Şimdi Ara

Sifir dacia dokker 1.5 blue dCi aldim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Ciddi ciddi dedigimi anlamiyorsunuz ama üşenmeyip tekrar yazacagim


    Arac 6. VİTESTE 100 KM HIZ İLE 1600 DEVİRDE GİDİYOR(gitmeye çalişiyor arac çekmiyor)

    Peki neden gidemiyor

    Çünkü arac maximum tork degerini 1750 devirde verebiliyor


    VE YİNE AYNI ARACIN HIZ LİMİTİ 100KM/SAAT


    Dipnot olarak tatli rampa diyorum yani vites düşürmeden cogu turbolu araclarin ciktigi rampalar


    çok arac kullandim ve boyle saçma vites oranina sahip 2 araca bindim şimdıye kadar

    Biri 2020 dokker

    Diğeri 2020 transporter

    Düşük devirde gitmesi aranan/istenilen bir durum, siz saçma diyorsunuz, enteresan gerçekten.

    Araç 1750 devirde max tork olan 220 nm veriyorsa 1600 devirde de 210 nm falan tork veriyor. Siz maksimum tork devrini ne sanıyorsunuz, 1500 devirde 50 tork iken 1750 olunca 220 tork olacak falan mı ?


    Ayrıca arabanın hız sınırı 100 km olması ne anlam ifade ediyor, dacia türkiyedeki hız sınırlarını mı baz alıp mı araba yapacak ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 6 Şubat 2021; 22:19:19 >




  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt

    Evet otobus kullanmiyorum 1.5 senedir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun bu araç ilk yıllarda Bursa karsan tarafından üretiliyordu simdi nasil durum bilen varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı uğurlu olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    liste fiyatı 150 küsür , bayilerde indirim mi yapılıyor ?

  • Renault ve dacia nın vites oranlarını beğenmeyenide ilk defa gördüm.


    Hem ekonomi hem performans odaklı en iyi manuel şanzıman oranlarını bence renault ayarlıyor.Dokker veya herhangi bir 1.5 dci 6 ileri renault ile 120-130 gitmek mesela hem çok ekonomik hem yeterli seyir hızında gitmeyi sağlıyor.


    1.6 multijet doblo ile 120-130 gitsen oluk oluk mazot içer.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 7 Nisan 2021; 1:38:35 >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt

    Şuan arac 3000 km yi gecti ciddi anlamda eski dokkerlerden de az yakiyor 1.6 doblo ile aralarinda 2 litreden fazla yakit farki var sehir ici ortalamam 5.7 lerde dolaniyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın.

    İdeal vites sayısı benim de aklıma gelir arada bir. Mesela bu aracı 5 vitesli diye görmek lazım bence. İniş çıkışlı, hızlanıp yavaşlanan durumlarda 6.vitesi kullanmaya gerek yok.

    Ama düz yolda sabit hızla giderken 6ya takıp hem yakıttan tasarruf, hem sessizlik sağlanır.

    Benim arabam 5 vites , çok güçlü de değil, turbosuz 110 bg megane. Kızılcahamam yokuşunu 4 kişiysem eğer 5. viteste bile bitiremiyor. Ama mesela düz yolda 120-130 sabit hızla giderken de fazla ses yapıyor. 6.vitesi olsa uzun düzlüklerde sabit hızda işe yarardı yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen aynı aracın otomobil ruhsatlısı otobanda 120 hatta 130 km/sa hızla seyir edebilecek diye 6. vitesi uzun yapmış olabilirler. Siz 90-100 ile giderken arabayı 5 vites kabul edip 5. vitesi sabit kullanabilirsiniz bence. Zira 1500 devir uzun süreli kullanımda motor için de pek sağlıklı olmaz.

  • asderty A kullanıcısına yanıt

    o yokuşu bilirim

    tomofille gecerken bilem yokuşa gelmedeb önceki rampada yokuş aşşaa arabaya hız kazandırıp çıkabilyom  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.