Şimdi Ara

sıfır megane 4 mü focus mu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
86
Cevap
0
Favori
27.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • murdock9999 kullanıcısına yanıt
    Sundukları bakımından 1, a serisi gibi araçlardan eksiği yok, tasarım olarak üstünlüğü bile olabilir fiyat olarak da onlarla yarışamaz. Prestij, sürüş dinamikleri bunlar ayrı konular düz vatandaş beklentilerine göre konuşalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackens


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Megane focusa göre çok daha iç hacım ve bagaj açısından geniş bir araç,focus yakın zamanda kasa değiştirecek o kadar para verip,Eski kasa araba kullanmak bence pek mantıklı değil.Ben megane4 sedan dci edc icon kullanıyorum sorunuz varsa sorabilirsiniz.

    Dizel otomatik icon paket almak istiyorum. yaklaşık 2 haftadır araştırıyorum. Araç içi rahatsız edecek lastik sesi, motor sesi vs durumu nedir? Sizi rahatsız eden kısımları var mı?

    aracım yokken günübirlik focus dizel otomatik kullandım
    hiç megane binmişliğim yoktu
    clio satmıştım bir kaç ay öncesinde
    focus bana o kadar sesli geldi ki daha ilk bir kaç km de eşime rahatsızlıgımı dile getirdim, sattıgımız clioyu aradı gözlerim diyebilirim..

    ardından bir ay sonra megane 1,2 tce almak nasip oldu

    şunu rahatlıkla diyebilirim
    yol ve lastik sesi gibi yalıtım konularında focustan yarı yarıya ileride megane!

    megane 90-110km ile giderken birkere sıfır ses var içeride
    ama focus için bunları söylemek zor..

    ayrıca bagaj kullanımı megane de daha başarılı
    yükleme alanı focusta cok sıkıntı.. bagaj kapagı tasarımı yükleme alanını kısıtlamış.
    yakıt şanzıman vs. olayı focusta nasıldır bilemem
    bildiğim tek şey bugun 3 tane ünite say deseler bir tanesi 1,5dci-edc nin mükemmel uyumudur..

    ayrıca icon paktteki ekran ve iç aydınlatma olayı muthiş (tabi bu zevke baglı)


    son olarak megane eski megane değil
    reno eski reno değil
    binmeden sadece marka ismini görüp yorum yapanlara aldanmayın.. gidin her iki aracıda test edin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackens


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Megane focusa göre çok daha iç hacım ve bagaj açısından geniş bir araç,focus yakın zamanda kasa değiştirecek o kadar para verip,Eski kasa araba kullanmak bence pek mantıklı değil.Ben megane4 sedan dci edc icon kullanıyorum sorunuz varsa sorabilirsiniz.

    Dizel otomatik icon paket almak istiyorum. yaklaşık 2 haftadır araştırıyorum. Araç içi rahatsız edecek lastik sesi, motor sesi vs durumu nedir? Sizi rahatsız eden kısımları var mı?

    aracım yokken günübirlik focus dizel otomatik kullandım
    hiç megane binmişliğim yoktu
    clio satmıştım bir kaç ay öncesinde
    focus bana o kadar sesli geldi ki daha ilk bir kaç km de eşime rahatsızlıgımı dile getirdim, sattıgımız clioyu aradı gözlerim diyebilirim..

    ardından bir ay sonra megane 1,2 tce almak nasip oldu

    şunu rahatlıkla diyebilirim
    yol ve lastik sesi gibi yalıtım konularında focustan yarı yarıya ileride megane!

    megane 90-110km ile giderken birkere sıfır ses var içeride
    ama focus için bunları söylemek zor..

    ayrıca bagaj kullanımı megane de daha başarılı
    yükleme alanı focusta cok sıkıntı.. bagaj kapagı tasarımı yükleme alanını kısıtlamış.
    yakıt şanzıman vs. olayı focusta nasıldır bilemem
    bildiğim tek şey bugun 3 tane ünite say deseler bir tanesi 1,5dci-edc nin mükemmel uyumudur..

    ayrıca icon paktteki ekran ve iç aydınlatma olayı muthiş (tabi bu zevke baglı)


    son olarak megane eski megane değil
    reno eski reno değil
    binmeden sadece marka ismini görüp yorum yapanlara aldanmayın.. gidin her iki aracıda test edin..


    yalıtım görecelidir rüzgarın şiddeti,lastiklerin durumu vs.Focus yalıtımıyla beğenilen bir modeldir.150 bin km focus3 kullandım trim vs bişey duymadım ayrıca..




  • ayrıca şunuda ilave edeyim
    her iki aracında şanzımanı (powershif/edc) alman getrag ın ürettiği şanzımanlardır.

    Kullanılan bazı Şanazıman tipleri alttadır.

    megane 4 - 6DCT450/6DCT451
    talismann - 7DCT300
    clio - 6DCT250
    kadjar - 6DCT250
    espace - 7DCT300

    focus - 6DCT250
    c max - 6MTT450
    kuga - 6DCT450/6DCT451
    fiesta 1,00 - 6DCT250
    mondeo - 6DCT450/6DCT451
    transit 1,6l - 6MTT450

    volvo s60 - 6MTT450
    merc-sls amg -7DCL750
    bmw m3 m4 m5 m6 - 7DCI700
    ferrari - f12 berlinetta - 7DCL750

    görüleceği gibi mondeo nun kullandığı şansiman tipi megane 4 ile aynıdır.
    clio ve kadjar şans. modelleri de focus ile aynıdır.

    http://www.getrag.com/en/products/produkt_detail.html




  • murdock9999 kullanıcısına yanıt
    Kaporasını verdim aracı daha almadım ama yakıt için şehir içi 6,5-7, uzun yol 5-5,5 diyorlar forumlarda.

    Araç 136 BG, 320 Tork
  • Focus her yonden ustun megane tasarimi daha guzel gibi ama. Belkide focusa goz asina oldugu icin oyle ama heryer aston martin doldu bu focus tasarimi yuzunden :D gonlunden geceni al ikiside iyi araba. Benzinli alirsan megane saha uygun fiyata gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus iyi araçtır.

    ancak rakamları görünce şaşıp kalmamak çok zor 130 135 civarında he bir megane yada focus?

    2-3 sene önce bu paralara mercedesler vardı. hey gidi ya. millet i20 ye 75 bin verir hale gelmiş yazık.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane 4 mü? Kadjar mı?
    4 yıl önce açıldı
    Megane 4 mü Astra mı?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • sifir alacagin focusda sync 3 olacaktir.

    bu carplay ve android auto demek yani live navigasyon demektir.Araç haritasindan daha da verimlidir.
    su donanimlari duzgun incelemeden o yok bu yok demeyin arkadaş. ha ama.Eksikleri de vardir elbet.

    benim hiç butonlarim soyulmadi fordda dikiz aynam dusmedi yolda kalmadim.(2006) simdi alan adam da memnun.

    renoda daha yeni araçta butonlar soyuldu arkadaş
    bu nasil kalite yahu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 27 Aralık 2017; 18:58:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    İri dizel biri benzinli , objektif olmanız zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus al en önemlisi yol tutuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meganı da inceledim focusu da. Performansı çok arayan biri değilim. Iç ferahlığı ve kullanımı meganın daha çok hoşuma gitti. Yardımlarınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Simdiden hayirli olsun, fotolari atarsiniz megane'ı teslim alinca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Simdiden hayirli olsun, fotolari atarsiniz megane'ı teslim alinca

    Tesekkur ederim. Atacağım inşaallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megan alırdım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sçsb

    focus iyi araçtır.

    ancak rakamları görünce şaşıp kalmamak çok zor 130 135 civarında he bir megane yada focus?

    2-3 sene önce bu paralara mercedesler vardı. hey gidi ya. millet i20 ye 75 bin verir hale gelmiş yazık.

    Focusun neyi iyi araç be! Siz kusura bakmayın ama arabadan anlamayan birisiniz. Focus 5 para etmeyen bir arabadır benim gözümde, Focus 5 para etmediği gibi Megane de 5 para etmeyen arabadır bence.

    Focus her Amerikan menşeili araba gibi HANTAL, YAKITI ÇOK YAKAN, DANDİK BİR ARABA. YARI YOLDA BIRAKIR 2-3 SENE SONRA.

    Arabadan anlayan herkes bilir ki en ÇEVİK, YAKIT TASARRUFLU, YARI YOLDA BIRAKMAYAN ARAÇLAR JAPON ARAÇLARDIR...

    Honda, Toyota, Mazda evladiyelik araçtır..Yağını suyunu eksik etmeyin, bir ömür gider....

    Japon aracına paranız yetmiyorsa Güney Kore malı araçlar tercih edin...Amerikan arabalar 5 para etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakiiin

    Focus al en önemlisi yol tutuş

    Focusun neyi yol tutuşu güzel Allah aşkına...
    YOL TUTUŞU NASIL HARİKA BİR ŞEYDİR, ANLAMAN İÇİN MAZDA ARABA SÜRMEN LAZIM.
    Sen hiç Mazda kullandınmı???
  • forester34 F kullanıcısına yanıt
    Sen hiç ferrari kullandın mı?

    Adam iki şık önermiş , o şıklar aradında mazda yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakiiin S kullanıcısına yanıt
    bahsettiğim olay motor kaynakları ses değil, tamamen lastik ve rugzar sesi..
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt
    2 yıla yakın 2013 clio kullandım
    hiç bir yeri soyulmadı
    kiz gibiydi
    geçtiğimiz temmuz ayında ilana koydum 1,5 günde sattım..
    o soyulma muhabbeti 2012 önceki reno üretimlerinde meşhurdu
    şimdiki araçlarda belirgin bir kalite farkı eskilere göre

    aracı sadece yolda veya galeride görenlerden hariç sahipleri yorumlasa keşke bu forumda..

    lütfen şu butonları soyulan aracın fotolarını atarmısın görelim?
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    araç megan 3 tü.Yukarda megan 2 ve 3 un dönemin c einifi modelleri kadae kaliteli oldugu idda edilmiş ben bunu ona istinaden yazdim .

    O megan 2 ler 3 ler zaten piyasada muadillerinden ucuza satildi hep(en azindan biz alirken forddan uygun fiyatli olduguna hatirliyorum keza toyota da daha pahali veriyordu).Oyak furyasi vardi zamaninda simdikonden daha güzel imkanlarla satilirdi.

    megan 4 soyuluyor demedim.Ama düşen dikiz aynasini megane 4 icin yazdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 28 Aralık 2017; 8:57:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.