|
Bildirim
Dönüyorsunuzda pil işinede çözüm bulun. O piller 2-3 yıla çöp olacak. Bu piller ile yola devam edersek dünya pil çöplüğüne dönecek.
Umarım 2018 yılı içerisinde her hafta pil devrimi haberi yerine üretilmiş devrimsel piller görürüz. Sadece haber olarak kalmaz. |
Araçtaki piller genelde tam bitene kadar kullanılmadığından daha uzun süre dayanıyor. Geçenlerde 200.000 mil yapan Tesla aracı incelemişlerdi. Hala kapasitesinin %80'nini koruyordu. Tesla 10 yıla kadar bunu garanti ediyor diye biliyorum.
|
Aynen hocam ya. Bak dünya lideri Türkiye'ye. Halkın %52 lik kısmı hep 50 liralk benzin alıyor. :) :) :)
|
Hocam şimdi öyle 6 bin aracı elektrikli yapmak kolay değil,
bunun ihale şartnamesi var, bu işten kim/ler para kazanacak, bu elektrikli istasyon işini kim yapacak, bu araçların dönüşüm işi kime ihale edilecek, bu araçların pilini kim ithal edecek, bu piller için KDV, ÖTV muafiyeti için yasa çıkması lazım, uzun iş, hadi bu kadar işi halletik diyelim, bu sefer özel halk otobüsü sahiplerini ikna etmek gerek, adamın aracının motorunu vs. değiştireceksin, masrafını kim ödeyecek, yani bizim memlekette bu iş minimum 20 yıl sonra olur. Örnek, halkalı-pendik banliyö hattı, sene 2013 hattı kapattılar, 2015 yılında açılacaktı, yıl olmuş 2018, belki yıl sonuna yetişir. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|