Şimdi Ara

SERVİSE GİTMEDEN ÖNCE BİR UĞRAYIN (33 Servis) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
0
Favori
15.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbul Alper Oto (Fiat 7/24 acil yardım ile)
    Aracın bozulduğu yere geliş hızı, personelin ilgisi, fiyatları açısından çok memnun kalmıştım.

    İstanbul Kırmak Oto* (Araç alımı, arıza giderimi.)

    2.el olarak Pandayı aldığım bayi, daha sonra bir direksiyon probleminde göstermiş oldukları ilgi,yardımlar ve açık sözlü olmaları dolasıyla bu yetkili serviste benden tam puan aldı şimdilik:)

    *Servisin müdürü; komşum ve arkadaşım olduğu için servisi övmem söz konusu değildir.
  • Ankara'da gittiğim fiat servisleri arasında en fazla memnun kaldığım istanbul yolundaki ÜSTÜN OTO

    Kartaş ve Ali Uğurlu dan memnun kalmadım, Y.mahalledeki Birmot un ise gidilmemesi gereken bir servis olduğunu düşünüyorum

    randevulu gitmiş olamama rağmen sabahın 9 unda oradaydım, öğle molasına çıkmadan az önce daha yeni aracım işleme alınmıştı

    gerekli şikayette de bulundum, bana geri dönüş te yaptılar ama sonra bir sonuç çıkmamıştı...




  • bakıyorumda sanki sanayiye gitmek daha mantıklı gibi :D
    o ne ya güvenip 800 ytl verseniz enay olacaksınız
    Allah yaşatmasın benzeri şeyleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyi kötü çirkin -- 6 Ocak 2009; 17:50:53 >
  • şikayetleri okuyunca fiat servisler hakkında şöyle bir izlenim oluştu bende.
    servislerdeki usta miktarı yeterli değil.
    arıza teşhisleri genelde doğru olduğu halde tamir değilde değişim odaklı oldukları için bilgileri sanayi ustalarına göre yetersiz.
    arabada arıza ışığı yanıyor servis 2-3 milyar masraf istiyor sonuçta gevşeyen bir soket takılıyor işlem tamam


    *********( yani servis 800 TL derken sanayi 10 TL'ye halletti ve hala sorun yok)
    *********4 amortisör için servis 380 değil 480 ytl istemişti.yani en aşağıda 120 işçilik isterler etti sana 600 ytl.Sanayide 200-250 ytl arası yapılıyor ve takılan parçalar aynı
  • Merhabalar.
    Zaten servislerde kaliteli işçilik olmamasının sebebi iyi ustaların olmayışı.böyle olunca nasıl tamir edeceklerini bilmedikleri için hemen parça değiştirelim diyorlar.İnsanları buz gibi soğutuyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    şikayetleri okuyunca fiat servisler hakkında şöyle bir izlenim oluştu bende.
    servislerdeki usta miktarı yeterli değil.
    arıza teşhisleri genelde doğru olduğu halde tamir değilde değişim odaklı oldukları için bilgileri sanayi ustalarına göre yetersiz.
    arabada arıza ışığı yanıyor servis 2-3 milyar masraf istiyor sonuçta gevşeyen bir soket takılıyor işlem tamam


    *********( yani servis 800 TL derken sanayi 10 TL'ye halletti ve hala sorun yok)
    *********4 amortisör için servis 380 değil 480 ytl istemişti.yani en aşağıda 120 işçilik isterler etti sana 600 ytl.Sanayide 200-250 ytl arası yapılıyor ve takılan parçalar aynı








  • quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Zaten servislerde kaliteli işçilik olmamasının sebebi iyi ustaların olmayışı.böyle olunca nasıl tamir edeceklerini bilmedikleri için hemen parça değiştirelim diyorlar.İnsanları buz gibi soğutuyorlar.

    Aynen bu yorumada katılıyorum..
    Birde ilgimi çeken birşey yada gıcık oldugum bır konu varkı belkide servis haklıdır kendince
    ama ben yınede sevmiyorum bu huylarını
    mesele şu;
    Arabayı bakım yada tamır ederken müşteriyi arabaya yanaştırmıyorlar .
    halbuki en büyük zevkim araba tamir edilirken bakmak..
    servis çeşitli nedenlerle arabanın yanında müşteriyi istemiyor
    hatta bi defasında servisle uzun uzun tartıştım.
    sanırım ustalarına güvenemiyorlar yada ustalar kendine güvenemiyor
    yoksa tecrübeli ve kendine güvenen usta neden müşteriden çekinsin.
    Rulmanı çekiçle söken ve takan çook usta gördük biz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DobloDoblo -- 6 Ocak 2009; 23:22:13 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DobloDoblo

    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Zaten servislerde kaliteli işçilik olmamasının sebebi iyi ustaların olmayışı.böyle olunca nasıl tamir edeceklerini bilmedikleri için hemen parça değiştirelim diyorlar.İnsanları buz gibi soğutuyorlar.

    Aynen bu yorumada katılıyorum..
    Birde ilgimi çeken birşey yada gıcık oldugum bır konu varkı belkide servis haklıdır kendince
    ama ben yınede sevmiyorum bu huylarını
    mesele şu;
    Arabayı bakım yada tamır ederken müşteriyi arabaya yanaştırmıyorlar .
    halbuki en büyük zevkim araba tamir edilirken bakmak..
    servis çeşitli nedenlerle arabanın yanında müşteriyi istemiyor
    hatta bi defasında servisle uzun uzun tartıştım.
    sanırım ustalarına güvenemiyorlar yada ustalar kendine güvenemiyor
    yoksa tecrübeli ve kendine güvenen usta neden müşteriden çekinsin.
    Rulmanı çekiçle söken ve takan çook usta gördük biz..





    kesinLikLe hakLısın serbiste arabanın başında duramazsın ama onun işçiLine güveniRsin..ama ne yaptını görmezsin ..ama sanayide ki adamın başında dikiLirsin adamLa nerseyse sende beraber işçilik yaparsın ama sonra dükkanından çıktıktan sonRa..uLan şu usta şunu beceremedi şunu yapamdı biLmem ne ama her zman dErim

    SANATKAR ADAM SERVİSTE HİÇ BİR ZAMN ÇALIŞMAZ...AÇAR DÜKKANINI SANAT İCRAT EDER..!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DobloDoblo

    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Zaten servislerde kaliteli işçilik olmamasının sebebi iyi ustaların olmayışı.böyle olunca nasıl tamir edeceklerini bilmedikleri için hemen parça değiştirelim diyorlar.İnsanları buz gibi soğutuyorlar.

    Aynen bu yorumada katılıyorum..
    Birde ilgimi çeken birşey yada gıcık oldugum bır konu varkı belkide servis haklıdır kendince
    ama ben yınede sevmiyorum bu huylarını
    mesele şu;
    Arabayı bakım yada tamır ederken müşteriyi arabaya yanaştırmıyorlar .
    halbuki en büyük zevkim araba tamir edilirken bakmak..
    servis çeşitli nedenlerle arabanın yanında müşteriyi istemiyor
    hatta bi defasında servisle uzun uzun tartıştım.
    sanırım ustalarına güvenemiyorlar yada ustalar kendine güvenemiyor
    yoksa tecrübeli ve kendine güvenen usta neden müşteriden çekinsin.
    Rulmanı çekiçle söken ve takan çook usta gördük biz..




    evet bu konuyu bende sevmiyorum
    şimdiye kadar alıştık hep sanayide yanında durmaya inan canım çok sıkılıyor.
    illa bende arabanın altına girecem üstüm başım yağ olacak.
    -eskiden kalan alışkanlık var
    -arabaya olan bağlılığımızdan
    -merakdan
    hal böyle olunca bekleme salonu bize gelmiyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fdd24


    quote:

    Orjinalden alıntı: DobloDoblo

    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    Merhabalar.
    Zaten servislerde kaliteli işçilik olmamasının sebebi iyi ustaların olmayışı.böyle olunca nasıl tamir edeceklerini bilmedikleri için hemen parça değiştirelim diyorlar.İnsanları buz gibi soğutuyorlar.

    Aynen bu yorumada katılıyorum..
    Birde ilgimi çeken birşey yada gıcık oldugum bır konu varkı belkide servis haklıdır kendince
    ama ben yınede sevmiyorum bu huylarını
    mesele şu;
    Arabayı bakım yada tamır ederken müşteriyi arabaya yanaştırmıyorlar .
    halbuki en büyük zevkim araba tamir edilirken bakmak..
    servis çeşitli nedenlerle arabanın yanında müşteriyi istemiyor
    hatta bi defasında servisle uzun uzun tartıştım.
    sanırım ustalarına güvenemiyorlar yada ustalar kendine güvenemiyor
    yoksa tecrübeli ve kendine güvenen usta neden müşteriden çekinsin.
    Rulmanı çekiçle söken ve takan çook usta gördük biz..





    kesinLikLe hakLısın serbiste arabanın başında duramazsın ama onun işçiLine güveniRsin..ama ne yaptını görmezsin ..ama sanayide ki adamın başında dikiLirsin adamLa nerseyse sende beraber işçilik yaparsın ama sonra dükkanından çıktıktan sonRa..uLan şu usta şunu beceremedi şunu yapamdı biLmem ne ama her zman dErim

    SANATKAR ADAM SERVİSTE HİÇ BİR ZAMN ÇALIŞMAZ...AÇAR DÜKKANINI SANAT İCRAT EDER..!!



    ustam patlattın gene




  • bende piyasada biR usta oLarak bu gibi durumLarda çook karşıLaşıyoRum..!!ama bakın yani her dükkan için demiyorum ama işinde dürüst ve işine önem veren ustLara en az bir servis kadar özen gösteRiR araçLarınıza bazıLarına piyasada bir dükkan deyince sanki acemi biriLeri var gibi geLiyor ama KESİNLİKLE yanLış bir düşünce gidiceksin başında dikiLeceksin gözünLe göreceksin geLecesksin yorumunu yapacaksın ama bir serviste sadece bir odada çayını içersin ve aracına yapıLan hiç bir işten habeRin oLmaz en sonuda çıkarkan kabarık bir fatuRa...

    @Geremy

    paLLattık vaLLa.!




  • servislerde servis içine personel harici girmek yasak zaten işletme bu şekilde, servis içersinde başınıza bişey gelebilir ve hiç bi işletme bunun sorumluluğunu almak istemez. orda çalışan herkesin sigortası var iş kazalarına karşı ama sizin yok...

    bu yüzden yasak, ancak servisteki görevlilerle biraz dialoğunuz varsa girersiniz bi çok yerde, ben giriyorum mesela genelde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OzzY™

    servislerde servis içine personel harici girmek yasak zaten işletme bu şekilde, servis içersinde başınıza bişey gelebilir ve hiç bi işletme bunun sorumluluğunu almak istemez. orda çalışan herkesin sigortası var iş kazalarına karşı ama sizin yok...

    bu yüzden yasak, ancak servisteki görevlilerle biraz dialoğunuz varsa girersiniz bi çok yerde, ben giriyorum mesela genelde

    ismi lazım degil bi serviste bunu demişti bana. bilmem hangi sreviste müşterinin üstüne lift inmiş bisürü sorun olmuş fabrika servise bisürü sıkıntı çıkarmış falan ...bende dedimki merak etmeyin benim sigortam var bi kaza halinde benim sigortam devreye girer
    ama mesele bu değil kanımca
    onların açısından;
    bilip bilmeden müşteri her işe burnunu sokuyor
    anlamadan bilmeden yanlış reklam yapma ihtimali var.
    ustaya bisürü abuk sabuk soru sorarak meşgul ediyor
    ayak altında dolaşıp işe engel oluyor... falan filan.
    ama ben ısrarla arabama ne yapılıp yapılmadıgını ve nasıl yapıldıgını görmek istiyorum
    bence bu mucadele baya devam edecek benle servis arasında
    bidaha kararlıyım eger arabanın yanına sokmazssalar o servise yaptırmayacagım
    bunuda baştan ilgiliye söyleyecegim..




  • dediğim gibi biraz muhabbet ve iyi niyetle ben girebiliyorum genelde...
    bazen birisi yasak dışarda bekleyin diyo çıkıyorum 5 dakka sonra tekrar giriyorum vs vs...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DobloDoblo


    quote:

    Orjinalden alıntı: OzzY™

    servislerde servis içine personel harici girmek yasak zaten işletme bu şekilde, servis içersinde başınıza bişey gelebilir ve hiç bi işletme bunun sorumluluğunu almak istemez. orda çalışan herkesin sigortası var iş kazalarına karşı ama sizin yok...

    bu yüzden yasak, ancak servisteki görevlilerle biraz dialoğunuz varsa girersiniz bi çok yerde, ben giriyorum mesela genelde

    ismi lazım degil bi serviste bunu demişti bana. bilmem hangi sreviste müşterinin üstüne lift inmiş bisürü sorun olmuş fabrika servise bisürü sıkıntı çıkarmış falan ...bende dedimki merak etmeyin benim sigortam var bi kaza halinde benim sigortam devreye girer
    ama mesele bu değil kanımca
    onların açısından;
    bilip bilmeden müşteri her işe burnunu sokuyor
    anlamadan bilmeden yanlış reklam yapma ihtimali var.
    ustaya bisürü abuk sabuk soru sorarak meşgul ediyor
    ayak altında dolaşıp işe engel oluyor... falan filan.
    ama ben ısrarla arabama ne yapılıp yapılmadıgını ve nasıl yapıldıgını görmek istiyorum
    bence bu mucadele baya devam edecek benle servis arasında
    bidaha kararlıyım eger arabanın yanına sokmazssalar o servise yaptırmayacagım
    bunuda baştan ilgiliye söyleyecegim..




    servis müşteriyi içerde istemiyor kurallar böyle
    kaza falan olursa başları ağrır
    içerisi kalabalık olabilir
    anlayan anlamayan herkes herşeye karışabilir
    ama bütün bunlara rağmen yoğun bakım odası camından hasta seyreder gibi aracımı uzakdan izlemek istemiyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: OzzY™

    dediğim gibi biraz muhabbet ve iyi niyetle ben girebiliyorum genelde...
    bazen birisi yasak dışarda bekleyin diyo çıkıyorum 5 dakka sonra tekrar giriyorum vs vs...

    bende aynı taktiği uyguluyorum başarılıda oluyorum çogunlukla
    sadece servisin birinde çok ugraştırdılar beni eger oraya bıdaha gitmek zorunda kalırsam pazarlık yapacagım bu konuda
  • ben birde genelde bakım için gittiğimden karışıcak bişey olmuyo pek bakımı yapan ustayla muhabbet ettiğimde oluyo sorun olmuyo

  • sen olayı çözmüşsün
    :)
    adam gider
    iyi geceler
  • aynı şeyi otokoçtada uygulayabilsem iyi olcakta onlar kapıdan içeri girer girmez kovalıyo

    iyi geceler
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.