Şimdi Ara

Sıfır Opel Astra aldıktan sonra yaşadığım sıkıntılar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
3
Favori
3.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.


    5 yıldır sorunsuzca kullandığım 2012 model Opel Corsa aracımı sattım ve sıfır araç almak istedim.


    Marka, model ve fiyat araştırmaları yaptım ve bazı bayilerle konuştum. Elimdeki bütçeye uygun olarak bir araçta karar kıldım.


    16.08.2024 tarihinde Gebze Nazer bayisinden sıfır Opel Astra Edition aldım. Aldıktan bir gün sonra işimi sağlama almak için ekspertize götürdüm. Boya vs. çıkmadı. Ama altından yağ damlatıyordu. Ayrıca egzozda ezik vardı.


    Daha sonra yetkili servise götürdüm ve yağ damlatma sorununun fren vakum pompasından kaynaklandığını söyledi. Egzozu garanti kapsamına girmediği için değiştiremeyeceklerini söyledi.


    Aldığım sıfır araçta böyle sorunların olması çok canımı sıktı ama bu durumda dava yoluna gitmek bir sonuç doğurmayabilir diye onarımı kabul ettim. Fren vakum pompası değiştirilerek araç teslim edildi. Opel Genel Müdürlüğü; egzoz konusunda bayinin aracı kusursuz şekilde teslim ettiğini söylediğini, kusurun kendilerinden kaynaklanmadığını söylediğini bana iletti. Ama müşteri memnuniyeti için kendilerinin değiştireceklerini söylediler. Aslında sorun ettiğim şey egzozun ezikliği değil, aracın alttan darbe almış olma ihtimalidir. Bayinin olayı direk benim üzerime yıkması da beni rahatsız etti.


    Ayrıca aracın bagajında sonradan fark ettiğim bir yamukluk vardı. Bagaj sağ tarafta çamurluğa göre daha geride dururken sol tarafta daha ileride duruyor. Bagaj kapanmıyor, sadece çok sert vurulursa kapanıyor. Ayrıca araç bazı çalıştırmalarda çok kısa bir an motor arıza uyarısı veriyor ama sonra yok oluyor.


    Aracı teslim aldıktan sonra 4 gün kullandım ve yağ damlama sorununun çözüldüğünü teyit etmek istedim. Bir ustaya götürerek lifte kaldırttım. Aracın hala yağ damlattığını gördüm.


    Bu durum karşısında çok sinirlendim. Servise hatanın tespiti için götürdüm ama tamir ettirmeyeceğimi söyledim. Yağın motor ile şanzıman arasından geldiğini şanzımanı indirerek nereden geldiğini tespit edeceklerini söylediler. Daha sonra yağın şanzımandan geldiğini, şanzımanın sökülerek arka volant keçesinin değiştirilmesi gerektiğini söylediler. Onarımı kabul etmedim ve aracı geri aldım.


    Böyle söylediler ama açıkçası kontrol ettiler mi yoksa nasıl olsa tamir ettirmeyeceğim diye böyle bir hikaye mi uydurdular emin değilim. Onarımı kabul etmeden aracı geri aldım ve Opel Genel Müdürlüğe araç değişimi talebinde bulundum. Değişim talepleri Genel Müdürlüğe yapılıyor. Bayi tamamen aradan çekiliyor. Aracı satarken etrafınızda dört dönen insanlar, sıkıntınızı anlattığınızda karşınızda duvar oluyor.


    Değişim talebinde bulunduğumda müşteri temsilcisi önce arızanın tespit edilmesi gerektiğini talebi öyle başlatabileceğini söyledi. Arızanın zaten tespit edildiğini söyledim. Sistemlerine düşmediğini yakında düşeceğini vs. söyledi ve 3-4 gün o şekilde oyalandım.


    Bu süreçte işi gücü bırakıp hukuki süreç araştırdım. Opel Genel Müdürlüğe ayrıntılı bir e-posta yazdım. Linkedin' den Opel Türkiye Genel Müdürü Yiğit Yantaç' a ve Opel' in Almanya'daki 2 CEO' suna yazdım.


    Nihayet daha ilgili bir müşteri temsilcisi aradı ve Yiğit Bey' e yazdığım mesaja istinaden dosyayı devraldığını söyledi. Derdimi ve talebimi dinledi. Üst yönetime ileteceğini söyledi.


    Değişim talebimden 1 aydan fazla zaman geçti. Arada bir aradım, dosyanın yurt dışında olduğunu oradan gelecek cevabı beklediklerini söylediler. Bu süreçte Opel Genel Müdürlüğü' ne başka e-postalar attım. Araçlara zam gelmesine rağmen param iade edilirse kabul edeceğimi söyledim. Veya aracı 2. el gibi alıp bana tekrar başka sıfır araç satabilirlerse kabul edeceğimi söyledim. Bunları telefon ve e-posta ile ilettim. Çünkü bu sorunlu aracı istemiyorum. Opel' in Almanya' daki merkezine de e-posta attım ama bir şey olmadı.


    Yani aracı aldığımdan beri 2 aydan fazla zaman geçti ve kullanamadım. Şu anda zarar gelmesin diye kullanmıyorum. Araç tamir sürecinde olmadığı için ikame araç vermediler.


    Böyle riskler almamak için sıfır araç almak istemiştim ama rezil rüsva oldum diyebilirim. Annem kanser hastası olduğu için kapımda her an kullanmaya hazır bir aracın olması benim için çok önemli. Çünkü kullandığı ilaçlar yan etki yapabiliyor ve istediğim zaman acil servise götürmem lazım. Zevk amaçlı gezmek ve işime gücüme aracımla rahat bir şekilde gitmek gibi lükslerden bahsetmiyorum bile.


    Bu süreçte bu sıkıntılara katlanmak yerine neden dava etmediğimi merak etmiş olabilirsiniz. Sonuçta haklıysam içim rahat şekilde dava edebilir ve hakkım olanı alabilirim. Burada şöyle bir çıkmaza giriyorum. Eğer dava edersem 2 yıl veya daha fazla zaman sürebilir. Aracın sorunu boya gibi kozmetik bir sıkıntı değil yağ damlatma gibi bir sorun olduğu için dava sürecinde kullanamam. Para ile yetkili serviste yaptırsam sorun giderilecek mi ve masraf nereye varacak belli değil. Gidip dışarıda yaptırsam garantiyi yakacağım ve başka sorunlar çıksa çaresiz kalacağım. Yani dava uzun sürdüğü için haklı olmam mağduriyetime çare olmuyor.


    Yaşadıklarımı bunaldığımdan içimi dökmek için ve araç alacak arkadaşlara hesaba katacakları bir veri olsun diye yazmak istedim. Ayrıca sizlere bazı sorular da sormak istiyorum.


    - Yeni bir araçta böyle bir sorunla karşılaşan var mıdır? Sorunu çözdünüz mü ve nasıl çözdünüz?

    - Yağ damlatma sorunları giderilebilir bir sorun mudur yoksa kendini tekrarlayan inatçı bir sorun mudur? Bu konuda teknik bilgi sahibi arkadaşların fikirlerini duymak isterim.

    - Olayın içerisinden bakınca bu araçtan kesin olarak kurtulmam gerektiğini düşünüyorum. Ancak böyle bir durumda sizler olsanız nasıl bir strateji izlersiniz?


    Herkese iyi forumlar dilerim.



    Sıfır Opel Astra aldıktan sonra yaşadığım sıkıntılar




    Sıfır Opel Astra aldıktan sonra yaşadığım sıkıntılar







  • Çözüm önerisi 0 herkes psa alınmaz, Opel rezalet dışında herhangi bir yorum yapmamış.

    Yağ kaçaklarını yaptırın serviste sonra da elden çıkartın aracı. (Bu denli tiksindiğiniz için elden çıkarın diyorum)
    0 araçla değişimdir iadedir bunların imkanı yok boşa vaktinizi harcamayın.

    Ek olarak, aracın garantili olması size elinizdekini çöpe atıp yenisini verecekleri anlamına gelmiyor. Sorun çıkarsa yapılacağı anlamına geliyor. Ben bazen insanımızı tam anlayamıyorum. 2 aydır aracı bayide yatırma sebebiniz nedir mesela. Biraz büyütüyorsunuz gerek var mı? (Anlıyorum servet ödüyoruz araçlara ama bu biraz şans işi) Garantiden yaptırın düzgünce sonra da satın aracı. Dava açsanız ne davası açacaksınız kusurlu araç davası mı?
    Çözüm önerisi sunulmuş. 0 araçta bu sorunları yaşanması üzücü ama bu da şans işi.

    Opel servis konusunda hiç iyi değil ne yazık ki. Geçmiş olsun
    Bagaj kapağındaki olay muhtemelen ayarsizlik. Düşük bütçeli her araçta olabilir. Hatta Japon markalarında tamponu düzgün oturan sıfır araç bulmak bile zor.

    Egzoz konusunda %100 taşınırken olmuş diye birsey yok. Buna karşın firma değişelim demiş.

    Yağ kaçağı ise işçilik kusuru. Garanti ise sorun çıkarsa aracı değişmek için değil, sorunu çözmek icin var. Ancak devam eden ve çözülemeyen sorunlar sonucu ürün değişimi oluyor. Anladığım kadarıyla sizde böyle bir durum söz konusu değil.

    Aracı satmak istediğinizde iki durumun değer kaybı yaratacağını düşünmüyorum.

    Yaratsa bile, yaratacağı miktar kendinizi yıpratmanıza değmez. Ki zaten aynı araba için fazla para vermeyi göze almışsınız.

    Yani kendinizi yıpratmanıza gerek yok. Yaptırın binin gitsin. 3 günlük dünya.

    Selamlar öncelikle geçmiş olsun diyelim


    Söze şöyle başlayayım elbette sıfır araç almışsınız ve böyle şeylerle uğraşmak istememekte haklısınız sorun yok


    Lakin


    Egzoz meselesinde şöyle bir şey var siz de giderken vurmuş olabilirsiniz diyelim siz vurmadınız varsayalım ki araç sevkiyat esnasında vurulmuş. Zaten firma bunu müşteri memnuniyeti açısından değiştirelim demiş sorun yok


    Diğer meseleye gelince bu yağlar keçelerden kaçıyor hocam. Yani keçe değişirse sorun da düzelir.


    Tabi diyeceksiniz ki


    Ya benim sıfır arabam var niye sağı solu sökülsün?


    Orada haklısınız bir şey diyemiyorum ama keçeyi değişince yağın kaçağı duracaktır


    Ben keçe diyorum ama işte conta, keçe anladınız ne demek istediğimi


    Bu şekilde çözülecek bir problem için araç değişim kararı verileceğini zannetmiyorum doğrusu


    Zaten aracın garantisi de vardır


    2 aydır da aracın beklediğinden bahsetmişsiniz


    Bence vaktinize de arabaya da yazık etmeyin


    Garanti dahilinde yaptırın yola devam edin


    He derseniz ki ben yargıya giderim bu aracı da kullanmam


    Orası da size kalmıs elbette

    Geçmiş olsun hocam öncelikle. Bunlar için hiçbir marka sıfır araç değişimi yapmaz. Yanlış anlaşılmasın markayı tutmuyorum ki adamlar motorunda, kaportasında sıkıntı olanları bile değiştirmiyor. Sizin yaşadığınız kalite kontrolle alakalı bir sıkıntı. Egzozu muhtemelen taşıma esnasında tırdan indirirken vs. vurmuşlardır eğer sizlik bir şey yoksa. Ki onu da değiştirelim demişler. Bagaj kapağına da ayar yapılacak, onun için de bir yazı alırsınız satarken vs. sıkıntı çıkar derseniz.


    Çok benzer hatta neredeyse aynı sıkıntıyı ben de Nissan'da yaşadım. Arabayı aldıktan sonra bayiden direkt ekspere götürdüm, eksperde şanzıman keçelerinden çok az yağ kaçırıyor, şimdilik sıkıntı çıkarmaz ama uzun vadede başınızı ağrıtır dedi. Garantiden keçe sipariş edildi, 1 ay sonra keçe değiştirildi. Bir sorun çıkmadı.


    İçiniz rahat etmedi ise iyi bir ekspertize sokun aracı, bir sıkıntı çıkarsa zaten elinizde belgesi ile istediğiniz gibi dava açabilirsiniz. Bunlar her araçta olabilecek kusurlar, sizin şansızlığınız hepsinin üst üste gelmesi olmuş gibi.

    Hocam iyi olmasın, gerçekten talihsizlik de, servis diyor ki keçeyi değiştireceğim, egzozda kusur var onu da değiştireceğim.. garantide aracı, garanti prosedürünü uyguluyor.


    Motor-şanzıman arızası gibi major bir sorun olsa, servis kusuru gideremese, farklı sorunlar çıkmaya başlasa veya 30 iş gününü aşan tamir sürelerinden bahsetsek tamam, değişime gidilmeli zaten hukuki olarak da. fakat bu iki sorun için, alın bu arabayı bana yenisini verin demek anlayamıyorum pek nasıl bir kaynak israfıdır.


    2005 yılında sıfır Golf almıştım, daha 47km'de aracın havalandırmadan ses geliyordu, baktılar ki klima sisteminde fabrikasyon sıkıntı var. komple değişecek dediler ki basit işlem de değildir, değiştirdim. sonra da en ufak sorun yaşamadım. 2010'da aldığım Focusun'da daha 1000km dolmadan üst tavan aydınlatma tertibatı bozuldu komple, sigortayı ve üst üniteyi değiştirdiler, işçiliğe baktım uygulamaya baktım, bir sorun görmedim, sonra da senelerce sorunsuz kullandım gitti aracı. bağır çağır bana yeni araba verin diye mi tuttursaydım, avukatlarla sürünüp bunu becerseydim, ilk araba tümüyle firmaya iadeye gidiyor, salvage title yiyor ve yüzbinlerce km hizmet edebilecek mis gibi sıfır otomobil preslenip gidiyor. bu hak mı geliyor size?


    Psa'nın, Honda'nın, hatta Hyundai'nin servisleri ne kadar problemli ve sıkıntılı bu ülkede biliyorum. asla savunmuyorum bunları ama "kolayca çözülebilecek" sorunlarda, sorunu garanti dahilinde giderme yoluna gitmek, en azından bir şans vermek yerine, yeni araba için tutturmayı ben hak aramak olarak göremiyorum.

    Kusurlu mal sizin olmadığı için bu kadar rahat yazdınız sanırım. Adam sıfır araba almış neden keçesi sorunlu olsun ? Neden bagaj kısmında hizasızlık olsun ? Neden egzozunda ezilme olsun ? Daha biz kendi aramızda kendimizi savunmuyoruz bizi hangi firma neden korusun ?


    Para verip alan siz olsaydınız şu yazdıklarınızın hiç birini yazmazdınız eminim. Bu boşvermişlik tavsiyeleri ve uygulamaları yüzünden bu ülkede kimse hakkını aramaz-arayamaz oldu.

    Sizin dışınızda da bu yorumu çok fazla görüyorum, Arkadaşlar yurtdışını biraz fazla abartıyor olabilir misiniz? Cidden soruyorum. Direk değiştirirler gibi laflar fazla iddialı. Tamam ülkemizin hali belli de yurtdışında tak diye aracı çöpe atıp 0 araç verildiğini düşündüren nedir sizlere?
    Araçta kusur var buna ne hacet ama ben size en iyi ihtimali söyleyim.
    Güzelce yaptırılır araç serviste 3 bakım olur ücretsiz boya koruma vs gibi bir hediye alınır. Hayata devam edilir.
    Kanun sizi korumuyor değil lakin biz ülkemizde daha çok konuşanları susturmak veya boş iddanamelerle mahkemeleri meşgul ettiğimiz için süreç uzun sürüyor. Öte yandan aziz milletim servetini bağışladığı için bir arabaya fazla kendini kaybediyor.

    Açın davayı takılın kafanıza göre boş yere geçen zaman para araçtan da oluyorsunuz tabi bu süreçte.

    Buna ek olarak garanti böyle durumlar için mevcut. Sizce garantinin tanımı nedir mesela?

    Tekrar ediyorum böyle bir şey yaşanması rezalet lakin çözüm önerisi sunulmuş.

    2 gün önce sıfır taigo teslim aldık. 100 km sonra dijital kadran ekranı tamamen gitti. Şimdi serviste. Ekran değişicek filan diyolar. Araç değişimi filan diyende yok, mahkemeye verin diyolar. VW olunca bu başlıklar açılmıyor sadece dünyanın en mantıklı işini yaptıklarına inandıkları için :D

  • Öncelikle geçmiş olsun. Ben 10 yılda sürse o aracı kullanmam. Gerekirse dava eder değişim veya geçen süre zarfında ödediğim ücretin faizi ile birlikte dava ederdim.

    Opel ile ilgili sıkıntılar yaşayanlar olmuştu daha önce de sıfır araçlarda ve geri iade sürecinde baya ugrastirmislardi ve sonunda aracını sıfırı ile değiştirdiler diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti kapsamında onarım yaptırmak sizin için iyi olacak gibi duruyor. Bu süre zarfında aracınız size teslim edilene kadar ikame araç istediğinizi belirtin. Yine demeyeceğim desem de psa grubu araç alınmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun,bayiye sevkiyat sırasında veya bayi içerisinde sağa sola çeken gerizekalının birisi altını sürtmüş baya baya,egzoz ve diğer görüntüde yer alan soldaki büyük civata-somun tarafından darbe almış,bence bu darbeye istinaden soldan gelen kuvvet şanzıman yağı tarafına doğru etki edince o bölgede hasar oluşmuş.

    Bayiye bu şekilde gelmiş olsa bayi bunu rapor ederdi merkeze,bence bu bayinin içserisinde olmuş daha doğrusu bayi elemanları yapmış ve ayıbı gizlemişler sizlerden.Burada ne marka,ne araba ne de siz... suçlu olan bu ayıbı bile bile size satışı gerçekleştiren şeref yoksunu bir kaç vatandaşta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THEVENİNTEORİ -- 21 Ekim 2024; 22:44:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • orda baya baya delikler mi var ben mi yanlış görüyorum?


    geçmiş olsun

  • THEVENİNTEORİ T kullanıcısına yanıt

    Malesef dediğiniz gibi şeref yoksunu insanların katakullisine gelmişim gibi gözüküyor. Egzozda ezik olması ve aynı zamanda alttan yağ damlatması gibi 2 ayrı sorunun 2 farklı bağımsız nedenden kaynaklanması düşük bir ihtimal. Umarım marka da olması gerekeni yapar. Ama bu markanın başka insanların mağduriyetlerine karşı takındığı tavırları okuyunca çok umut besleyemiyorum.

  • Gerçekte nasıldı çok hatırlamıyorum hocam, yağ konusuna odaklandığım için egzoza çok dikkatli bakmamıştım.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sıfır araç
    10 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lego95 kullanıcısına yanıt

    Evet ben de bu gruptan araç almamam gerektiğini acı bir tecrübe ile öğrenmiş oldum. En azından markanın gereğini yapıp değiştirmesini beklerim ama şimdiye kadarki izlenimlerim çok umut vadetmiyor.

  • PSA grup araç almayın
    PSA grup araç almayın
    PSA grup araç almayın
    Daha kaç defa dememiz lazım. Daha kaç tane rezalet göreceğiz kim bilir
    Geçmiş olsun gerçekten rezalet. Size hasarlı aracı satmışlar. O kadar para ver hasarlı araç al şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kikiemre61 kullanıcısına yanıt

    Sağolun hocam. Ben de dava edip etmeme konusunda gidip geliyorum. Sıfır araç alıp işimi gücümü bırakıp bunları düşünmek zorunda kalmak beni sinirlendiriyor. Keşke davalar kısa sürse, hiç onlara laf anlatmaya tenezzül etmezdim.

  • Öncelikle geçmiş olsun hocam. Siz psa dan araba alıp hata ettiniz inşallah başkaları bu hataya düşmez, ekşi de burada herkes bağırıyor psa dan araba almayın diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bunları yaşamanıza çok üzüldüm. Ancak kafama silah dayamadıkları sürece Opel almam. En kötü marka ve en kötü firmadır. PSA’nın içinde de en kötüsüdür.


    Sorunsuzluğuyla ya da masrafsızlığıyla nam salan araçlar hariç şu markalardan araba alınmaz:

    Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Opel, Peugeot.


    Bu markaların çok tutan çok giden az masraf çıkaran modelleri var mı var Fiat dandiktir ama egea eşektir mesela al kullan öldür arabasıdır. Parçası bulunur ucuzdur boyası kolay tutar gibi gibi.


    ferrari maserati falan da psa grubundadır ama o kadar zenginseniz bunları dert etmezsiniz zaten o yüzden yazmadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Numenorian Man -- 22 Ekim 2024; 0:11:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm önerisi 0 herkes psa alınmaz, Opel rezalet dışında herhangi bir yorum yapmamış.

    Yağ kaçaklarını yaptırın serviste sonra da elden çıkartın aracı. (Bu denli tiksindiğiniz için elden çıkarın diyorum)
    0 araçla değişimdir iadedir bunların imkanı yok boşa vaktinizi harcamayın.

    Ek olarak, aracın garantili olması size elinizdekini çöpe atıp yenisini verecekleri anlamına gelmiyor. Sorun çıkarsa yapılacağı anlamına geliyor. Ben bazen insanımızı tam anlayamıyorum. 2 aydır aracı bayide yatırma sebebiniz nedir mesela. Biraz büyütüyorsunuz gerek var mı? (Anlıyorum servet ödüyoruz araçlara ama bu biraz şans işi) Garantiden yaptırın düzgünce sonra da satın aracı. Dava açsanız ne davası açacaksınız kusurlu araç davası mı?
    Çözüm önerisi sunulmuş. 0 araçta bu sorunları yaşanması üzücü ama bu da şans işi.

    Opel servis konusunda hiç iyi değil ne yazık ki. Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 22 Ekim 2024; 11:7:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Geçmiş olsun, ben de opel sahibiyim ama servis kısmı hiç güven vermiyor. Ancak bu durumda nasıl hareket ederdim, açıkçası ben de bilmiyorum

    Her zaman derim, psadan 2. el 5-10bin kmde, ekspertizi iyi yapılmış ve sıfırına göre %10-20 arası değeri düşmüş araç almak en mantıklısı. Beğenmezsen postalarsın, alıcısı çok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar öncelikle geçmiş olsun diyelim


    Söze şöyle başlayayım elbette sıfır araç almışsınız ve böyle şeylerle uğraşmak istememekte haklısınız sorun yok


    Lakin


    Egzoz meselesinde şöyle bir şey var siz de giderken vurmuş olabilirsiniz diyelim siz vurmadınız varsayalım ki araç sevkiyat esnasında vurulmuş. Zaten firma bunu müşteri memnuniyeti açısından değiştirelim demiş sorun yok


    Diğer meseleye gelince bu yağlar keçelerden kaçıyor hocam. Yani keçe değişirse sorun da düzelir.


    Tabi diyeceksiniz ki


    Ya benim sıfır arabam var niye sağı solu sökülsün?


    Orada haklısınız bir şey diyemiyorum ama keçeyi değişince yağın kaçağı duracaktır


    Ben keçe diyorum ama işte conta, keçe anladınız ne demek istediğimi


    Bu şekilde çözülecek bir problem için araç değişim kararı verileceğini zannetmiyorum doğrusu


    Zaten aracın garantisi de vardır


    2 aydır da aracın beklediğinden bahsetmişsiniz


    Bence vaktinize de arabaya da yazık etmeyin


    Garanti dahilinde yaptırın yola devam edin


    He derseniz ki ben yargıya giderim bu aracı da kullanmam


    Orası da size kalmıs elbette





  • Opel'i araba diye kapıma koymam.

    Alman mı, Amerikan mı, Fransız mı ne olduğu belli değil.

    Sürekli başkaları satın alıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pahalı bişey alırken sağını solunu ıncığını cıncığını video çekip saklamak lazım. Baksana milleti nelerle uğraştırıyor pis insanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Kusurlu mal sizin olmadığı için bu kadar rahat yazdınız sanırım. Adam sıfır araba almış neden keçesi sorunlu olsun ? Neden bagaj kısmında hizasızlık olsun ? Neden egzozunda ezilme olsun ? Daha biz kendi aramızda kendimizi savunmuyoruz bizi hangi firma neden korusun ?


    Para verip alan siz olsaydınız şu yazdıklarınızın hiç birini yazmazdınız eminim. Bu boşvermişlik tavsiyeleri ve uygulamaları yüzünden bu ülkede kimse hakkını aramaz-arayamaz oldu.

  • nk061 kullanıcısına yanıt

    Hocam iyi olmasın, gerçekten talihsizlik de, servis diyor ki keçeyi değiştireceğim, egzozda kusur var onu da değiştireceğim.. garantide aracı, garanti prosedürünü uyguluyor.


    Motor-şanzıman arızası gibi major bir sorun olsa, servis kusuru gideremese, farklı sorunlar çıkmaya başlasa veya 30 iş gününü aşan tamir sürelerinden bahsetsek tamam, değişime gidilmeli zaten hukuki olarak da. fakat bu iki sorun için, alın bu arabayı bana yenisini verin demek anlayamıyorum pek nasıl bir kaynak israfıdır.


    2005 yılında sıfır Golf almıştım, daha 47km'de aracın havalandırmadan ses geliyordu, baktılar ki klima sisteminde fabrikasyon sıkıntı var. komple değişecek dediler ki basit işlem de değildir, değiştirdim. sonra da en ufak sorun yaşamadım. 2010'da aldığım Focusun'da daha 1000km dolmadan üst tavan aydınlatma tertibatı bozuldu komple, sigortayı ve üst üniteyi değiştirdiler, işçiliğe baktım uygulamaya baktım, bir sorun görmedim, sonra da senelerce sorunsuz kullandım gitti aracı. bağır çağır bana yeni araba verin diye mi tuttursaydım, avukatlarla sürünüp bunu becerseydim, ilk araba tümüyle firmaya iadeye gidiyor, salvage title yiyor ve yüzbinlerce km hizmet edebilecek mis gibi sıfır otomobil preslenip gidiyor. bu hak mı geliyor size?


    Psa'nın, Honda'nın, hatta Hyundai'nin servisleri ne kadar problemli ve sıkıntılı bu ülkede biliyorum. asla savunmuyorum bunları ama "kolayca çözülebilecek" sorunlarda, sorunu garanti dahilinde giderme yoluna gitmek, en azından bir şans vermek yerine, yeni araba için tutturmayı ben hak aramak olarak göremiyorum.





  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.