Arkadaşlar merhaba, bende 2021 model otomatik 1.4 bayon var. Bayon'un süspansiyon sisteminin gürültülü ve sert çalışması kaynaklı arabayı değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce sıfır bir polo mu almalı yoksa bütçeyi zorlayıp (bayonun üstüne 400 bin tl verip) 2. el max 30 bin kmde bir golf mü almalı? poloyla golf arasındaki fark çok mu değil mi bilemiyorum poloyu kullandım ama golfü deneyemedim. Bayonun üstüne de 400 bin tl para vermek ne kadar mantıklı bilemiyorum golf için. |
Sıfır Polo life 1.0 dsg mi? İkinci el Golf 1.0 life dsg mi?
-
-
Aradaki fark çok büyük. Polo da kaliteli ama golf hacim olarak, konfor olarak çok öte -
Bu sizin ihtiyacınıza ve ne beklediğinize bağlı. C segment hacmine ve konforuna ihtiyacınız yoksa Polo da işinizi görür. İhtiyacınız olmadığı bir arabaya vereceğiniz fark da cebinizde kalır. Bir kere alıp uzun süre binerim diyorsanız Golf öneririm.
-
polo yerine monte carlo fabia bakabilirsiniz.
yada seat leon..
Golf inanılmaz keyif verir. Gönlünüzden geçiyor ise hiç tereddüt etmeyin.
hayırlısı olsun şimdiden..
-
Doğrusu alıp en az 5 sene binmeyi planlıyorum. Konfor olarak golf beklentilerimi karşılar mı ona tam emin olamıyorum ama cupra leon kullanmıştım epey konforlu ve sessiz gelmişti bana 18 jantlara rağmen. Golf de ona yakındır diye düşünüyorum. Boyut olarak polo da uygun bana zaten çocuk vs de yok, çoğu zaman bagajı bile açmıyorum arka koltuğa koyuyorum aldıklarımı . -
Uzun süre binilecekse ve konfor ön plandaysa Golf alın geçin hocam. Aradaki vereceğiniz fark 5-6 sene sizi daha çok mutlu edecektir.
-
Cupra leon’dan daha iyi bir konfor bulursun golf’te -
Kesinlikle Golf. Kalite, yalıtım, konfor olarak 3 gömlek fark var poloyla arasında -
ikisine de bin bak. polo gayet yeterli.
-
2 tane sizin ilgilendiğiniz kasa Polo Life 1.0 Dsg aracım oldu. Biri 21 biri 23 Model toplam 15.000 km kullandım
Şimdi de 21 Model otomatik Golf 8 Life Dsg aracım var.
Polo oldukça kaliteli bir araba, ama Golf ondan da ileride.
Sessiz Rafine Yalıtımı Süspansiyon sönümlemesi ses sisteminin kalitesi malzeme kalitesi vites geçişleri muazzam.
Ortalama Hızım 29 km 5.5 litre civarları karma tüketimim var.
Depo fulleme ve yolbilgisayari verileri birebir tutuyor.
Yaz aylarında klima 22-23 fan 2-3. Kademde gece gündüz açık sürekli Bursa içi 6.1 en yüksek değer gördüm.
Yani özetle uzun zaman binecekseniz Golf tavsiye edilir.
Ekleme: Cupra Leondan Konfor Malzeme Kalitesi İşçilik ve Yalıtım olarak daha iyidir Golf.
Cupra İspanya Montajlı Golf Wolfsburg Almanya montajlı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pro-black -- 27 Ağustos 2024; 23:4:4 > -
Teşekkür ederim hocam değerli yorumunuz için. Sanırım paraya kıyıp 2. el bir golf 8 alacağım, yeni aya bir girelim piyasa uçmazsa pek 1300-1400 arasına alayım diyorum bir tane. Üstüne vereceğim farka değecek bir araç olacak ve b segmentten c segmente atlayacağım o da bir artı.
Diğer cevap veren arkadaşlara da teşekkür ederim, genel anlamda golf mantıklı kalıyor gibi uzun yıllar kullanılacaksa.
-
dsg riski alınıyorsa kesinlikle golf. aradaki bir kaç yıla sınıf ve kalite farkı değer -
Özellikle hangi kasa bu inanılmaz keyifli olan ?
-
Golf'te DSG dayanmıyor. Shift-By-Wire seçicisi kronik sorunlu ve 30-70 bin TL arası masraf açıyor.
Polo 0 km olacak, aktif güvenlik sistemleri var, Life paket Polo eski kasa Golf Highline gibi bir araba.
Far-yağmur-tampon sensörleri, otomatik kararan iç dikiz aynası, hayalet gösterge, 8" multimedya, App-Connect, elektrikli katlanır yan aynalar, çift bölgeli klima vs. var.
Polo'da DSG'de bir defa bile sorun yaşayan duymadım. Hem beygir kısık tork yüksek, kasa hafif ve çevik... Tartışmasız Polo alınır.
Eğer uzun yol yapılacaksa Golf e-TSi alınabilir ama ikinci ele 1.2 milyon vermekte enayiliktir.
200 daha eklenir 2024 model 8.5 kasa aktif güvenlik sistemli Golf Life alınır.
Eğer verecek 200 bin yoksa da Polo alınır.
-
Yeni dsgler sorunsuz. Ben passatta bile sorun yaşamadım. -
quote:
Orijinalden alıntı: motograterÖzellikle hangi kasa bu inanılmaz keyifli olan ?
MK5-6-7-8 hepsi keyifli hocam.
Ben 2006-2012 arası Golf Plus'ları pek severim şahsen. Ara ara bakıyorum, bir 400-500'e temizini denk getirince affetmeyeceğim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis
Yeni dsgler sorunsuz. Ben passatta bile sorun yaşamadım.Golf 8 öyle demiyor ama.
Hata diyo, 70 bin hazırla diyo. Doğuş'a sür diyo.
Yakında Passat'ta diyebilir. Bu arada arıza görselinde Style paket ve 1.5 motor var acaba arıza görseli 1.0/1.5 ayrımı yapabiliyor mu?
Yapabiliyorsa efsane detay.
-
Hocam keyifli olan kısmı turbo motor ve bağımsız süspansiyon mu acaba ? Hani olay bu ise focuslarda da turbo motor ve bağımsız süspansiyon var mesela.
-
Hocam 1200'e golf 8 1.0 life dsg vermiyorlar ama (anca 100 bin kmde falan var ya da ağır hasar kayıtlı). İkinci elleri 1300'den başlıyor. 2024 modeller zaten uçuk 1500'den aşağı yok.
-
80bindeyim daha tık yok. Bu kmden sonra sorun çıkarsa da mesele değil. Kavrama değişimi normal bu kmden sonra
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X