Şimdi Ara

SERVİSE GİTMEDEN ÖNCE BİR UĞRAYIN (33 Servis) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
0
Favori
15.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben servise gittiğimde hep arabanın başında bekledim.Bazı görevlilerin siz bekleme salonunda bekleyebilirsiniz....vb. sözlerine hiç aldırış etmedim.Sonuçta para veriyoruz ne yapıldığını bilmek görmek hakkımız.Yazın debriyaj seti değiştirttim serviste.Hep başında bekledim.Yapan usta genç birisiydi (25-26 yaşlarında) çok profesyoneldi temiz çalıştı.Memnun kaldım.

    En son iki ay önce gittim servise bir tane doğan Slx vardı, ama gıcır gıcır.Arabayı kaldırmışlar ustalar çalışıyor.Bir baktım arabanın sahibi (60-65 yaşlarında) Arabanın yanı başına bir sandalye attırmış oturmuş bacak bacak üstünde..... keyif gıcır.Süreklide ustalara birşeyler soruyordu.Onlarda cevap veriyordu.

    Sonuçta servisler nekadar girmek yasak derse desin müşteri kaybetmek istemiyorsa arabanın başında bekleyenlere sesini çıkarmaz.




  • Merhabalar.
    Bu servisin içine girme olayında herkesin şikayeti aynı. Herkes aracının başında durmak istiyor ve kesinlikle haklı. Fiatın bu konuya bir el atması gerekiyor.
  • merhabalar

    aracım albea 1.3 multijet

    bursa birmot
    çekiş ile ilgili bir arızayı bir haftada zor giderdiler mazota suç buldular fakat hata mazotta çıkmadı ilgi alaka çok zayıf memnuniyet 0

    bursa serkır
    yaklaşık 4 yıldır gidiyorum bütün bakımlarını burada yaptırdım bakım ücretleri normal aracınızın yanında bulunabiliyorsunuz memnuniyet 1

    selamlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Bu servisin içine girme olayında herkesin şikayeti aynı. Herkes aracının başında durmak istiyor ve kesinlikle haklı. Fiatın bu konuya bir el atması gerekiyor.


    konudan çıkarılacak dersler

    -müşteri aracının yanında durmalı.
    -personelin teknik ve teorik bilgisi artırılmalı
    -parça ve işçilik fiyatları sanayiye yakın olmalı.

    bu sorunlar halledildiği takdirde garantisi biten araçlarda servise devam ederler ve garantili olanlar ise kazıklanma hissine kapılmazlar.
    bu iş bence böyle olmalı katılanlar parmak kaldırsın.
  • ben garantimi uzatmıştım 1 sene bu sene yine uzatıcam
  • bir de garanti süresi ile ilgili bir sorum olacaktı.
    ben uzatılmış garanti almadım.aracı aldıkdan sonra 1 yıl hediye garanti diye zarf geldi(fiat finasdan kredili almıştım)
    bununla ilgili bir işlem yapılması gereklimi.servisin pek bilgisi yok gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geremy -- 7 Ocak 2009; 23:21:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Bu servisin içine girme olayında herkesin şikayeti aynı. Herkes aracının başında durmak istiyor ve kesinlikle haklı. Fiatın bu konuya bir el atması gerekiyor.


    konudan çıkarılacak dersler

    -müşteri aracının yanında durmalı.
    -personelin teknik ve teorik bilgisi artırılmalı
    -parça ve işçilik fiyatları sanayiye yakın olmalı.

    bu sorunlar halledildiği takdirde garantisi biten araçlarda servise devam ederler ve garantili olanlar ise kazıklanma hissine kapılmazlar.
    bu iş bence böyle olmalı katılanlar parmak kaldırsın.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    bir de garanti süresi ile ilgili bir sorum olacaktı.
    ben uzatılmış garanti almadım.aracı aldıkdan sonra 1 yıl hediye garanti diye zarf geldi(fiat finasdan kredili almıştım)
    bununla ilgili bir işlem yapılması gereklimi.servisin pek bilgisi yok gibi geldi.


    ben garantiyi servis kanalı ile uzatmıştım
    müşteri hizmetleri veya herhangi bir servise garanti bitiş zamanını sorgulatırsan iyi olur
  • fordda benzer şekilde bi hediye vardı

    aktif olması için ruhsat fotokopisini istemişlerdi...

    müşteri hizmetleri ne bi bilgi verir sanırım
  • Merhabalar.
    Uzatılımış garanti ile ilgili olarak çağrı merkezinden bilgi alaınabilir.Zaten sistemde otomtik olarak görülecektir. Birde uzatılmış garantiyi birer yıl yerine iki yıl birden uzatmak daha karlı.Bayağı bir fiayt farkı var.Uzatılmış garantileri birde servistende sordurabilirsiniz.
  • Servis listesi gün geçtikte artıyor.Türkiye genelinde BİRMOTLARDA memnuniyet sıfır.Sadce Samsunda aracına bakım yaptıran bir arkadaş memnun kalmış .Acaba bunun sebebi nedir?
  • cevaplar için teşekkürler
    ilk önce çağrı merkezine bir danışayım
    sonrada servis ziyareti sırasında ilgili arkadaşlara sorayım.
    1 yıl bitti hdiye 1 yılı ziyan etmeyelim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Uzatılımış garanti ile ilgili olarak çağrı merkezinden bilgi alaınabilir.Zaten sistemde otomtik olarak görülecektir. Birde uzatılmış garantiyi birer yıl yerine iki yıl birden uzatmak daha karlı.Bayağı bir fiayt farkı var.Uzatılmış garantileri birde servistende sordurabilirsiniz.



    öyle görünüyo ama değil

    ben geçen yıl 310 ytl verip 1 yıl uzatmıştım 2yıl uzatma 500 küsür bişeydi tam hatırlamıyorum,

    bu sene uzatmak istediğimde ozamanki 2 yıl tutarı -310 ytl vericem oda 250 civarı bişeymiş sanırım...
    (2 farklı servise sordum)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Servis listesi gün geçtikte artıyor.Türkiye genelinde BİRMOTLARDA memnuniyet sıfır.Sadce Samsunda aracına bakım yaptıran bir arkadaş memnun kalmış .Acaba bunun sebebi nedir?

    Samsun birmot servis ikamet ettiğim ile 100 küsür kilometre serviste hiç kimseyi tanımam ..
    Samsun birmotta arabamın yanında durabılıyorum ama fazla ayak altında dolaşmadan şovrumunda arabaları inceleyebiliyorum
    Kaza yapmış perte ayrılmış arabaları inceleme imkanım oluyor servisin yanındaki bölümde
    eğer öğle vaktıyse yemek salonundan misafir olarak yemeğimide yiyorum
    yemekler kaliteli belirteyim..
    çay da limit yok
    genç bir ustabaşı (formende olabılır belki) arkadaş var 25 26 yaşlarında (adını hatırlayamadım) oldukça bilgili kafama takılanları gidip gidip soruyorum.
    servise gelen diğer araçları ve muhtemel arızaları sorma ve inceleme imkanım oluyor
    çok sıkılırsam kaporta bölümüne gidip boyacı ve kaportacıyla geyik yapıyorum.
    Samsuna 100 küsür kilometre uzaktan geldiğim için büyük şehir havasını beğeniyorum iş uzunsa yada iş bitince samsun çiftlik caddesinde (her anlamda görsel olarak güzel bir cadde)bir iki tur atıyorum mevsimiyse hamsi yiyorum..güzel çay ocakları var çay içiyorum.
    ve servis işi olunca muhtemelen arkadaşlarla gidiyorum ve gezme işlerini arkadaşlarla yapıyoruz geyik bol . çakallıda (samsun a giderken bi mevkii)menemende (menemeni meşhurdur)yiyoruz.
    yani kısaca samsun birmot servise iyi not vermiyimde ne yapayım
    mümkün olsada ayda bir gitsem aynı geyikleri yapsak
    yani ben samsun u servisteki muhabbeti ve arkadaşlarla servis bahanesiyle yaptığımız geyiği seviyorum
    haa diyceksiniski işcilik nasıl?


    :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DobloDoblo -- 8 Ocak 2009; 9:45:41 >




  • Tatildeyken Manisa Şendil Oto'ya gösterge panelindeki ses ve torpido kapağının kapanmaması nedeniyle gittim.Çok ilgilendiler kısa bir süre içerisinde sorunları giderdiler.Bu servisten oldukça memnun kaldım.
  • güncel
  • G Ü N C E L
  • Dün enrkiyoya gittim yıllık bakım ve farlardaki problem için,

    yağ yağfiltresi fren hidroliği vede farlarım değişti. yine çok memnun kaldım...
  • Yönetici arkadaşımız forumu güncellese iyi olacak.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.