Şimdi Ara

SERVİSE GİTMEDEN ÖNCE BİR UĞRAYIN (33 Servis) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
169
Cevap
0
Favori
15.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abi haliç otodan 2 şikayet vardı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iyi kötü çirkin

    abi haliç otodan 2 şikayet vardı

    Merhabalar.

    Liste şimdilik fiat markası araç sahibi olan, kulüplere üye olup ve rütbesi teğmen ve teğmenden yukarı arkadaşların yorumlarını göre listeyi düzenliyorum.
    Saygılarımla.
  • İzmir birmot berbat.2 yıl önce izmirdeki en büyük servis diye arabayı oraya götürme hatasını yaptım.Bilenler bilir ilk kasa palioların kapıları açıp kaparken ses yapar.Servistekiler bunu görünce kapı millerini değiştirelim dediler tamam dedim.Başka birkaç sorun daha vardı arabayı bırakıp gittim.4 saat sonra servise arabayı geri almaya gittiğimde istediğim hiçbir şeyin yaplmadığını gördüm.Kapılara parça yok diye yağ sıkıp bırakmışlar haftalarca kapılardan yağ aktı.Lastikten ses geliyor dedim bulamamışlar oysaki daha sonra lastik tamicisine gittiğimde içeriden kilometre telinin çıktığını sesi yapanın bu tel olduğunu gördüm.Arabanın sol emniyet kemeri takma yerini kırmışlar onların hatasını ben karşılamak zorunda kaldım.Daha birkaç sorun daha var ben arabayı bir daha izmir birmot servise götürmem.
  • 11-5 menuniyet önde gidiyor.

    servis bakım fiyatlarını biraz daha sanayiye yakın yapsalar talep artar.
    eğer hesaplı olsa garantisi biten araçlar gelir
    daha çok kazanırlar.
  • ankara/maltepe kartaş her goturdugumde yatıkları hataları duzeltmelerı ıcın bır defa daha goturdum kullugun kapagını cızdıler(degiştirdiler)kapımı vurdular vs. bu yuzdendırki kesınlıkle tavsıye etmıyorum ben artık kapısını onunden bıle gecmıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9


    quote:

    Orjinalden alıntı: iyi kötü çirkin

    abi haliç otodan 2 şikayet vardı

    Merhabalar.

    Liste şimdilik fiat markası araç sahibi olan, kulüplere üye olup ve rütbesi teğmen ve teğmenden yukarı arkadaşların yorumlarını göre listeyi düzenliyorum.
    Saygılarımla.




    Peki bunun mantıklı bir açıklamasını alabilirmiyim.Rütbesi düşük olan yalan mı söylüyor.Kaale alınmıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    11-5 menuniyet önde gidiyor.

    servis bakım fiyatlarını biraz daha sanayiye yakın yapsalar talep artar.
    eğer hesaplı olsa garantisi biten araçlar gelir
    daha çok kazanırlar.

    Merhabalar.
    Bu düşüncenize tamamen katılıyorum.Benimde bu topiği açmamdaki sebeplerinden biride garanti dışındada araç sahiplerinin servise giderek kaliteli bakım yaptırmaları. Ben şunada razıyım sanayiye göre %20-25 fazla vermeye.Ama servis ücretlerinin belirlemek servislerin değil fiatın politikası.fiat servis işçilik ve parça fiyatlarını düşürürse , servislerede işinde uzman ustaları yetiştirirse insanlar neden servise gitmesinler ki.Acaba avrupada sanayi diye bir kavramı var mı?
  • Sivas Oto Sabır'a Linea'mın tavan bezindeki sorun için gittim.Fiat'a e-mail attıklarını beni arayacaklarını söylemelerine rağmen aramadılar.Sonra da görev yerim değiştiği için ilgilenmedim.Hiç memnun kalmadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hardday

    Peki bunun mantıklı bir açıklamasını alabilirmiyim.Rütbesi düşük olan yalan mı söylüyor.Kaale alınmıyor.

    Merhabalar.
    Lütfen bu şeklide düşünmeyin.Eminimki doğru söylüyorsunuz.. Listeyi şekillenirken neden böyle olması gerektiğinin iki sebebi var.
    1. Forumun 420.000 üyesi var. Bu üyelerden foruma sık takılanları tercih ediyoruz.Amaç herkesçe kabul edilen doğru bilgilere ulaşmak.
    2. daha önce linea formunda başımıza geldi.Herhangi bir kulube üye olmayan, belki hayatında araba bile kullanmayan insanların yaptıkları yorumlardan dolayı gereksiz ve seviyesiz tartışmalara girilmesi.
    Bunların önüne geçmek için bu şeklide olması gerektiğini düşündüm.
  • Kendinizce haklı olabilirsiniz ama ben yanlış buluyorum genede bu tutumu.Çözüm olacağını sanmıyorum,polimik her forumda yaşanıyor.Saygı duymanında elzem olduğunun farkındayım.Kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 4 Ocak 2009; 22:37:56 >
  • bir kaç yıldır dh forumlarına katılıyorum.%99 otomobil bölümü ile ilgileniyorum.
    o kadar çok insan düşünce varki inanılmaz şekilde.
    yalan söyleyenler kendini yanlış tanıtılanlar küfür edenler saymakla bitmez.
    bir kaç güne kadar bu forum fiat sevmeyenler tarafından saldırıya uğrar zaten.
    bence bu konu fanatiklik değil yol gösterici olmalı.
    comedian9 arkadaşımızda bunun için oluşturdu.
    tabiki her fikirede saygı duymak lazım.
  • Bu topiğin fanatiklik doğrultusunda değil sadece araç sahiplerine yol gösterici bir rehber olamsı için açıldı.
    Diğer markalarda kendi topiklerinde bu topiğin benzer bir başlığı açıp üst konu yapmalıdırlar.Çünkü bizler tüketiciyiz, tüketicinin tüketiciden başka dostu yoktur.:))
  • evet karakaşlara bende geçen hafta gittim airbag arızası için sağolsunlar güler yüz ve ilgi alakadan çok çok memnun kaldım airbag arızam için sağ arka emniyet kemerimin değişmesi gerektiği söylendi 400 küsür parça + işiçilik deyince ben istemedim kalsın dedim. akşamına sağ arka koltuk altlarında ki soketlerle oynadım sonuç airbag arıza ışığım söndü. bu tespit için benden para almadılar bu hoşuma gitti vede gayet güzel ilgilenmeleri ama şu anda kafamda soru işareti kaldı oda ilerleyen zamanda çıkacak ortaya...
    quote:

    Orjinalden alıntı: DobloDoblo

    İki defada çorum karakaşlar servise yolum düştü;
    Tavsiye etmem................(herşey güler yüz ve ilgi alakayla olmuyor kaliteli usta da gerekiyor)
  • fiat brava - izmir / Şık Kardeşler ultra memnunum.. ahmet abi var servis danışmanı,elinden gelen her türlü yardımı edecektir.. Saygılarımla
  • Araç 2006 model 1.3 mj doblo premio.

    İstanbul/Esenler'deki Gürses oto bize arabayı ilk aldığımızda tam 32 günde teslim etti.

    İlk bakımada oraya gittik. Bu bizim oraya son gidişimiz oldu. Memnuniyet 0.

    Diğer bakımlar için Rami'deki Göker otoya gittik. Halen daha oraya gitmeye devam ediyoruz.

    Şimdilik memnunuz.
  • comedian9 arkadaşım
    konuya bir açıklık getirelim..
    sadece tofaş/fiat yetkili servislerden bahsediyoruz sanırım..
    yoksa özel servis adı altında Fiat araçların tamir ve bakım işleri
    ile uğraşan tamirhanelerde konuya dahil mi ?
    ilk mesajında bu yönde bir düzenleme yapsan..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme


    comedian9 arkadaşım
    konuya bir açıklık getirelim..
    sadece tofaş/fiat yetkili servislerden bahsediyoruz sanırım..
    yoksa özel servis adı altında Fiat araçların tamir ve bakım işleri
    ile uğraşan tamirhanelerde konuya dahil mi ?
    ilk mesajında bu yönde bir düzenleme yapsan..




    Merhabalar. Topic sadece fiat yetkili servislerin performasnlarını kapsıyor. Öneriniz şeklinde ilk mesajda gerekli düzeltme yapılmıştır. Ayrıca bu topğin açılmasının bir nedenide araç bakımlarını yetkli servislerde yapılmasını yaygınlaştırarak, kaliteli hizmete kavuşabilmek. en azından garanti süresinde bile kaliteli hizmet verilmesini sağlamaktır.
    Saygılarımla.
  • Dostlar rütbem çavuş ama rütbede falan gözümüz yok sadece paylaşım.Yukarıda söylediğim yanlış bi cümleyi düzelteyim.4 amortisör için servis 380 değil 480 ytl istemişti.yani en aşağıda 120 işçilik isterler etti sana 600 ytl.Sanayide 200-250 ytl arası yapılıyor ve takılan parçalar aynı parça.Yani ALLAH düşürmesin servise soyarlar adamı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orsen

    fiat brava - izmir / Şık Kardeşler ultra memnunum.. ahmet abi var servis danışmanı,elinden gelen her türlü yardımı edecektir.. Saygılarımla

    Bence kötünün iyisi bize yakın olduğundan genelde arabayı oraya götürürüz.İstediğimi yapıyorlar ama biraz pahalı ve kalabalık.
  • Ankara / Üstün Otomotiv
    Fiat Pandamın 40.000 bakımı için gittiğimde karşılaştığım ilgi güzeldi. Ancak aracı servisten almaya gittiğimde karşılaştığım sorunlar listesi beklediğimden fazla oldu. Ücreti ödemeyi kabul ettim. Ancak tek farımın yanmadığını söylememe rağmen bakmışlar ancak sorunu bana iletmedikleri gibi gidermemişlerdi. Konuyu tekrar hatırlattığımda elektronik bir kartın değişmesi gerektiğini söylediler. (800 TL)
    Güvenemeyip yaptırmadım. Sanayiye gittiğimde konnektörün çıktığını geri taktıklarını ve tekrar yapması durumunda bir lehimle bunun giderileceğini söylediler. ( yani servis 800 TL derken sanayi 10 TL'ye halletti ve hala sorun yok)

    Hatay / OVALI
    Servisin ilgisi güzeldi. İstenilen her işlemi telefonla konuşarak onay alarak yaptılar. Aracın fiyatını öğrenmek istedim tamamen ılımlı bir yaklaşım sergilediler. Babama ait Linea'nın tüm servislerinde hiçbir sıkıntı çıkmadı. Abime ait Linea'da yan cam kırılmasında Mersin servisi arayıp direkt yardımcı oldular.

    Sonuç olarak :
    Ankara / Üstün Otomotiv -1
    Hatay / OVALI +1




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.