Olayı yanlış yorumluyorsunuz bence. Sizin anlattıklarınız basit ve çözülebilir sorunlar. Burada belli ki spesifik bir olay var. Araç sahibi hem araç arkadan kaymış gibi diyor hem de yağ sızıntıları keçelerden olduğuna göre belli ki araçta darbe ve bu darbeye bağlı oluşmuş hasarlar var. Tabii biz burada sadece gördüğümüz beyana göre yorum yapıyoruz. Eğer tüm bu beyanlar doğru ise belli ki bu araç hasarlı. Hasarlı aracı sıfır diye satmakta suç bildiğim kadarıyla. Ben olaya böyle bakıyorum. |
Sıfır Opel Astra aldıktan sonra yaşadığım sıkıntılar (2. sayfa)
-
-
psa ile uğraşmış birisi olarak yaptırıp satmanızı öneririm.
-
Bagaj kapağındaki olay muhtemelen ayarsizlik. Düşük bütçeli her araçta olabilir. Hatta Japon markalarında tamponu düzgün oturan sıfır araç bulmak bile zor.
Egzoz konusunda %100 taşınırken olmuş diye birsey yok. Buna karşın firma değişelim demiş.
Yağ kaçağı ise işçilik kusuru. Garanti ise sorun çıkarsa aracı değişmek için değil, sorunu çözmek icin var. Ancak devam eden ve çözülemeyen sorunlar sonucu ürün değişimi oluyor. Anladığım kadarıyla sizde böyle bir durum söz konusu değil.
Aracı satmak istediğinizde iki durumun değer kaybı yaratacağını düşünmüyorum.
Yaratsa bile, yaratacağı miktar kendinizi yıpratmanıza değmez. Ki zaten aynı araba için fazla para vermeyi göze almışsınız.
Yani kendinizi yıpratmanıza gerek yok. Yaptırın binin gitsin. 3 günlük dünya.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 22 Ekim 2024; 13:3:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bagaj ayarı da yapılabilir, eğer basit ayar sorunu ise tabi.. kalite kontrolde gözden kaçabiliyor bazı noktalar.
Eğer hasar şüphesi varsa iş elbette değişir. veya aracın genel üretiminde bir sıkıntı şüphesi varsa. sorunlar silsile gibi devam ediyorsa, bunu zaten ilk mesajımda da belirttim.
Bana garip gelen doğrudan yeni araç verilmeli ön kabülü ile başlamak işe. hiç kimse için sürdürülebilir bir şey değil bu.
-
Doğru bilinen yanlışlar
1929 dan 2017 ye kadar GM bünyesindeydi
Çokta sürekli gibi gelmedi bana
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun hocam öncelikle. Bunlar için hiçbir marka sıfır araç değişimi yapmaz. Yanlış anlaşılmasın markayı tutmuyorum ki adamlar motorunda, kaportasında sıkıntı olanları bile değiştirmiyor. Sizin yaşadığınız kalite kontrolle alakalı bir sıkıntı. Egzozu muhtemelen taşıma esnasında tırdan indirirken vs. vurmuşlardır eğer sizlik bir şey yoksa. Ki onu da değiştirelim demişler. Bagaj kapağına da ayar yapılacak, onun için de bir yazı alırsınız satarken vs. sıkıntı çıkar derseniz.
Çok benzer hatta neredeyse aynı sıkıntıyı ben de Nissan'da yaşadım. Arabayı aldıktan sonra bayiden direkt ekspere götürdüm, eksperde şanzıman keçelerinden çok az yağ kaçırıyor, şimdilik sıkıntı çıkarmaz ama uzun vadede başınızı ağrıtır dedi. Garantiden keçe sipariş edildi, 1 ay sonra keçe değiştirildi. Bir sorun çıkmadı.
İçiniz rahat etmedi ise iyi bir ekspertize sokun aracı, bir sıkıntı çıkarsa zaten elinizde belgesi ile istediğiniz gibi dava açabilirsiniz. Bunlar her araçta olabilecek kusurlar, sizin şansızlığınız hepsinin üst üste gelmesi olmuş gibi.
-
Şanzıman veya motor kısmında üretim hatası varsa keçeyi veya contayı ne kadar değiştirirseniz değiştirin yağ sızıntısı kesilmez. Araçtaki egzoz darbesine bakılırsa şanzıman kısmı hasar da almış olabilir bu sefer de aynı şekilde yağ sızıntıları basit bir keçe değişimiyle kesilmez. Zaten mide bulantısı olmuş Aracı garantiden yaptırıp satın hocam. Ben sıfır arabada böyle sorunlar yaşasam yapılıp sorunsuz olsa bile gönül rahatlığıyla binemem çünkü sıfır arabanın sağı solu her yeri sökülmüş olacak mideyi bir kere bulandıracak o saatten sonra bende film kopuyor çok geçmiş olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle benim de başımdan kusurlu mal veya hizmet deneyimleri geçti hepimiz gibi.
Mal benim olsa yine aynı şeyleri yazardım, yine aynı şekilde düşünürdüm merak etmeyesin hocam
Yazdığım mesajdan da ne anladınız bilmiyorum ama sorun yok forum fikirlesme platformu herkes fikrini beyan ediyor.
-
Son zamanlarda forumda okuduğum en makul mesajlar içerisinde bu mesajın hocam. Gerçekten eline sağlık diyorum. Böyle makul insanları forumda görmek beni mutlu ediyor
-
Bir makul mesaj daha. Üstte de ifade ettiğim gibi gerçekten çok mutlu oldum böyle makul mesajları gördüğüme bugün.
-
Bir üstte de ifade ettiğim gibi, bugün makul mesajlar günü sanırım. Okuduğuma mutlu olduğum bir mesaj daha. Çok makul yazılmış.
-
Buradan Fiat a,Egea ya nasıl geldiniz?
Egea essek arabası,at arabası,at öldür arabası vs?
Bana söyler misiniz ürün gamında hem 1.4 Fire,hem 1.6 Mjet,hem 1.5 Hybrid Turbo,hem 1.0 Turbo hem 1.3 Mjet Olan kaç firma var?
Neye göre eşsek? Mesela 1.5 Atmosferik,1.8 Atmosferik Hybrid Corolla 1.5 Turbo Egea dan çok mu daha iyi perf olarak? 1.6 Mjet,1.5 Turbo,1.3 Firefly Turbo eşsek ise 1.5,1.8 Atmosferik neye göre At mesela?
Hangi mantıkla Fiat veya Renault eşsek, çöp,at öldür sınıfına giriyor?
Amaç kullanıcıya yardım değil hoşuna gitmeyeni gömmek mıdır?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiat da psa’dır oradan geldim. Ama bazı modellerinde sorun yok iyidir dedim egea’yı örnek gösterdim ağlatsan da hemen arıza vermeyen arabalar anlamında eşek dedim. Ne diye burada savunmaya geçtiniz?
Egea duyarı mı kasacaksınız burada alakasız bir konudan? Üç kuruşluk dandik bir arabadır. Ben 1.5 atmosferik corolla veya city 1.6 turbodizel egedan iyidir de demedim. Zaten onlar da çöp de bu ayrı bi konu. Egea’nın dandikliğini değiştirmiyor. Ben araba alıp satıyorum binmediğim marka model kalmadı gibi bi şey. Ferrari’ye binmemişimdir. Egea dandiktir ama alıp satarım parama bakarım tutuyor mu tutuyor sorunlu mu kronik hayır ama hoşuma gider gitmez muhabbeti yapmam. City de dandik bir araba onu da satıyorum şu an.
Niye durduk yerde araç gömeyim. Olanı söylüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fiat daha dün PSA oldu.PSA dan direkt Egea ya geçmişsiniz de daha Egea da PSA motoru ve üretimi yok.
Doblo da 1.5 Blue HDI lar başladı ama Egea da daha PSA motoru ve altyapisi yok.Ornek yanlış...
Sizin kritere göre mi iyi kötü ayrımı oluyor?
VW nasıl mesela? DSG arizalarilari, tüp güçlendirme vs ya da Tucson a Kona ya aynı motor da 1.6 Turbo ya da Dizel 600-1M fazla verince çok daha iyi F/P mi oluyor?
Egea da daha PSA altyapısı ve Motoru yok.Direk essektir,copdur,at öldür dur diyorsunuz.En kötü arabanin bir servis bakımı 10 bin liradan başlıyor neredeyse nasıl essek oluyor?Essegin bu kadar bakım ücreti,maliyeti var mı?
Forumda var Lojistisyen arkadaşımız Sıfır aldığı Egea 1.6 Dizel ile sorunsuz 150 bin km yi gördü.Belki 180 bini de görecek.
2012 model 6 yaşında aldigimiz Megane 3 HB ile Egr ve Termostat değişimi dışında 7 yıldır bir sorun yaşamadık.
İyi araç parasının karşılığını veren ve arıza çıkarmayan araçtır.Fiat daha yeni geçti PSA ya ve Doblolarda PSA izleri başladı.Egea ile konunun alakası nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Orada egea sorunsuz yazdım zaten başta. Örnek gösterdim okuman yok ki.
Tamam neyse en iyi arabadır egea. Bu milletin fakir ruhu beni öldürecek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İşi saygısızlığı dokmenin anlamı yok.Hic alakası yokken Egea yi koyup sonra da saygısızca okumanız yok,fakirsiniz,ruhunuz fakir vs verecek cevap yoksa hakarete,saygısızlığı,terbiyesizlige kimsenin hakkı yok.
Konuya gelince essekten düşenin halinden essekten düşer anlar demiş Nasreddin Hoca...
Markadan bağımsız inanılmaz can sıkıcı bir durum üstelik de ihtiyaç varken ve hastamız varken... Allah annenize tez zamanda acil şifalar versin.
O kadar zor ki sıfır alıp 2. Elden belki de daha sorunlu araba aldığına mi yanarsin,mahkemeye versen maddi yükü yanında stresi,sıkıntısı ve yıllarca süreceğine mi yanarsın.Cok zor bir durum...
Bu olay Alman ya da ABD li bir tüketicinin başına gelse inanıyorum hem sıfırı verilir hem de özür mahiyetinde belki üst paketi verilirdi.Gecmis olsun hocam...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekonomik kriz sağolsun egea bile övmeye başladık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sen ne diyorsun?Kriz olmasa Egea gömmek zorunda mıyız mesela?Okudugundan onu mu anladin?
Sen Reno cusun değil mi?Kriz varsa Reno,Fiat övmek yoksa gömmek zorunda mıyız?
Megane 4 1.8M Egea dediğin araç 1.5M bunlar araç değil mi?Az para mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arka taraftaki olay bagaj kapağı ayarından daha büyük gibi anlatılmış üstadım. Kaldı ki yağ sızıntısı önce fren vakum pompasından denilerek müdahale edilmiş orası düzeltilince bu sefer farklı bir yerden tekrar yağ patlak vermiş. Birbirleri ile bağlantılıdır değildir bilemiyorum ama böyle sorun çıkartan bir arabaya ne kadar güvenerek yol yapılabilir orası da meçhul.
Arkadaşımız hasta annem var diyor mesela. Bu kadar sorunlu bir araç bir sonraki seferde de pat dedi yağı boşalttı diyelim o zaman ne olacak ? E garantidense yapılsın diyecek miyiz ? Garanti dolduğunda ne diyeceğiz ? Bu arabayı alacak keriz arayalım
Hakkımızı sonuna kadar aramayı bilmediğimiz için bence bu günleri yaşıyoruz. 3. sınıf ülkenin vatandaşı muamelesi görüyoruz. Şöyle şüpheli bir arabayı direkt değiştirmeleri gerekiyor. Ama bu ülkede mahkemelerin ağır işlediğini bilen satıcılar ölme eşeğim ölme nasıl olsa mahkeme uzun sürer diyip işi sürüncemede bırakıyor. Üzücü.
-
Hepinizin değerli yorumları için teşekkür ederim...
Değişim talebimin sonuçlanmasını bekleyeceğim. Kabul edilmezse onarım yaptıracağım. Düzelirse zaten sorun yok. Ama düzelmeyecek gibi hissediyorum. İlk seferde düzeltilmediği için güvenemiyorum. Düzelmezse de mecbur dava edeceğim zaten.
Yukarıda Nissan sahibi hocamızın dediği gibi değiştirilince düzelecek cinsten bir sıkıntıdır umarım.
Sonrasında da PSA' ya bir daha bulaşmamak üzere aracı satarım muhtemelen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usoyosu -- 22 Ekim 2024; 21:52:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X