Şimdi Ara

**** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.793
Cevap
93
Favori
212.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar,


    Taigo kullanan arkadaşlar için tartışma başlığıdır.


    Volkswagen Taigo


    B segment Coupe-SUV sınıfında yer alan aracın 1.0 ve 1.5 TSI olarak iki adet motor seçeneği mevcut.

    1.0 litre motor için 95 ve 110 beygir seçenekleri mevcutken 1.5 litre için 150 beygir güç üreten motor tercih edilebilir.


    Uzunluk: 4270 mm

    Genişlik : 1757 mm

    Aks mesafesi: 2566 mm


    3 adet donanım paketi mevcut bunlar: Life, Style ve R-Line.




    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****


    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****




    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****
    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****


    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****



    LIFE Paket içeriği:


    İç Donanım:


    1. "Composition media" bilgi ve eğlence sistemi
    2. "Discover Media" navigasyon sistemi
    3. "Lava Stone Black" iç dekor
    4. "Slash" kumaş koltuk döşemesi
    5. 8" dijital gösterge paneli "Digital Cockpit"
    6. Bagaj bölümü aydınlatması
    7. Deri vites topuzu
    8. Işıklı makyaj aynaları
    9. Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    10. Mobil Bağlantı Arayüzü "App-Connect"
    11. Çok fonksiyonlu deri direksiyon
    12. Ön koltuklarda ayarlanabilir bel desteği
    13. Önde iki adet okuma lambaları


    Dış Donanım:


    1. 16" Belmopan alüminyum alaşım jantlar
    2. Elektrikli, katlanabilir ve ısıtmalı yan aynalar
    3. Gövde rengi yan aynalar ve kapı kolları
    4. Gövde rengi ön, arka tampon ve ön radyatör ızgarasında dekoratif krom çıta
    5. Isı yalıtımlı arka ve yan camlar
    6. Krom iç paket
    7. LED farlar ve LED gündüz sürüş farları
    8. LED stop lambaları
    9. Otomatik yanan kısa farlar ve Eve Geliş, Evden Çıkış Fonksiyonu "Coming Home, Leaving Home"
    10. Siyah tavan rayları


    Konfor:


    1. "Keyless Access" anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    2. 6 hoparlör
    3. Geri görüş kamerası
    4. Hız Sınırlayıcı "Speed Limiter"
    5. Isıtmalı ön koltuklar
    6. Kablosuz şarj foksiyonu (Sadece uyumlu cihazlar için)
    7. Park mesafe sensörleri (Ön/arka)
    8. Start & Stop Sistemi
    9. Yağmur sensörü
    10. Yokuş destek asistanı
    11. Yükseklik ayarlı ön koltuklar
    12. Çok fonksiyonlu kamera
    13. Çift bölgeli tam otomatik klima "Climatronic"
    14. Ön kol desteği ve entegre eşya gözü


    Güvenlik:


    1. Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP)
    2. Immobilizer
    3. Lastik basınç göstergesi
    4. Standart bijonlar
    5. Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları, ön yolcu hava yastığını devre dışı bırakma özelliği



    STYLE Paket içeriği:


    İç Donanım:


    1. "Composition media" bilgi ve eğlence sistemi
    2. "Deep Iron Gray" iç dekor
    3. "Discover Media" navigasyon sistemi
    4. "Style" kumaş koltuk döşemesi
    5. 10,25" dijital gösterge paneli "Digital Cockpit Pro"
    6. Ambiyans aydınlatması
    7. Ayak bölgesi aydınlatması
    8. Bagaj bölümü aydınlatması
    9. Deri vites topuzu
    10. Işıklı makyaj aynaları
    11. Kablosuz App-Connect
    12. Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    13. Spor ön koltuklar
    14. Çok fonksiyonlu, tiptronik kontrollü deri direksiyon
    15. Ön koltuklarda ayarlanabilir bel desteği
    16. Önde iki adet okuma lambaları


    Dış Donanım:


    1. 17" Aberdeen alüminyum alaşım, siyah, jantlar
    2. Elektrikli, katlanabilir ve ısıtmalı yan aynalar
    3. Gövde rengi tamponlar, krom detaylı radyatör ızgarası ve havalandırma kanalları
    4. Gövde rengi yan aynalar ve kapı kolları
    5. IQ.LIGHT-LED Matrix farlar ve LED sinyal lambaları
    6. Isı yalıtımlı arka ve yan camlar
    7. Krom iç paket "Plus"
    8. LED stop lambaları
    9. Otomatik yanan kısa farlar ve Eve Geliş, Evden Çıkış Fonksiyonu "Coming Home, Leaving Home"
    10. Panoramik açılır cam tavan
    11. Ön sis farları


    Konfor:


    1. "Keyless Access" anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    2. 6 hoparlör
    3. Geri görüş kamerası
    4. Hız Sınırlayıcı "Speed Limiter"
    5. Isıtmalı ön koltuklar
    6. Kablosuz şarj foksiyonu (Sadece uyumlu cihazlar için)
    7. Park mesafe sensörleri (Ön/arka)
    8. Start & Stop Sistemi
    9. Yağmur sensörü
    10. Yokuş destek asistanı
    11. Yükseklik ayarlı ön koltuklar
    12. Çok fonksiyonlu kamera
    13. Çift bölgeli tam otomatik klima "Climatronic"
    14. Ön kol desteği ve entegre eşya gözü


    Güvenlik:


    1. Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP)
    2. Immobilizer
    3. Lastik basınç göstergesi
    4. Standart bijonlar
    5. Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları, ön yolcu hava yastığını devre dışı bırakma özelliği



    R-Line Paket içeriği:


    İç Donanım :


    1. "Composition media" bilgi ve eğlence sistemi
    2. "Discover Media" navigasyon sistemi
    3. "Grey Anondized Matt" iç dekor
    4. "R-Line" kumaş koltuk döşemesi
    5. 10,25" dijital gösterge paneli "Digital Cockpit Pro"
    6. Ambiyans aydınlatması
    7. Ayak bölgesi aydınlatması
    8. Aydınlatmalı marşpiye kaplamaları
    9. Bagaj bölümü aydınlatması
    10. Deri vites topuzu
    11. Işıklı makyaj aynaları
    12. Kablosuz App-Connect
    13. Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    14. R-Line paslanmaz çelik pedallar
    15. Spor ön koltuklar
    16. Çok fonksiyonlu, tiptronik kontrollü deri direksiyon
    17. Ön koltuklarda ayarlanabilir bel desteği
    18. Önde iki adet okuma lambaları


    Dış Donanım:


    1. 17" Valencia alüminyum alaşım jantlar
    2. Elektrikli, katlanabilir ve ısıtmalı yan aynalar
    3. Gövde rengi yan aynalar ve kapı kolları
    4. IQ.LIGHT-LED Matrix farlar ve LED sinyal lambaları
    5. Karartılmış arka ve arka yan camlar
    6. Krom iç paket "Plus"
    7. LED stop lambaları
    8. Otomatik yanan kısa farlar ve Eve Geliş, Evden Çıkış Fonksiyonu "Coming Home, Leaving Home"
    9. Panoramik açılır cam tavan
    10. R-Line tamponlar
    11. Ön sis farları


    Konfor:


    1. "Keyless Access" anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    2. 6 hoparlör
    3. Geri görüş kamerası
    4. Hız Sınırlayıcı "Speed Limiter"
    5. Isıtmalı ön koltuklar
    6. Kablosuz şarj foksiyonu (Sadece uyumlu cihazlar için)
    7. Park mesafe sensörleri (Ön/arka)
    8. Start & Stop Sistemi
    9. Yağmur sensörü
    10. Yokuş destek asistanı
    11. Yükseklik ayarlı ön koltuklar
    12. Çok fonksiyonlu kamera
    13. Çift bölgeli tam otomatik klima "Climatronic"
    14. Ön kol desteği ve entegre eşya gözü


    Güvenlik:


    1. Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP)
    2. Immobilizer
    3. Kilitli bijon ve bijon anahtarı
    4. Lastik basınç göstergesi
    5. Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları, ön yolcu hava yastığını devre dışı bırakma özelliği


    İncelemeler:


    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****Otomobil Dünyamyoutube
    Yeni VW Taigo test konuğumuz VW nin Crossover segmentine konumlandırdığı model Polo ile aynı altyapıyı paylaşıyor. Yeni Taigo ile birlikte T-Cross modelide satışa sunuldu. T Cross modeline göre VW Taigo coupe formunda bir crossover olmasından dolayı daha sportif görünüyor. Yeni VW Taigo Life, Style ve R line olmak üzere 3 farklı donanım ile alınabiliyor Yeni VW Taigo 1.0 tsi ve 1.5 tsi motorlar ile alınabiliyor. Yeni VW Taigo da Led matrix farlar, açılır cam tavan, Anahtarsız giriş, çalıştırma, Kablosuz şarj ve bağlantı travel asist gibi donanımlar alınabiliyor. Yeni VW Taigo Bagaj - 440 lt koltuklar yatırıldığında bagaj 1.222 lt oluyor Yeni VW Taigo 1.0 tsi DSG 110 bg ve 200 nm tork ile 10.9 sn de 100 km/s ye hızlanıyor Yeni VW Taigo 1.0 Tsi 110 bg yakıt test tüketimi 7.4 lt Yeni VW Taigo 1.5 Tsi DSG 150 bg ve 250 Nm tork ile 8.3 sn de 100 km/s ye hızlanabiliyor Yeni VW Taigo 1.5 Tsi 150 bg yakıt test tüketimi 8.4 lt Yeni VW Taigo Life fiyat listesi Yeni VW Taigo Life 1.0 tsi 515.000 TL Yeni VW Taigo Life 1.0 tsi DSG 586.900 TL Yeni VW Taigo Life 1.0 tsi DSG Style 661.000 TL Yeni VW Taigo R Line 1.0 tsi DSG 689.000 TL Yeni VW Taigo Life 1.5 tsi DSG 704.000 TL Yeni VW Taigo R Line 1.5 Tsi DSG 753.000 TL #vw #taigo #tcross - Pist testleri ve güçlü Otomobiller videolarının tamamı: https://goo.gl/tGdJhs Nürburgring pistinde Fiesta ST nasıl kiralanır? https://goo.gl/G36P3n Spa-francorchamps pistinde Modifiyeli ve Standart BMW M3 pist için nasıl kiralanır? https://goo.gl/nKH9rj Audi RS6 testi: https://goo.gl/wAAU4Z Honda Civic Type-R pist testi: https://goo.gl/vYhTYG 180 bg Fiat Egea yarış otomobili testi : https://goo.gl/JwJVKn VW Golf GTI testi : https://goo.gl/zKY92H Test - BMW 428i xdrive vs 420d https://goo.gl/KJYVVj Karşılaştırma - VW Polo GTI vs Seat Ibiza Cupra (İstanbulpark) https://goo.gl/PDxbJW Porsche 911 GT3 testi: https://goo.gl/nLLEbv Offroad videolarının tamamı: https://goo.gl/3m91GV Jeep Rubicon : https://goo.gl/Y72Z23 VW Amarok vs Nissan Navara: https://goo.gl/pzgyb5 Ford Ranger vs VW Amarok: https://goo.gl/uP8S4d Otomobil Dünyam sizi sürüşe dahil etmek için yola çıktı. 2010 yılında, Eren Tekin liderliğindeki Otomobil Dünyam ekibi olarak sizlere eşsiz lezzette otomobil testleri hazırlamak için, Youtube kanalımız üzerinden haftada en az bir video ile karşınızdayız. Daha fazla test videosu görebilmek adına kanalımıza abone olmanızın, videoları paylaşma ve aktif olarak yorum yapmanızın bizim için çok önemli olduğunu da belirtmek isteriz. Teşekkürler. web sitemiz: goo.gl/FuEh2L Instagram sayfamız : goo.gl/vsLnB6 Facebook sayfamız : goo.gl/HntLF
    https://www.youtube.com/watch?v=64zkxxJ39zY


    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****Otomobil Günlüklerimyoutube
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCozWuDDaYMaMUkIy5-NWGwQ/join Videoyu izledikten sonra Beğenmeyi , Kanala Abone Olmayı ve videoların altına Yorum bırakmayı lütfen unutmayın. Abone Olarak Destek Olabilirsiniz: https://www.youtube.com/c/ya%C5%9Famg... Kurgu & Montaj = Enes Aktürk Web Sitemiz: https://www.otomobilgunluklerim.com Instagram: https://www.instagram.com/otomobilgun... Facebook: https://www.facebook.com/otomobilgunl... #otomobilgunluklerim #volkswagen #taigo
    https://www.youtube.com/watch?v=M8f1Dc5emKw


    Fiyat listesine şuradan ulaşabilirsiniz:



    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****
    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****doğuş oto | volkswagen, audi, seat, cupra, skoda ve porsche yeni modeller, fiyat listesi, servis
    Doğuş Oto | Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda ve Porsche Yeni Modeller, Fiyat Listesi, Servis
    https://www.dogusoto.com.tr/yeni-taigo-cs1







  • Ağustos sonu gelen zamla 1.0 DSG 115bg Life için ₺1.450 fiyat verdiler.

    Aylık bayi son fiyatlarındaki değişim aşağıdaki şekilde;

    Mayıs 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.255

    Haziran 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.285

    Temmuz 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.335

    Ağustos 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.380

    Ağustos sonu 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.450

    Merhaba

    Ağustos 2024 itibariyle bayiden Taigo için aldığım fiyat bilgisi

    1.0 TSI Life DSG opak renk son fiyat: ₺1.380, metalik son fiyat: ₺1.400

    ilk indirim başladığından beri verilen son bayi fiyatları mesajda fikir olması açısından dursun;

    Mayıs 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.255

    Haziran 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.285

    Temmuz 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.335

    Ağustos 2024 opak renk life 115 bg dsg ₺1.380

    Kasım ayında gelecek araçlar acc ile geliyorsa bu bir nevi güzel haber bizim için çünkü donanım olarak alt yapımız hazır gsr2 araçlarımızda. Yazılım işini Tr export araçlara çözdüler anlamına gelir bu. Şimdi bize düşen sık sık doğuş otoyu eposta telefon bombardımanına tutarak servis yazılım güncellemesini talep edip ilk fırsatta/bakımda acc ve beraberinde gelen özellikleri yazılım güncellemesiyle araçlarımıza uygulatmak olmalı.
    Hocam ben de sıfır aldığım 2021 1.0 dsg Polo’dan 2024 1.0 dsg Taigo’ya geçtim. Kesinlikle Polo’dan neredeyse hiçbir eksikliğini gözlemlemedim aksine;

    1- Dsg KESİNLİKLE Polo’dan daha kararlı ve sessiz çalışıyor.
    2- Motor KESİNLİKLE daha az sarsıntılı çalışıyor.
    3- Start-stop Polo’da sesli ve sarsıntılı çalışıyordu Taigoda neredeyse fark edilmiyor.
    4- Geri görüş kamera ekranı Polo’da tam ekranken Taigo’da yarım ekran, en sevmediğim yön bu.
    5- Polo 15’ jantlı Taigo 16’ jantlı. Buna rağmen ben Polo ile aynı konforda seyahat ediyorum. İlk aldığımda Polo’ya göre daha sert gelmişti ancak lastik basınçlarını ayarlamaya gittiğimde 45 bar hava basılı olduğunu gördük 36ya düşürünce Polo’dan farkı kalmadı.
    6- Taigo Polo’dan 64 kilo daha ağır ancak 25hp/25nm daha güçlü ve bu kesinlikle hissediliyor. Polo D modda tabiki konfor odaklı erken vites değiştirdiği için güçsüz hissettiriyordu ben genelde S modda kullanıyordum. Taigo her devirde daha güçlü olduğunu kesinlikle hissettiriyor.
    7- Yol, motor, lastik yalıtımı 1500kmdir gözlemlediğim kadarıyla birebir.
    8- Malzeme kalitesi birebir.
    9- Tabiki C suv hissiyatı konforu beklemeden aldım.
    10- B sınıfı da olsa Suv olduğu hissediliyor. Yüksek oturuş pozisyonu, daha geniş iç hacim, daha geniş bagaj hacmiyle bir üst sınıf bir araca geçmiş hissiyatını oldukça sevdim.

    Beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor Taigo. Kesinlikle öneririm.

    Sahibinden'e accli araç düşmüş bir tane. O araçta giti lastik var mesela. Sanırım ne buldularsa takıp gönderiyorlar. Çok da takılmamak lazım. Ben de geçen kızmıştım vw'ye ama aracın keyfini çıkarmak lazım diye düşünüyorum artık. Ufak tefek şeylerden dolayı araçtan soğumaya gerek yok araçlarımız gayet güzel. Eli yüzü düzgün, donanımı iyi, motoru iyi, tüketimi iyi, konforu iyi. Daha nolsun.

    Arkadaşlar, malum önümüz kış ve havalar bozmaya başladı. Taigo’yu fena havalarda nasıl kullanmalıyız diye aklıma bazı hususlar geldi ve belki faydalı/tekrar hatırlatma olur diye sizinle paylaşmak istedim. Yanlış/eksik bilgiler olursa lütfen düzeltelim.


    YAĞMURDA SÜRÜŞ:

    1. Öncelikle lastikleri alırken ıslak zemin performansına dikkat etmeli, su tahliyesi iyi olanlar seçilmeli. Yakıt tasarrufuyla ıslak zemin performansı lastik etiketinde zaten harf ile gösteriliyor. Bir de su tahliye çizgi sayısı ne kadar fazlaysa (4 tane olan) o lastik bu konuda iyidir.

    2. En büyük tehlike yolda su birikintisine denk gelindiğinde oluyor. Böyle bir durumda suyun yoğunluğundan lastikler suyu hızla tahliye edemez ve lastiklerin asfaltla teması kesilir, araç su yüzeyinde resmen kayık gibi yüzer. Buna kızaklama deniyor.

    3. Kızaklamada ne yapılmalı:

    -Direksiyonu sağa sola çevirmeden sabit tutularak aracın yönünü değiştirmesine engel olunmaya çalışılmalı. Aksi taktirde aracın yerle teması kesik olacağından hızla giden araç yan döner ve kontrolden çıkabilir.

    -Yine kesinlikle ne gaza ne de frene dokunulmamalı, araç istikamet değiştirmesin diye tekerlekler serbest dönüsüne bırakmalı.

    -Muhtemelen ön kaputun üstünden gelen su, ön camı da kapatıp görüşü engelleyecektir. Bu durumda paniklemeden yine direksiyon sabit tutulmalı.

    -Sudan kurtulup tekerlekler yere temas ettikten sonra, özellikle hava karanlık iken arkanızdan hızla gelen araç olabileceğinden kaza riskine karşı (genelde aracına çok güvenen üst segment/lüks araç sürücüleri yağmurda aşırı hızlı sürmeyi marifet sanıyor) dörtleri yakmalı ve seri bir şekilde su birikintisinin bulunduğu yerden uzaklaşmalı.

    -Bu su birikintileri genelde yolun viraj yaptığı yerde (virajın içinde) çok oluyor. O yüzden yağmurlu havalarda virajı içten değil de dıştan almakta fayda var.


    KARDA SÜRÜŞ:

    1. Kışlık lastiklerin yeni üretim olmalarına dikkat etmek lazım. Kışlıkların hamurunun kimyasal yapısı yıllar geçtikçe hiç kullanılmasa bile bozulabilir. Bir de yazın kışlıklar kullanılırsa aşırı sıcaktan hamuru bozulabilir ve performansları düşebilir. Aynı şey yazlıklar için de geçerli, yazlıklar kışın kullanılırsa hamuru sertleşecek ve taş gibi olacaktır.

    2. Kışlık lastikleri de kendi içinde sınıflara ayrılıyor. Kış lastiği, kar lastiği, buz lastiği gibi. Bizde genelde kış lastiği satılıyor ve lastiğin yanağında M+S (Mud+Snow) yazıyor.

    3. Karlı zeminde nasıl sürmeli:

    -Eğer zemindeki kar kalınlığı 5 cm’den fazla ise kış lastiği olsa dahi zincir takılmalı.

    -Araç sürekli patinaj yapıyorsa anti-patinaj sistemi devreden çıkarılmalı. (Taigo’da ESP’yi araç ayarları menüsünden kapatınca anti-patinaj da otomatik devreden çıkıyor.) Zemin sabit hızda gitmeye elverişli olunca tekrar ESP’yi devreye almalı.

    -Hızla giderken kaygan bir zeminle aniden karşılaşılırsa direksiyona ani hareketler yaptırmaktan kaçınmalı, ayak freniyle sert fren yapıp tekerleklerin kitlenmesine sebep olmamalı. (ABS’li araçlarda tekerlek zaten kitlenmez, direksiyon manevrasına da imkan tanıyacak şekilde ABS'nin frenlemesi devreye girer.) Paniklemeden tekerlekleri serbest dönüsüne bırakarak freni yoklaya yoklaya yapmalı. Aracı mümkünse vites küçülterek, motor (kompresör) freni yaptırarak yavaşlatmalı.

    -Eğer kaygan zeminden dolayı hızla giden aracın burnu yön değiştirmeye başlarsa; paniklemeden ve frene kesinlikle basmadan, tekerlekler serbest dönüsündeyken gaza hafif hafif dokunarak ve direksiyonu düzelterek tekrar aracı istikametine sokmaya çalışılmalı. Kışlık lastiklerin de etkisiyle gaza dokunmak aracın toparlamasını sağlayacaktır. Kışlık lastiklere güvenip sert fren yapmak ise tam tersi; aracın kontrolden çıkmasına sebep olabilir.


    Bir de MICIRLI(MUCURLU) YOLDA SÜRÜŞ var (malum bizim karayollarının özellikle ziftlenmiş mıcırlı yollar yapmakta üstüne yok ve bazen bir ikaz levhası bile koyulmuyor)

    -Aynı kaygan zemindeki gibi direksiyonu sabit tutarak tekerlekleri serbest dönüsüne bırakmalı.

    -Sert fren yapmadan motor freni yaparak veya freni hafif hafif yoklayarak hızı düşürmeli.

    -Ani fren yapılması durumunda hızın da etkisiyle aracın burnu yön değiştirecek ve kontrolden çıkacaktır. Bu durumda yine paniklemeden hafif gaza dokunarak aracı tekrar yola sokmaya çalışmalı.


    DSG’li Taigo’ya motor(kompresör) frenlemesi nasıl yaptırılır:

    İşte burada direksiyondaki F1 vites kulakçıklarının önemi ortaya çıkıyor. Bu kulakçıkları kullanmak için mutlaka vitesi yana iterek M konumuna alıp ondan sonra F1 kulakçıkları kullanmaya gerek yok. Vites ister D veya ister S konumunda olsun, acil bir durumda direk (-) kulakçığa birkaç defa basarak vitesi küçültüp araca motor freni yaptırabiliriz.


    Herkese kazasız, belasız, hayırlı sürüşler..

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Taigo Kullananlar Ana Forum

    Volkswagen Taigo, kompakt SUV sınıfında son zamanlarda oldukça popüler bir araç haline geldi. Taigo kullanıcıları genellikle deneyimlerini ve görüşlerini çeşitli çevrimiçi forumlarda paylaşırlar. Bu forumlar, aracın performansı, yakıt tüketimi, sürüş dinamikleri ve genel memnuniyet düzeyleri hakkında değerli bilgiler içerebilir.

    Taigo yorumlarını incelerken, kullanıcıların geri bildirimlerini dikkatlice değerlendirmek önemlidir. Volkswagen Taigo yorumları genellikle aracın sportif tasarımı, ferah iç mekanı ve güvenilir performansı gibi olumlu yönlerini vurgular. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yakıt tüketiminin yüksek olması veya belirli özelliklerin eksikliği gibi olumsuz yönlerden de bahsedebilir.

    Taigo yakıt tüketimi yorumları, kullanıcıların sürüş tarzlarına ve koşullarına bağlı olarak değişebileceğini göstermektedir. Ancak genel olarak Taigo'nun yakıt verimliliğinin segmentindeki diğer araçlarla karşılaştırılabilir düzeyde olduğu yorumlanmaktadır.

    Volkswagen Taigo yorumlarını okumak, potansiyel alıcıların araç hakkında bilinçli bir karar vermelerine yardımcı olabilir. Kullanıcı deneyimlerini ve değerlendirmelerini göz önünde bulundurmak, Taigo'nun ihtiyaçlarına ve beklentilerine uygun bir araç olup olmadığını belirlemede faydalı olabilir.

    Taigo kullanıcı yorumları, Taigo Life donanım seviyesine ilişkin de içgörüler sağlayabilir. Taigo Life, daha sportif bir görünüm, gelişmiş teknolojik özellikler ve daha konforlu bir iç mekan sunar. Kullanıcı yorumları genellikle Taigo Life'ın bu ek özelliklerinin değerine dikkat çekmektedir.

    Sonuç olarak, Volkswagen Taigo Kullananlar Ana Forum gibi platformlar, potansiyel alıcıların Taigo hakkında diğer kullanıcıların gerçek deneyimlerinden bilgi edinmeleri için değerli bir kaynaktır. Bu yorumları dikkatlice değerlendirmek, Taigo'nun özellikleri, performansı ve genel memnuniyet düzeyleri hakkında bilinçli bir karar vermeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hiç mi kullanan yok? Ben Isparta'da gördüm. Çok şık duruyor. Bagajı elektrikli mi acaba?
  • Daha bu sene piyasaya giren bir araç olduğundan sanırım yeterince organize olamadı taigo kullanıcıları. Bu araçtaki donanımlar abisi troc ta yok
  • Selamlar , life paket dsg ile Taigo ya Polo dan geçmiş bulunuyorum. Gözlemlerimi özetleyecek olursam tabiki internetten incelemelerle bildiğim kadar ile bodoslama aldım, bayi den yakaladığım için. Yani öncesinde showroom da olmadığından inceleme yada test sürüşü fırsatım olmamıştı. Bugün aracı teslim aldım henüz yorum yapmak için çok erken ama ilk izlenim olarak Dünyada genel olarak bir çok markada malzeme kalitesinde düşüş gözlemlediğim gibi volkswagen de de bir kalite düşüşü bazı detaylarda görünüyor.

    Örneğin benim 2012 model polonun anahtarının malzemesi buna nazaran çok daha kaliteli yumuşak anahtarı daha kalite metal bir malzeme olduğunu söyleyebilirim. Plastik malzemesi bile kaliteli gelmedi.


    Polo da 40 lt depolu buda 40 lt , Poloda full depoda 670km mesafe gösterirken Taigo 470km gösteriyor. Yakıt tüketimi Polo dsg 1.4 olmasına rağmen çok daha düşük. Tabi Polodan daha büyük araba olmasıda etken buna.


    Sürüş hissiyatı çok konforlu olduğunu söyleyebilirim , dış ses yalıtımı olsun tümseklerde sarsmıyor olması göze çarpıyor. İki kişi iPhone umuzu tanıtabildik Apple Car uygulamasına. Ben dediğim gibi test sürüşü yapmadım ilanlarda özelliklerini yazıyorlar oralara baktım genelde herkes hız sabitleyicisi var yazmış ama life pakette maalesef yok. Ama ilginç cruise control düğmeleri direksiyonda var. Normalde özelliğini taşımayan fonksiyonların düğmeleri olmaz , bayideki temsilciye sorduğumda sonrada ekletilebiliyor gibi bişiler dedi ama almanya ya onaya sunuyoruz ordan onay gelirse ekliyoruz gibi. Sanırım gizli özellik açma yapılıyor ama garanti kapsamından çıkıyormuş. Anahtarsız çalıştırmada yok bu pakette.


    Bagaj hacmi gayet geniş içhacmi geniş , kol dayaması çok aşağıda kalıyor o konuda rahat ettirmedi. El freni olması ve vites hadi neyse de vitesi düğmeli (tetik) olmasaymış daha iyi olurdu.


    Son olarak bu gizli özellikleri açma konusunda sanırım garantisi bozulmadan yapan yerler olduğunu duydum. Bilgisi olan varsa yazarsa güzel olur.


    Taigo kullanıcılarını konuya bekliyoruz.





  • belmont B kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Taigo tcross ve polo aynı platform üzerinden üretilen araçlar MQB A0’dı sanırım. Deponun aynı olması bundan olabilir belki tabi taigo daha ağır bir araç olduğu için gidebileceği km daha az olacaktır.
    Bende 2016 golften 2022 troc a geçtim. Dediğiniz gibi bariz bir malzeme kalitesi farkı var. Golfümde plastik bi yer yoktu her yer kumaş ve suni deriydi. Tetik vites caddy’lerde yeni golflerde var ama suv ailesinin hiçbirinde yok normal karşlıom. Hatta taigolar opsiyon olarak ilginç bir şekilde troc a göre daha dolu. Sizdeki life ama style troc ile style taigo arasında taigonun önde olduğu özellikler; standart cam tavan, navigasyon sistemi!,led matrix farlar, dinamik uzun far asistanı, kablosuz car play ve kablosuz şarj (trocta bunlar kablolu),HIZ SINIRLAYICI, sürücü koltuğu çekmecesi, ön panjurdaki led ışık şeridi, direksiyon üzeri dsg vites kulakçıkları vs vb farkları var. Daha pahalı trocta neden yok anlayamıyorum. Lifeta troca göre dolu ama style paket bir taigo bir araçta aranacak donanımların çoğuna sahip.
    Hız sabitleyici var olduğunu düşünüp yok demişsiniz evet yok ama Taigolarda standart olarak sadece hız sınırlayıcı var.trocta o bile yok full paketinde dahi. Hız sınırlayıcıda aynı tuş takımı ile aktif edildiğinden direksiyon ğzerinde yer edinir. Sabitleyici ya da Acc’yi siz dışardan taktırabilirsinşz ve aynı tuş takımını kullanmaya dewam edebilirsiniz.
    Aracınızdaki gizli özellikleri açtırmak yada özellik ekletmek için vagcomculara gitmeniz gerek. Siz nerede ikamet ediyorsunuz bilemem ama manisada bir avvagcom diye bir yer var orjinal parça kullıyor ya da izmir ve istanbuldada yerler var.
    Tcross taigo troc forumları çok hareketli değil tiguan formu kadar. Bsuvlar yeni yeni piyasada olduğundan kullanıcısıda çok değil nisbeten ve forum farkındalığıda az sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matador_mirkhan -- 14 Ocak 2023; 4:5:29 >




  • Teşekkürler sizede hayırlı olsun , bilgiler için çok sağol.

    Bu başlıkta verilen life paket donanımlarında da yeni dikkatimi çekti Life paket donanımında Keyless Access , Hız Sabitleyici , Isıtmalı Ön Koltuklar yazılmış ama yanıltıcı olabilir ,bunlar standart pketinde yok. Belki opsiyonel ekletilebilir ama Keyless Access yanılmıyorsam opsiyonelde olmuyor Life pakette.

    Style paketi ise gerçekten dediğiniz gibi baya doldurmuşlar 100K fiyat farkı değermi emin değilim bütçe durumuna göre değişe bilir. Bari yarı hayalet diye bişi yapmasalarmış, tam hayalet standart gelseydi en azından 

    Şimdilik gizli özellik açtırma düşünmüyorum belki garantisi bittiğinde olabilir. Otonom sürüş özelliğini bende bir sitede gördüm ön logo kısmına ekletilen bir parça ile araçta aktif oluyor, sonradan ekletilebilmeside iyi gibi  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi belmont -- 14 Ocak 2023; 9:57:33 >




  • belmont B kullanıcısına yanıt
    Başlıktaki bilgilere bakmadım ama vw resmi sitesindeki broşürdeki donanım sayfalarını da koydum. Hiç bir pakette hız sabitleyici yok ama her pakette hız sınırlayıcı var, sizde de olması lazım. Anahtarsı giriş çalıştırma, ısıtmalı koltuk, ve sizin deyiminizle tam hayalaet ekran style ve rlineda. 100k fark edecek opsiyon vardır ama bu da bütçe meselesi. Benim de bütçem olsa tiguan rline alırdım😅 takip ettiğim vagcomculara millet aracı şubeden alır almaz getirip özelliklerini açtırıyor. Ama garantisi mevzusu ciddi sıkıntı. Bende aracıma şerit takip, uzun far asistanı, tabela okuma, traffic jam, digiral göstergeye yeni kadranlar vb özellikleri açtırmak istiyorum ama çekimserim. Bakalım artık


    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****

    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****

    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****




  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt

    Hız sınırlayıcının olduğunu bilmiyordum,sağol dostum, yolda hız limitlerinde kontrol amaçlı kullanılabilir. Birde aracı alırken start stop devre dışı bırakmanız daha iyi olur dedi satış temsilcisi zamanla motoru yıpratır gibi bir yorum yaptı. Ben ilk kez start stop özellikli araç kullanıyorum. Genel olarak herkes kullanılıyormu bu özelliği?. Devre dışı bıraksamda her arabayı çalıştırdığımda default açık geliyor sonradan kapatmak gerekiyor.

  • Bagaj kapağı sert kapamayınca kapanmıyor tam , AVM lerdeki görevlilerde açıp kapatıyor açık kalıyor hep. Yeni olmasındanmı acaba? Buraya bilgi bırakayım belki başka kullanıcı katılırsa paylaşmış olayım. Yarın yinede Doğuşa bi götürürüm. Silecekse çizik bırakıyor temiz silmiyor camı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi belmont -- 15 Ocak 2023; 19:59:6 >
  • belmont B kullanıcısına yanıt

    Zaten adam gibi çalışmıyor start-stop.

    Araç durmadan devreye giriyor. Tam motoru kapanırken aniden tekrar start alıyor, araç dururken kafasına göre bazen devreye girmiyor. Aç- kapa yapınca devreye giriyor. Bazen iyice saçmalıyor.

  • belmont B kullanıcısına yanıt
    Troctan önce 6 yıldan fazla start stoplu golf kullandım. Bir kere bile kapatmadım vede sorun yaşamadım. Ha 2. Yılında aracın aküsü bitti garantiden değiştirdiler alakası var mı bilmiyorum. Mevcut aracımda da start stopu aç kapa yapmıyorum
  • ugarb kullanıcısına yanıt

    Bende çalışmasında sorun yok gibi hatırlıyorum ama anlattığın şekilde tekrar dikkat ederek kontrol edip buraya yazarım. Sadece çok az durup hemen kalkınca bazen devreye girmediği oluyordu çok kısa olduğundan diye düşündüm.


    Sizin araç Taigo mu? Bagaj kapağı kapanması sizde de zor oluyormu?


    Sizin T-Roc du sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi belmont -- 16 Ocak 2023; 16:57:10 >
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler bilgi için, bende kapamayı düşünmüyorum.

  • belmont B kullanıcısına yanıt

    T-roc bizimki.

    Servise sorunu anlattım ama malum, hikaye anlattılar. Taigo da düzgün çalışıyorsa sevindim. T-roc ta yapamamışlar. Yukarda dediğim gibi kafasına göre çalışıyor. Hiç stabil değil. Front assyst te aynı, stabil değil.

  • ugarb kullanıcısına yanıt

    Bugünde dikkat ettim hata tespit edemedim. Çok kısa duruşlarda yani durmayla hareket anı gibi çok kısa anda ayağımı frenden de çektiğim için heralde sistem algılayıp kapatmıyor, gayet başarılı geldi bana , bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak.

  • Bu arada bagaj kapısı için Doğuş otoya gittim ayarmı yaptılar yoksa başka bişimi sormadım düzelttiler, çok hafif kapattığımda kapanıyor.
  • Benim de zor kapaniyor. En ustten indirdigim zaman kapaniyor. Yarimken kapatinca olmuyor uyari veriyor maalesef.
  • aracetiket A kullanıcısına yanıt

    Yetkili servise götürürseniz düzeltirler.

    Birde benim arabanın arka camları açıp kapamada baya ses çıkarıyor sizde de öylemi, dikkat etinizmi? Sıfır bir araba için çok gürültülü ,sanki içine birşeyler kaçmış cam sıkışmış gibi.

  • hız sabitleyiciyi nasıl yaparız önerisi olan var mı?
  • rcpycl06 R kullanıcısına yanıt
    Vagcom’cu bulacaksınız. Ya da ender elektronik gibi garanti bozulmama garantisi sunan bi yere
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.