şu renault arabaları kızılay dağıtıyomuş gibi her köşe başında gözünü çevirdiğin heryerde görüyosun.böyle oluncada aracın hiç bi cazibesi kalmıyo.şu sıralar heryer symbol doldu.!
kirALIK OLRAK 2 GÜNLÜK bir deneyimim oldu fluence ile ben dışı bu kadar büyük olmasına rağme içi bu kadar dar araç görmedim ayrıca malzeme kaltesi de kötü demiyorum ama o kadar paraya çok kötü o malzeme ben megane2 den pek farkını göremedim konfor olarak
passat olayına gelince ben merakla bekliyorum insanların ne zaman aklı başına gelecek passat dediğimiz reno da 2 gömlek üstün bir araç eski olmasına rağmen ancak fiyatlar çok komik ya gerçekten artık insanlar altın dolar almıyor passat,polo alıp garaja koyuyorlar :D
Pejo-reno-fiat dışında tercih edin çünkü o markalar genelde kıytırık malzeme kalitesi ve dandik sürüş konforuna sahipler.Tercihiniz Almandan yana olsun.
Tavsiyeleriniz için tesekkur ederim. Gündem de bir de Superb 1.4 tsi elegance var. Passat superb kıyaslaması forumun çok yerinde yapılmış ama bakalım kısmet :)
quote:
Orijinalden alıntı: oeste
Pejo-reno-fiat dışında tercih edin çünkü o markalar genelde kıytırık malzeme kalitesi ve dandik sürüş konforuna sahipler.Tercihiniz Almandan yana olsun.
evet evet herkes opel alsın vw alsın audi mercedes alsın. çünkü pejo reno fiat dandik, kıytırık.
ama opelin CDTI motorunun FIAT ın multijet motoru olduğunu, Nissanın dCi motorunun RENAULT un olduğunu Fordun TDCI motorunun esasen Volvo, Citroen ve Peugeot'ta kullanılan dizel motor ile aynı olduğunu, Hatta ortak gam olarak çıkan farklı markalara ait araçların birçok parçasının ortak olduğunu dikkate almayın. Pejo reno fiat dandik diyin geçin.
Gidin yeni astraya 60, jettaya 70bin lira verin, passata insignia'ya 100bin lira verin, audiye 150 mersoya 200 verin. Ama bu araçlarla mümkünse fiatın renault'un peugeout'un "herkes için otomobil" mantığı ile ürettikleri Palio/Albea/Symbol/206+ ile karşılaştırıp yok yol tutuşu kötü, yok içi kötü yorumlarını yapmayın!
Merak ediyorum acaba VW, Opel vs, TRde 20bin liraya satılacak bir araba üretse neler diyeceksiniz...
Saygılar
quote:
Orijinalden alıntı: oeste
Pejo-reno-fiat dışında tercih edin çünkü o markalar genelde kıytırık malzeme kalitesi ve dandik sürüş konforuna sahipler.Tercihiniz Almandan yana olsun.
Sadece önyargılısınız.
B5.5 kasa 1.9 tdı otomatik alırdım ben olsam.
ekonomi için reno geri kalan herşey için passat
Ben 0 fluence tercih ederdim.
Önce ne istedğinize karar vermelisiniz bence.
İstekleriniz arasında öncelikli olan ekonomik bir motor ve 0 aracın getirdiği kafa rahatlığı ise tercihiniz Fluence olmalı.
Konfor sizin için öncelikli olan konu ise ve bunun için yakıt ekonomisini göz ardı edebiliyorsanız FSI ya da TSI Passat tercih edeceksiniz.
Fluence da konfor beklentilerinizi gerek iç mekan genişliği, gerek sessizliği ile karşılayabilecek bir model ama D segmenti Passat kadar konforlu olması tabi ki beklenemez.
Zor bir süreç.
Kolay gelsin.
tesekkur ederim. aslında simdiki aracımı da 2. el aldım. 38bindeydi şimdi 85binde. tanıdığın sağlam biyerden alırsan sorun deil ama bu gidişle deiştirmekten vazgeciceğim sanırım. piyasa da acayip pahalı. dövizdeki artış, kriz vs. söylentileri. renodan memnunum ama içimden bi de wv'ye binelim dediğim oluyo. bakalım hayırlısı. skoda superb de çok hoş araç. passatla arasında gidip geliyorum.
vw passat ile renault fluence arasında seçim yapmak gerçekten zor. kendi aracım vw passat 1.8t lpg. müdürlükte fluenceler var bir çok kere kullanma fırsatım oldu 1.6 motorlu baz paketli fluenceler ile ilgili izlenimler olumlu.Ben olsam dizel motorlu sıfır km otomobil almayı tercih ederdim. privellege donanımındaki fluenceler her türlü ihtiyacı karşılayacak donanım mevcut bence. Passat olacaksa lpg ye %100 uyumlu 1.6 102 lik motoru tavsiye ederim. bir çok arkadaşım bu motor versiyonuna lpg uygulamışlardır 2 yılda neredeyse araç fiyatının yarısını yakıtdan çıkarmışlardır.
Passatın artıları: daha yüksek imaj,bir üst segment,güven veren tok otomobil,yüksek ikinci el değeri passat eksileri: yüksek bakım maliyetleri, boyut itibarıyla şehir içinde park sorunu var,emsallerine göre daha yüksek fiyat.dizele göre yüksek yakıt tüketimi.
Fluence artılar:Yerli ve kolay temin edilen model,makul fiyatlar,1.5 dcı motor harika uzun yıllardır kullanılmakta,geniş iç hacim,baz versiyon hariç döşemeler,yeterli motor performansı edc gibi yeni nesil şanzımana sahip.
fluence eksiler: baz versiyon için çok basit iç mekan yetersiz donanım. biraz önden tipsiz tasarımlı.passata göre daha basit.
quote:
Orijinalden alıntı: xdrive
vw passat ile renault fluence arasında seçim yapmak gerçekten zor. kendi aracım vw passat 1.8t lpg. müdürlükte fluenceler var bir çok kere kullanma fırsatım oldu 1.6 motorlu baz paketli fluenceler ile ilgili izlenimler olumlu.Ben olsam dizel motorlu sıfır km otomobil almayı tercih ederdim. privellege donanımındaki fluenceler her türlü ihtiyacı karşılayacak donanım mevcut bence. Passat olacaksa lpg ye %100 uyumlu 1.6 102 lik motoru tavsiye ederim. bir çok arkadaşım bu motor versiyonuna lpg uygulamışlardır 2 yılda neredeyse araç fiyatının yarısını yakıtdan çıkarmışlardır.
Passatın artıları: daha yüksek imaj,bir üst segment,güven veren tok otomobil,yüksek ikinci el değeri passat eksileri: yüksek bakım maliyetleri, boyut itibarıyla şehir içinde park sorunu var,emsallerine göre daha yüksek fiyat.dizele göre yüksek yakıt tüketimi.
Fluence artılar:Yerli ve kolay temin edilen model,makul fiyatlar,1.5 dcı motor harika uzun yıllardır kullanılmakta,geniş iç hacim,baz versiyon hariç döşemeler,yeterli motor performansı edc gibi yeni nesil şanzımana sahip.
fluence eksiler: baz versiyon için çok basit iç mekan yetersiz donanım. biraz önden tipsiz tasarımlı.passata göre daha basit.
Hocam tesekkur ederim. Cok güzel değerlendirmişsiniz. Fluance ı ben de degeniyorum ön tarafı haricinde. İçi falan priv.de cok hoş. zaten şimdiki arabam da priv. Peki size söyle bişey sorsam: Fluance için megan sedanın yerini dolduramaz diye yorumlar okumuştum, bilhasa tipi için gerci tip kişinin algısına göre deişir. Sözün özü Megane II den inip Fluance ye binmek (siz olsanız - sizin için) sınıf atladığınız hissini verir mi?
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arada uçurum olmadığı sürec her zaman sıfırdan yanayım. Kesinlikle sıfır fluence diyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: ugur_yavuz
quote:
Orijinalden alıntı: oeste
Pejo-reno-fiat dışında tercih edin çünkü o markalar genelde kıytırık malzeme kalitesi ve dandik sürüş konforuna sahipler.Tercihiniz Almandan yana olsun.
evet evet herkes opel alsın vw alsın audi mercedes alsın. çünkü pejo reno fiat dandik, kıytırık.
ama opelin CDTI motorunun FIAT ın multijet motoru olduğunu, Nissanın dCi motorunun RENAULT un olduğunu Fordun TDCI motorunun esasen Volvo, Citroen ve Peugeot'ta kullanılan dizel motor ile aynı olduğunu, Hatta ortak gam olarak çıkan farklı markalara ait araçların birçok parçasının ortak olduğunu dikkate almayın. Pejo reno fiat dandik diyin geçin.
Gidin yeni astraya 60, jettaya 70bin lira verin, passata insignia'ya 100bin lira verin, audiye 150 mersoya 200 verin. Ama bu araçlarla mümkünse fiatın renault'un peugeout'un "herkes için otomobil" mantığı ile ürettikleri Palio/Albea/Symbol/206+ ile karşılaştırıp yok yol tutuşu kötü, yok içi kötü yorumlarını yapmayın!
Merak ediyorum acaba VW, Opel vs, TRde 20bin liraya satılacak bir araba üretse neler diyeceksiniz...
Saygılar
dizel fluance passat ve benzinli=fil dizel olsun kangoo olsun
quote:
Orijinalden alıntı: newerdais
dizel fluance passat ve benzinli=fil dizel olsun kangoo olsun
Neden dizelde bu kadar ısrarcısınız acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: newerdais
dizel fluance passat ve benzinli=fil dizel olsun kangoo olsun
Dizel olsun BMC olsun
illa alman olsun diyorsanız jetta 1.6 tdi alın zaten dışardan hepsi birbirine benziyor ayrıca prestij standart