Şuanki aracım 2013 1.2 85 hp lpgli 50 bin kmde opel corsa essentia.2 senedir kullanıyorum. Bana yetiyor. Ama sıkıldım, artık değiştirmek istiyorum. Aracıma şuan 105 bin lira veren var. Sıfır 1.25 kia rio veya 0.9 clio4 mü yoksa 150-155 bin liraya 2. El opel corsa 1.2 75 hp edition veya 1.4 fiat egea HB urban plus/mirror mı almak mantıklı? Bir 3.Seçenek de 2017 model 1.6 hdi 92 hp pejo 308 active. 45 bin kilometrede. Ön kaput ve sağ çamurluk değişmiş. Fiyatı da 150 bin lira. Siz olsanız ne yapardınız. Değiştirmek isteseniz hangisini alırdınız. Hb, sedan, b sınıfı veya c sınıfı olur. Tek istediğim 2017 model üstü, 50 bin km altı temiz araç olsun. Bütçe 200-250 bine kadar çıkabilir. Çok lüks düşkünü değilim. Arabaya at eşek gözüyle bakarım. Sorun çıkarmasın, az yaksın, yani ayağımı yerden kessin yeter. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. |
Sıfır kia rio, clio4 mü? 2.el opel corsa mı?
-
-
B sınıfından bye geçmenin anlamı yok 308 hem c sınıfı hem de konforlu bı de motor şanzıman ömürlük sorunsuz 8 yıl binersin 308 derim
-
308 düz vites. 9 bin lira hasar kaydı var. Serviste tamir edilmiş. Hava yastığı falan açmamış. Ön kaput ve sağ çamurluk düzeltmek yerine servis değiştirmiş. ya tek korkum partikül filtresi. tıkanıyor da ondan mı satıyorlar acaba. Kim 1 sene önce satın aldığı dizel aracı satsın ki? Ekspertize sokunca ekspertiz bunu anlayabilir mi ki? Anlayacaklarını sanmıyorum. Kaportaya bakacak, bilgisayara bağlayacak o kadar. Sadece bunu yapıyorlar. Dpf tıkanırsa temizlemek falan geçici çözüm oluyormuş, değişmesi gerekiyor muş, o da baya bir masrafmış. Hem ön kaput değişik, hem dizel. Hem gaziantep. Bütün bu riskleri almaya değer mi ki?
-
O paraya 1.6 Jtd otomatik vites giulietta alınır hem donanımlı hem de şık bir araç olur. B segmentten C ye geçişi de hissettirir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X