Şimdi Ara

2024 Volkswagen Polo (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
5.288
Cevap
161
Favori
473.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni Polo piyasaya çıktı. Volkswagen yeni nesil Polo’nun dünya prömiyerini bugün Berlin’de gerçekleştiriyor. Net ve güçlü tasarımı, daha geniş kullanım alanı, daha verimli motorları ve öncü niteliğinde sürüş yardım sistemleriyle yeni Polo önceki nesillerin başarı hikayesini sürdürmekte kararlı. Volkswagen Markası Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni modeli “Polo genç ve taze bir otomobil. Karizmayı güçlü teknolojiyle birleştiriyor. Bu bıyutta olup da bu kadar geniş kullanım alanı sunan başka bir otomobil yok. Bu da Polo’yu bir numaralı kompakt otomobil yapıyor ve daima öyle kalacak” diye tanımlıyor.

    Bugüne kadar 14 milyondan fazla satılan Polo, dünyanın en başarılı kompakt otomobillerinden birisi. Farklı versiyonlara sahip Polo, dünya çapında 16 milyondan fazla kez satıldı. Altıncı nesil, tamamen yeni bir dış tasarıma sahip. Bu tasarım, arabayı daha sportif ve daha büyük gösteriyor. Aynı zamanda, yeni Polo gerçekten de her bakımdan selefinden daha büyük. Sonuç olarak, sürücü ve yolcular için daha fazla kullanım alanı var ve bagaj kapasitesi 280 litreden 351 litreye çıktı.

    Yeni Polo modelinin lansmanı ile Volkswagen, dünyanın en gelişmiş kompakt otomobillerinden birini sunuyor. Bu, daha önce Golf ve Passat sınıfı için kullanılan yardım sistemlerinin Polo'ya da aktarılması anlamına geliyor. Üç standart donanım seviyesi Trendline, Comfortline ve Highline'a ek olarak, özel versiyon Polo Beats (300 watt'lık bir ses sistemi gibi özelliklere sahip) ve sportif üst model Polo GTI (147 kW / 200 PS güç çıkışı) seriyi çeşitlendiriyor. Yeni Polo'nun, giriş seviyesi Trendline versiyonu bile, evden çıkış ve eve varış fonksiyonlarına sahip LED gündüz farları, hız sınırlayıcı, Şehir Acil Durum Freni, Yaya İzleme ve Ön Bölge Asistanı çevre izleme sistemi gibi standart özelliklere sahip. Polo Trendline'ın Almanya'da fiyatı 12.975 € 'dan başlıyor.

    Yeni Polo ile sunulan özelliklerden bir tanesi de uyumlanabilir seyir kontrolü ACC (210 km / s hıza kadar aktive edilebilir). Polo'da sunulan yeni seçenekler arasında, Arka Trafik Uyarısı, Kör Nokta Algılama, şerit değiştirme sistemi, park alanlarından çıkmak için "manevra fonksiyonu" ile yarı otomatik Park Yardımı sistemi de bulunuyor. Park Yardımı, park ederken herhangi bir darbeyi önleyerek otomatik koruma sağlıyor. İsteğe bağlı Anahtarsız Erişim kilitleme ve motor başlatma sistemi de modelde ilk kez sunuluyor.

    Buna ek olarak, Polo, Volkswagen Grup içerisinde yeni versiyon Active Info Display'i kullanan ilk model oldu. Dijital kontrol araçlarıyla sistem segmentte tamamen yeni. Aynı zamanda, Polo 6.5 ile 8.0 inç arasında değişen farklı boyutlarda ekranlara sahip yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Ekranlar camla kaplanmış ve kabine akıllı telefonlara benzer yüksek teknolojili bir görünüm kazandırıyor.

    Çok sayıda yeni renk seçeneği (toplam 14 dış cephe rengi mevcut) ve on iki farklı tekerlek seçeneği (14 - 18 inç, bazıları kontrast renklerde boyanmış), çok sayıda dekor ve 11 farklı koltuk kaplaması Polo'yu daha renkli ve daha kişisel hale getiriyor. Diğer kişiselleştirme seçenekleri arasında tam LED farlar, LED arka lambalar, nem ve güneş sensörü ile alerjen filtresi, akıllı telefonlar için kablosuz şarj (isteğe bağlı olarak endüktif anten bağlantısı da dahil olmak üzere), ayarlanabilir amortisörlü Sport Select süspansiyon düzeni ve bu sınıftaki en büyük panoramik açılabilir tavan pencerelerinden birisi bulunuyor.

    Avrupa'nın birçok yerinde yeni Polo, yıl bitmeden önce piyasaya sürülecek ve bir dizi Euro 6 uyumlu motor aşamalı olarak sunulacak. İlk sunulacak güç çıkışı seçenekleri, 48 kW / 65 PS'den 110 kW / 150 PS'ye kadar uzanacak. İlk kez, Polo, 66 kW / 90 PS'lik bir güç çıkışı ile yeni geliştirilen 1.0 TGI bir doğal gaz motoruyla da satışa sunulacak. Buna ek olarak, dört benzinli ve iki dizel motor seçeneği mevcut ve hepsi standart olarak durdur / başlat sistemi ve rejeneratif frenleme modu ile donatılmış. Güç çıkışı 70 kW veya üstü olan her motor çift debriyajlı bir şanzıman (DSG) ile kombine edilebiliyor.


    2024 Volkswagen Polo (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

    2024 Volkswagen Polo (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

    2024 Volkswagen Polo (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

    2024 Volkswagen Polo (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 29 Mayıs 2024; 9:12:39 >







  • Objektif olmak koşulu? Superb için sadece bagajı geniş geri kalan her şeyi kötü demek nasıl bir objektiflik oluyor? B segmenti Polo almak ne kadar saçmaysa C sınıfı Egea almak da bir o kadar saçma. Ama başlıklara gelip alanları aşağılamak kadar saçma değil. Size ne insanların parasıyla ne araç aldığından?

    Ayrıca bugüne kadar sadece 1 kere araç önerdim o da B sınıfı f/p lideri olduğunu düşündüğüm Fabia.
    Hocam şunu rahatlıkla söyleyebilirim acın şasisi MQB,Golf,Leon,A3 şasisi ve boyut olarak Golf 5'in şasisinden büyük bir şasiden bahsediyorum,aracın iç&dış tasarımınıda Klaus Bischoff yaptı ve aynı kişi Tuareg,Arteon,Jetta,Golf 8 dizayneri,aracın B segmentle ORTAK YÖNÜ SADECE ADI ve bu algıdan dolayı ikinci eldeki avantajları diyebilirim B araçlarla rakibi yok en büyük omuz baş mesafeleride Polo'da,Focus III,Corolla,Auris,BMW 1 serisi ve Audi A3'ten büyük omuz-baş mesafesi sunuyor aracın iç genişliği ve kaltiesi kesinlikle C segment standartlarını fazlasıyla karşılıyor Civic,Corolla gibi araçlardan kesinlikle daha üstün durumda,araçtan aldığınız tat ve ikinci elinin çok iyi olduğunu da düşünürsek Focus,Megane,Astra yerine tercih etmemek için neden YOK Egea'yla da mukayese edielecek araçlar değiller Egea'nın rakibi 301 ve Reno Sümbül.



    Polo bu neslinde iç mekanda göğüs plastiği olarak Passat ve Golf ile TAMAMEN aynı malzemeyi kullanmış,ön cama kadar olan alan ve alt kısmı tamamen Buna kauçuğundan üretilmiş şu an Golf,Passat,Arteon,Tiguan... aynı malzemeyle üretiliyor .



    Aracın direksiyonu,vitesi,radyo sistemi,tavan döşemesi,taban döşemesi,koltuk kumaşları,tavan siperlikleri ve ışıkları,tavan lambaları,halı kaplı alanlarda kullanılan döşemesi ve sert plastikleri dahi PASSAT,TİGUAN,GOLF ile TAMAMEN aynı.


    Civic test ettim,kalite,birleşim noktaları çok kötü durumdaydı özellikle izolasyon ve genel hissiyat olarak Youtube gibi yerlerde hiç değinmemişler araç ciddi manada Polo MK6'dan bana zayıf geldi.

    Alacağınız Civic şehir içi fabrika verisi olarak 9.2 litre benzin yakıyor bu da en az 11.04 litre LPG demek LPG'yi 3.5'tan alırsak şehir içi 38.64 kuruş yapar Polo şehir içi 6 litre yaksa 36-37 kuruş yapar Polo 7 litre de yaksa tam 650 lira MTV ve bakım noktasında 600 lira avantajı var ek olarak Civic'te göçük sorunu var,kullanıcılar genelde 6-7 ay binip ciddi zararla sattı sıfırı ucuz olduğu için ikinci eli de Polo'ya göre çok zayıf ÖTV indirimi gelmeden arkadaaşım 120'ye Civic aldı,ikinci elde 100-105 ediyordu inidirim gelince arabanın sıfırı 110'a düştü ve bayiler stok eritti 10-15 bin zararı vardı 15 bin zarar durduğu yerde oldu ona 20-25 bin.




















    Corolla,Megane'da bundan çok farklı değil.

    1.0 TSi'nin tek emin olduğum noktası yakıt tüketimi diyebilirim sonuçta benzin 2 lira değil biraz dikkatli kullanırsanız şehir içi 6-6.5 litre çok rahat ek olarak Comfortline Polo'daki kararan ayna ve sağ ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı Civic'lerin hiçbirinde yok.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-premium-eco-boyasiz...duz-vites...fabrikasyon-lpg...5.000-km-645584385/detay

    sıfırı 133 bin ikinci el 96'ya var ikinci eli zayıf hocam Highline Polo'nun sıfırı 110-120 bin ikinci elde 95-100 bin ediyor ben maddi açıdan Civic'İn çok daha masraflı olduğu kanaatindeyim ikinci elde değerli değil siz Polo MK6 alın aklınız Honda'da kalmaz araç Polo ama dizayneri 1 milyon liralık Touareg dizayneri,araçtan aldığınız tat bambaşka.
    Ilk once yeni polo alan herkese hayirli olsun.

    Anlayamadigim polo basliginin altinda egea sloganlari bir anlayamadigimda egea nin polo ile karsilastirilmaya calisilmasi.biri fiat biri vw.4 tekerlek 1 direksiyon vw i tercih ederim baska bir donanima gerek yok.





    Ben 2015 1.4 dizel dsg kullanicisiydim.(99 dan beri dizel kullaniyorum)

    Bir hafta once 1.0 tsi dsg comfortline aldim.

    Senelik 18-19 bin km yaparim buna ragmen benzinli tercih ettim ki dizel in dsg gelmedi, gelsede aradaki fiyat farki 16-17 bin civari olur diye tahmin ediyorum.

    Karsilastirmak gerekir ise

    1.Eski kasa dizel yakit ort. 5; yeni kasa benzinli yakit ort.6.5 (sehir ici).Uzun sureli dizelci olunca bazen ortalamada 8 i gorunce insan baya geriliyor.

    2.Yeni kasa konfor eski kasaya gore cok daha iyi.hem genislik, hem gidis, hem verdigi guven, hem bozuk yola girdiginde içeri yansitmasi ayrica dizel benzinli arasinda ki genel farklardan dolayi.

    3.Yeni kasa ic detaylar eskiye göre cok daha şık ki benimki highline değil.Dis detaylarda ayni sekilde.

    4.Performans olarak eski kasa dizel 235 tork olmasindan dolayi daha atak ama arada ucurum yok.Yeni kasa 115 hp 200 tork turkiye ye getirilseydi onu tercih ederdim.

    5.eski kasa da start-stop ve hill hold daha islevsel.yeni kasa da araba durmadan stop ediyor.hill hold da daha erken birakiyor.(belki süre uzatılabilir. servise soracagim)

    6.Iç malzeme kalitesi aynı, fakat yeni kasada arka frenler kampana ki biraz ayıp olmuş.lastiklerin falken olmasida biraz ayip olmuş.



    Genel degerlendirmede start-stop ve hil hold disinda (bunlar gerilemis) kasa çağ atlamis.Hem konfor, hem kasa bakimindan memnumum.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    2024 Volkswagen Polo: Güncel Bilgiler

    2024 Volkswagen Polo, otomobil meraklılarını heyecanlandıran, yeni ve geliştirilmiş bir model. Bu makale, yeni Polonun en son özellikleri ve kullanıcıları ilgilendiren bilgiler hakkında güncel bilgiler sağlayacak.

    Anahtar Kelimeler ve Özellikler

    • Lütfen Ana Şalteri Etkinleştirin: Yeni Polo'da, aküyü korumak için bir ana şalter bulunuyor. Bu uyarıyı alıyorsanız, aküyü şarj etmek veya değiştirmek için ana şalteri etkinleştirmeniz gerekir.
    • VW Ana Şalteri Etkinleştirin: Ana şalter, sürücü koltuğunun yanında veya bagajda bulunabilir. Kullanım kılavuzuna bakarak ana şalterin tam konumunu tespit edebilirsin.
    • Polo 1.0 TSI Titreme Sorunu: Bazı 1.0 TSI motorlu Polo modellerinde, düşük hızlarda titreme sorunu yaşandığı bildiriliyor. Bu sorun, yazılım güncellemesi veya buji değişimi ile giderilebilir.
    • Ana Şalteri Etkinleştirme: Ana şalteri etkinleştirmek için anahtarınızı kontağa takın veya valf anahtarını kullanın. Ardından, ana şalter düğmesine basın ve bekleyin.
    • 2023 Polo USB Girişi Nerede: 2023 Polo'da USB girişi, orta konsolun alt kısmında, vites kolunun yanındadır.
    • Polo Hayalet Ekran: Bazı Polo modellerinde, araç çalıştırıldığında ekranın boş veya siyah kaldığı "hayalet ekran" sorunu görülebilir. Bu sorun genellikle yazılım güncellemesi ile çözülür.

    Diğer Yenilikler ve Geliştirmeler

    2024 Polo, bir dizi başka yeni özellik ve geliştirme ile birlikte geliyor:

    • Yükseltilmiş bilgi-eğlence sistemi
    • Geliştirilmiş sürüş asistanları
    • Yeniden tasarlanmış iç mekan
    • Daha verimli motor seçenekleri

    Bu güncellemeler, Polo'yu rekabetçi küçük hatchback pazarında daha da çekici bir seçenek haline getiriyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Önden rez alayım. Bu arada küçük golf gibi görünüyor
  • Önü resmen çöp,beceriksiz tasarım.Yeni tasarımcı atanması lazım.

    Araç sanki arka camsız ticari vana benzemiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scutigeromorpha

    Önden rez alayım. Bu arada küçük golf gibi görünüyor
    kamuflajın altında çok gizli bir şey yok zaten. markası vw. ne çıkacağı belli işte
  • Segmentinin en iyi aracı olacak.
    Yeni kasa Fiesta çıksın artık biraz rekabet olsun.
  • Tasarım yine sıradan olur da motor seçenekleri guzel
  • Golf8 in küçüğü olacak pek bisey beklemeyin bence
  • B segmentinde konforun temsilcisi
  • Tasarım anlamında fazla değişiklik olmaz, sonuçta söz konusu vw. Ibiza'da kullanılan 1.0 tsi buna da gelir galiba. Güzel bir araç ortaya çıkar umarım.
  • Mazda Motor Corporation M kullanıcısına yanıt
    Polo mu konforlu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Polo mu konforlu?

    !!!(!)!!
  • Mazda Motor Corporation M kullanıcısına yanıt
    He tmm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    He tmm

    bloklamışım tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    He tmm

    bloklamışım tavsiye ederim

    Alıntıları Göster
    Ne? 130hp lik tdi mı geliyor? Biz 2030 dan önce beklemiyorduk bu gücü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Ne? 130hp lik tdi mı geliyor? Biz 2030 dan önce beklemiyorduk bu gücü?

    Alıntıları Göster
    arkadan ibizaya benzettim
  • bmw 116 nın arkasına benziyor
  • Gelsin gelsin. Vakti geldi artik. Golf 7 de, yerine 8e biraksin bi zahmet.
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    Gelsin gelsin. Vakti geldi artik. Golf 7 de, yerine 8e biraksin bi zahmet.
    Resimler sızdırıldı

    http://whatcarbuyer.com/wp-content/uploads/2016/08/volkswagen_polo_-_front_watermarked-1024x684.jpg
    http://whatcarbuyer.com/wp-content/uploads/2016/08/volkswagen_polo_-_rear_watermarked-1024x683.jpg

    Dışındaki değişiklikler değil içindeki değişiklikler öne çıkacak. 9 inçlik multimedya opsiyonu olacak. Mirrorlink, android auto ve apple car play ücretsiz olacak.
    Manuel araçlar 5 değil 6 vites olacak. Büyüyen dingil açıklığı nedeniyle şuanki polodan daha geniş ve daha uzun olacak.

    www.autoexpress.co.uk'de böyle yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theJuDGe_41 -- 11 Ağustos 2016; 0:11:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theJuDGe_41

    Resimler sızdırıldı

    http://whatcarbuyer.com/wp-content/uploads/2016/08/volkswagen_polo_-_front_watermarked-1024x684.jpg
    http://whatcarbuyer.com/wp-content/uploads/2016/08/volkswagen_polo_-_rear_watermarked-1024x683.jpg

    Dışındaki değişiklikler değil içindeki değişiklikler öne çıkacak. 9 inçlik multimedya opsiyonu olacak. Mirrorlink, android auto ve apple car play ücretsiz olacak.
    Manuel araçlar 5 değil 6 vites olacak. Büyüyen dingil açıklığı nedeniyle şuanki polodan daha geniş ve daha uzun olacak.

    www.autoexpress.co.uk'de böyle yazıyor

    Boyle gelirse cok guzel hocam. Polo'nun sikintisi donanimi esitleyince Golf fiyatina gelmesi. Yan-perde hava yastiklari, Yaris'te oldugu gibi, standart olur umarim.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.