Şimdi Ara

YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
807
Cevap
85
Favori
108.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2024'ün ikinci yarısı itibariyle makyaj görüp ismini 8,5 olarak güncelleyen Golf, bu değişim ile birlikte 1.0 Tsi motor yerine 1.5 Tsi, 1.5 eTsi 116 bg ve 1.5 eTsi 150 bg olmak üzere 3 ünite ile satışa çıkmıştır. Ayrıca 150 bg'lik motor seçeneği seçildiği vakit arka süspansiyon sistemi bağımsız olarak gelmekte, diğer motor seçeneklerinde torsiyon bulunmaktadır.

    İleride karşılaştırmak üzere nostalji bilgi olarak kalması için donanım ve fiyatları çıkış itibariyle şu şekildedir;

    Temmuz 2024

    Impression 1.5 Tsi 116 manuel 1.424.000 TL
    Life 1.5 eTsi 116 otomatik 1.692.000 TL
    Style 1.5 eTsi 116 otomatik 1.909.000 TL
    Style 1.5 eTsi 150 otomatik 2.031.000 TL
    R-line 1.5 eTsi 150 otomatik 2.167.000 TL

    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    Style pakete seçildiği vakit iki motor seçeneği mevcut: 1.5 eTSİ 116 BG - 1.5 eTSİ 150 BG.

    Bilgi 1: 150 beygirlik motor seçildiği zaman arkalar bağımsız olarak geliyor.

    Aracı yakın zamanda test eden veyahut fiyat teklifi alan varsa görüşlerini paylaşmak üzere bu başlık altında yazabilir.

    İşin özeti yeni Golf alınır mı ? Fiyat aralığı ne olmalıdır ? Araç hakkında olumlu-olumsuz düşünceler bu ana konu altında paylaşılabilir.


    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    DreamCarsyoutube
    NEW 2024 Volkswagen Golf - Interior and Exterior Details
    https://www.youtube.com/watch?v=3sgnT4Uyfzk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinksk -- 16 Ocak 2025; 12:16:44 >







  • Yaklaşık 15 günlük kullanım sonuçlarımı ve gördüğüm iyi ya da kötü yanları yazmak istedim. Konuda uzun zamandır bu detayda bir inceleme göremedim belki faydalı olur almak isteyenlere. Almadan önce de o kadar çok Golf inceledim/ bindim/ videolarını izledim. Bu yüzden artı eksi demeden tamamen tarafsızca yazmaya çalıştım. Biraz uzun oldu artık idare edin 😊. Umarım faydalı olur.

    Öncelikle aracım 2024 model Golf 8.5 116bg Style paket abanoz siyah. Uzun zamandan beri Golf almayı düşünüyordum fakat hep ikinci ellere bakıyordum. Özellikle düşük km li (maksimum 20.000) 2023 Golf Rline istiyordum. Fakat daha önceki VW Taigo aracımı aldığım bayideki ahbabımiz sayesinde sıfır Golf e döndüm. Renk konusu geçtiği için yazmadan duramadım. Renk çok göreceli bir konu. Bazılarını güzel gelen renkler bazılarını hiç güzel gelmiyor. Benim burada söyleyebileceğim tek şey önyargılı olmadan ilerlemek. Zira broşürlerde ya da websitelerindeki renkler yanıltıcı oluyor. Benim tavsiyem, mutalaka canlı görün ve öyle karar verin. Ben mesela siyah rengi broşürden görüp hiç ama hiç beğenmemiştim. Fakat canlısını görünce o kadar güzel geldi ki. Zaten opsiyonel renklerde de en pahalı 2.renkmiş. Taigo’da da aynı şeyi yaşadım. O aracım da askot grisi. Broşürlerde çok çirkin duruyor ama canlısını görünce direkt vurulmuştum araca.

    Motor: En büyük değişiklik 1.5 etsi Evo 2 motorlarda. Motor çok sessiz ve yeterli. Ayrıca yelken modu çok başarılı. Ben tek depo ile yaklaşık 800-850 km arasında uzun yolda gidebildim. İkinci el golf 8 lerdeki motor 3 silindir ve Evo 1. Bundaki motorlar 4 silindir. Taigo aracım da olduğu için 1.0 tsi önceki motorla karsilasitrabiliyorum. Bu yüzden en beğendiğim şeylerden birisi motoru.
    Performans olarak da bence yeteri. Tabiki de 150 bg olsa tadından yenmezmiş. Fakat bu motorun da gerektiğinde hızlanması, atikliği, yokuş performansı gayet ve gayet yeterli. Fakat tabiki de imkanı olan style ve üzerinde 150 bg tercih ederse motordan yana hiç bir sıkıntı yaşamaz (Rline lar da bu arada 116 bg seçeneği yok 8.5 serilerinde. Style pakette 116 veya 150 bg var. Rline ise direk 150 bg)

    Tasarım: Ben zaten aracı beğenerek aldım. Olumsuz bir tasarım sıkıntısı bence yok ama ön tampondaki radar kısmının olduğu alt kısım hava girişlerinden de dolayı çok açık tasarlanmış. Bu kısmı daha güzel olabilirdi belki. Nasıl ki önceki modellerde Rline tamponlar vardı. Bunlarda da stlye ve Rline’lar için farklı tampon tasarımı yapılabilirdi. Bir de spoiler kısmı birazcık daha uzun olabilirdi. Bunun dışında ben tasarımından memnunum.

    İç mekan ve yalıtımı: Araç yalıtım konusunda efsane. Şimdiye kadar belki piyasadaki tüm markaların (Ferrari, Porsche vb ultra lüksler hariç) binek araçlarını deneyimlemiş birisi olarak (BYD, MG ve Chery hariç. Bunları henüz sürme fırsatım olmadı) yalıtım konusunda Golf çok iyi olmuş. Camlar kapandıktan sonra aracın içi resmen kütüphane. Motor sesi çok üstü hızlarda (140 sonrası) duyuluyor. Dış mekan sesleri duyulmuyor bile. Şehir içinde zaten bu hızlara çıkamayacağımız için yalıtım konusu ben çok fazla tatmin etti. Müzik dinlemek bile keyifli. Ayrıca aracın görünen görünmeyen yerlerinde yalıtım malzemeleri kullanılmış. Ön kaput içerisinde, lastik davlumbazlarında, bagajda yalıtımsız yer yok. Bunlar da iyi malzemelerden yapılmış.

    Gelelim iç mekana. Burada tasarımsal bazı eksikler var bana kalırsa. Fakat bazıları için güzel olan şey benim için kullanışsız olabilir o yüzden ben kendi açımdan yazıyorum. Öncelikle aracın içi ferah geldi bana. Dışından bakınca içi kesin küçüktür hatchback araç bu sonuçta önyargısı olmasın. Ben 1.75 cm boyunda ve 75 kg olarak sürücü koltuğunu normal olması gerektiği şekilde (aracın kitabında yazan konumda) kullandığımda hem sürüş açısından çok rahat ediyorum hem de arka tarafta şöför arkasında oturan için min. 5 parmak diz mesafesi kalıyor. Aynı şekilde Taigo ile de kıyasladığımda Golf bariz iç mekan olarak daha ferah ve konforlu.

    Arka taraflarda beğendiğim şeylerden biri ön koltuk arkalarındaki ceplerin tasarımı. Bence çok güzel yapılmış ve işlevsel. Arka koltuklar da açı olarak güzel oturtulmuş bu da arka taraftaki diz mesafesine olumlu katkı sağlamış. Beğenmediğim tek şey arkada orta koltuktan çıkan kol dayama. Bu kol dayamaya başka bir tasarım yapilmaliydi. Çok basit olmuş. Kol dayamadan bagaja ulaşabilmek de çok güzel ve kullanışlı bir özellik.

    Ön tarafta ise orta konsoldaki bardaklık kullanışlı fakat keşke bir kapak ile kapatılabilseydi. Aynı şekilde kablosuz şarj kısmının da tiguanlardaki gibi iki katlı ve ayraçlı ya da kapanabilecek bir tasarımla olmasını isterdim. Orta konsolda vites seçicinin olduğu kısım gayet şık tasarlanmış fakat burda da piano black malzeme kullanıldığı için anında çizilmeler oluyor. Burayı korumanın tek yolu bu kısma ppf kaplama yaptırmak.

    Ön tarafta beğenmediğim bir başka kısım ise ön havalandırma ızgaralarının ortasında yapılmış ne olduğu belli olmayan ve çok işlevsiz olan kısa yol butonları. Bu butonlar dört bölge olacak şekilde tasarlanmış ve ortalarında da dörtlü flaşörler konulmuş. Fakat dörtlü tasarlanmasını rağmen üç kısa yol atanmış bir tanesi boş olarak duruyor. Bu kısım hem havalandırma ızgaralarındaki genel bütünlüğü bozuyor, hem görsel olarak göze hitap etmiyor, hem de eksik yapılmış ve tasarlanmış. Madem yapıyorsunuz o zaman boş düğme bırakmayın dört düğmeli tasarlıyorsanız dördüncü kısmına da bir kısayol ataması yapılsaymış diye düşünüyor insan.

    Ön taraftaki multimedya ekranı bence güzel olmuş. Golf 8’lerdekine kıyasla oldukça güzel. Hassasiyeti iyi çözünürlüğü kaliteli şekilde duruyor. Kullanımı ilk etapta kolay değil fakat kullandıkça alışıyorsunuz. Maalesef yeni araçlarda o eski analog tuşları arıyor olacağız. Tüm araç üreticileri artık bu dijital kokpitlere ve tüm ayarları bu ekranlar üzerinden yapacak şekilde tasarımlar yapıyorlar. Bu duruma alışsak iyi olacak gibi. Özellikle klimayı açıp kapatmak için ekran değiştiriyorsunuz ya da kısayoldan giriyorsunuz falan biraz garip olmuş. Taigodaki gibi digital klima paneli koysalar aslında daha kullanışlı olabilirmiş. Öte yandan, ekran demişken ses sisteminden de bahsetmek isterim. Ses sistemi yalıtımla da birleşince bana çok iyi geldi. HK ses sistemi olan arkadaşıma da dinlettim. Özellikle bir kaç ayar yapınca sesler yüksek seste bile çok net ve güzel geliyor. Tabiki de HK ya da benzerleri gibi premium değil ama bence olabilecek en iyi ses sitemi var diyebilirim. Taigoda mesela (ki benimki 6 hoparlörlü Taigo. Forumda sonradan alınan 2024 Taigo GSR2 uyumlu olanlarda 4 hoparlör var) bu kadar iyi ses kesinlikle yok.

    Direksiyon önündeki kadranlarla ilgili de birkaç yorumum var. Zaten 2 seçenek var. Bir tanesi klasik yuvarlak solda devir saati sağda da hız göstergesi. Bunların ortalarındaki kısımlara farklı bilgiler atamak güzel. Fakat o bilgiler arasında da daha fazla seçenek olmasını isterdim. Öte yandan, 2.kadran seçeneğini seçenekten saymıyorum bile. Aslında tek kadranla geliyor Golf 8.5. Burada VW’den beklentim gelecek güncellemelerle kadran sayılarını en azından artırmak. Bu çok zor değil aslında. He Golf 8 de gizli özellikle açılıyor ama şu ana kadar Golf 8.5’ta gizli özellik açan yer görmedim. Bir kaç yere sordum cevap bile vermediler. Mesela buna GTI ya da R kadranları çok güzel olurdu. Bunların yanında, standart kadranın görüntü kalitesi, renk kalitesi vb. detayları gayet güzel ve yeterli.

    Gelelim sürüş destek sistemlerine; ben bu sistemlerde tamamını açık bırakan ve açık olarak kalması gerektiğini savunanlardanım. Bu sistemler gerçekten çok kritik ve bence hayat kurtarıyor. ACC güzel çalışıyor. Öndeki aracı gayet güzel takip ediyor. Gerektiğinde hız düşürüyor fakat burada beğenmediğim bir husus, öndeki araç durduğunda ACC çok sert duruyor. Yani 10 duruşta en az 6-7 duruş çok sert duruyor. Daha önceki araçlarımda, özellikle Toyota Corollada o kadar yumuşak duruyordu ki ACC, ben açıkcası bundaki ACC’nin durma kısmında biraz hayal kırıklığına uğradım.

    Şerit assistanı gayet stabil çalışıyor. Sadece 60-65 km/h sonrasında devreye giriyor. Bence bu da çok hoş bir detay olmuş. Şehir içinde sıkışık trafikte sürekli şerit assitanı devreye girince çok zor ve sinir bozucu oluyor.

    Travel assist ACC’den farklı. Sadece ACC’yi açınca direksiyon kontrolü devreye girmiyor ama Travel Assisti açınca direksiyon kontrolü de otomasyona geçiyor. Ben yaklaşık 1500 km uzun yol yaptım otoban + normal şehirlerarası yol. Travel assist gayet güzel çalışıyor. Çok dik açılı virajlarda denemedim ama 35-45 derecelerde gayet rahat dönüyor. Burada tek olumsuz eleştirim, ellerinizi direksiyondan bırakınca 3 sn de direk uyarı devreye giriyor. Bunu biraz daha uzun yapabilirlermiş ama bunu da anlıyorum güvenlik sistemi olduğu için ellerin hep direksiyonda olmasını istiyor aslında.

    Farlar: Style ve Rline’larda Led plus farlar var. Yükseklik ayarını kendisi yapıyor. Life ve Impressionlara göre daha iyi farlar bunlar. Gece aydınlatması gayet güzel fakat bu araçtaki önemli eksikliklerden birisi (aslında VW grubundaki) IQ Led Matrix farlar. Bunlar maalesef hem ön hem arkaya opsyionel alırsanız geliyor. Rline’larda bile durum böyle ve IQ led farlar gerçekten çok çok güzel. Ben şayet üretimden araç alsaydım kesinlikle ekleteceğim birkaç opsyionun başında gelen bu olurdu. IQ Matrixte arka stoplar da çok keyifli ve şık oluyor. Bunları aslında takan yerler var ama ben güvenemiyorum garanti konusunda nasıl bir sıkıntı olur ya da ne kadar orjinal takılıyor bilemediğim için şu ana kaar taktırmayı düşünmedim hiç ama ilerleyen zamanlarda garantisi bitince belki taktırabilirim. Farlar demişken ön farlar arasındaki led bağlantı paneli Golf 8’lerde de vardı. Bunda da var ama ek olarak ön tarafta VW logosu da yanıyor Golf 8.5’ta. Bu gerçekten çok çok güzel gerünüyor. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim.

    Aynalar: İç taraftaki dikiz aynası gayet güzel. Kendinden kararmalı (Style ve üzerinde diye hatırlıyorum). Geceleri gayet iş görüyor. Burada tek eksik, çerçevesiz olmasını isterdim dikiz aynasının. Bu kadar zor değil aslında bu konu. Makyaj aynaları gayet başarılı. Her iki makyaj aynasında da led aydınlatma var. Dış dikiz aynaları ise bence biraz küçük ama aracın formunu düşününce aynalar daha büyük olunca da sırıtırdı. Bunun da farkındayım. Yan dikiz aynaları da gece kararıyor. Ayrıca ısıtmalı olması da çok güzel. Geri vitese alınca sağ aynı otomatik aşağıya park moduna geçiyor. Bu özelliği dilerseniz kapatabiliyorsunuz ama ben seviyorum bu özelliği.

    Bagaj: Şimdiye kadar hep sedan araç ve SUV kullanan birisi olarak Golf’un bagajı tabiki de o segmentlere göre küçük kalıyor. Ama kendi segmentinde gayet yeterli 381 LT. Ben bagajın içine en büyük boy + kabin boy valiz + yine kabin boy bebek arabası + bir tane sırt çantası rahat rahat sığdırdım. Yani belli yaşı geçen çocuklu aileler için de yeterli. Alt seviyede kullanınca tabi 381 LT oluyor. Normalde kendim kullandığım zaman üst seviyede kullanıyorum. Bagaj içerisinde de bir adet led aydınlatma var. Bence bu da çok güzel bir detay. Ciddi anlamda bagajı aydınlatıyor. Küçük boy yedek lastik ve tamir kiti de mevcut. Bagajın her yeri kaplama ve malzeme kalitesi çok iyi geldi bana. Burada bir eleştirim, bagajın elektrikli olmasını çok isterdim. VW grubunda bu elektrikli bagaj konusu Golf’te zaten isteseniz de alamayacağınız bir özellik. Opsiyonel de sunulmuyor. Sadece dışarıdan kendiniz taktırmanız lazım ama onu da ben yaptırmam.

    Sunroof: Araçtaki aslında tam sunroof gibi değil. Cam tavanımsı sunroof. Açılma şekli dokunmatik oluşu gayet güzel. Bu açılma kısmında Golf 8 ve Cupra’larda sorunlar yaşayanlar olmuş. İnşallah ben yaşamam. Öte yandan, bu cam tavanın biraz daha geriye kadar gitmesini ve açılmasını isterdim ama aracın iç kısmındaki yükseklikten yiyeceği için mevcut durumda bırakmış VW. Sunroof perdesi bıraz değişik. Gerçekten perde gibi 😊. Bence güzel olmuş. Normal sunroof tavanlı araçlarım da oldu. Bunda sunroof açıldığında perdesini kapatabiliyorsunuz normal perde gibi olduğu için. Yine de hava giriyor. Sineklik görevi de görebilir bu perde kısmı yazları😊. Sunroofta bir eleştirim daha, perdesinin de elektrikli açılmasını isterdim.

    Direksiyon: Direksiyonun Rline’daki gibi delikli tasarımlı olmasını isterdim Style’larda da. Ama bu görsel olarak tabiki bir eleştiri. Bunun dışında,direksiyon hassasiyeti gayet güzel. Üzerindeki tuşların basımı gayet başarılı. Burada da bir eleştirim var. Yukarıda orta havalandırma panelinde söylediğim eleştri burada da geçerli. Direksiyonda sol taraftaki tuşlarda boş düğme var. Bana çok saçma geliyor. Evet biliyorum seri üretimle yapmak zorundalar bunların hepsini aynı yapıyorlar ama fonksiyonu olmayan tuş direksiyon üzerinde çok anlamsız. Belki bir kısayol atasalardı olurdu en azından direksiyon üzerinde boş tuş olmazdı. Bu arada, bir de sağ tarafta Siri’nin tuşu var. Bir defa basıp bırakınca çalışmıyor. Biraz uzun basmanız lazım Siri’yi aktif hale getirebilmek için.

    Koltuklar: Aracın en beğendiğim yanlarından bir tanesi de koltukları. Style’daki koltuklar bence en güzelleri. Rline’dakiler arka yolcular için çok fazla büyük ve arka taraftaki görüntüyü kapatıyor. Ayrıca Rline’da kafalık kısımları alcantara diğer yerleri deri/ kumaş karışımı. Style’larda ise oturduğunuz yer ve sırtınızı dayadığınız yerin tamamı Alcantara. Diğer yerler deri/kumaş karışımı. Arka koltuklarda böyle. Koltuklar gayet gayet rahat. Öndeki iki koltukta da derinlik ayarı var. Bir eksiklik, opsiyon diye satılan koltuklardaki özelliklerin tamamı olmasa da (masaj vb.) en azından elektrikli kontrol ve hafızanın Style üzerindeki modellerde sunulması gerekirdi.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İlerleyen dönemlerdeki kullanımlarım sonrasında ilk 6 ay ve ilk 1 yıl sonunda da kısmet olursa görüşlerimi yazıp faydalı olmak isterim.

    Sonuna kadar okuduysanız çok teşekkürler.

    Başka forumda şöyle bir bilgi gördüm:


    Here’s a breakdown of the specific engine components and part numbers that differ between the 1.5 eTSI 116 and 1.5 eTSI 150 engines:


    1. Turbocharger


    1.5 eTSI 116 (Part Number: 06K 145 722 A):


    The turbocharger is designed for efficiency, providing a boost pressure around 1.5 bar .



    1.5 eTSI 150 (Part Number: 06K 145 722 C):


    This turbocharger is optimized for performance, allowing for higher boost pressures up to 1.7 bar .



    2. Pistons


    1.5 eTSI 116:


    Part Number: Typically designated as 06K 107 065 D for the piston assembly, which has a lower compression ratio suitable for efficiency.



    1.5 eTSI 150:


    Part Number: Often uses 06K 107 065 F, which may feature a higher compression ratio for increased power output .



    3. Connecting Rods


    1.5 eTSI 116:


    Part Number: 06K 105 401 E, designed for lighter load applications.



    1.5 eTSI 150:


    Part Number: 06K 105 401 F, built to withstand higher stresses associated with the increased power output .



    4. Camshaft


    1.5 eTSI 116:


    Part Number: 06K 109 101 A, optimized for fuel efficiency and lower power .



    1.5 eTSI 150:


    Part Number: 06K 109 101 C, featuring a more aggressive profile for better performance .



    5. Exhaust Manifold


    1.5 eTSI 116:


    Part Number: 06K 253 001 C, designed for standard exhaust flow .



    1.5 eTSI 150:


    Part Number: 06K 253 001 D, designed to optimize flow for higher performance .



    Conclusion


    The part numbers indicate that while both engines share a similar architecture, they use specific components that are tailored for either performance or efficiency. The changes in turbochargers, pistons, connecting rods, camshafts, and exhaust systems contribute to the differences in horsepower and torque outputs. For more detailed information, you can refer to and .

    İnşallah indirim olur hocam. Manuel olan 1270 TL den veriyorlar daha ucuza düşeceğini zannetmiyorum ki olsa olsa en düşük 1250 TL verirler. Şuan Sıfır araba almaya çalışsan 1000 TL den başlıyor ki 1270 VW Golf için gayet güzel fırsat bence. Geçen sarı site üzerinden manuel golf 8 ilanlarına baktım. Golf 8 ile 8.5 manuel impression paket arasında fark çok aslında. Ekran,hız sabitleme, radar ve kamera sistemi, motorun 4 silindir 1.5 olması, bazılarında park sensörü gibi gibi ve sıfır araç sahibi olmak gibi bir lüksiyet varken sarı site üzerinde 1100 gibi fiyatlardan başlıyor hatasız boyasızları. Ortalama 30 bin km araçlar. Bütçe meselesi tabii ki de onca fark ve sıfır araç sahibi olmak varken o fiyatlar biraz ilginç geliyor. Gerçi bizim aldığımız 1270 fiyatı uygun olduğu için bu şekilde. Normalde ilk çıkan fiyatlandırma eski yorumlara baktığımda ortalama 1350 civarlarında. Kısacası sıfır bir araç alınacaksa hem VW hemde Golf kalitesiyle şuan 1270 bence gayet mantıklı kendim aldığım için belirtmiyorum bunu :) İnşallah herkes gönlünden geçen aracın sahibi olur...



    Ayrıca sıfır alanlar ve alacaklar 50. yıl özel termosunu bayii den istemeyi unutmasınlar :)

    Bu işin ne yazık ki sonu yok. O fiyatlara çıkınca alternatifler de artıyor. Şu olsun bu olsun dedikçe fiyat çok artıyor. Bir yerde durmak lazım bence çok detaya girmeyip, ana olması gereken özellikler olduktan sonra gerisi boşuna para vermek gibi geliyor. Çünkü 2.2 gibi para verip A3 almak bence gereksiz. Golf Style max 1700, A3 ise 1850 olmalı dolu donanım ile ama ülke gerçekleri işte ne yazık ki! Doğuş zaten opsiyon ile satma derdinde hep kırpıyorlar bir yerlerden. Ben de alırken o olsun bu olsun diye düşünürken fiyat farkı olunca vazgeçtim. Aradaki farkı değerlendiririm diye düşündüm ve gerekte yok dedim. Style donanımda elektrikli koltuk değil de bagaj olması gerekirdi en azından ama işte onun için de ekstra para vermek zorunda kalıyorsun.


    Zamanında A3 de alabilirdim ama onun da kendince artı ve eksileri var yukarıda yazılmış gayet güzelce. Örnek olarak deri koltukları sevmiyorum bence hiç kullanışlı değil, kışın kullanınca anlaşılır ne demek istediğim! Elektrikli koltuk benim için fiyat farkına değecek bir özellik değil sonuçta sürekli koltuk ayarını değiştirmiyorum.


    Sonuç olarak her ne kadar eksikleri olsa da araçtan memnunum ihtiyaç ve beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. 

  • dün youtube'da gördüm

    bir kullanıcı 1.5 116hp'i paylaşmış...


    düz vites giriş versiyonu 1.400.000₺'den başlıyor...


    ben fiyatın Doğuş kaynaklı aşırı yüksek olduğunu düşünüyorum...

    otomatik satış fiyatı 1.7 milyon...


    avrupa satış fiyatı 972bin ₺ (27bin €)


    deli rakamlar... 2 tane golf alıyorsun bu paralara...

    akıl alır gibi değil...


    Oğuzhan YILDIRIMyoutube
    Arkadaşlar herkese selamlar, öncelikle kanala abone olup videoyu beğenirseniz sevinirim. Kanalın büyümesi için desteklerinize ihtiyacım var. Instagramda 54oguzhanyildirim hesabına hepinizi beklerim orada 84.8 bin kişiyiz.
    https://www.youtube.com/watch?si=u1CKvYerKqfCu7Yb&v=6cCXmElIOjM&feature=youtu.be
  • "Golf 8.5 Makyajlı Life DSG 1550 TL"

    "Golf 8.5 Makyajlı Impression manuel 1250 TL"


    "Araçlar yolda. Bir haftaya showroom'da imiş."


    "Vosmer Gaziemir İzmir"



    Şu ana kadar paylaşılan en güncel teklifler bu şekilde, bir arkadaş yazmış...

  • Teneke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • donanım özelliklerine bakınca R line almaya gerek yok gibi. style ile R arasındaki fiyat farkı ne kadar acaba?

  • Ankara’da da 1.5 impression Manuel’e 1.250₺ dediler, haftaya teslimatlara başlamayı planladıklarını söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Site üzerinden konfigürasyon yapınca(150'lik eTSİ motor) 100.000 TL gibi bir rakam oluşuyor sadece. İki pakette 2 milyonun üstünde.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2020 Renault Clio 5 [ANA KONU]
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • sahinksk kullanıcısına yanıt

    her iki pakete de berbat jantları seçmişler. ulan o kadar güzel jantın içinde bula bula bu çirkin şeyleri mi buldunuz?

  • Daha önceki kasasından ne kadar da farklı duruyor.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Jantlar şu şekilde. Aslında 2 ve 4 güzel geldi benim gözüme. Lastiğin için kapayan jantları seviyorum.



    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinksk -- 18 Temmuz 2024; 17:1:23 >
  • infinite kullanıcısına yanıt

    Fiyatı tabi yüksek olur.


    Doğuş oto pandemiyi fırsat bilip araç başına karlılığı 5x yapmıştı.


    YENİ VW GOLF 8.5 2024-2025 Ana Konu (Fiyat-Kampanya Takip)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :ArHaus: -- 18 Temmuz 2024; 18:18:36 >
  • Golf 1.5 e-tsi life 1569 arca


    Daha uygun fiyat alan varmı ?


    1.5 olsa alınır makyajlı golf.


    Alıntıdır. @blasko77

  • Yeni golf ankara arca

    1.5 150 bg style 1839

    1.5 150 bg rline1936


    Alıntıdır. @_HONDA_CIVIV_

  • Yeni Golf Style 1750

    İzmir Vosmer

    Yeni Golfte R-Line hedef fiyatım 1800.


    Alıntıdır. @BondMax




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinksk -- 19 Temmuz 2024; 23:2:32 >
  • Life ve style paket arasında sunroof,17” jant, 30 renkli ambiyans aydınlatma, kör nokta side asist, koltuk döşemesi, led plus far, aydınlatmalı vw logosu, karartılmış yan ve arka cam gibi farklılar var. 150 bg olanda bağımsız süspansiyon geliyor bilgisi aldım. Fiyat olarak astra, 308 gibi orta segment rakiplerine göre pahalı. Astra ultimate 1600 civarına rahatlıkla alınabilir. Tabi burda motor farkını göz önüne almak gerekiyor. 1.5 ve 4 silindir motor, Psa’nın 1.2 3 silindir motorlarına göre daha mantıklı. Yine de Golf life engelli alım fiyatına göre ayarlandığı, style ve r-line’da life baz alınarak fiyat belirlendiği için fiyatları yüksek buluyorum. Fakat mevcut fiyatlara salı günü zam gelecek. En son gelen teklifleri yeni araçlarda alamayacağız. Yıl sonuna doğru satış rakamlarına daha göre düşük fiyatlar gelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BondMax kullanıcısına yanıt
    Böylelikle 1.5 150 eTSI motoru seçildiği anda arkalar bağımsız süspansiyon olarak geliyor söylentisi netlik kazanmış oldu diyebiliriz.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tekirdağ Çalışkan

    1.5 116 Style

    1.750

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Style opak renk için 1730 teklif aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alıntı

    metni:
    Benim gördüğüm en uygun fiyatlar Avek bayilerinde hocam. Golf Life için İzmir Avek 1540, İstanbul Avek 1535 fiyat verdi @sasa2008
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.