Şimdi Ara

SFRKD(AKG Kulaklıkları Türkiye Distribütörü) Servis Deneyimim Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
6.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir sene önce Palladium AVM'de, Apple bayisi Lydia'dan AKG K324 P satın aldım. Bir hafta öncesine kadar sorunsuz kullandığım ve keyif alarak müzik dinlediğim kulaklığımın sol hoparlöründen kısık ses gelmeye başladı. Ofiste olsun, serviste olsun devamlı müzik dinlemeyi çok seven biri olarak kulaklığı bayiye teslim etmenin, süreci çok uzatacağını düşünerek SFRKD servisi ile görüşmeye karar verdim.

    SFRKD'nin web sitesinden servis numarasına ulaştım. Yetkiliye durumumu anlattım ve ürünü kendilerine kargo ile yollamak istediğimi söyledim. Bunu memnuniyetle kabul ettiler ve ürünü gönderdim. İki iş günü sonrasında kulaklığın sol hoparlöründe çökme tespit edildiğini ve cihazın garanti kapsamıyla yenisi ile değiştiğini hatta kargoya bile verildiğini belirten bilgilendirme maili geldi. Ertesi gün de kulaklığım evime ulaştı.

    Anlayacağınız tüm işlem benim göndermem dahil 4 iş günü sürdü. Müşterisine bu kadar önem veren ve işlemlerini bu kadar kısa sürede halleden bir firmayla ilk defa karşılaştım. Evde Harman / Kardon amfi ve JBL hoparlörlerim var 4 senedir sorunsuz şekilde çalışıyorlar ama artık herhangi bir problem yaşasam da kafama hiç takmayacağım sanırım :)

    Elektronik ürünler alırken firmaların köklü ve kurumsal görünmekten çok, kurumsallığı ilke edinmiş olmalarına dikkat ediniz. Bu kategoride yer alan firmaların, ürünlerimizi elimizden geldiği kadar korumaya özen gösterdiğimiz sürece, herhangi bir arıza olduğunda; değişimini-tamirini bizleri üzmeden, canımızı sıkmadan hatta 30 iş gününü sonuna kadar kullanmayı bekletmeden yapılacağını gösterdi SFRKD. Sonsuz teşekkürler SFRKD ve çalışanları.

    Saygılarımla,
    ANIL SARGIN







  • Gerçekten böyle ilgili firmaları/distrübitörleri görmek mutluluk veriyor.Bu arada hele arada büyük fiyat farkları yoksa üç kuruş fazla verip yetkili satıcısından ürün almanın nekadar önemli olduğunun en güzel kanıtı. Sorunun çözüldüğüne sevindim iyi dinletiler.
  • Şimdi burası (şark kafalı birçok firmanın yaptığı gibi) direkt kulaklığın masrafını düşünseydi,seni oyalasaydı, hatta (yine birçok firmanın yaptığı gibi) kullanıcı hatası diye geri postalasaydı ne yapacaktı?Kulaklık parası kadar kar edecek ama "lanet olsun" dedirtip firma prestijini yerlere sererek milletin sadece mecburen alışveriş yaptığı bir yer olacaktı.
    Ancak ne yaptılar? Aptal tüccar gibi davranmadılar ve kulaklığın parasını değil,müşteri memnuniyetini düşündüler.Sen ne yapıyorsun? Doğal olarak burada ve birçok yerde bu memnuniyeti belirtiyorsun.Ben ne yapıyorum? Kafamın bir kenarına burası iyi bir firma diye yazıyorum,hiç bilinmeyecek bir zamanda tercih yaparken kullanmak için...
    Büyük firma böyle olunuyor.
  • Arkadaşlar Selamlar Bende Yakın zamanda AKG K416 P Almayı Düşünüyorum.Genelde Forum içi AKG Kullanıcılarında sol yada sag kulaklıktan bi süre sonra sesin az geldigi hatta hiç gelmediginiden şikayet ediyolar.Almak İstedigim AKG Kulaklık varsa bile yorumlardan sonra bi nebze olsun soguyo insan.Akg Kullanan arkadaşlar yada bilgi sahibi olan arkadaşlar sizce kulaklıkların genel bozulma şekli nedenbu kadar birbirine benziyo....
  • dıstrıbutor fırmaya saygılarımı sunar, ıs ahlaklarından dolayı tebrık ederım. umarım kalıte sevıyelerını dusurmez aksıne her gecen gun daha da arttırarak kendı alanlarında ulkemıze yakısır ılk dıstrıbutor olmayı hakederker.
  • Sadece o mağazadan alınan akglere mi özel yoksa bütün mağazalardan örneğin mediamarkt tan alsak da böyle sorunsuz mu oluyor
  • Mağaza reklamı yapmak açısından dememiştim, AKG bayisi olduğunu belirtmek içindi. Ürünü almadan önce, garanti belgesinde SFRKD yazıyor mu diye baksanız yeterli olur sanırım.

    Saygılarımla,
    ANIL SARGIN
  • Ben de AKG K324 P kulaklığımı SF RKD garantili olarak Hepsiburada'dan almıştım. Bu deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riq88

    Mağaza reklamı yapmak açısından dememiştim, AKG bayisi olduğunu belirtmek içindi. Ürünü almadan önce, garanti belgesinde SFRKD yazıyor mu diye baksanız yeterli olur sanırım.

    Saygılarımla,
    ANIL SARGIN


    tamam anladım teşekkür ederim SFRKD yazması lazım demek ki garanti belgesinde
  • forumda dolanirken basligi gordum ve merak ettim, daha once basima gelen ve daha once yazdigim bir yazi:

    "AKG Kulaklık almadan once bir kez daha dusunun derim...yaklasik 1 yil once bu kulakligi sfrkd elektronik garantisi ile almistim. performansina diyecek lafim yok ancak sag kulakliktan hic ses gelmemeye basladi. Bende sfrkd elektronik in servisine gonderdim. Bana kullanici hatasindan diyerek geri gonderdiler ve kablosunda bi problem oldugunu soylediler. Kulaklik elime geri gelmeden bir sey yazmak istemedim...Kulakligi actim ve soyledikleri gibi kablo problemli ama dis kismi degil kulakligin ic kisminda kalan kablo da temas problemi var. Bu nasil kullanici hatasi olabilir. Ben boyle bir servis anlayisi gormedim daha once...Simdi sorarim:
    SFRKD Elektronik bu cihazi almadan ezbere mi soyledi butun aciklamalari?
    Eger bu kadar ufak bi problem vardi neden ben yurtdisindan yari fiyatina alabilecegim kulakliga 2 kati fiyat odedim.

    Bu sekilde servis anlayisi olan SFRKD Elektronik firmasindan daha baska bir urun alinirmi siz dusunun..., yurt disindan kulaklik getirmek artik bu kadar kolay olmusken, SFRKD Elektronik servis hizmeti vermedikten sonra garanti belgesi olsa ne olur olmasa ne olur...."

    SFRKD tam anlamiyla cakalliktna baska bir syeyapmamistir, sorun ayni ama uygulanan davranis farkli, yorumu size kalmis.




  • Aldığın kulaklıklar yeni seri modellerden miydi?

    quote:

    Orijinalden alıntı: lombardo

    forumda dolanirken basligi gordum ve merak ettim, daha once basima gelen ve daha once yazdigim bir yazi:

    "AKG Kulaklık almadan once bir kez daha dusunun derim...yaklasik 1 yil once bu kulakligi sfrkd elektronik garantisi ile almistim. performansina diyecek lafim yok ancak sag kulakliktan hic ses gelmemeye basladi. Bende sfrkd elektronik in servisine gonderdim. Bana kullanici hatasindan diyerek geri gonderdiler ve kablosunda bi problem oldugunu soylediler. Kulaklik elime geri gelmeden bir sey yazmak istemedim...Kulakligi actim ve soyledikleri gibi kablo problemli ama dis kismi degil kulakligin ic kisminda kalan kablo da temas problemi var. Bu nasil kullanici hatasi olabilir. Ben boyle bir servis anlayisi gormedim daha once...Simdi sorarim:
    SFRKD Elektronik bu cihazi almadan ezbere mi soyledi butun aciklamalari?
    Eger bu kadar ufak bi problem vardi neden ben yurtdisindan yari fiyatina alabilecegim kulakliga 2 kati fiyat odedim.

    Bu sekilde servis anlayisi olan SFRKD Elektronik firmasindan daha baska bir urun alinirmi siz dusunun..., yurt disindan kulaklik getirmek artik bu kadar kolay olmusken, SFRKD Elektronik servis hizmeti vermedikten sonra garanti belgesi olsa ne olur olmasa ne olur...."

    SFRKD tam anlamiyla cakalliktna baska bir syeyapmamistir, sorun ayni ama uygulanan davranis farkli, yorumu size kalmis.




  • Aynı topikte 2 uç yorum, ilginç gerçekten. Sfrkd el mi değiştirdi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lombardo

    forumda dolanirken basligi gordum ve merak ettim, daha once basima gelen ve daha once yazdigim bir yazi:

    "AKG Kulaklık almadan once bir kez daha dusunun derim...yaklasik 1 yil once bu kulakligi sfrkd elektronik garantisi ile almistim. performansina diyecek lafim yok ancak sag kulakliktan hic ses gelmemeye basladi. Bende sfrkd elektronik in servisine gonderdim. Bana kullanici hatasindan diyerek geri gonderdiler ve kablosunda bi problem oldugunu soylediler. Kulaklik elime geri gelmeden bir sey yazmak istemedim...Kulakligi actim ve soyledikleri gibi kablo problemli ama dis kismi degil kulakligin ic kisminda kalan kablo da temas problemi var. Bu nasil kullanici hatasi olabilir. Ben boyle bir servis anlayisi gormedim daha once...Simdi sorarim:
    SFRKD Elektronik bu cihazi almadan ezbere mi soyledi butun aciklamalari?
    Eger bu kadar ufak bi problem vardi neden ben yurtdisindan yari fiyatina alabilecegim kulakliga 2 kati fiyat odedim.

    Bu sekilde servis anlayisi olan SFRKD Elektronik firmasindan daha baska bir urun alinirmi siz dusunun..., yurt disindan kulaklik getirmek artik bu kadar kolay olmusken, SFRKD Elektronik servis hizmeti vermedikten sonra garanti belgesi olsa ne olur olmasa ne olur...."

    SFRKD tam anlamiyla cakalliktna baska bir syeyapmamistir, sorun ayni ama uygulanan davranis farkli, yorumu size kalmis.





    Yakın zaman içerisinde aldığım kulaklığımda aynı sorun oluştu..Sağ kulaklıktan ses gelmiyor..Geçen hafta servise gönderdim.40 dolar karşılığı kablosunu değiştireceklerini, aksi taktirde kulaklığı arızalı şekilde geri göndereceklerini öğrendim..Resmi sitesine şikayette bulundum..Şuan beklemedeyim..Kulaklığım da henüz bana ulaşmadı..Kesinlikle servis konusunda bir problem var..




  • yaaa en son yazılıan bnı de baya korkuttu bnde hepsıburadadan akg k330 almıstım sag kulaklıktan ses gelmıyor sfrkd yı yarın aramayı dusunuorum ıns banada zorluk cıkarmazlar :S webde arastırdım bı arkadas baya bı karalama kampanyası duzenlemıs sfrkd fırması ıcın ins bnı de buna zorlamazlar
  • arkadaşlar sorunu internetten aratırken bu sayfaya denk geldim..elimdeki akg k370 kulaklık toplamda 3 kere arıza yaptı.ilk olarak sol servise gitti geldi düzeldi 20 gün sonra tekrar soldan az ses gelmeye başladı gene servise gitti şimdi dün gene arıza yaptı ama bu sefer sağ kulaklık...bıktım...

    yenisini vermezlermi acaba ? yada para iadesi ?? bilen varsa..mediamarktdan aldım cihazı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Art historian


    quote:

    Orijinalden alıntı: lombardo

    forumda dolanirken basligi gordum ve merak ettim, daha once basima gelen ve daha once yazdigim bir yazi:

    "AKG Kulaklık almadan once bir kez daha dusunun derim...yaklasik 1 yil once bu kulakligi sfrkd elektronik garantisi ile almistim. performansina diyecek lafim yok ancak sag kulakliktan hic ses gelmemeye basladi. Bende sfrkd elektronik in servisine gonderdim. Bana kullanici hatasindan diyerek geri gonderdiler ve kablosunda bi problem oldugunu soylediler. Kulaklik elime geri gelmeden bir sey yazmak istemedim...Kulakligi actim ve soyledikleri gibi kablo problemli ama dis kismi degil kulakligin ic kisminda kalan kablo da temas problemi var. Bu nasil kullanici hatasi olabilir. Ben boyle bir servis anlayisi gormedim daha once...Simdi sorarim:
    SFRKD Elektronik bu cihazi almadan ezbere mi soyledi butun aciklamalari?
    Eger bu kadar ufak bi problem vardi neden ben yurtdisindan yari fiyatina alabilecegim kulakliga 2 kati fiyat odedim.

    Bu sekilde servis anlayisi olan SFRKD Elektronik firmasindan daha baska bir urun alinirmi siz dusunun..., yurt disindan kulaklik getirmek artik bu kadar kolay olmusken, SFRKD Elektronik servis hizmeti vermedikten sonra garanti belgesi olsa ne olur olmasa ne olur...."

    SFRKD tam anlamiyla cakalliktna baska bir syeyapmamistir, sorun ayni ama uygulanan davranis farkli, yorumu size kalmis.





    Yakın zaman içerisinde aldığım kulaklığımda aynı sorun oluştu..Sağ kulaklıktan ses gelmiyor..Geçen hafta servise gönderdim.40 dolar karşılığı kablosunu değiştireceklerini, aksi taktirde kulaklığı arızalı şekilde geri göndereceklerini öğrendim..Resmi sitesine şikayette bulundum..Şuan beklemedeyim..Kulaklığım da henüz bana ulaşmadı..Kesinlikle servis konusunda bir problem var..


    Aynı şeyi benim akg'de de yaptılar, ulen 250 liraya yakın para verdik, nasıl kullanıcı hatası olabilir, 5tl lik kulaklıkla aynı arızayı nasıl yapar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    quote:

    Orijinalden alıntı: Art historian


    quote:

    Orijinalden alıntı: lombardo

    forumda dolanirken basligi gordum ve merak ettim, daha once basima gelen ve daha once yazdigim bir yazi:

    "AKG Kulaklık almadan once bir kez daha dusunun derim...yaklasik 1 yil once bu kulakligi sfrkd elektronik garantisi ile almistim. performansina diyecek lafim yok ancak sag kulakliktan hic ses gelmemeye basladi. Bende sfrkd elektronik in servisine gonderdim. Bana kullanici hatasindan diyerek geri gonderdiler ve kablosunda bi problem oldugunu soylediler. Kulaklik elime geri gelmeden bir sey yazmak istemedim...Kulakligi actim ve soyledikleri gibi kablo problemli ama dis kismi degil kulakligin ic kisminda kalan kablo da temas problemi var. Bu nasil kullanici hatasi olabilir. Ben boyle bir servis anlayisi gormedim daha once...Simdi sorarim:
    SFRKD Elektronik bu cihazi almadan ezbere mi soyledi butun aciklamalari?
    Eger bu kadar ufak bi problem vardi neden ben yurtdisindan yari fiyatina alabilecegim kulakliga 2 kati fiyat odedim.

    Bu sekilde servis anlayisi olan SFRKD Elektronik firmasindan daha baska bir urun alinirmi siz dusunun..., yurt disindan kulaklik getirmek artik bu kadar kolay olmusken, SFRKD Elektronik servis hizmeti vermedikten sonra garanti belgesi olsa ne olur olmasa ne olur...."

    SFRKD tam anlamiyla cakalliktna baska bir syeyapmamistir, sorun ayni ama uygulanan davranis farkli, yorumu size kalmis.





    Yakın zaman içerisinde aldığım kulaklığımda aynı sorun oluştu..Sağ kulaklıktan ses gelmiyor..Geçen hafta servise gönderdim.40 dolar karşılığı kablosunu değiştireceklerini, aksi taktirde kulaklığı arızalı şekilde geri göndereceklerini öğrendim..Resmi sitesine şikayette bulundum..Şuan beklemedeyim..Kulaklığım da henüz bana ulaşmadı..Kesinlikle servis konusunda bir problem var..


    Aynı şeyi benim akg'de de yaptılar, ulen 250 liraya yakın para verdik, nasıl kullanıcı hatası olabilir, 5tl lik kulaklıkla aynı arızayı nasıl yapar?

    Aynı sorun bendede var demekki çözüm yokmuş
    Kulaklığın giriş kısmındaki kablo kesinti yapıyor
    kıvırıp bantlayınca çalışıyor.5tl'lik kulaklıklarda olan bir sorun
    ve bunun garanti kapsamında olmadığını sölylediler
    20cm'lik bir ara kablo için 30tl ücret istediler
    Bunun garanti kapsamında olmaması saçmalık.
    Bir kulaklık başka nasıl bozulabilirki zaten %95'i kablodan oluşuyor




  • Metanıda öneririm sennheiser'ları metan garantili olarak güvenle alabilirsiniz. İlk değişimde aynı kulaklıktan verdiler, 2.değişimde fiyatı daha pahalı bir kulaklıkla değişım yaptılar ki iki seferde de büyük ihtimalle(bence%100) kullanıcı hatası idi. Arada büyük fark yoksa ve alacağınız ürünün arkasında sağlam firmalar varsa Türkiye'den alabilirsiniz.
  • Beyler kablo kırılması nası garanti kapsamında olmaz aklım ermiyor. Ulan bunlar taşınabilir kulaklıklar (ki olmasa da fark etmez dünyanın parasını ödüyoruz) elbette cebine koyacaksın, eğilecek bükülecek napalım yani. Hayret bi şey ya.

    Bu arada arkadaşlar bizim insanımız hakkını aramadığı için bu firmalar böyle "çakallıklara" başvurmaktan gocunmuyorlar. Her türlü şikâyetlerinizi yapın. Kaymakamlıklardaki tüketici hakem heyetlerine başvurun, biraz geç sonuç alınıyor ama yine de bundan çekinmeyin. Maalesef bizde yasalar tüketiciyi değil firmaları korumak mantığıyla yapıldığı için firmalar insanları sömürmekten geri durmuyorlar. Beş kuruşluk tamir masrafını on on beş kat fazla gösteriyorlar. Tamir için makul bi fiyat verseler onu yaptırırız bari lanet olsun deyip ama onu bile yapmıyorlar. Kısacası bu distribütörlerde iş ahlakı falan yok. Tamamen müşterilerin sırtından maksimum kazanç elde etme anlayışı var adamlarda. Benim porta pronun da kablosu kırıldı Ulus Konya sokakta 5 liraya yaptırdım, 5 lira. Aynı işi yapmak için bu adamların istediği fiyatlara bakın bir de. Diyecek söz çok ama neyse...




  • Valla ben 18.04.2012 tarihinde D&Rdan AKG Q350 siyah-yeşil kulaklık aldım 180 TL'ye. D&R'ın web sitesinde mobil cihazlarda uyumlu olduğu yazıyordu. Eve gelince bir baktım kapakta iphone için üretilmiştir yazıyor. Yan taraftaki mobil cihazlarda çalışır yazısını gördüm ve ümitlendim açtım denedim çalışmadı kutusuna geri koydum ve D&R'ı aradım. Sadece çalışıp çalışmadığına baktığım kulaklığı ne iade alıyorlar ne ürün değişimi hiçbir şey yapmadılar. Ben bir de bu dediğiniz yere mail attım. Buradan da cevap gelmezse kulaklık sıfır olduğu için bu forumda 162 TL ye satacam. Çok üzülmüştüm böyle olduğunu gördüğümde ama benim tek diyebiliceğim şey D&Rdan bir şey almayın. Kulaklığı kargo ile alıp inceleme zahmetinde bile bulunmadılar. Galaxy S kullanıyorum ben ve oda bir mobil cihaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.