Anakart ve GPU servispoint maalesef |
ASUS SERVİSPOİNT REZALETİ (ROGSTRIX RTX2060 servis hasarı 9500 TL O.Ücreti) - EPOSTA ETKİNLİĞİ (4. sayfa)
-
-
Bu kadar hassr olması kartın calismasina engel bir durum. Siz servise gondermeden once karti sorunsuz kullandiginizi bu hatanin serviste ortaya ciktigini soyler ve kabul etmezlerse bu verilerle tuketici hakem heyetine basvurursunuz. Kart calismaz veya performansi dusuk ise yani. Servis direk degisim talep ettigine gore kart calismiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
servispoint msi a laptop gönderdim, yaklaşık 2-3 hafta kadar kaldı parça bekliyoruz diye. gönderdiler yapıp içini bi açtım steam kurulu ve masaüstünde pubg var.
adamın hesabı açık takılmış babalar :D söyledim böyle böyle diye, denemek için yaptık abi dedi. üşenmemiş 50 gb lık oyun yüklemişler kendi steamlarından helal olsun :d
-
En önemli iki bileşeni onlara vermişler
Yazık...
MSI'a da bakıyor Servispoint, MSI tarafında durumlar nasıl acaba.
-
Konu servispoint ise :)
www.sikayetvar.comMSI Türkiye Servispoint Şikayetleri - Şikayetvarhttps://www.sikayetvar.com/msi-turkiye/servispoint -
Temizlerken gpunun fan yaprağını kırdım. Ücretli yeni fan takılması istiyorum diye yolladım. Fan ve soğutucu bloğu komple değiştirip ,bir sefere mahsus ücret istemiyoruz demişlerdi , ben de helal olsun demiştim. Buda benim bir anımdır.
-
Asustan yeni aldığım tuf monitör titriyordu değişim için gönderdim kargoda kırıldı masrafı bana itelemek istediler. Asus servisi rezil hizmet veriyor. Allah düşmanımı düşürsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
arkadaşlar bugün bu arkadaşın başına gelir yarın bizim başımıza gelir. böyle durumlarda ürün başkasınında olsa tüketiciler olarak ortak hareket etmemiz lazım. bu servis point gibi kütü hizmet veren yerleri firmasına şikayet etmeliyiz. ortak bir metin hazırlanamazmı? bu işler böyle yürüyor. ne kadar cok kişi atarsa hemen değerlendirmeye alınıyorlar. belki servis hizmeti alınmıycak ama denetlenicek veya firmanın kulağı cekilcektir..
yukardaki arkadaşın durumuna gelince bırakın yanlışlıkla yapmalarını sırf müşteriden para koparmak icin böyle yöntemlere gittiklerini düşünüyorum. sağlam ürünleri bozup müşteriden para koparmaya çalısıyorlar. çünkü çalıştıkları servis yeri orjinal asus un servis hizmeti verdiği bi yer değil. sözleşmeli geniş caplı bir tamirhane gibi bi yer. hiç acımadan ürünlere bilerek hasar vererek arızaymış gibi gösteriyorlar ve müşteriden ve asus dan para koparıyorlar.
tam bir sanayi usülü ile çalışıyorlar. yüksek mebla ve hasar göstererek belkide hiç bişey olmamış ürünlerde hasar varmış gibi gösteriyorlar.
hiç acılmamış ekran kartında chipde yanık tespiti varsa garanti kapsamında değişir arkadaş. müşteri bunu nasıl yapabilir? eğerki ekran kartını açmadıysa.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 28 Eylül 2022; 12:58:54 >
-
ne zaman oldu bu ? :)
-
Yanıtınız için çok teşekkür ederim, tüm yazdıklarınıza kesinlikle katılıyorum. Tüketiciler olarak ortak hareket edilmeli. Geçmiş mesajlarda görüldüğü üzere servise ürün gönderipte memnun kalanlar bence %10 bile değil, şikayetvar.com'da yüzlercesi var.
Global ASUS tüm üst düzey çalışanlarına e-posta gönderiyorum henüz bir yanıt almış değilim.
Birde GPU kesinlikle açılmadı, zaten açılmış olsa garanti etiketinden ötürü bu cihaz açılmış denilerek hiç açmadan doğrudan garanti dışı denilir ve iade edilirdi.
-
asus un global adreslerini paylaşın. hatta bir metin hazırlayın atalım sizin icin. emin ol birilerin dikkatini çekicektir.ve arancaksınız.
-
chipteki yanık voltaj dalgalanmasından da olabilir ve garanti kapsamına girmiyor diye biliyorum voltaj dalgalanması
-
bunlar asus da calısan insanların şirket içindeki şahsi mail adresleri olması lazım. sizin asus a mail atmaniz gerekiyor.
-
Asus'un genel bir mail adresi yok
bir tek bu var
servicecenter_emea@asus.com (EMEA- Europe, the Middle East and Africa kısaltılmışı)
servicecenter@asus.com
maildeki amaç sadece benim sorunumun çözümü değil, servispoint belasından tamamen kurtulmak
form>
www.asus.comASUS - Email Ushttps://www.asus.com/support/Product/ContactUs/Services/questionform/?lang=en
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 28 Eylül 2022; 13:51:19 > -
Öncelikle çok geçmiş olsun.
Dün Asus la Mail atmıştım.
Termal macun ve Pad değişimi ve temizlik için.
Sırf bir soruma cevap vermedikleri için tekrar mail attım. (Termal macun ve Termal pad kendimiz getirebiliyormuyuz diye)
Buna cevap beklerken sizin konunuz karşıma çıktı ve kartı göndermekten vazgeçtim.
İnşallah bir an önce çözümlenir.
İsterseniz Twitter’dan support hesabı gibi bişey varsa oradan bir iletişime geçmeyi deneyin Asus Global ile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OssiiE -- 28 Eylül 2022; 13:56:26 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çok teşekkür ederim hocam, twitter üzerinden denedim..
-
teknik olarak bildiğim bir konu değil ama mantıken anlık voltaj dalgalanması olsa buradan ilk etkilenecek donanımlar doğrudan transistörler vs. değil midir?
-
Elektrik ile ilgili hasarlara bildiğim kadarıyla hiçbir üretici garanti vermiyor hocam onu demek istedim sizinde demek istediğiniz koruyucu donanımlar var onlar sağlamken chip yanması mantıksız diyorsunuz anladığım kadarıyla sizde haklısınız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X