Şimdi Ara

Sezon Öncesine Doğru: Suikastçı Güncellemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden Suikastçılar?

    Sezon Öncesi döneminin yaklaşmasıyla birlikte, önümüzdeki suikastçı güncellemesi hakkında bazı konuları açıklığa kavuşturmanın zamanı geldi. Liste Güncellemesi hakkındaki son makalemizde, Suikastçı Güncellemesi ile ilgili iki amacımıza dikkat çekmiştik: Belirli şampiyonların tema ve oyun stillerini sağlamlaştırmak ve suikastçı sınıfının genel oyun sağlığını iyileştirmek.
    Sınıf güncellemeleri sadece birkaç şampiyonun üzerinde bazı değişiklikler yapıp oyuncuların önüne sunmak anlamına gelmiyor. Bir bütün olarak suikastçı sınıfına yeni işlevsellik getirmekle birlikte, başarılı olmaları için gereken sistemik araçlara sahip olmalarını sağlamak bizim için büyük önem taşıyor. Birçok suikastçıyı günümüz standartlarına getirmek için bir dizi değişikliğe gidiyoruz ve bu değişiklikleri minyatür güncellemeler olarak görebiliriz. Ayrıca, suikastçıların sınıflarının gücüne uygun eşyalara sahip olduklarından da emin olduktan sonra geleneksel mekanikleri olan gizliliği tekrar gözden geçiriyoruz.

    Tematikler

    Ekip olarak suikastçıların işin "yetenek kısmını" doldurmasını, yani yüksek yetenek gerektiren şampiyonlar olması fikrini savunuyoruz. Suikastçıların, rakiplerini daha iyi hamlelerle alt etmelerine olanak sağlayacak araçlara sahip olmaları ve bunun yanında karşı oyuna da açık olmaları gerekiyor. Genel anlamda gerçekten başarılı oldukları anlar, gerçekten başarısız oldukları anlar ve rakiplerinin onlardan kaçmak için kullanabilecekleri belirgin yöntemler olmasını istiyoruz.
    Bireysel seviyede, suikastçılarımızdan birkaçının halihazırda güçlü temaları bulunuyor ve biz de bunların üzerine giderek onların oynanış kimliklerini oluşturmayı düşünüyoruz.

    Oyun Sağlığı

    Suikastçı havuzuna baktığımızda ortak bir sorunun gözümüze takıldığını fark ettik: Anlamlı etkileşim azlığı. Burada sorun olan şey hasarın kendisi değil; bu hasara karşı bir şey yapma şansının, hatta tepki verecek bir zamanının bile olmamasıydı. Sonuç olarak da hem bol skorlu bir suikastçıya karşı oynamak hem de geriye düşmüş bir suikastçı olarak oynamak anlamsızlaşıyordu. Amacımız suikastçı oyuncularını daha agresif ve gösterişli oyunlar (Faker ve Ryu'nun karşılaşması gibi) yapmak konusunda cesaretlendirmek ve aldıkları skorları gerçekten hak ettiklerini hissetmeleri.
    Bunun yanı sıra, suikastçıların daha adaletli olmalarını istiyoruz. Bu tabii ki hasarlarını azaltmak anlamına gelmiyor. Bu daha çok bazı durumlarda bir karşılık verebilmek, bazı durumlarda ise suikastçının geldiğini görerek kaçmaya çalışabilmek anlamına geliyor. Bir suikastçı tarafından katledilen Ashe'in, "böyle hasar mı olur yaa" yerine "vay be, benden çok daha iyi oynadı" şeklinde düşünmesini istiyoruz.



    Büyük Suikastçı Güncellemeleri

    Suikastçılarda küçük ölçekli güncellemeler yerine karakterlerini tamamlayacak güncellemelere odaklanmayı amaçlıyoruz. Bu yüzden, şu anda dört suikastçı (LeBlanc, Talon, Rengar, Katarina) üzerinde kapsamlı bir çalışma yapmaktayız.
    Dördünün de güçlü temaları bulunsa da, bu temalar oynanış kimliklerine yeterince yansıtılamamış durumda. Bu temalar, bize onların sahip olmalarını amaçladığımız oyun mekanikleri için bir yol haritası oldu ve böylece biz de bu amaçlara ulaşmak için önemli değişiklikler yapabildik.



    LeBlanc - Hilekâr

    LeBlanc'ın tam anlamıyla aldatıcı bir illüzyonist olması gerekiyor fakat oyunda bunu gösterebildiği tek yer Vurkaç yeteneğini akıllıca kullandığı zamanlar. Klonunun akıl oyunları oynamak veya rakibi tuzağa düşürmek konusunda büyük bir oynanış potansiyeli bulunuyor ve bu yüzden de yetenek setinin bu noktasına yoğunlaşıyoruz. LeBlanc, rakiplerini ne yaptığını tahmin etmeye zorlayabilmeli ve böylece oynadığı numaraları fark edenler ödüllendirilirken, tuzağa düşenler cezalandırılabilmeli.
    LeBlanc daha rakibi tepki vermeye fırsat bile bulamadan onu katlederse, hile ve akıl oyunlarının hiçbir anlamı kalmıyor. Ayrıca, skor almak için içeri giren bir LeBlanc'ın hareketlerini doğru okuyan oyuncuların buna karşılık da verebilmesi için LeBlanc'ın birazcık daha uzun bir süreliğine tehlike bölgesinde kalmasını istiyoruz.



    Talon - Çevik Gezgin

    Talon, bütün gün bir binanın tepesinde seni bekleyip geldiğin anda da üstüne zıplayarak seni alaşağı edecek bir tip. Sadece seni. Başkasını değil. Ne büyük bir pislik. Fakat asıl oynanışı birinin üzerine ne kadar hızlı çöktüğünden fazlası olmalı.
    Sadece rakibinin üzerine doğru koşmasındansa, Talon'un hedefini acımasızca ortadan kaldırmadan önce savaş alanını kendi avantajına dönüştürecek şekilde kullanmasını ve rakibini harita boyunca takip etmesini istiyoruz. Hasarının büyük kısmının bu hedef üzerinde yoğunlaşmasını ve bu sayede birden fazla hedefe hasar vermesi durumunda bunun arkasında farklı bir amaç olmasını istiyoruz.



    Rengar - Avcı

    Rengar, yeteneklerini geliştirmek için Sihirdar Vadisi'nde daha güçlü ve daha tehlikeli avların izini süren vahşi bir avcı. Buna karşın, oyunda genellikle en güçsüz düşmanını arka arkaya kesmeyi daha güvenli buluyor. Kemikdiş Kolye'nin sağladığı kar topu mekaniklerini ne kadar sevsek de, Rengar'ı daha tehlikeli avlar aramaya teşvik etmek istiyoruz. Sürekli o zavallı Nami'den skor almasını değil (her ne kadar kediler balığa bayılsa da).
    Bunun yanı sıra, Rengar'ın güçlendirilmiş yeteneklerinin bir yetenek zincirinin parçaları olmaktan ziyade kendi başlarına daha da ön planda olmalarını istiyoruz. Doğru zamanlanmış güçlendirilmiş yeteneklerin etkisini arttırıyoruz, bu sayede Rengar oyuncuları yetenekleri üzerinde anlık kararlar verebilecek ve doğru seçimleri yaptıkları zamanlarda bunun meyvelerini toplayabilecekler.
    Av Heyecanı'nın da belirli noktalarda geliştirilmesi gerekiyor. Avlanmak için bir av ve bir avcı gereklidir; ancak, şu andaki oynanış biraz tek taraflı. Rengar'ın avına daha fazla doğrudan bilgi vererek, Av yeteneğinin başına gelen (ya da gelmeyen) bir şey olmasının aksine, hedefin de bir etkisinin olduğu bir oyuna dönüştürüyoruz.



    Katarina - Takım Kesen

    Katarina'nın görevi çok zor: Doğru hedeflerin doğru pozisyonlarda olmasını bekleyip, rakip takımın bütün kitle kontrollerini takip ettikten sonra şampiyonların canlarına oranla anlık hasarını hesaplayıp, sadece doğru an geldiğinde saldırarak işi bitirmek. Bir kere içeri girdi mi, temel yeteneklerini çok kısa bir süre içerisinde art arda kullanması gerekiyor ve bu da hata yapma riskini büyük ölçüde arttırıyor. Başarılı olması halinde skor üstüne skor alarak takım savaşını bitirebiliyor. Ancak başarısız olursa tek bir kitle kontrolü ya da basılan tek bir yanlış tuş bütün planları suya düşürebiliyor.
    Biz, her şeyin yolunda gitmediği zamanlarda bile Katarina'nın bu hareketleri yapabilmesini istiyoruz. Yeteneklerini sıfırlamaya başlayana kadar takım savaşına girip çıkmak konusunda Katarina'ya daha fazla hareket kabiliyeti veriyoruz ve ayrıca yetenek kullanımını daha anlamlı ve üzerinde düşünmeyi gerektirecek bir şekilde değiştiriyoruz.
    Bunu yaparken rakiplerinin de etraflarında neler olup bittiğini anlayabilmelerini istiyoruz. Katarina'nın yeteneklerinin hızını azaltarak rakiplerine nerede olduğu ve olacağına dair daha iyi bir işaret veriyoruz ki Katarina'nın oluşturduğu tehditlere daha iyi karşılık verebilsinler.



    Suikastçı Sınıfı Güncellemesi

    Ufak Değişiklikler

    Her ne kadar asıl konumuz büyük güncellemeler olsa da, diğer suikastçılar üzerinde de bazı değişiklikler yapma şansımız oldu.

    Fizz

    Fizz'in çok özel bir rolü var: Kendi başına savaş başlatabilen nadir suikastçılardan. Biz de bunun üzerinde durmak istedik. Ayrıca hareketliliğini kullanabilmesi için Fizz'e daha fazla olanak sağlıyoruz; böylece Fizz diğer suikastçılara kıyasla takip edilmesi ve kaçılması en zor suikastçı haline geliyor.


    Kha’Zix

    Geliştirme gerçekten çok hoş bir fikir, fakat seçenekler gerçekten çok az. Kha’Zix'in her bir geliştirmesinin eşsiz ve değerli olmasını istiyoruz, böylece Kha’Zix oyuncuları oyunun durumuna ve kendi oyun tarzlarına göre şampiyonlarını adapte edebilecekler. Zıplamasından gizliliğine kadar, Kha’Zix'in hedefini kovalayabilmek için birçok yöntemi var. Kha’Zix, sürekli savaşın içine girip çıkarak her defasında rakibine esaslı bir vuruş yapmalı ve en sonunda da skoru almalı.


    Ekko

    Ekko'nun istediğimiz noktadan çok da uzak olmadığını düşünüyoruz. Şu anda popüler şampiyonlar arasında bulunuyor ve birçok farklı eşya dizilimi kullanabiliyor. Farklı eşya dizilimleri demişken, Ekko'nun rahatsız edici bir tank olmasındansa iyi hasar veren ve daha çabuk ölen bir şampiyon olarak oynanmasını istiyoruz. Ekko'nun kimliğini, hareket kabiliyeti yüksek ve gecikmeli hasar veren bir şampiyon olarak pekiştirmek istiyoruz.


    Shaco

    Shaco'nun diğer şampiyonlara nazaran çok daha fazla ilgiye ihtiyacı var ve bütün sorunlarını tek bir sınıf güncellemesi ile çözmemiz imkansız. Fakat bu İblis Soytarı'yı görmezden geleceğimiz anlamına gelmiyor. Shaco, bugüne kadar savaşlarda yaptığı güzel numaralarla bilinirdi ama biz bu numaraları takım savaşları ve kuşatmalara daha uygun bir hale getirmek istiyoruz. Bunun yanında, erken oyundaki baskın yeteneklerinin biraz aşağı çekilmesi gerekiyor. Shaco oyuncuları üçüncü seviyede rakip koridorda bir anda ortaya çıkıp terör estirmektense, rakiplerini kandırdıkları anlar üzerinde yoğunlaşıyor olmalılar.


    Akali

    Shaco gibi Akali'nin de sadece bir sınıf güncellemesi ile düzeltilemeyecek kadar çok sorunu var. Gizlilik özelliğini güncelliyoruz ve bu güncellemenin Akali oyuncuları için büyük bir etki yapmasını umuyoruz. Ayrıca, Akali'ye sadece hasar verip gizlenmekten daha fazlasını vermenin yollarını arıyoruz. Böylece "savaşmak" ya da "biraz daha saklanmak" dışında başka seçenekleri de olabilecek.


    Zed

    Zed aslında halihazırda çok güzel bir şampiyon, fakat bu bazı yeniliklere ihtiyacı olmadığı anlamına gelmiyor. Zed konusundaki endişemiz diğer şampiyonlara kıyasla biraz fazla istikrarlı olması. İyi ve kötü karşılaşmaları olduğunu hissetmesini istiyoruz ve bu yüzden koridor aşamasını birazcık değiştirerek, doğru hedefi Ölüm İşareti ile öldürmesini biraz daha faydalı bir hale getiriyoruz.



    Eşyalar

    Suikastçı eşyaları oyunun başlangıcından beri genel olarak tek bir şey üzerinde yoğunlaştı: Hangi eşya bana en büyük hasar potansiyelini verir? Eşyaların suikastçılara maharetler sağlamasını istiyoruz. Böylece doğru savaşı başlatmak, yakalanmamak, haritada daha hızlı hareket etmek ya da takımlarına bir bütün olarak yararlı olmak konularında daha başarılı olacaklar.
    Ayrıca Yalın Zırh Delme'yi de güncelliyoruz. Yalın Zırh Delme, suikastçılar öndeyken daha güçlüyken, geriye düştüklerinde daha zayıf bir hale geliyor. Yani onlara en ihtiyaç duymadıkları zamanlarda en fazla kuvveti sağlıyor. Bu eşyaların yapısını düzenleyerek daha istikrarlı bir hasar vermelerini ve geriye düşüldüğünde bile daha kullanışlı hissettirmelerini sağlıyoruz.



    Gizlenme

    Sonunda gizliliğe gelebildik. Gizlilik, League of Legends'da çok uzun zamandır hassas bir konu olarak gözümüze çarpıyor. Gizlilik hakkındaki sorunları anlayabilmemiz için önce gizliliğin temel amaçlarını saptamamız gerekiyordu. Sonunda şampiyonların gizliliği iki amaçla kullandığını gördük. Bunların ilki biraz daha taktiksel; şampiyonlara haritada görünmeden ilerleme ve rakiplerini hazırlıksız yakalama imkanı veriyor. İkincisi ise bir dövüş numarası; şampiyonların kısa bir süreliğine savaştan çıkarak rakiplerini şaşırtmalarına olanak sağlıyor.
    Bu iki gizlilik türü arasındaki farkları tam olarak yansıtamadığımızdan, gizlilik tanımlarını daha tutarlı bir hale getiriyor ve onları Kamuflaj ve Görünmezlik olarak iki değişik kategoriye ayırıyoruz. Özetlemek gerekirse, totemlere yakalanmayan uzun süreli gizliliğin adı Kamuflaj olurken, kısa süreli ve takım savaşlarında rakibe karşı avantaj sağlamak adına kullanılan gizlilik Görünmezlik olarak anılacak.

    Görünmezlik

    Görünmezlik, yani kısa süreli gizliliğimiz, kullanıcılarına takım savaşlarından kısa bir süreliğine sıyrılarak farklı bir açıdan geri girme imkanı verecek. 75 altına alınan pembe totemin görünmezliği bozabiliyor olması ise çok kötü bir his. Bu kadar etkili bir mekaniğin bu kadar kolay yakalanmasını istemiyoruz, bu yüzden de pembe totemler artık görünmez şampiyonları göstermeyecek. Bu değişiklik gizlilik kullanan şampiyonları daha tutarlı bir ortamda dengeleyebilmemize olanak sağlayacak.

    Kamuflaj

    Taktiksel gizlenmenin yeni adı kamuflaj. Kamufle şampiyonlar hala pembe totemler tarafından ortaya çıkartılabiliyor, böylece haritada nerede olduklarını takip edebileceksin.
    Vay be! Ne kadar da çok şey var. Aklına takılan herhangi bir şey varsa yorumlar kısmında sorabilirsin. Daha ayrıntılı bilgileri yakında paylaşacağız, bizi takipte kalın!



    Kaynak







  • İyi bir shaco zaten sıkıntı simdi ortalik daha da karisacak. Öl yada öldür sezonuna merhaba. Bu arada Ivern in çıkışı ile ilgili önümüzdeki sezona hitap edecek bir şampiyon olduğunu söylemiştim. Öylede olacak gibi geliyor. Suikastçi metası + Görünmezlik sahibi herolar. Çılgın şeyler olabilir. Geneli 30. dk yı görmeyen LCS ve WCS maçları görürseniz şaşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_DoMiNo -- 11 Ekim 2016; 13:01:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Liss ve lulu parlayacak gibi.
    Assasinlere karsi iyiler baya.
    En sevmedigim sezon bu sezon olucak sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talon araziyi kendi çıkarları adına kullanabilecek?

    kulelerin üstüne falan çıkabilecek galiba. Ya da duvarların üzerlerine çıktığında görünmez olabilecek, yanından bir şampiyon geçerse zıplayabilecek üzerine.

    talon konusunda ilgili devepoler "Talon yerine göre oyundaki en fazla mobilitiye sahip şampiyon olabilir." bu da bana göre demek oluyor ki, diğer hiçbir şampiyonun yapamadığı birşeyi yapabilecek.
  • Talon kulelere cikabilecek muhabbeti vardi hep. Bakalim ne yapacaklar Talon'a. Susturmali zamanini ozledik be reis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Bloodimir 'e Talon konusunda katılıyorum. Duvarlara, kulelere, rakip şampiyonlara zıplayabilen bir psikopata dönüşecek gibi duruyor Talon. Bunun dışında damage'leri falan dengelenir.

    Katararina: Daha az vuracağı kesin. Ancak E yeteneği 2 stack olabilir. Gir çık şeklinde. Skill resetlerine de bir ayar çekerler. Yani cc'ler bitene kadar bir köşede beklemez. Daha mobil ancak daha az "takım katleden".

    LeBlanc: Biraz daha eğlenceli bir hal alacak. Daha fazla aldatıcı hareket sergileyebilmesi için skillerinin güncellenmesi gerekiyor. W ve R olduğu gibi kalırken, diğer skilleriyle oynama yapabilirler. Pasifiyle ilgili güzel bir buff alacağını düşünüyorum.

    Rengar: Gelelim Rengarcığımıza. Pempe totemdeki değişikliği tam olarak kavrayamasam da bu bizim için buff sayılabilir. Yani tf'nin ortasına pempe atıp gelecek Rengarı görmek yok. Bunun yerine Rengar bağıra bağıra gelir. Daha çok belli edecek kendisini. Büyük ihtimalle avını önceden işaretleyecek. Kindred gibi. Hatta Garen gibi haritadaki en güçlü hedefi, otomatik olarak hedef seçecek. Ulti'nin verdiği sıçramayı o hedef dışında kullanamayabiliriz. Ancak buna rağmen her Rengar özgür iradesiyle hedefini kendisi seçebilmeli diyorum ve böyle bir değişikliğe gidilmemesini temenni ediyorum.

    Diğer bir nokta da şu olabilir. Herhangi bir hedefi katletmek 1 kolye verirken. Güçlü bir hedef 3 stack birden verebilir. "Doğru zamanlanmış güçlendirilmiş yeteneklerin etkisini arttırıyoruz" Gayet açık bir cümle. Eğer yetenek seti değişmezse -ki bence değişecek- Q tam bir hasar kaynağı, W tanklık kaynağı, E cc kaynağı olarak göze çarpacaktır. "Rengar'ın avına daha fazla doğrudan bilgi vererek" işaretleme veya ne bileyim bir şekilde direk olarak bilgi verecekmişiz. "Geliyorum Mahmut kaç" diyeceğiz yani. Bu kötü. Ancak dediğim gibi pempe* totem dedikleri gibi görünmez karakterleri ortaya çıkarmayacaksa, gerçi çıkarmasa da doğrudan bilgi vermek yanlış.

    Özetle daha belirgin saldıracağız. Rakip bilecek saldırdığımızı. All chatte "Korktum ***" yazılarını göremeyeceğiz. Buna karşılık daha fazla potansiyelimiz olacak. Pasifimiz güçlenecek. Daha Zaraki Kenpachi* modunda olacağız. Suikastçi-Tank karışımı bir şey olacağız. Savaşmaktan zevk alacağız.

    Pempe: Evelyn'i göstermeye devam edeceğini düşünüyorum. Çünkü o sürekli bir invis. Bunun dışında görünmez totemleri, efendim mantarları vesaire gösterecektir. Tam da kavrayamadım açıkcası. Heyecanla bekliyoruz.




  • Bir adc ve hatta Ashe olarak her zaman rengar,zed,fizz tarafından teklenınce "böyle hasar mı olur yaa"diyeceğım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlazeR ` myth

    @Bloodimir 'e Talon konusunda katılıyorum. Duvarlara, kulelere, rakip şampiyonlara zıplayabilen bir psikopata dönüşecek gibi duruyor Talon. Bunun dışında damage'leri falan dengelenir.

    Katararina: Daha az vuracağı kesin. Ancak E yeteneği 2 stack olabilir. Gir çık şeklinde. Skill resetlerine de bir ayar çekerler. Yani cc'ler bitene kadar bir köşede beklemez. Daha mobil ancak daha az "takım katleden".

    LeBlanc: Biraz daha eğlenceli bir hal alacak. Daha fazla aldatıcı hareket sergileyebilmesi için skillerinin güncellenmesi gerekiyor. W ve R olduğu gibi kalırken, diğer skilleriyle oynama yapabilirler. Pasifiyle ilgili güzel bir buff alacağını düşünüyorum.

    Rengar: Gelelim Rengarcığımıza. Pempe totemdeki değişikliği tam olarak kavrayamasam da bu bizim için buff sayılabilir. Yani tf'nin ortasına pempe atıp gelecek Rengarı görmek yok. Bunun yerine Rengar bağıra bağıra gelir. Daha çok belli edecek kendisini. Büyük ihtimalle avını önceden işaretleyecek. Kindred gibi. Hatta Garen gibi haritadaki en güçlü hedefi, otomatik olarak hedef seçecek. Ulti'nin verdiği sıçramayı o hedef dışında kullanamayabiliriz. Ancak buna rağmen her Rengar özgür iradesiyle hedefini kendisi seçebilmeli diyorum ve böyle bir değişikliğe gidilmemesini temenni ediyorum.

    Diğer bir nokta da şu olabilir. Herhangi bir hedefi katletmek 1 kolye verirken. Güçlü bir hedef 3 stack birden verebilir. "Doğru zamanlanmış güçlendirilmiş yeteneklerin etkisini arttırıyoruz" Gayet açık bir cümle. Eğer yetenek seti değişmezse -ki bence değişecek- Q tam bir hasar kaynağı, W tanklık kaynağı, E cc kaynağı olarak göze çarpacaktır. "Rengar'ın avına daha fazla doğrudan bilgi vererek" işaretleme veya ne bileyim bir şekilde direk olarak bilgi verecekmişiz. "Geliyorum Mahmut kaç" diyeceğiz yani. Bu kötü. Ancak dediğim gibi pempe* totem dedikleri gibi görünmez karakterleri ortaya çıkarmayacaksa, gerçi çıkarmasa da doğrudan bilgi vermek yanlış.

    Özetle daha belirgin saldıracağız. Rakip bilecek saldırdığımızı. All chatte "Korktum ***" yazılarını göremeyeceğiz. Buna karşılık daha fazla potansiyelimiz olacak. Pasifimiz güçlenecek. Daha Zaraki Kenpachi* modunda olacağız. Suikastçi-Tank karışımı bir şey olacağız. Savaşmaktan zevk alacağız.

    Pempe: Evelyn'i göstermeye devam edeceğini düşünüyorum. Çünkü o sürekli bir invis. Bunun dışında görünmez totemleri, efendim mantarları vesaire gösterecektir. Tam da kavrayamadım açıkcası. Heyecanla bekliyoruz.


    * Rengar konusunda pembe totem noktasında bir değişiklik yok usta benim anladığım kadarıyla.

    * Gizliliği görünmezlik ve kamuflaj olarak 2 ye ayırmışlar. Uzun süren ve görünmez olarak mesafe katetmeye yarayan gizliğin adı Kamuflaj, kısa süreli ve şaşırtma amaçlı kullanılan gizliliğin adı görünmezlik olmuş.

    * Pembe totemler ise kısa süreli gizlilikleri yani Görünmezlikleri (Shaco, Talon, LeBlanc) tespit edemeyecek.

    * Yani Rengar ve Evelynn görünmez değil kamufle olmuş olacak ve pembe totemler hala bunlar için işlevsel olacak.




  • Bu değişiklikler ADC veya APC değişikliklerine benzemiyor adeta oyun değişecek neredeyse. Dövüşçü değişiklikleri ile ne yapacaklar acaba..
  • İyi iyi bufflayın fizzi.
    Rankedda banlıayacak hero arıyorum zaten.
  • Tanktan tek yemektense suikastciden yerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Fizz diğer suikastçılara kıyasla takip edilmesi ve kaçılması en zor suikastçı haline geliyor."
    Bu ne şimdi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım ad itemlerine nerf gelir. Apclerin hasarı düşürüldü sıra bu grupta. Adcler aynı hasarı oto atakla vurmaya devam edecek. Kısaca bütün hasar avantajı adclere geçmiş olacak. Sevmedim. Burst şampiyonlar artık oyunda ezici güce sahip olur. Adcler ve burst şampiyonlar ağır bir şekilde öne çıkacak.

    Şunu da ekleyeyim Riot assassinleri de bitirecek gibi. Her şampiyon grubunun hasarını düşürmek de tam bunların yapacağı iş. Yeni Viktoru ilk oynadığımda eskisine göre çok uselesstı hala da öyle. Eski Viktoru oynarken zevk alıyordun yenisini oynarken resmen acı çekiyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hurricane10 -- 11 Ekim 2016; 17:39:35 >
  • Saçma sapan bi sezon olacak sanırım.
    Karşı taraf assasinlere cevap verebilmeli deyip pembe totemi kaldırmak tam da riotun yapacağı şeydi.
    Buna ek olarak lb tek atıyor, atmasın pasifiyle az oyun yapsın diyen riot talon için ise tek atıyor ama yetmez tüm takıma tek atmalı diyor.
    Akalinin hayvan gibi bir hasara sahip olduklarından haberleri yok belli ki.
  • Rengarın atlayacağı hedefte kindred pasifi gibi birşey belirecek sanırım ve sadece seçtiğine atlayabilecek gibi anladım , öyle bir anlatmışlar ki "Suikastçi Güncellemesi değil Suikastçileri Bitirme Zinciri" gibi katarinaya bakıyosun yazan şey : karşı takım tepki verecek , Rengar a bakıyosun aynı şey , talon a bakıyosun aynı , bunlar "Suikastçi" kimse lb den tek yemekten memnun değil ama suikastçileri fighterlara çevirecek kadar saçma cümleler kurmuşlar umarım böyle olmaz

    Eğer olayı tepki verme üzerine kuruyorlarsa Takım Kesen lakabı kata ya değil annie ye de verilmeli , tepki verilme ise mesele annie ultisini atlamasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lalale -- 11 Ekim 2016; 16:43:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IraArel

    Saçma sapan bi sezon olacak sanırım.
    Karşı taraf assasinlere cevap verebilmeli deyip pembe totemi kaldırmak tam da riotun yapacağı şeydi.
    Buna ek olarak lb tek atıyor, atmasın pasifiyle az oyun yapsın diyen riot talon için ise tek atıyor ama yetmez tüm takıma tek atmalı diyor.
    Akalinin hayvan gibi bir hasara sahip olduklarından haberleri yok belli ki.

    Açıkçası dışarıdan öyle gözüküyor biraz. Fakat Talon,LB ve rengarın boards.na deki konularını okursan biraz daha detaylı anlatmışlar orda.

    mesela talon için yapmak istedikleri şey gerçek bir assassin. filmlerdeki, dizilerdeki, kitaplardaki gibi bir assassin. Aniden ortaya çıkan bir assassin fakat fazla damage i olmayacak. Talon reworkundan sorumlu DEV öyle diyordu çünkü, şuan talonun görevi beş kişinin arasına girip birini öldürmek sonra da ölmeden en fazla damage i bırakabilmek. bunu istemiyoruz demiş. Rahat rahat ansızın girsin fakat fazla burst damage'e sahip olamasın demiş. W aynı kalacakmış onun dışında bütün skilleri yeniden programlanacakmış. Benim beklediğim şu tarz birşey mesela çalıya girdiğinde 0.5 saniyeliğine görünmez olabilir, kulenin üzerine isterse çıkabilir ve zıplayana kadar görünmez olarak kalabilir orda. Bu tarz bir mekanizma koymak istiyorlar talona. Haritanın heryerini kullanabilecekmiş işte.

    Rengar için de zaten her bir skill'i ayrı çalışacakmış. Şuankinden daha farklı bir heroya dönüştüreceklerini söylüyorlar. W damage atmayabilrimiş ama teamfight çeviren bir skill'e dönüşecekmiş. İşte duruma göre hangisini kullanmak istiyorsan onu kullan diyecek sana riot, doğru olanı kullanırsan da ödüllendirileceksin.

    açıkçası genel olarak bakarsam hocam, assassin reworkunun oyunu daha iyi yapacağını kestirebilirsin. Oynamaları çok kolay şuan. Kasmış talonu 7 yaşındaki çocuğa versen rastgele tuşlara basıp kill alabilir aynısı rengar için de geçerli. Bunu istemiyor riot. Daha güçlü olsunlar ama oynaması daha zor olsun diyor. En ufak bir hata müthiç cezalandırılmalıymış fakat en ufak bir mantıklı harekette şuankiden fazla ödüllendirilmeliymiş.

    bir ara işsiz gibi bütün assassin rework konularını okumuştum, assassin reworkundan sorumlu DEVELOPER'ın yapmak istediklerini yazdım, kendi fikirlerim değil yani.


    edit:

    ayrıca içerikte yazmasalar da görünenin dışında birkaç olay daha var.

    burdakın bakınca fizz'i akaliyi neden buffluyorlar falan diyebilirsiniz. Haklısınız da. Fakat akali ve fizz damage olarak nerflenecekler. Öyle hatırlıyorum çünkü. akaliyi mesela gerçek bir ninja haline çevirecekler muhtemelen W graves W gibi çalışabilir. Pasifini değiştireceğiz falan diyordu dev emin değilim hatırlamıyorum. Fizz için de dengeleme yapacaklardı.

    Kısacası ben umutluyum bu değişikliklerden. Assassinler bu oyunun bel kemikleri, tank veya adc metası çok sıkıcı bana göre. Assassin dediğin adam damage çıkarmakla yükümlü değildir. Şuan oyunun gidişatından bu böyle ama. Assassinler damage kaynağı olarak kullanılıyorlar, asıl amaçlarından saptılar. Zed,Akali,Katarina vb. Bunu değiştirmek istiyor riot, akali 13-0 oynasın ama 5-0 giden herhangi bir şampiyonla aynı damage'e sahip olsun. Assassinler gelene geçene tek atmasınlar bir fighta girip tripple almasınlar fakat ne kadar kasmış olurlarsa olsunlar, bir kill alıp çıksınlar. skillsetleri buna uyumlu olsun, çünkü assassinler carry değildir, carry avcısıdır. Riot bunu gerçekleştirmek istiyor. Hal böyle olunca da sezon7 de support en önemli rol olacakmış gibi görünüyor. Hangi takımın supportu karşı assassini engelleyebilirse onun takımı kazanacaktır oyunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodimir -- 11 Ekim 2016; 16:38:57 >




  • Başka bir tek atma metasi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hurricane10 kullanıcısına yanıt
    Soloq harici midde ad picklenmiyor apler gucsuz mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrCleanse M kullanıcısına yanıt
    Çoğu ap şampiyon güçsüz şuan. Orta koridorda buff alan Syndra dışında oyunu domine eden bir ap şampiyonu göremiyorum. Turnuvalarda ap picklenmesinin sebebini zaten biliyoruz full ad komp oluşturmak istenmemesi. Bu yüzden Irelia, Jayce, Jax, Kled, Varus, Ezreal, Caitlyn, Yasuo, Khazix, Jhin, Jinx gibi şampiyonların görmezden gelinmesini anlamıyorum. MF ile Olaf da aşırı op şampiyonlar. Bunlar da ad. Ap olarak güçlü olan Syndra, Kennen, Rumble, Zac var başka güçlü varsa söyle.

    Worldste Brand, Xerath, Veigar, Anivia, Karthus, Taliyah, Velkoz, Azir, Fizz, Lux tarzı şampiyonlar görmedik bile bunları görmezken ap metası demek ne kadar doğru? Hem soloq hem turnuvalar için konuşuyorum şu şampiyonların hangisi gerçekten kullanışlı ve güçlü?

    Dur bekle Vayne denen aşırı bufflanan broken adcyi unuttum.

    Sürekli unutuyorum bak bir de Lee Sin ve Graves gerçeği vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hurricane10 -- 11 Ekim 2016; 17:54:59 >




  • * LB açısından umarım Q R işini değiştiriler çünkü target skill için saçma sapan bi hasarı var veya hasarını düşürsünler. W Q R atıp oyun yaptığını sananlarla dolu etraf.

    * Kata için de istediğim olucak sanırım. O kadar hızlı 2-3 kişi aradan çıkarması gerçekten kötü. Zaten oyunun sonlarına doğru tepki veremeden ölürebiliyor 1 sn içinde.

    Genel olarak güzel bişeyler olucak gibi en azından oynaması zevkli olucak sanırım. Önümüzdeki yama PBE'ye düşcek zaten görürüz detayları artık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.