iş altı üstü göstergede arızaya bakacaksınız dedim. yok önce aracın tüm elektrik mekanizmasına bakacaklarmış. Israrla göstergeye bakın önce dedim. neyse bir hafta sonra defalarca benim arayıp sormamla sorunun göstegede olduğunu değişmesi gerektiğini söylediler. bunu benim zaten bildiğimi bir hafta bu araca ne yaptıklarını sorduğumda önce tüm elektrik mekanizma kont yaptıklasrını söylediler.
    onlarda bişey çıkmayınca en son göstergeyi kontrol ediyırlar ve arızanoın göstergedde olduğuna kanaat veriyorlar.Önce niye göstergeye bakmadınızda beni bir hafta arabasız bıraktınız dediğimde önce ona bakmaları gerektiğini söylediler.
    Bende gösterge değişim için 950 lira paramın hazırda olmadığını kalmasını söyledim ve bana 300 lira arıza tespit ücreti çıkardılar. Düşünebiliyomusnuz benim bildiğim şeyi bana söylemenin bedeli 300 lira. Çağrı merk arayıp şikayet ettim. 86 liraya düşürdüler. BEnde aracımı aldım çıktım. Fakat kapı kilidimde arıza olduğunu farkettim önceden yoktu.
    Sonra servis beni arayıp özürler dileyerek isterseniz göstergenin tamiri mümkün ist a elektronikçiye gönderiyoruz orda yapılıyor dediler. o kapıdaki arızayıde söyledim getirin onada bakalımdediler.OK verdim aracımı bıraktım gösterge tamiratı için göstergeyi ista gönderdiler sorun halledildi.üsrücü kapısı kilidi ile ilgili kapının içi elektronik aksamını komple söktüler. Aracımın başındaydım sökerken. Kapıdaki tüm elektronik aksamı çıkardılar.Sonra sorunu halletmişler.Fakat aracımı teslim alırken ordaki eleman kontrol ederken arka camların çalışmadığını farkettik. Buda daha önce çalışıyordu.Tekrar söktüler ön kapıyı kontrol mekanizmasına baktılar acaba bi kabloyu falan mı tyakmayı unuttuk diyerek fakat çalışmadı yapamadılar. Yine arabamın kalması gerektiğini biz buna bakalım yapıp size teslim edelim dediler. Arabaya ihtiyacım olduğunu daha sonra bırakabileceğimi söyledim tamam dediler.
    300 lira ödeme yaptım.İst da 300 liraya yaptıklarını artı bir ücret almadıklarını söylediler. Eve geldim fakat aracımın içinde zarf vardı ist da yaptırdıkları yerin faturasıydı bu ve üzerinde 177 lira yazıyordu. Allah'ın sopası yok.Bu faturayı aracımda unutmuşlardı. Yani beni üstüne kazıklamışlardı. servise 60 km uzaktayım. Derhal aradım nasıl olur böyle bir şey faturayıda getirin bakalım dediler. Bi kaç gün sonra gidebildim. Çok çok özür dilediler yine. Para farkını iade ettiler. Bunu yapanları cezalandıracaklarını nasıl böyle bir şey olduğuna anlama veremediklerini söylediler. Arka camlarımında arcımı bi ara bırakın madem burdayken olmuş yapalım teslim edelim dediler. Aracım o hafta bana lazım olduğu işçin bırakmadım iki üç gün sonra bıraktım. Ve iki hafta aracım orda kaldı yapamadılar. yine bu sefer aracımın sürücü kapısındaki cam kontrrol mekanizmasında arıza olduğunu ist a gönderdiklerini söylediler fakat orasıda bi arıza tespit edememiş ve geri göndermiş. iki hafta sonra benim aramamla parçanın değişmesi gerektiğini 550 lira olduğunu bunuda benim ödememi söylediler. Bende sizin bozduğunuz birşeyi ben niye ödüyorum siz yapacaksınız diye bağırdım bi gün sonra atladım gittim kavga gürültü aracımı aldım adamlar daha önce söylediklerini inkar ettiler aracımın arka camlarını onlar bozdular bunu bile bilede biz bozmadık biz o gün size sadace jest olsun diye işçilik ücreti almayacağımızı söyledik dediler. Bende aracımı aldım elelrinde bağırdım çağırdım çıktım. Aynı gün FİAT ÇAĞRI MERKEZİNİDE ARADIM. Bakalım p.tesi ne olacak.
    YANİ İŞİN KISASI ÇORUM FİAT KARAKAŞLAR SERVİSİNE

    BU KADAR LAKAYIT, BU KADAR SAMİMİYETSİZ, BU KADAR SAHTEKAR Bİ SERVİS OLAMAZ. KESİNLİKLE KAPISINDAN Bİ DAHA GEÇMEM GEÇENLEREDE MANİ OLMAYA ÇALIŞACAĞIM.
    BAŞIMDAN 3 AYRI ZAMANDA 3 ÜNDEDE OLUMSUZ AYRILDIM HER SEFERİNDE DEFALARCA ÖZÜR DİLEMELERİNE KANDIM.


    Merhaba halil kardeş bende teknik ögretmenim ,
    Bu forumu baştan aşagı okusaydın ,naçizane düşüncelerim vardı çorum servis hakkında kazıklanmazdın boşyere ; Samsun birmot iyi çorum yaramaz demiştik ama..gözünden kaçmış sanırım
    tüm forum müdavimlerine selam olsun




  • servise gitmiyormusunuz
  • ben habire gidiyorum ama aynı servislere gittiğim için tekrar tekrar yazmıyorum

    geçen hafta kavaklıdere oto da 20000 bakımı yapıldı çoooook memnun kaldım.
  • beyler aksaraydaki boğazici servisine giden varmı
  • slm arkadaşlar...
    Ben de devamlı antalya Bİrmota gidiyorum.Çook memnunumm..
  • merhabalar,

    Eskişehir Birmot hakkında kimse bişey yazmamış, giden yokmu??? bende 2006 palio multijet var, 60000 km bakımını oraya yaptırmıştım geçen yaz, herhangi bir problem yaşamadım. randevulu gitmiştim aracı verdim öğleden sonra 3 gibi alın dediler, ikibuçuk gibi cebime mesaj geldi işlem bitti diye gittim aldım. fakat önce konuştuğumuz fiyat ile ödediğim farklıydı, ve yapacaklarını söyledikleri işler faturada görünmüyordu. yanlış hatırlamıyorsam 600 tl ödemiştim. 70000 deki yağ, yakıt filtreleri için gitmedim. sonuç olarak iyi veya kötü diyemiyorum. başka bir forumda fiyatların yüksek olduğundan bahsetmişlerdi...

    herkese selam....
  • herkese selam .bulunduğum ilçede servis olmadığı için .k.maraş yada kayseri geçişlerinde bakım yaptırıyorum.ön amartisör takoz rulmanları ses yapıyordu,kayseride servise uğradım parça o an olmadığı için bekleyemedim .izmir derken çanakkalede kendime geldim.servise gittim parça var yalnız çok yoğun olduklarını belirterek uzun randevu vermek istediler .tatile geldiğimi belirterek bir sonraki güne randevu aldım. aman allahım.servis ben böyle servis görmedim.arkadaşlar vallahi otel olsa 5 yıldız verirdim.saygı, ilgi ,her taraf temiz aracımın çıkacağı saati bile belirtiyorlar.bu arada ücret karşılığı motor temizliği yaptırmak istedim,onada para almıyorlarmış,yani çanakkaleden geçerken arabamın ,arızalanası geliyor.bu arada servisin adı çanakkale... miller oto ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY™

    merkez servisi öneririm(maisin arkasında)
    Kurtuluş bey yardımcı olucaktır.

    bizim araca hep o baktı :D bende tavsiye derim bornova yolu üzeri :D
  • Bursa Banoto'da garanti kapsamında punto evo kalorifer gıcırtı sorununu hallettirdim bir problem olmadı. Söyledikleri zamanda arabayı teslim ettiler, aracı teslim alırken biraz beklettiler. Yapılan iş çok basit olsa da fena değildi.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.