Şimdi Ara

*** SERVİSE GİTMEYEN FIAT KULLANICILARI *** 7 / 24 # 31 ÜYE OLDUK.!!! # (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
576
Cevap
2
Favori
50.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba ustalarıma bi sorum olacak
    Benim 1992 doğan L var bu aracdan biraz şikayetciyim.

    Motor her 400 - 500 km de içindeki yağın neredeyse tamını yakıyor yakıyor diyorum çunki arabanın altını sagını solunu cok ınceledım ustaya göturdum arabayı kaldırtıp baktım arabanın garajına baktım yag damlattıgına yada kacırdıgına dair hiç bir ibare yok.

    Motor cok hararet yapıyor gazı kökledıgım de yol tam duz olursa 120 km/h hafıf de olsa bı rampa olunca 100 - 110 km/h yapıo bu hız gazı kokledıgım halde bole dusuk işte tam bu sırada motor hararet yapıo hararet göstergesi 110 u gecio 120 ye yaklasıyor ayagımı gazdan cekıp 80 - 902 km/h ye dusuyorum.

    Arabayla biraz dik bi rampaya gırdıgımde vitesi 4 hatta coguzaman 3 e dusurmek zorunda kaldıgım bıle oluyor.

    Arabanın performansı cok dusuk ısıklarda en onde olmak ıstemıyorum gazı nekadar koklesemde araba hantal bi sekılde yavas yavaş hızlanıor budabeni sınır edıo.

    Bikaç kez Motor sıcakken motorun yag kapagını açtım ve baktım dısarı buhar cıkıyordu hatta hafıf fıskırma seklınde dısarı cıkıyordu buhar.



    Bu saydıgım sorunların nedenı ne olabılır. Arabam cok temiz ve orjınal satmaya kıyamıyorve satmak ıstemıyorum kısacası tofasımı cok sevıyorum. Lütfen yardımcı olun




  • yazdıklarını okudum duruma bakılırsa büyük ihtimalle araban motor bitrmiş o yüzden okadar yağ yakıyor ve yağ kapağını açınca buhar gibi duman veriyor arabamı değişmek istemiyorum demişsin değişmenede gerek yok zaten komple motoru 1000 ile 1500 ytl arası motoru sıfır bir şekilde yapabilirsin... iyibir usta bul ve motoru yapıtrmak iin hazırlan arabana yağ koymayı unutma yağ çok eksiltiyor motor yatak sararsa aracın yürümez ve daha çok masraf çıkarır sana hazır motor çalışır vaziyetteyken motorunu yaptır ama para yok idare etsem biraz daha dersen koruyucu yağlar filan var bitmişl motorlar için ama onlarda bi yere kadar . gene söylüyorum arabanda bi yağ bidonu bulundur eksildikçe koy bişe olmaz deme ve en kısa zamanda iyibir motor ustası bul ve motoru komple rektiveden geçir yaptır.
  • Kardeş İlgilendiğin için cok tesekkur ederım.
    Mahalle arasında ateş gibi oto elektirikçi arkadaşim ibo (elektirikci İbo) ile konuyu tartıstık ve bi karar almak uzereyız. Galiba birkaç gün içinde motoru indirecez sonrada İbo ıhtıyacları belirleyecek. Bırlikte sanayıye gıdıp eksıklerı alacaz pıston yataklarını ibonun sureklı ıs yaptıgı bı rektefecıye goturecez homlama aynızamanda taslama falan burda halledilecek. Karburatorude aynızamand bız halledecez. Ayarları ıbonun tanıgıgı bı karburatorcuye görurecez o yapacak. Arkadaslar umarım bol foto cekerım ve sızlerle paylasırım hatta video cekmeyı bile dusunuyorum. Umarm hersey ıstedıgı m gıbı gıder.
  • masrafatan fazla kaçma ama boşa fazla parada harcama ustaların işine fazla karışma iyibir usta bul ve herşeyi ona emanet et sende başında dur ama ustanın işine karışma karışmaki işini severek ve iyibir şekilde yapsın... ama yine söçylüyorum iybir usta bul güvenilir olsun işin çakallığına kaçmasın fazla acele etme işini sağlam götür...
  • herkese selam arkadaslar benıde aranıza alırsanız sevinirim fiat brava 2001 bordo
  • Herkeze selam
    sepidi usta tavsiyelerin için cook tesekkur ederım. elektrikçi ibonun mesleği motorculuk degil ama kendine ait bir fiat bis i ölü halden modıfıyeli 1.4 motorlu bı hale getirdigini görünce (bis in fotosunu bulursa eklıcem cunkı sattı) bıs ten sonra hurda olarak satın aldıgı suzuki sweet in motorunu tekrardan ayaga kaldırmasını ve otomatık vites olan sanzumanını degiştirdiğini görunce bu işi kesınlıkle iboyla yapmam gerektıgını dusundum bızım arkadas akıllara zarar ve gercekten cok ıyı bır arkadasım. istedigim sonuca varacagımdan emınım gun aksam butum planlarımızı yaptık bugunde fıyat arastıracaz. gelişmelerden sizi haberdar ederim.
  • arkdaslar benide aranıza alırsanız sevinirim 2000 doğan 1.6 i.e metalik kadife kırmızı
  • arkadaşlar bende üye olmak istiyorum 2000 marea ELX izmir
  • 2001 brava sx barok kırmızı ızmır bornova
  • quote:

    Orjinalden alıntı: polat20

    günaydın arkadaşlar.benide eklerseniz sevinirim.



    tamam eklediznin Gruba HOŞGELDİN....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iliyan

    arkadaşlar bende üye olmak istiyorum 2000 marea ELX izmir


    HoşgeLDiniz....ama aracın rengin sölemeyi unutmuşsun..onuda belirtirsen Sevinirim heralde Met.GRi...rengi aracın...
  • YENİ GELEN TÜM ARKADAŞLARIN ÜYELİKLERİNİ YAPTIM SORUNLARINIZI BEKLERİZ......


    BU ARADA GELEMEDİM ZAMANLAR K.BAKMAYIN LÜTFEN MALUM YAZ SAAT İLERLİYOR...PC BAŞINDA FALZA OTURAMIYOM AMA VAKİT BULDUKÇA GELECEM..İYİ GÜNLER....


  • evt ya 2000 ELX Çelik grisi izmir
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fdd24


    quote:

    Orjinalden alıntı: iliyan

    arkadaşlar bende üye olmak istiyorum 2000 marea ELX izmir


    HoşgeLDiniz....ama aracın rengin sölemeyi unutmuşsun..onuda belirtirsen Sevinirim heralde Met.GRi...rengi aracın...
  • arkadaşlar gecen gün arkadaşın aracı ilk çalıştırmada marş almadı ve tüm ışıklar yanıp yanıp söndü arkadşaım telaşa kapılıp beni aradı gittiğimizde bunun aküden olduğunu soledim ama inanmadı herneyse aracı vurdurarar servise kadar götürdük araç bu aerada rolantide çalışmıyor kendi kendine sürekli 0-4000 devire kadar çıkıp duruyodu servise götürdüğümüz zaman ordaki adamlar dediki rolantiyi sağlayan sensörler azırları bunların hepsinin değişmesi gerekir en az 650 ytl fiyat verdiler !!! dedikki arabanın aküsünü bi test edelim adamlar bizden dahamı iyi bileceksiniz dediler neyse ben direttim ve aküyü test ettirdik ve sonuç bizim dediğimiz gibi akü bitmim yeni akü ile bu işi bitirdik... diyeceğim bir aracı servise götürdüğümüz zaman hemen adamların dediğinşi yapmamak araştırmak herkese saygı ve sevgiler dilerim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iliyan

    arkadaşlar gecen gün arkadaşın aracı ilk çalıştırmada marş almadı ve tüm ışıklar yanıp yanıp söndü arkadşaım telaşa kapılıp beni aradı gittiğimizde bunun aküden olduğunu soledim ama inanmadı herneyse aracı vurdurarar servise kadar götürdük araç bu aerada rolantide çalışmıyor kendi kendine sürekli 0-4000 devire kadar çıkıp duruyodu servise götürdüğümüz zaman ordaki adamlar dediki rolantiyi sağlayan sensörler azırları bunların hepsinin değişmesi gerekir en az 650 ytl fiyat verdiler !!! dedikki arabanın aküsünü bi test edelim adamlar bizden dahamı iyi bileceksiniz dediler neyse ben direttim ve aküyü test ettirdik ve sonuç bizim dediğimiz gibi akü bitmim yeni akü ile bu işi bitirdik... diyeceğim bir aracı servise götürdüğümüz zaman hemen adamların dediğinşi yapmamak araştırmak herkese saygı ve sevgiler dilerim..



    iliyan sonuna kadar haklısın arkadaşım...servise gttin zamn uğraşma cabalama müşteriyi düşünüyim diye bir olay kavramı yok direk değiştir direk değiştir olayı var buda olmuyor tabikide...

    bu arada fiat grubu genelde oku bitiminde öle olaylar yapar normaldir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fdd24


    quote:

    Orjinalden alıntı: iliyan

    arkadaşlar gecen gün arkadaşın aracı ilk çalıştırmada marş almadı ve tüm ışıklar yanıp yanıp söndü arkadşaım telaşa kapılıp beni aradı gittiğimizde bunun aküden olduğunu soledim ama inanmadı herneyse aracı vurdurarar servise kadar götürdük araç bu aerada rolantide çalışmıyor kendi kendine sürekli 0-4000 devire kadar çıkıp duruyodu servise götürdüğümüz zaman ordaki adamlar dediki rolantiyi sağlayan sensörler azırları bunların hepsinin değişmesi gerekir en az 650 ytl fiyat verdiler !!! dedikki arabanın aküsünü bi test edelim adamlar bizden dahamı iyi bileceksiniz dediler neyse ben direttim ve aküyü test ettirdik ve sonuç bizim dediğimiz gibi akü bitmim yeni akü ile bu işi bitirdik... diyeceğim bir aracı servise götürdüğümüz zaman hemen adamların dediğinşi yapmamak araştırmak herkese saygı ve sevgiler dilerim..



    iliyan sonuna kadar haklısın arkadaşım...servise gttin zamn uğraşma cabalama müşteriyi düşünüyim diye bir olay kavramı yok direk değiştir direk değiştir olayı var buda olmuyor tabikide...

    bu arada fiat grubu genelde oku bitiminde öle olaylar yapar normaldir...


    ya valla biz az çok anlamasak adamlardan güzel bir kazık yicektik :( neyseki az çok arabadan anlıyoz bence tek bir tamirciye gitmek ii değil arıza keşfi için diyorum :) araştırmak gerekir...




  • Bizde Gitmiyoruz :D Baskı balata Şahin için 250 lira istediler.. sanayide 160 liraya hallettik Benide Ekle
    04 Fiat Doblo JTD Beyaz
    En güzeli Tanıdık Sağlam Tamirci Bulucaksın :) manisada olanlara yardımcı olabilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cnr95 -- 28 Temmuz 2009; 14:36:51 >
  • Uplayalım da konu kaybolmasın
  • Selam arkadaşlar,uzun zamandır aranızda yoktum.Kusuruma bakmayın.

    2 gün önce otlarla dolu bir alandan geçmek zorunda kaldım.Yolda derin bir demir sesi çıkardı,neyse eve döndüm,sabah kalktığımda yolun öylece yağ olduğunu gördüm.Meğer ot yol boyunca difrsnsiyelle şaftın bağlandığı yere dolanmışta dolanmış.Gittim yaptırdım,60 liraya maloldu.Bu seferde gazı bırakınca şaft ötüyordu,bidaha git yaptır,koca bi gün tamirle geçti yani anlayacağınız.Neyse hallettik sorunu bakalım,şimdilik bi sıkıntı yok.
  • Selamlar... Aracım 94 Şahin, beyaz renkte.. Geliştirilmiş motor olarak tabir edilen motorlardan... Beni de kayıt ederseniz sevinirim.

    Aracımın artık rektefiye vakti geldi. Motor üflemesi had safhada ve buna paralel olarak silindir kompresyonları düştü.

    Silindir honlama da yaptırmam gerekiyor tabii ki... Bununla beraber yeni pistonlar falan da almam lazım...

    Fakat bu tip bir olay ilk defa başıma geldiği için almam gereken parçaların listesi elimde yok... Bu liste konusunda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    Bursa'da birkaç yer ile konuştuğumda toplam 1500 TL gibi rakamlardan bahsettiler. Bu yüksek bir fiyat mıdır?Arife günü de İzmir'den fiyat alacağım, oradan aldığım fiyatları da belirtirim burada.

    Bununla beraber, hazır kaputun altını dağıtmışken motora birkaç beygir eklemek istiyorum yakıt tüketimini ve bütçemi az hırpalayarak (aşağı yukarı rektefiye masrafına 500 TL fazladan ekleyerek) ve motorun dayanımını düşürmeden... Bu konuda bana ne önerebilirsiniz? Birkaç kişiden BMW nin pistonlarının uyduğunu ve performansı bir miktar arttırdığını duydum ama doğruluk payı nedir bilemiyorum.

    Yönlendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenpitrak -- 14 Eylül 2009; 14:26:39 >




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.