< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 17 Mart 2024; 16:34:20 > |
2024 VOLKSWAGEN TİGUAN | ANA KONU |
-
-
Her yanı ile demode duruyor -
Yine mükemmel olmuş, tanıtılan özelliklerine bakınca segmenr referasnlarını belirleyecek donanımlar yine mevcut, klasik bir Volkswagen olmuş.
Tasarım ise sade ve şıklığın zerafeti niteliğinde, tipik bir modern Avrupa şehri gibi, geçmişin kökleri bugünle harmanlanmış.
Rönesansın şehirlerinde dolaşırken buluyorsunuz kendinizi tasarım çizgilerinde. Bir yanda Tesla Truck gibi afedersiniz köksüz ve felsefesiz ucube tasarımlara bakınca insan boğuluyordu ne mutlu ki böyle ikon modeller hala var. -
Eline atlas versen İtalya’yı gösteremeyecek adamlar rönesans diyor.
Hem alman marka neden en büyük rakiplerinden birinin menşei olan ülkeden esinlensin :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jquidd -- 19 Eylül 2023; 19:15:52 > -
Hocam "ironidir." yazmayı unutmuşsun. -
Yine andropozların gözdesi olur -
-
Yine bir sürü insan memnun olmayacak ama; Dacia'dan Lada'dan falan beklemeyeceğiniz şeyleri, sırf Türkiye'de Doğuş Grubu çok başarılı bir pazarlama stratejisi ile ederinin üzerinde bir imaj yarattı diye Avrupa'nın ekonomik halk arabası, Amerika'nın Dacia'sı Volkswagen'den da beklemeyin, siz de hayal kırıklığına uğrarsınız.
Bu markanın, Edirne'nin ötesindeki imajını da biraz inceleyip ona göre beklentilere girerseniz yeni Tiguan da daha anlaşılır gelecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerakar -- 20 Eylül 2023; 8:48:42 > -
Kızdırmayın Abdülhamid i
-
Nazar olacak nolur övme bu kadar..
Mevcut kasa gibi bunun da yalıtımı malzeme kalitesi yine yeterli olacaktır. Sadece yolda gezinen bir araba olmaz inş.
-
Güzel olmuş. Ortadaki ekranı biraz daha bütünleşik yapsalarmış daha şık olurmuş. -
Güzel olmuş da o ortadaki ekran çok büyük değil mi? Uçaklardaki ekran bile bu kadar büyük değildir herhalde.
-
Güle güle Tiguan -
dışı şişhane içi tophane. önce passat veliahtı ile eksi puan alan ww şimdi yeni tiguan tasarımıyla adeta kafasına sıkıyor :D
bu tasarımı ben hiç beğenmedim.
-
2 milyona satmaya çalışmasalar anlaşılır olurdu -
alamayanlar- alamayacak olanlar konuşmuş yine...
şaka şaka hiçbir değişiklik yok araçta, yeni yazıp postalamıslar bizim ülkeye yine...
-
üstü minare altı ..... sözünün farklı bir versiyonu mu bu?
-
tam açık yazamadım sen anladın onu :)
-
-
Volkswagen kıskançlıkları bu başlıkta da vücut bulmuş. Ne derseniz deyin, sadece Doğuş grubunun pazarlamasıyla olacak iş değil ortada bir gerçek var. Volkswagen bir yana Bmw ve Mercedeste dahil, diğerleri bir yana
Eline atlas versen İtalya’yı gösteremeyecek adamlar rönesans diyor.
Hem alman marka neden en büyük rakiplerinden birinin menşei olan ülkeden esinlensin :) |
Kral tahtını artık akın akın gelen ÇİN Marka SUV Otomobillere bırakıyor. |
Her yanı ile demode duruyor
|
dışı şişhane içi tophane. önce passat veliahtı ile eksi puan alan ww şimdi yeni tiguan tasarımıyla adeta kafasına sıkıyor :D bu tasarımı ben hiç beğenmedim. |
Hocam "ironidir." yazmayı unutmuşsun.
|
Salı günü Life paketli (yunus gri) aracımı bende teslim aldım. Genel olarak araç ile ilgili düşüncelerim şunlar; -Araç yüksekliği, genişliği ve hacmi ile SUV hissini çok iyi veriyor. -Malzeme kalitesini ve montajını (trim sesi açısından) iyi buldum. Dokunuca çıtırdayan veya ses yapan parçaya denk gelmedim. -Araç çok sessiz. R-line test sürüşü yaptım. Life paketti kullanıyorum aralarında bariz fark görmedim(ses yalıtımlı camlar açısından). Elegance veya R-line araca sahip arkadaşlar cam kalınlığını ve şeklini atabilirseler bende ölçüp atabilirim. Karşılaştırma yapabiliriz. -Motor max. tork 1500 devirde başlıyor ancak ağırlıkla(ruhsatta 1683 kg) ilgili olarak hissedilir bir ivmelenme veremiyor. -Bu ağırlığa göre aracın yakıt performansı çok iyi bence(benzinden fulleyerek ortalama hesabı yapamdım henüz). -Basic Led farları beğendim. Otomatik yükseklik ayarı olması iyi. -Araç proformasında olmamasına rağmen opsiyon olarak kablosuz şarj tablası geldi. Yani ekstra ücret ödemedim ve satıcının bile haberi yoktu. Ancak aktif değil. Serivis biraz yeni Tgiuanlara alışsın sonrasında götüreceğim. Sistemden açılıp kapanıyor mu henüz bakmadım. -Sağ selektörün vites olması sonucu tüm diğer özellikler sol selektöre eklenmiş. Sinyal, ön ve arka cam silecek. Bu da biraz alıştırma istiyor. Ön cam sileceğini bir kez çalıştırmak için selektör ucunda tuşa bir kez basılmalı. Ön camı yıkamak için daha fazla basılmalı gibi...Bu biraz farklı geldi bana. -Ben aracıma Ziebart'da ön üç parça kaput koruma ve cam filmi yaptırdım. Bence cam filmi yapılan yunus giri ve siyah life tiguan ile elegance donanımın dış tasarımındaki krom parçaları aramazsınız. Araç Black donanım gibi oluyor. Kendimi de avutuyor olabilirim :) Ancak güzel göründüğünü düşünüyorum. -Araca güzel bir jant almak istiyorum. Keşke Life paket Venezia 17" jantlar ile gelseydi. Replica almak istemiyorum ama araştıracağım. -Filmli camların kapanırken zorlandığını gördüm. Özellikle son bölümde. Film kalınlığına baktım çok inceydi. Fitiller yeni olduğu için olabilir. -Aldıktan sonraki gün aracı çalıştırdık orta ekran gelmedi. Biraz sürüp kapatıp açtık normale döndü. -Stepnenin bulunduğu bölümdeki siyah yalıtım malzemeleri sabit değil. Hareket halinde. Bu durumu beğenmedim. -Park sensörleri çok hassas. Kullandığım otopark girişinde bile yan duvarları yakın görüp ötmeye başlıyor. Duvarlar 70 cm'den uzak aslında. -VW aracın yazılımını yakında günceller diye düşünüyorum. Bir önceki aracımız Vw Taigo. Ailemizin diğer aracı BMW 320i G20. Bu araçların etkisi ile kıyaslamayı yaptım. Bilginize. Kullandıkça izlenimlerimi aktarmaya çalışacağım. Herkese hayırlı olsun. Bu arada almadan test ettiğim araçlar; Cupra Ateca, Toyota Corolla Cross, Peugeot 3008 1.2 Hybrid, Skoda Karoq. Bunları almama sebeplerim; Skoda ve Ateca'nın içi artık eskidi. Süspansiyonları kötü(jantlar büyük). Ama donanımları iyiydi. Toyota almak istediğim araçtı. Ancak iç malzeme kalitesi (alacakların özellikle bagajda kullanılan malzemelere bakmalarını tavsiye ederim) ve yalıtımı çok kötü geldi bana. Peugeot çok doluydu ama hem yenisi yakında gelecek hem de motor sesi yüksek. Ben hybrid olarak ta geleceğini düşünüyorum. VW deki kalite hissi daha yüksek geldi. |
Evet ; Yaklaşık 15 gündür 80km'den 3150km'ye kadar bir tatil yaptıktan sonra ki fikir ve görüşlerim; - eTsi golf de kullanmıştım. Beni yanıltmadı... Yaklaşık 130-150km'ler gibi kullanıp 120-125km ortalamalar ile tatili yaklaşık 6,9lt/100km olarak tamamladım. Bence benzini bir araç 4 kişi +dolu bagaj ile bu performansa şapka çıkarılır. - 130km yi geçmese idim bende 6.5 lt yi asla geçmezdi. Zira ilk 1100km lik bölümde 6.4 ile bitirdim.
-eTsi da ki o elektrikli destek bile oldukça etkin bir güç sağlıyor. - Trim sesi oluşturacak bir durum yaşamadım(ön gölgeliği ilk başlarda açtığımda orada ki metal pim ile plastik kanca iribirine sürtünce bir tıkrıtı var idi. Son zamana doğru onu bir kaç kez çıkartıp taktım hızlıca düzeldi:). Mıcır,pürüzlü asfalt, stabilize bir çok çeşit yolları gördüm. - İç mekan Tiguan dan çok sanki Skoda Kodiaq'a yaklaşmış + ferah... - Güvenlik sistemi sizden bağımsız önlemler alıyor. Güzel - Tünelde ACC kurulu iken mesela yüksek hızlara çıkmak istemiyor. - eTsi ile kapanan motor , sistem ileride araç gördüğünde motoru aktif ediyor.ACC den bağımsız. Mantıklı... - Direksiyon güzel yeterli tepkili. Araç büyüklüğünü hissettirmiyor. - Benzer motorlu eski versiyonlar ile bir kaç kez performans karşılaştırması yaparsak; eTsi bariz daha verimli gibi gözüküyor. - Aracın multimedya sistemi ilginçtir ben de hiç sıkıntı çıkarmadı. Sürekli Apple Carplay bağlantılı idi. |
Benzer içerikler
- 1.4 tsi scirocco kronik sorunlar
- passat tutulan modeli hangisi
- volkswagen t-roc kullanıcı yorumları
- polo mu clio mu 2024
- polo boğaz kelebeği arızası belirtileri
- taigo bagaj hacmi
- golf 7.5 hangi yıllar
- vw tayron
- volkswagen fiyat listesi 2022
- amarok 4x4 sifir fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X