Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.484
Cevap
101
Favori
168.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    Aracı alanlar olarak, araçla ilgili bilgi ve tecrübeleri paylaşıp kullanım sırasında karşılaşılabilecek durumlara yanıt bulabilmek ve de 308 ile ilgili tüm paylaşımları tek başlık altında toplama amacıyla yeni başlık açma ihtiyacı hissettim. Vaktiyle 2008 için de açmıştım ve birçok kullanıcı faydalanmıştı. Bu başlık altında da araç ile ilgili spesifik bilgi ve soruları paylaşabilir ve benzer sorulara yanıt arayanlar, kullanıcıların tecrübelerinden daha verimli yararlanabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kazein -- 1 Ekim 2022; 1:7:28 >



  • Ben de hem yeni 308 gt hakkındaki değerlendirmelerimi ve golf 8 life ile farklılıklarını kendi kullanımlar açısından yazmaya çalışayım.


    Faydalı olması amacıyla, golf 8 life etsi aracı, 1.0 motor, yaklaşık 15000 km kullandım. Peugeot 308 gt aracı ise sıfır aldım ve yaklaşık 700 km dir kullanıyorum. Life aracın lastik ebatları 205/55/16.


    Yalıtım ve konfor olarak, özellikle golf 8 i satmadan bir gün önce yine kontrol ettim, 308 ile neredeyse aynı. Yol sesi alması, rüzgar sesi alması neredeyse aynı. Bu konuda gt araçta 18 inç lastik olduğunu belirtmem gerekiyor. Neticede, golf 8 yeni 308 den konfor olarak ve yalıtım olarak daha iyi değildi. Şahsi değerlendirmem bu konuda ikisinin de birbirine yakın olduğu, hatta 308 in bir tık önde olduğu noktasında. Gt kasislerden geçerken gayet tok ve güzel geçiyor, golf 8 de bu yönüyle aynı diyebilirim. Golf 8 ile 308 trim sesi açısından da benzer. Şöyle ki, golf de trim sesi yoktu. Gezerken yolda veya bozuk yollarda aracın orasından burasından sesler gelmezdi. 308 de benzer şekilde çok tok ve yolda bozuk yollarda ve kasislerde gayet güzel ve trim sesi vb. herhangi bir şey yok.


    aklıma gelenleri yazmaya çalışacağım için umarım unuttuğum olmaz.


    Motor hızlanmaları birbirinin aynı ama golfte elektrik desteğinin bir nebze olsun etkisini görebiliyorsunuz. iki aracın da 0-100 hızlanmaları çok yakın birbirine, özellikle aşırı bir güç beklemeyenler için tatmin edici. İki araçta hızlanma ve gitme açısından birbirine yakın. Golfün dsg şanzımanı çalışmasından kaynaklanan özellikle vites küçültmelerde gelen ses vardı. 308 de bu yok, ama durmaya yakın bir kararsızlık hissediyorum, beli start stop sistemi ile bir uyumsuzluğu olabilir.


    Gelelim kanaatimce diğer önemli konulara. Golf 8 in içi ve donanım seviyesi çok kötü. Bu cümleyi sadece life için değil r-line için de yazabilirim. Çünkü 308 de yer alan donanımın önemli bir kısmı yok.


    308 in malzeme kalitesi golften daha iyi ve kalite hissiyatı kesinlikle çok yüksek. Yani, golf ile 308 içine oturan bir kişi, 308 de kesinlikle premium bir araçta olduğunu hisseder, düşünür ve görür. Golfün kullanıcı ekranı kullanımı daha kolay gibi, bu açıdan 308 e alışmak biraz daha zaman alıyor. Golfte kabin işi ışıklar biraz daha çok ve arka tarafta da aydınlatmalar var. Bu açıdan özellikle 308 arka yolcu tarafında basit bir ışıklandırma fena olmazdı.


    Bence en önemli noktalardan bir tanesi yol tutuş ve sürüş zevki. Bu konuda 308 çok ama çok iyi. Hem yolda gidişi, hem virajlardaki güven vermesi hem güçlü bir yapısı. Golf sürüş zevki ve insana güven vermesi açısından kesinlikle 308 in çok gerisinde. İstanbul dan Ankaraya uzun yolda gelirken ve ankarada kullanırken birçok kez bunu görme imkanım oldu. Dönüşleri alırken verdiği güven 308 de çok iyi. Bu açıdan golfün çok ilerisinde. Bu noktada golf 8 aracım r line değildi ve jantlar da 16. Bunun etkisi belki vardır ama inanın aradaki fark jantla kapatılacak cinsten değil. Bu sebeple de ben de bu motorun bu araç için az olduğunu düşünenlerdenim. Çünkü kasa daha büyük ve güçlü bir motoru hem istiyor hem de hakediyor.


    Yakıt tüketimi olarak, 308 golf 1.0 etsi ya göre yaklaşık 1 litre daha fazla yakıyor gibi. Benim ortalama değerim de 7 litre civarı.


    Netice olarak ise; golf 1.0 cam tavanlı araçların sıfır kilometre malum sitedede fiyatlarına bakarsanız, 308 in bu kalitede bu gösterişle çok uygun olduğunu düşünürsünüz. Kanaat olarak ifade edeyim. 308 ilerleyen dönemlerde çok daha yüksek bir konuma oturacaktır.


    Son olarak, audi a3 hatcback 2020 model aracım da var. 308 aracım bundan da çok daha güzel, gösterişle, güvenli ve zevkli görünüyor. İlerleyen kilometrelerde de peugeot kalitesini bozmazsa, 308 kesinlikle bir premium araç olarak kabul görecektir ve rakipleri de değişecektir. Biraz zamana ihtiyaç var gibi.


    Umarım ilk izlenimler olarak faydalı olmuştur. Sorun yaşayan veya güzel tecrübe edinenler de varsa, yazarlar da sevinirim. Çünkü benim gibi birçok kişi bu gibi yerlerden edindiği tecrübe ile kararlarını veriyor.

    Merhabalar


    Peugeot 308 S.S.S

     

    1-   Araçlar karter muhafaza olmadan geliyor. Bunun sebebi oluşabilecek kaza anında motorun kulaklarından koparak kendini yere doğru salması ve kokpite girerek şöföre ve yolcuya zarar vermemesi . Ancak bağlantıda 5 adet cıvata kullanıyor ve motorun kendini bırakacağı tarzda bir kazada bağlantı yerlerinin motoru taşıması pek mümkün değil. Muhtemelen kaza anında motor kendini salarak bağlandığı yerleri kıracaktır. N11 üzerinde Peugeot 308 p5 karter koruma olarak aratırsanız Seyit beyin ürününü alabilirsiniz. Metal ürün yaklaşık 7-8 kg. Onlarca kişi alarak aracına taktırdı.


    2-   Aracım tahmini ne zaman gelir: Bayiler yaklaşık olarak size anlaştığınız zamana göre takip eden ayın 15 i civarı teslim edeceklerini söylemektedir. Örnek olarak mayıs başında bayilerin takip eden ay için stokları belirlenir o ay içinde satışları tamamlarlar ve mayısta o araçlar fransadan sevk edilir. Araç Türkiyeye geldikten sonra yaklaşık 20 gün güncelleme ve PDI süreci gerçekleşir ve Haziran 15-20 gibi aracınızı alabilirsiniz. Bayiden bayiye değişmekle birlikte anlaşılan ay bitmeden fatura kesileceği için ay sonunda ödemenizin tamamlanması istenir. Aracınız Türkiyeye gelip gümrük işlemleri tamamlandığında genel müdürlük bayilere faturaları keser, bu aşamadan önce bayi nin size fatura kesmesi mümkün değildir. Eğer faturanız kesilmediyse fiyat artışından etkilenme şansınız çok yüksektir.


    3-   Lastik hava basınçları: Şöför kapısı içinde PSİ cinsinden önerilen değerler mevcuttur. Bir çok deneme yanılma sonucunda kullanıcılar 18 inç GT paketler için ön arka 34 tercih etmiştir. Kapı içi değerlere göre kendi rahat edeceğiniz şekilde deneyebilirsiniz.


    4-   Gemiler Fransa'nın For Sur Mer Limanından yüklenerek Türkiyede Yarımca limanına gelmektedir. Anlaşma yaptıktan sonra aracınızın durumunu takip etmek ister iseniz For Sur Mer limanına yanaşan her geminin hareketini takip edebilirsiniz. Türkiye ye doğru yola çıkan ilk gemide aracınınız olmak ihtimali yüksek.


    5-   Araçlar Türkiye'ye ilk geldiklerinde yapılan PDI sürecinde araçlardaki Wifi kapatılıyor. Bu sebeple araca güncelleme, canlı yol trafik durumu, sesli komut vb gibi özellikleri kullanamıyoruz. BTK tarafından kişisel verileri koruma adına kapatıldığı düşünülmektedir. İleride belki gerekli anlaşmalar tamamlanır ve açılabilir.


    6-   2023 sonrası da gelen araçlarda SOS Butonu çalışmıyor. 112 ye bağlanamıyorsunuz bu sebeple radyo logoları gelmiyor. Eğer basarsanız yaklaşık 12 saat boyunca sos te yeşil bir ışık yanar ve bu sürede aracın bluetooth gibi özellikleri devre dışı kalır. Telefonunuzu araca bağlayamazsınız. Söndürmenin 2 yolu mevcut. 1- yaklaşık 12 saat beklemek, 2- sos tuşuna yeşil ışık sönene kadar basmak (1-2 dk olabilir)


    7-   Araçta bulunan bir özellik gereği eğer araçtan inerken sinyal bir yöne takılı kaldı ise o tarafın farı yanar. İndiğinde bir tarafa yanık kalmışsa sinyal kolunu kontrol edin.


    8-   Geri vites lambalarının bir çok kişi led ile değiştirdi. Trendyol da 3008 için T15 W16W Photon geri vites lambası mevcut. Bunu alabilirsiniz hata vermiyor.


    9-   Yapılan buluşmalarda deneyimlendiği üzere her aracın karakteristiği farklı, Kimi arabada vites geçişlerinde titreme varken kimi arabada yok. Ayrıca 1-2 viteslerde geçişlerdeki titremede her arabada yok. İlerleyen dönemde şanzımana gelecek bir güncelleme ile tüm araçlarda son bulabilir.


    10- Rolantide titremenin sebebi aracın 700 devirde çalışması. Eğer klimayı açar iseniz 800 devire çıkacağı için titreme azalacaktır. 700 olma sebebi egzoz emisyonunu azaltmak adına fabrikada bu şekilde programlanması.


    11-  Aracın kablosuz şarjı yetersiz maalesef şuan için yapacak bir şey yok.


    12- Aracın radyo göstergesi için trendyolda ekran koruyucu mevcut. Kullanan çok arkadaş var alabilirsiniz. Ancak hız göstergelerinin olduğu kadrana kesinlikle el, bez gibi şeyler sürmeyin çok hassas ve kırmız şekilde bir daha çıkmamak üzere iz kalıyor. 3d göstergeli araçlarda üst ekranınıza parmak izi yansıyor ise yukarıdaki 3d yansıtıcıyı temizleyebilirsiniz.

    2-3 haftadır Allure kullanıyordum. bugün aracım geldi GT'ye geçtim. iki paket arasında inanılmaz bir fark var.


    - sanıyorum GT'de yalıtım malzemesi daha fazla. Allure'a göre motor ses çok daha az. (yakıt farklılığı da olabilir belki. firmaya göre ses artıp azalabiliyor)

    - iç malzeme kalitesi GT'de epey yüksek. torpido içi tamamen kumaş kaplı, kapı cep iç altları kumaş kaplı. koltuklar çok daha güzel ve rahat.

    - GT'de ön tarafta cam tavan olduğu için perde açıkken çok ferah. beyaz tavandan daha ferah. arka için tam tersidir muhtemelen.

    - i-Toggles çok kullanışlı. mesela 23 derece sıcaklığı kısayol koyabiliyorsunuz. aklınıza gelen her şeyin kısayolu yok ama yeteri kadar var. Allure'da olmaması bence normal çünkü özellik az olduğu için koyacak kısayol da kalmıyor pek.

    - 3D hayalet ekran çok güzel ama tamamen görsel şölen. olmasa da olur.

    - dış tasarımda ayna altlarında yere Peugeot logosu ışıldıyor. LED'ler çok çok daha şık gözüküyor. matrix-led ve otomatik uzun farklar yetersiz ışık koşullarında otomatik devreye giriyor ve sık araç geçerse ışık dansına dönüşüyor.

    - 17"-18" farkı çok hissetmedim. yana olarak biri 40 biri 45 zaten.

    - kablosuz şarj var. Allure'da yok ve kablosuz android auto / car play olup kablosuz şarj olmaması çok saçma.




    henüz şerit konumlama, dur-kalk adaptif sürüş, koltuk ve direksiyon ısıtma denemedim. zamanda deneyimleyip yazacağım.

    Hocam artık SUVlar çok daha kolay satılıyor diğer araçlara bu bir gerçek. A3 de alsanız BMW 1 de alsanız böyle. Ama asıl soru sizin SUV ihtiyaciniz var mı? Orta paket bir SUV model almak yerine full paket 308 almak bana mantıklı geliyordu o yüzden Ford Kugadan vazgeçip 308 aldım, pişman da değilim. Piyasadaki SUVlarin SUVla alakası yok, hiçbiri 4x4 değil, sadece yerden yukseltilmisler. Bunun az biraz avantajı varken yol tutuş anlamında çok büyük dezavantaj. 308 yol tutuş konusunda arka bağımsız süspansiyon olmamasına rağmen çok iyi

    Merhabalar, aracımı teslim alalı 40 gün oldu ve ilk kez uzun yola çıkma fırsatı buldum. Hazır uzun yol yapmışken yakıt durumunu merak eden arkadaşlar için bir paylaşım yapmak istedim. Kırklareli’den otoyola girip, kuzey marmara otoyolunu kullanarak Bolu’ya gittim. İstanbul’a uğradığım için yalnızca Avcılar otoyol bağlantısı mevkiinde 25-30 dk yoğun trafikte kaldım onun dışında açık yolda sürekli 130-140 ile gittim. Bolu’dan Yedigöller’e gidiş-geliş 100 km boyunca çok virajlı ve tırmanışlıydı. Dönüşte de aynı şekilde 130-140’tan aşağı düşmedim. Ortalama tüketim bu koşullarda 1000 km’de 7,2 oldu. Sürekli hız sabitleyici ile gittim ve az yakmak için bir çabam olmadı. Ek olarak otoyol sürüşlerinde adaptif cruise ve şerit takip asistanı çok iyi çalışıyor.
    🔥 130 Beygir Gücündeki 1.2 Motorun Hafta Sonu Yakıt Ekonomisi / Cayır cayır yakıyor!

    cumartesi günü 2024 gt aracımı teslim aldım. 2023'e göre eklenen çıkan özellikler şöyle:

    -koltuk ısıtma yok. direksiyon ısıtma var (güzel çalışıyor)

    -visiopark standart olmuş.

    -alarm standart olmuş.

    -araç için aydınlatma ışıkları artık dokumatik değil tuşlu.(bayi dokunmatiklerde sorun yaşandığını artık bu şekilde çıkacağını söyledi.)

    -önceden varmıydı emin değilim ama torpido yada orta saklama gözünde soğutma yok.

    -ve en kötüsü alcantara döşeme gitmiş yerine çirkin naylon bir koltuk döşemesi gelmiş. böyle olduğunu bilsem almadan bir kez daha düşünürdüm.


    ayrıca bayiden paspas vs vermediler ama 2 adet kamp sandalyesi 1 adet stanley termos hediye ettiler.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil): Kapsamlı Bir İnceleme

    Peugeot, üçüncü nesil 308 P5 ile kompakt hatchback segmentinde iddialı bir giriş yaptı. Yeni model, çarpıcı tasarımı, gelişmiş teknolojileri ve etkileyici performansıyla büyük beğeni topladı.

    Dış Tasarım: Yeni 308 P5, sportif ve şık bir dış tasarıma sahip. Şirketin yeni tasarım diline uygun olan model, ince farları, keskin hatları ve geniş ızgarasıyla dikkat çekiyor.

    İç Mekan: Yeni 308'in iç mekanı da önemli ölçüde güncellendi. Dijital gösterge paneli, geniş dokunmatik ekran ve yüksek kaliteli malzemeler, lüks ve modern bir sürüş deneyimi sunuyor.

    Teknoloji: Yeni 308 P5, en son teknolojiyle donatıldı. Gelişmiş sürücü destek sistemleri, adaptif hız sabitleyici ve otonom acil frenleme dahil olmak üzere bir dizi güvenlik özelliği bulunuyor. Ayrıca, Apple CarPlay ve Android Auto gibi bağlantı seçenekleri de mevcut.

    Motor Seçenekleri: Yeni 308 P5, hem benzinli hem de dizel motor seçenekleriyle sunuluyor. Benzinli motorlar 110, 130 ve 180 beygir gücü aralığında güç sunarken, dizel motorlar ise 110, 130 ve 160 beygir gücü seçeneklerine sahip.

    Sürüş Performansı: Yeni 308 P5, hem şehir içinde hem de uzun yolculuklarda mükemmel bir sürüş performansı sunuyor. Süspansiyon sistemi, engebeleri etkili bir şekilde emiyor ve virajlarda tutunmayı sağlıyor.

    Yorumlar ve Değerlendirmeler: Yeni Peugeot 308 P5, otomotiv basını ve kullanıcılarından olumlu yorumlar aldı. Modelin sportif tasarımı, gelişmiş teknolojisi ve heyecan verici sürüş deneyimi övgüyle karşılandı.

    Sonuç: Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil), kompakt hatchback segmentinde etkileyici bir seçenek olarak öne çıkıyor. Çarpıcı tasarımı, gelişmiş teknolojileri ve heyecan verici sürüş performansıyla yeni 308, rekabete güçlü bir rakip olarak geliyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yeni konumuz hayirli olsun.
    İlk 308 sahiplerinden birisi olarak aracın ilk 500 km de verdigi premium hissiyat çok hoş. Gece araci kullanmak ayri keyifli.
    Yeşil renk için tereddüt edip görünce aşık olanlardanım. Şüphesi olan varsa direk yeşil alabilir. Yolda araba o kadar çok dikkat çekiyor ki abartisiz çoğu insan donüp bakiyor.
    İlk soruyu ben sormak istiyorum 😂
    Sarı ile işaretledigim yerleri yani jant kapaklarini nasil cikartacagiz ?
    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konu




  • Intheflames I kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullanın.


    O siyah ile işaretlediğiniz yerler sabit gibi duruyor sanki. Jantın modeli öyle olmasın?

  • Intheflames I kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun.


    Ben de aracımı sabırsızlıkla beklemekteyim.


    İngilizce kullanım klavuzunu inceledeğimde jantlardaki aksesuarlarla ilgili bir bilgi bulamadım. Siz de linkten inceleyebilirsiniz.


    Türkçe'sini bulamadım.


    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konucarmanuals2.com
    2022 Peugeot 308 - Owner's Manual - PDF (260 Pages)
    https://carmanuals2.com/peugeot/308-2022-owner-s-manual-119222
  • Onurchik kullanıcısına yanıt

    yok hocam bükülebilir plastik orasi büktüm fakat gelmedi. kirilmasindan korktugumdan cekmedim fazla belki janti sokmek gerekli bilemiyorum.

  • Alan arkadaşlara hayırlı olsun, takibe aldım.
  • Intheflames I kullanıcısına yanıt

    Cikartmada ki amaciniz nedir?

    Cikartamazsiniz O kismi, Jantla birlesik orasi..Aracin hafiflemesi ve surtunme katsayisi icin yapilan bir sey..Sert Plastiktir orasi..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 2 Ekim 2022; 3:18:51 >
  • Bende yeşil 308 imi dün teslim aldım. Araç kalite yol tutuş ve yalıtım olarak çok iyi olmuş. Golf 8 kullanmış biri olarak söylüyorum. İkisi arasında hiç düşünmeden 308 derim şu an için.
  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Orasi cikiyor hocam, cikartmaktaki amacim sportif gorunum elde eltmek.

  • igokkaya20 İ kullanıcısına yanıt

    hayirli olsun hocam grubumuzun 2. 308 i 😂

  • 225 beygir olsaydı rakipsiz olurdu motor seçimi fiyat performans dengesi çok zayıf kalıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbkaynar -- 3 Ekim 2022; 10:42:52 >
  • mbkaynar M kullanıcısına yanıt
    Aracı kullanan biri olarak çok performans beklenmiyorsa, motor çok çok yeterli. Dediğiniz motorların gelmesi fiyatın artması demek aynı zamanda. Araç kalite olarak ve yalıtım olarak çok güzel olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igokkaya20 -- 3 Ekim 2022; 10:54:42 >
  • Aracı yakından inceleme fırsatım oldu, özellikleri gerçekten çok iyi, arka çaprazdan araç gelmesi durumunda uyarı eklenmiş dikkat çekici…Menü geçişleri çok hızlı, kameralar ve ekran yüksek çözünürlükteydi.

    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana KonuKubilay Kırelliyoutube
    Peugeot 308 GT Gösterge (3D)/ Menü Ayarları (ADAS, aydınlatma, ayna, kapı kilidi)
    https://www.youtube.com/watch?v=jnSiBD7tvfo&feature=youtu.be
  • Geçen hafta yapılması öngörülen teslimatın yazılım güncellenmesinden ötürü gecikeceği bilgisi verildi tarafıma. Benzerini yaşayan oldu mu acaba?

  • kazein K kullanıcısına yanıt
    Ben bu hafta teslimat bekliyorum

    Bir bilgi de gelmedi



    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konu
  • Onurchik kullanıcısına yanıt

    acın birinde videoda görmüştüm o plastikler çıkartılmış plastiğin oturduğu siyah bir kol daha var gibi ve bence o plastik parçalar olmadan jant görsel açıdan daha güzel

    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konu
  • Hayırlı olsun herkese. Mavi rengi canlı görünce beğenmedim. Yeşil güzel ama modası geçebilir ve satışı zor olabilir diye istemedim. Kırmızı benlik değil. Beyaz güzel ama önceki tüm arabalarım beyaz olduğu ve sıkıldığım için bi de aralıkta ancak teslim dedikleri için istemedim. Aslında açık griyi de sevmedim ama mecburen ve görmeden sipariş verdim. Ne dersiniz gri için? Canlısı nasıl?
  • Vayz09 V kullanıcısına yanıt

    Gri test aracı kullanmıştım gayet güzel görünüyordu tekno gri diye geçiyor aynı ton 208'de de vardı o da iyiydi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandırma10.5

    acın birinde videoda görmüştüm o plastikler çıkartılmış plastiğin oturduğu siyah bir kol daha var gibi ve bence o plastik parçalar olmadan jant görsel açıdan daha güzel

    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konu

    Çıkıyor mu bilmiyorum ama İngiltere'deki GT Premium donanım paketinde bu jant varmış.



    Yeni Peugeot 308 P5 (2022 - 3. Nesil) Ana Konu




  • Vayz09 V kullanıcısına yanıt
    208 im sarıydı. Çok tereddüt etmiştim alırken. Ama satarken özellikle sarı olduğu için arayanlar vardı ve özellikle sarı olduğu için biri gelip aldı. 308 de de yeşili çok sevdim ve o rengi aldım. Severek kullanıyorum. Yine satarken yeşilin avantajlı olacağını düşünüyorum. Etrafımda beğenmeyen kimse yok.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.