Şimdi Ara

Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.172
Cevap
37
Favori
45.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yurtsever1453 kullanıcısına yanıt

    Hapishane bölümlerinden sonra şu manzara bile insana huzur veriyor 

  • promedyumx P kullanıcısına yanıt

    Ağaçların güzelliğine bak  Resident Evil 7'de de evden dışarıya çıkınca huzur gelmişti, karavan ne güzeldi, mis gibi güvenli ortam  

  • promedyumx P kullanıcısına yanıt

    Hapishane bölümü çok karanlıktı ve korkutucuydu. O kısım bitene kadar psikolojim bozulmuştu.


    Hapishane bölümünün ardından otel kısmı ilaç gibi geldi.



    Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU
  • Venomstr kullanıcısına yanıt

    Öyle bir karavan Hastaneden çıktıktan sonrada vardı diye hatırlıyorum. O bölümde yoğun derece karanlık ve rahatsız ediciydi. Karavanda kayıt yapınca derin bi nefes almıştım.Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU 

  • Yurtsever1453 kullanıcısına yanıt
    Bezdiren bir bölümdü. Ben platinlemek için 2 kez oynadım bir de
  • MessiTugi M kullanıcısına yanıt

    Bu tür oyunları platinlemek için tekrar tekrar oynamak gerçekten takdir edilesi.

  • Nihayet başladım oyuna, her kapıyı “inşallah açılmaz” diyerek deniyorum. Normalde oyunlarda kapılar açılmayınca söverim aslında.

    Bir şekilde Wooldfield apartmanını bitirdim. Aslında oyun kolay geldi bana ama o kadar geriyor ki, arada mola vermek zorunda kalıyorum.

    Şimdiye kadar baya sardı, tam benim tarzım oyun.

    Single Player oyunları savunacağız.
  • promedyumx P kullanıcısına yanıt
    Ben daha çok eziyet derdim
  • Oyunu 32 saatte bitirdim. Oyun zorluğu normal seviyedeydi.


    Oyunun olumlu yanları:


    1. Atmosfer oyunun en güçlü yanı. Kasabanın tekinsizliğini hissetmek çok iyi bir deneyimdi.
    2. Oyunun hikâyesi gerçekten etkileyici. Son bölüme kadar merakla oynadım.
    3. Grafikler çok başarılı. Bazı yerlerde durum 10 dakika çevreyi izledim.
    4. Mekân çeşitliliği çok zengin. Hastane, hapishane, otel, kasaba... Hepsi de çok iyi dizayn edilmiş.
    5. Pompalı tüfeğin ve normal tüfeğin vuruş hissi çok güzel.
    6. Bulmaca zorluğu iyi ayarlanmış. Biraz dikkat ederek %90'ını çözdüm.
    7. Oyunun girişindeki kasaba atmosferini övmek için kitap bile yazılır.
    8. Müzikler olağanüstüydü. Bazı noktalarda o kadar korkutucu sesler vardı ki ilerlemek için epey bekledim.


    Olumsuz Yanları:

    1. Oyunun son kısmı gereksiz uzatılmış.
    2. Oyunun finalini anlamak biraz zor. Ben internetten baktım.
    3. Tabancanın vuruş hissi kötü.
    4. Yakın dövüş berbat değil ama iyi de sayılmaz.
    5. Bulmaca sayısı birazcık fazla olmuş. Aşırı fazla değil ama biraz daha az olabilirlerdi.
    6. Kasabada pek çok mekân kapalı. Keşke hepsini ziyaret etmek mümkün olsaydı.
    7. 3060 Tİ ile oynadım. Bazen fps gereksiz yere 45'e iniyordu.



    Bu oyun gerçekten çok iyi. Korku oyunu böyle yapılır. Puanım 9,2/10




    Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yurtsever1453 -- 28 Aralık 2024; 3:12:25 >




  • Konami'nin hisseleri Silent Hill 2 Remake yapımı sayesinde %96 yükseldi!



    Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU



    Bunun sonucunda Japon yayıncı muazzam bir büyüme yaşadı, öyle ki bir raporda Konami'nin hisselerinin 2024 yılında neredeyse %96 oranında arttığı belirtildi.


    Kantan Games'ten Serkan Toto'ya göre, Konami 2024 yılında %95,97'lik bir büyüme kaydetti. SEGA, Capcom, Bandai Namco gibi diğer Japon stüdyoları da hisse değerleri önemli ölçüde artarak sağlam rakamlar kaydetti.


    Bununla birlikte, en üretken olan Konami'ydi, üstelik son birkaç yılın şüpheli şirket politikaları nedeniyle oldukça sönük geçtiği düşünüldüğünde. Ancak bu yıl boyunca Japon şirket sadece ikinci bölümün yeniden yapımını değil, aynı zamanda Silent Hill: The Short Message, Contra: Operation Galuga ve Castlevania Dominus Collection'ı da piyasaya sürerek sahneyi domine etti.


    Konami'nin bundan sonra ne yapacağını göreceğiz. Metal Gear Solid 3'ün yeniden yapımı ufukta görünürken, hayranlar stüdyonun eşit derecede iyi bir iş çıkarmasını ve böylece Japon yayıncının oyun sahnesine olumlu dönüşünü kesin olarak onaylamasını umacaklardır.


    Kaynak :

    Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU
    Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONUuagna: appassionati di videogiochi tecnologia cinema e non solo
    Le azioni di Konami sono salite del 96% grazie al remake di Silent Hill 2 - UAGNA
    https://www.uagna.it/videogiochi/le-azioni-di-konami-sono-salite-del-96-grazie-al-remake-di-silent-hill-2-200528




  • Silent Hill 2 Remake'i 17 saat sonunda, standart savaş ve bulmaca zorluğunda bitirdim. Zamanında orijinal oyunu deneyimlememiş ve şansıma da bugüne kadar hiçbir spoiler yememiş biri olarak oyundan son derece keyif aldığımı belirtmeliyim. 2023 yılı Survival-Horror türü açısından belki de zirve sayılabilecek bir seneydi. RE4 ve Dead Space Remake'leri olsun, Alan Wake 2 olsun bu klasmanda top seviye yapımlardı. Yapımcısının daha küçük çaplı bir firma olmasının da etkisiyle, SH2 Remake o seviyelerde olmasa bile onlara çok yakın konumda olan ve türünün hakkını veren bir yapım olmuş. Gelelim artı ve eksilerine :




    ++ Grafikler doyurucu seviyede. Oyunu PC'de 1440p'de DLSS Q - Frame Gen - Ray Tracing açık (sadece 1-2 kısımda gereksiz fps drop'lar yüzünden kapattım) bir şekilde oynadım. UE5 her ne kadar problemli bir motor olsa da görsellik açısından işin hakkını vermiş diyebilirim


    ++ Senaryoyu, genel temayı ve barındırdığı alt metinleri beğendim. Oyuncuyu sonuna kadar içinde tutup bitirdikten sonra da hakkında araştırmalar yaptıracak bir içeriğe sahip


    ++ James Sunderland'i canlandıran aktör hem işitsel hem de görsel olarak oldukça başarılı bir performans göstermiş, Game Awards'ta ödül alsın isterdim


    ++ Atmosfer enfes ötesi. Son derece depresif bir yapıya sahip ve hikayeyle çok güzel örtüşüyor. Doğru düzgün jumpscare olmamasına rağmen insanı tekinsiz havasıyla rahatsız etmeyi ve iç boğmayı becerebiliyor


    ++ Sesler ve müzikler yine çok başarılı, oyuncuyu moda sokmayı başarıyor


    ++ Bölüm dizaynlarını ve içerdikleri bulmacaları çok keyifli buldum. Her bir mekan farklı bir havaya sahip. Bulmacalar da ne insanı aptal yerine koyacak kadar basit, ne de sinir edecek kadar kriptik. Tam kıvamında olmuş


    ++ Shooting kısımları bi RE Remake'ler kadar olmasa da fena değildi. Silahların ağırlığı, vuruş hissi gibi konularda yapımcılar sınıfı burun farkıyla geçmeyi başarmış


    ++ Toluca hapishanesi kısmından ayrıca bahsetmek istiyorum. SH2 Remake her ne kadar insanı rahatsız etmeyi başarsa da aslında beni bu kısma kadar öyle aman aman da germemişti. Ancak bu hapishane kısmı öyle bir gerdi ki o bölümü geçtiğimde bi yarım saat kadar oynamaya ara verdim :) Normalde sevdiğim bir oyundayken 3-4 saat bana 1 saat geçmiş gibi gelir. Hapishane kısmı herhalde 1,5-2 saat falan sürmüştür, bitirdiğimde tam tersi 4-5 saat geçmiş gibi hissetmiştim




    Şimdi de gelelim oyunun eksik taraflarına :




    -- Oyunun en büyük problemi şüphesiz optimizasyonu. Ben PC'de deneyimledim ama sanırım konsollarda da önemli problemler varmış. Son güncellemelerden sonra başladığım için stuttering denilen ani takılmalarla rahatsız etmeyecek kadar az karşılaştım ama bazı mekanlarda genel fps gereksiz fazla düştü, o kısımlarda RT'yi kapatıp Shadows ayarını biraz düşürdüm de anca öyle rahatladım


    -- Yakın dövüş ilk trailer'larda göründüğü kadar kötü değil, oyun boyunca da baymadı ama çok idare ederdi. O videolardan sonra bu konudaki beklentim çok düşük olduğu için keyif bile aldım bi nebze ama objektif bakıldığında biraz daha geliştirilmeliydi diye düşünüyorum


    -- Düşman çeşitliliği süresine göre çok yetersiz. Bu durum orijinalinde de böyleymiş sanırım ama o hem süre olarak yarısı kadar olduğundan hem de savaşlara daha az girildiğinden bu kadar göze batmıyordur diye düşünüyorum. Remake'te ise mutlaka en az 2-3 düşman varyasyonu daha olmalıydı


    -- Boss savaşları pek tatmin etmedi. Orijinaldekilere baktım da onlar baya kötüymüş, zamanında oynamış kişiler Remake'teki gelişmeleri görünce memnun kalmışlar o yüzden ama günümüz standartlarına kıyasla Remake'teki mücadeleler bana çok da keyif vermedi


    -- Mermi, sağlık gibi item'ları alırken spesifik bir açıdan bakarak almanız lazım. Çoğu durumda etkileşime girebilmek için konumunuzu sürekli değiştirmeniz gerekiyor. Sinir bozucu olmuş




    İşte böyle. Silent Hill 2 Remake benim hiç beklemediğim kadar eğlenceli bir oyun olmuş. Puanım 85. Bloober Team umarım serideki diğer oyunların da Remake'lerine girişir. Daha önceki yapımları pek ilgimi çekmediği için hiçbirini oynamamıştım ama artık radarıma girdiler diyebilirim. Sonraki oyunları olan Cronos The New Dawn'u da merakla bekliyorum





  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.