Şimdi Ara

ŞİKAYETLEREDE BAKIP SON KARARINIZI VERİN. (Satış sonrasıda önemli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://www.sikayetvar.com/index.php?ix=x&loc=categories&c=1&tree=263,370&level=3&id=370

    Arkadaşlar televizyon almadan önce bu siteyide bi inceleyin derim. TV ler ne sorunlar çıkartıyor, hangi firma ağrıza durumunda müşterisiyle nasıl ilgileniyor fikriniz olur. Milyarlar çöpe gitmesin



  • Vestel de malesef top 10 da 1 numara.
  • çok yerinde bir topik olmuş..aslında bunu fixlemek lazım ..eline sağlık..
  • Aslında LCD yada Plazma alan arkadaşlar sonrasında yaşadıkları sorunları bu topik de yazarlarsa herkese rehber olur. Düşünsenize 3000 lira verip TV yi alıcaksın, ölü pikseller çıkıcak serviste 4 tane ölü piksel normal diyicek...
    Bu gibi olayları yaşayanlar varsa herkes bu markaları burdan öğrensin
  • ÜRÜN GRUPLARINA GÖRE ŞİKAYET
    Sanayi Bakanlığı uzmanlarının değerlendirmeye aldığı 35 bin 555 şikayetin 10 bin 666'sı cep telefonundan kaynaklandı. Sırasıyla en fazla şikayet alan diğer ürünler, mobilya (735), bilgisayar (726), binek oto (542), kredi kartı (317), buzdolabı (316), televizyon (252), çamaşır makinesi (193), halı-kilim (104), kombi (87) oldu. Vatandaşlar hizmet sektörü bazında ise kapıdan satış (8.817), taksitli satış (940), kampanyalı satış (369), devre tatil (120), sigorta (92) ve paket tur şikayetlerini de Ankara'ya iletti.

    İL BAZINDA TÜKETİCİ BİLİNCİ
    Bakanlık koridorları dışında tüketiciler il ve ilçe tüketici hakem kurullarına da başvurarak, satın aldıkları ürünlerin bozuk çıkması, çabuk bozulması, deforme olması gibi yakınmalarına çare aradı. Türkiye genelinde hakem heyetlerine 186 bin 823 başvuru oldu. En fazla şikayet 27 bin 889 başvuru ile İzmir'den geldi. İzmir'i 26 bin 300 başvuru ile Ankara, 23 bin 341 başvuru ile İstanbul izledi. Şırnak ve Tunceli'de tüketicilerin hiç şikayeti olmazken, Iğdır'dan sadece 60 başvuru alındı.
    EN ÇOK HAKKINDAKİ ŞİKAYETİ ÇÖZÜMLEYEN FİRMALAR!!!!!!!!!!!!!!!!
    Garanti Bankası
    9328
    Yapı Kredi Bankası
    6987
    Akbank
    6250
    Turkcell
    5931
    Finansbank
    5281
    Avea
    4710
    Hepsiburada.com
    3400
    Teknosa
    2834
    İş Bankası
    2610
    HSBC Bank
    2562
    Nokia
    2213
    HP (Hewlett Packard)
    2139
    Vodafone
    2098
    Vestel
    2040
    Arçelik
    1940
    KVK Teknik Servis Hizmetleri
    1903
    Shobbo.com
    1784
    Digiturk
    1491
    Smile ADSL
    1427
    Ttnet
    1333
    ŞİKAYET VAR sitesinin resmi açıklamasıdır.şikayetleri sorunları halleden firmalar listesi .verilen rakamlar özüme ulastırılmıs ürünlerin rakamlarıdır.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 31 Aralık 2008; 14:37:45 >




  • vestele bak bea sattığı her 2 tvden biri arızalı galiba
  • Evet satışdan sonra verilen teknik servis kaliteside çok önemli.
    Yararlı bir topik olmuş...
  • arkadaşlar bu şikayet konusu biraz farklı bir konu.neye göre şikayet yapılmıs şikayet var adlı siteye girerseniz sony samsung aklınıza gelen her firma hakkında inanılmaz bir liste karsınıza cıkacaktır.yani vestel boyleymiş sony şöyleymiş samsung vs diye uzar gider.önce tüketici haklarımızı bilmemiz lazım aramızda kaç kişi ürünü alırken firmanın bahsettiği prosüdürü uyguluyor ?plasma tv alıyorlar binlerce lira veriliyor adamlar ısrarla belirtmiş servislerimiz tarafından kurulumu yapılsın onuda yapmıyorsanız en azından kargo önünde ürünü acın eksik hata varsa kargodan detayları belirten imza alın deniliyor.
    biz ne yapıyoruz biran önce alalım kuralım arızalı cıktıgındada bu bozuk değişmiyorlar.adam neden değiştirsin size prosödürü anlatmıs özelliklede belirtmiş.firmalarda haklılar ürünü alıpta carpmadıgınız yada hatalı kurdugunuzu nerden bilecekler.
    bende yaşadım bu olayı fakat mağazadan aldıgımda kendileri geldi kurdu ayarladılar ve görüntüde olan cok kücük bir hatayı garnti sözlesmesini imzalatmadn belirttim.daha sonrada ürünü değiştirmek istediğimde en kücük bir problem yaşamadım yeni bir ürün gönderildi.diğer türlü yapsaydım büyük ihtimal değişim haklı olarak yapılmayacaktı.
    lütfen ürünü alırken firmaların belirttiği kurallara uyalım bundan biz kazanclı cıkarız!!!
    saygılar




  • sikayet var sayfasındaki toplam sikayet sayısına göre degerlendirme yapılacaksa eger öncelikle markaların satıs adetlerini de bulmak lazım. Ancak bu calısma ile hangi marka en fazla sikayeti almış bulunabilir.

    Yalnız sikayetvar'deki ana firma geri dönüşlerini izliyorum ben. Hangi firma soruna nasıl bir şekilde, kaç gün sonra cevap vermiş. Benim için o önemli.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.