Şimdi Ara

Servise Yolladığım Philips Kulaklık Kutusuna Dokunulmadan Geri Yollandı ! Ne Yapmalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1 yıl önce Hepsiburada üzerinden Philips'in She9105Bk/00 model kulaklığını satın aldım. 1 ay önce de sağ kulaklığından ses gelmemeye başlayınca Hepsiburada aracılığıyla servise göndermeye karar verdim. Hepsiburada Müşteri Hizmetlerini arayarak talep oluşturdum. Lakin talebe dalgınlıkla "sağ" yazdıracağıma "sol" yazdırdığımı fark ettim. Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda ise , talebin tekrar düzenlenmesi gibi bir durumun olmadığı söylendi. Ne yapacağım diye sorduğumda ise : "Siz kulaklığı yollayın zaten test ederler." tarzında bir cevap aldım. Yine de kargonun içerisine ufak bir not kağıdı hazırlayarak "sağ" tarafın arızalı olduğunu belirterek kargoladım.

    En son HB'de iade talebi olarak açtıkları lakin ürünümü servis için yolladığım başlık altında şu yazınca sevindim tabi :
    "17.10.2019, Ürün onarılarak gönderildi"

    Dün (22 Ekim 2019) kulaklığım elime tekrar ulaştı. Ve kulaklığı kutusundan bile çıkarmaya zahmet etmemişler. (Hepsiburada HM Bilgisayar adında bir yere yollamış galiba.) Nasıl ürünü kutuya koyduysam öyle duruyordu.

    Şimdi ne yapmalıyım ? Kulaklık elimde patladı resmen. Direk elden kendim tekrar mı yollasam ?

    Servise Yolladığım Philips Kulaklık Kutusuna Dokunulmadan Geri Yollandı ! Ne Yapmalı ?

    Servise Yolladığım Philips Kulaklık Kutusuna Dokunulmadan Geri Yollandı ! Ne Yapmalı ?







  • 3 kere üst üste gönderin THH şikayet edin size 2 teklif sunarlar, ya para iadesi yada ürünün aynısı var ise aynısı yok ise bir üst modeli talep edebilirsiniz yılmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrQuinlan

    3 kere üst üste gönderin THH şikayet edin size 2 teklif sunarlar, ya para iadesi yada ürünün aynısı var ise aynısı yok ise bir üst modeli talep edebilirsiniz yılmayın.
    Tekrardan yollarken yine HB'yi araya sokmalı mıyım yoksa direk servise kendim mi yollamalıyım?
  • erendpt kullanıcısına yanıt
    Satıcı HB ise evet sokmanız gerekli, ihracatçı garantili olsa bile faturayı kesen kişiyide ilgilendirir, şöyle düşünün markete gittiniz ürün bozuk çıktı market bu ürün bana ait değil bu ürün sütaşın diyemiyor satıcı ile üretici arasında anlaşması gerekiyor, HB aradan çekilir topu ithalatçıya atar ithalatçıya her gönderdiğinizde 3. gönderişiniz olduğunda geri gelirse ürün THH heyetine gidip ayıplı mal ve garantili ürün yapılamadığını belirtin, 2. gönderişinizde olacak şudur (genellikle kandırma amaçlı) kullanıcı hatası 3. tekrar gönderin sonra THH gidiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrQuinlan

    Satıcı HB ise evet sokmanız gerekli, ihracatçı garantili olsa bile faturayı kesen kişiyide ilgilendirir, şöyle düşünün markete gittiniz ürün bozuk çıktı market bu ürün bana ait değil bu ürün sütaşın diyemiyor satıcı ile üretici arasında anlaşması gerekiyor, HB aradan çekilir topu ithalatçıya atar ithalatçıya her gönderdiğinizde 3. gönderişiniz olduğunda geri gelirse ürün THH heyetine gidip ayıplı mal ve garantili ürün yapılamadığını belirtin, 2. gönderişinizde olacak şudur (genellikle kandırma amaçlı) kullanıcı hatası 3. tekrar gönderin sonra THH gidiniz.
    Yarın tekrar HB ile yollayacağım hocam, teşekkürler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.