Şimdi Ara

SERVİSTEKİ MOTOR USTASININ BANA CEVABI.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10.000 bakımına verdiğim aracımı (logan 1.5 dci) almaya gittiğimde motor ustasına 6"5 beygir dci aracımı 80 beygir olan megane motoru gibi yapabilir miyiz diye bir soru yönelttim (chipten hiç bahsetmedim). Motor ustası bana verdiği cevapta; çok masraflı olur egzantrik değişmesi gerekir enjeksiyon ünitesi değişmesi gerekir cart curt bir sürü şey saçmaladı. Halbuki ben bunun yazılımla çok kolay bir şekilde yapıldığını biliyorum. Sizce bu arkadaş neden saçmalamış olabilir ? Ya da neden bu olaya sıcak bakmıyorlar ?



  • daha çok para kazanmak için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mert

    daha çok para kazanmak için
    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratugras -- 20 Ağustos 2006; 13:20:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.

    Alıntıları Göster
    Dostum adam cipi bilmiyo olabilir ve chiple gerçek mtor arsında fark olur yani bana kalırsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Dostum adam cipi bilmiyo olabilir ve chiple gerçek mtor arsında fark olur yani bana kalırsa

    Alıntıları Göster
    chip ne yaaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilikka

    chip ne yaaaa

    Alıntıları Göster
    YOK ARKADAŞ BENCE BU İŞ ZOR YA YANİ NEDEN UĞRAŞASINKİ MASRAFI ÇOK OLUR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.



    O ZAMAN BEŞİNCİ KADEME USTA OLUYO O

    KADEME 5 SERVİSTE TULUMLA DOLAŞIP USTAYIM DİYEN HALBUKLİ Bİ HALTTAN ANLAMAYAN YETKİLİ SERVİS USTASI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.



    O ZAMAN BEŞİNCİ KADEME USTA OLUYO O

    KADEME 5 SERVİSTE TULUMLA DOLAŞIP USTAYIM DİYEN HALBUKLİ Bİ HALTTAN ANLAMAYAN YETKİLİ SERVİS USTASI

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.



    O ZAMAN BEŞİNCİ KADEME USTA OLUYO O

    KADEME 5 SERVİSTE TULUMLA DOLAŞIP USTAYIM DİYEN HALBUKLİ Bİ HALTTAN ANLAMAYAN YETKİLİ SERVİS USTASI



    aynen hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    ARKADAŞIM MOTOR USTALIĞI DÖRT KADEMEDİR..
    4.KADEME SÜRÜCÜ KURSUNDA ÖĞRENİLENLER:BUNLARLA SADECE UFAK ARIZALARIN TAMİRİ VE GEÇİCİ ÇÖZÜMLER YAPILIR
    3.KADEME USTALIK:BUNLAR KÜÇÜK BÜYÜK TÜM ARIZAYI ASLINA UYGUN YAPARLAR
    2.KADEME MODİFİKASYON ELİNDEKİNİ DEĞİŞTİREREK GÜÇLENİDİRİRSİN
    1.KADEME MÜHENDİSLİK SIFIRDAN YAPARSIN...

    SERVİS USTALARI 3. KADEME VE BU ADAMLAR SADECE ORJİNAL PARÇAYLA GÜÇ ARTIRIR VE SANA BU PARÇALARI SAYMIŞ VE ADAM HAKLIDIR ÇÜNKİ İŞİ ODUR...SENİN BU SORUYU MODİFİKASYONCUYA SORMAN LAZIM..


    Ama bana bu dediklerimi saydıktan sonra ben "internette chip falan bişeyler duydum onla olmuyor mu acaba" falan dedim. o da bana "yalnız chiple olmaz, egzantrik, enj ünitesi kesin değişecek dedi" Ben de bilmiyormuş gibi evet falan dedim. Yani arkadaşın chipten haberi var. Sanırım beni kandırmaya çalışıyor ya da saçmalıyor.



    O ZAMAN BEŞİNCİ KADEME USTA OLUYO O

    KADEME 5 SERVİSTE TULUMLA DOLAŞIP USTAYIM DİYEN HALBUKLİ Bİ HALTTAN ANLAMAYAN YETKİLİ SERVİS USTASI



    aynen hocam

    Alıntıları Göster
    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var

    Alıntıları Göster
    bence de sadece bir chip olayı değil bu....yoksa 65 lik 80 lik 100 luk dizeller hep parçaları aynıda sadece chiplerimi değişik olacak iş değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profesör pato

    bence de sadece bir chip olayı değil bu....yoksa 65 lik 80 lik 100 luk dizeller hep parçaları aynıda sadece chiplerimi değişik olacak iş değil

    Alıntıları Göster
    lütfen gelecek olan cevaplar kişisel fikir ve olasılık olmasın. Teknik cevaplar gelirse daha memnun olurum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    lütfen gelecek olan cevaplar kişisel fikir ve olasılık olmasın. Teknik cevaplar gelirse daha memnun olurum

    Alıntıları Göster
    usta kendi yapabilecegi şeylerden bahsetmiş..daha dogrusu sen ona neler yapabilirsin die sormuş da olabilirsin..yoksa her usta program yazsaydı.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GRKMKZN

    usta kendi yapabilecegi şeylerden bahsetmiş..daha dogrusu sen ona neler yapabilirsin die sormuş da olabilirsin..yoksa her usta program yazsaydı.....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN

    usta kendi yapabilecegi şeylerden bahsetmiş..daha dogrusu sen ona neler yapabilirsin die sormuş da olabilirsin..yoksa her usta program yazsaydı.....


    ben ne sordugumu bilmiyor muyum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var


    i İnjektion demek, senin arabanda intercooler da yok , daha arabanı tanımıyorsun. 65 beygirlik dizeller intercooler yok, dacia da 80 beygir lik motor yok . Zaten o arabaya 65 beygir dizel de gayet yeterli ,hızlanmak yetmez durmak da önemli, virajları dönebilmek daha da önemli








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var


    i İnjektion demek, senin arabanda intercooler da yok , daha arabanı tanımıyorsun. 65 beygirlik dizeller intercooler yok, dacia da 80 beygir lik motor yok . Zaten o arabaya 65 beygir dizel de gayet yeterli ,hızlanmak yetmez durmak da önemli, virajları dönebilmek daha da önemli






    Alıntıları Göster
    Usta doğru söylemiş. Bir motorun tüm mekanik ve elektronik parçaları aynı olup ta sadece yazılımla 65 hp'den 80'e ve hatta 100'e ulaşabileceğine siz inanıyor musunuz? Keşke o kadar basit olsaydı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gordini

    Usta doğru söylemiş. Bir motorun tüm mekanik ve elektronik parçaları aynı olup ta sadece yazılımla 65 hp'den 80'e ve hatta 100'e ulaşabileceğine siz inanıyor musunuz? Keşke o kadar basit olsaydı..

    Alıntıları Göster
    Öncelikle bilinmesi gereken 65 bg lik aracın her devirde 65 bg üretemediği gerçeğidir.

    temel motor bilgisi olmadan chip tuning den behsetmenin bir anlamı yok.

    max 65 bg i 3000 devirde üreten bir motor ecu nun yeniden programlaması ile %15-20 arası extra güç üretebilir.

    ancak bu ürettiği gücün hangi devirde ortaya çıkıcağı chip e bağlı.

    motorlar egzost emisyonları için ya da alt devirde güç kaybını engellemek adına ecu kısıtlanarak seri üretime

    geçer.chip tuning ile bu kısıtlama kullanılarak güçte artış yapılır.

    burada dikkat edilmesi gereken alt devirlerde egzost geri basıncı düşmesi sonucu güç kaybı olabilir yani

    65 lik dci yi 85 hp ye de çıkartsanız intercooler lı 80 hp dci alt devirde daha çok tork ve güç üretetip

    yine daha fazla performans verecektir.

    servisteki motor ustalarının da modifiyeden anlamadığı gibi ecu yu yeniden programlama gibi şansları yoktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var


    i İnjektion demek, senin arabanda intercooler da yok , daha arabanı tanımıyorsun. 65 beygirlik dizeller intercooler yok, dacia da 80 beygir lik motor yok . Zaten o arabaya 65 beygir dizel de gayet yeterli ,hızlanmak yetmez durmak da önemli, virajları dönebilmek daha da önemli






    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var


    i İnjektion demek, senin arabanda intercooler da yok , daha arabanı tanımıyorsun. 65 beygirlik dizeller intercooler yok, dacia da 80 beygir lik motor yok . Zaten o arabaya 65 beygir dizel de gayet yeterli ,hızlanmak yetmez durmak da önemli, virajları dönebilmek daha da önemli


    madem iddia ediyorsun o zaman bana arabamda intercooler olmadığını kanıtla, ben sadece i harfini intercooler sanıyordum yeterli bilgim yok. Ya da intercoolerlılardan daha değişik bir ses v.b çıkıyorsa onu söyle ben sana cevap vereyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var


    i İnjektion demek, senin arabanda intercooler da yok , daha arabanı tanımıyorsun. 65 beygirlik dizeller intercooler yok, dacia da 80 beygir lik motor yok . Zaten o arabaya 65 beygir dizel de gayet yeterli ,hızlanmak yetmez durmak da önemli, virajları dönebilmek daha da önemli


    madem iddia ediyorsun o zaman bana arabamda intercooler olmadığını kanıtla, ben sadece i harfini intercooler sanıyordum yeterli bilgim yok. Ya da intercoolerlılardan daha değişik bir ses v.b çıkıyorsa onu söyle ben sana cevap vereyim.

    Alıntıları Göster
    Kardes motorunu ac , kaputun altinda bi yerlerde klima radyatoru gibi ufak bir aliminyuma benzer radyator varsa intercooler vardir ama sanmiyorum.
    klima var mi ki arabada intercooler olsun

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Reanult'un 65 beygir ile 80 beygir dizelleri arasında önemli bir fark var , 80 beygirde intercooler var yani motora giden havayı soğutan bir ara soğutucu mevcut . Öyle tak chip olsun 80 tak bir chip daha 100 olsun diye gitseydi bu iş bir motor üretir hepsini ayrı programlardı olur biterdi.


    benim arabada da intercooler var dikkat ettiysen dci "diesel - commonrailturbo - intercooler" orda koskoca i harfi var


    i İnjektion demek, senin arabanda intercooler da yok , daha arabanı tanımıyorsun. 65 beygirlik dizeller intercooler yok, dacia da 80 beygir lik motor yok . Zaten o arabaya 65 beygir dizel de gayet yeterli ,hızlanmak yetmez durmak da önemli, virajları dönebilmek daha da önemli


    madem iddia ediyorsun o zaman bana arabamda intercooler olmadığını kanıtla, ben sadece i harfini intercooler sanıyordum yeterli bilgim yok. Ya da intercoolerlılardan daha değişik bir ses v.b çıkıyorsa onu söyle ben sana cevap vereyim.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.