hocam süreye takılmışsınız ama bu tip oyunların süresi oynayan kişiye göre değişir mesela sen 20 saatte bitirsin başkası 5 saatte göreceli yani < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byvolcan -- 21 Ekim 2024; 8:11:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Silent Hill 2 Remake | PS5 | ANA KONU (56. sayfa)
-
-
-
SILENT HILL 2 için 1.04 Yaması az önce Steam ve PlayStation 5'e geldi.
Son iki hafta boyunca KONAMI ekibiyle birlikte geri bildirimlerinize göre oyunu geliştirmek için çok çalıştık.
https://www.konami.com/games/silenthill/2r/news/eu/en/update_104
-
Kutulu oyun candır.Bende değerini geçte olsa anladım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben her zaman kutucuydum ama şu dönemde en ekonomik şekilde oynamaya çalışıyorum,hangi taraf işime geliyorsa onu alıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kutulu oyun eve sokmam hiçbir artısı yok. Zaten oyunların boyutu bellı blu-ray disclere bile sığmıyor yüklemesi de problem. Kutulu oyun üretimi tüm dünyada durdurulması gerekiyor lojistik masrafları bıle satılmaması için bir baş sebeplerden biri.
-
Ben dijital tercih ediyorum diyip geçin hocam bu kadar zorlamaya gerek yok. Kutulu oyunlardan haz alan, arşiv yapan vs. insanlar var. Dünyada bir oyunu satın almak bu oktan ülke kadar zor değil emin olun hala çok fazla kutulu oyun satın alan insanlar var.
-
Ne kutulu ne dijital, en güzeli kira.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Silent Hill 2 Remake Avrupa'da Platform Dağılımı:
- PlayStation 5: %78
- PC: %22
x (formerly twitter)@Zuby_Tech_Pro (@Zuby_Tech) on Xhttps://x.com/Zuby_Tech/status/1848415514755731668 -
Valla ps5 de pahalı olduğu için malum yolla indirip rog ally de oynamaya başladım oyun mükemmel olmuş şu nalet 😂 apartman bölümde debelenip duruyorum umarım ps5 için indirim gelirde alıp ps5de de oynarım kaç aydır açmıyorum bile ps5'i
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matea3535 -- 21 Ekim 2024; 21:48:35 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Biraz geç olacak ama bir konuda haksız olmak beni anca bu kadar mutlu edebilirdi. Çünkü oyuna tek kelimeyle BA-YIL-DIM!
Bloober'lar en başından beri haklıymış. Oyun çıkana kadar hep yavan görüntüleri servis etmişler tarafımıza. Ki bunların uyarısını da yapmışlardı. Fakat son yıllarda çıkış öncesi full cilalanmış fragmanlar ve oynanış görüntülerinden sonra beklediğimiz oyunların çıkış dönemi downgrade yemesi alışılagelmiş bir konu. Hal böyle olunca ister istemez herkes yoğurdu üfleyerek yiyor. Silent Hill 2'nin franchies için nihai bir veda olmasını beklerken tam tersine yeni bir doğuş oldu benim nazarımda.
Oyunu toplamda üç kere bitirdim. Başta uzata uzata hiç yardım almadan 18 saat boyunca keyifini çıkardım. 2. oynayışta toplanabilirliklere abandım ve en son 3. oynayışta da platinum kupa için gerekli sonları NG+'da çıkardım. Toplamda 45 saat sürdü ve oyunda geçirdiğim her dakika çok keyifliydi.
Elbette ki ufak tefek pürüzler var. Her şey mükemmel değil. Çıkış öncesi beni en çok korkutan yakın dövüş ve gunplay'di fakat olabildiğince mekanikleri toparlayıp oynanacak seviyeye getirmişler. Capcom'un son Resident Evil oyunlarından sonra ister istemez biraz şımarıyor insan. Mantıksız olsa da... İnsan beyni işte. Bir kere iyisine alışınca geri adım atmak bir tık sancılı oluyor. Bloober'ların, Capcom silah sistemine ulaşabilmesi için daha çok yolu var. Ama bu haliyle bile gayet keyif aldığımı söyleyebilirim.
Bir başka gözüme çarpan nokta ise ne yazık ki düşman tasarımları ve sahip oldukları kaplama kaliteleri. Hepsi sadece ortalama seviyede. James'in ve hikayedeki yan karakterlerin, bossların, çevre ve diğer detayların hepsi yeni nesle laik bir duruş sergilerken oyunun hepi topu 3 tane düşmanı bulundukları ortamla bağımsız bir desenkronizasyona sahip. Kritik mi? Benim için evet. Ama bir yerden sonra nalet edip alışıyorsunuz. Düşman görünüşlerindeki detaylara bir tık daha özenmelerini isterdim doğrusu.
Grafik kalitesi, çevre detayları ve özellikle sesler üst safhada. Bloober'lar gerçek anlamda gözümde level atladılar. The Medium topulukta çok sevilmez fakat diğer çıkardıkları yürüme simülasyonlarını göz önünde bulundurulduğumda benim için güzel bir deneyim olduğunu kabul etmeliyim. Zdislaw Beksinski'nin tablolarındaki depresif ve melankolik havayı, çaresizliği ve sürrealizmi oyuna görsel açıdan çok iyi aktarmışlardı. Bunun üzerine Akira Yamaoka ve Arkadiusz Reikowski'de işin ses mutfağında güzel bir birliktelik yakalamıştı. The Medium, Silent Hill 2 öncesi ekip için adeta ana yemek öncesi gelen aperatif gibiydi. Evet, hala mükemmel değil ama mükemmele yakın bir seviyede benim için. Bu olumlu deneyim sonrasında stüdyoya olan güvenim oldukça arttı. Bir sonraki oyunları Cronos: The New Dawn için kredileri gözümde çok yükseldi. Bariz belli ki Silent Hill 2 üzerinde törpüledikleri skilleri kendi öz projelerinde çok iyi sergileyeceklerdir. Batırma lüksleri yok. İstek listesine attım, ön sipariş açıldığı gibi satın alacağım.
Silent Hill 2'den çok uzaklaşmadan... Bu oyunu ne yapın edin ama en azından ilk oynanışınızda mutlaka iyi-kötü demeden bir kulaklık aracılığıyla oynayın. Rüzgarın sesini, yaratıkların çıkardığı takırdamaları, gerilimle beraber ortama ayak uyduran tınıları ve tabi ki de sessizliği dinleyin. Silent Hill'i yaşayın. Ortada çok büyük bir emek var. Tadını çıkarın.
Eski oyunla çok karışlaştırmaya girmeyeceğim, girmek de istemiyorum. Ama yeni oyun çok steril görünüyor. Bu kötü değil hayır, yanlış anlaşılmasın ama eski oyunda yer alan low poly, karıncalanmış ekran ve tüplü televizyon kombosu oyuna inanılmaz bir estetik katıyormuş. Karşı karşıya koyunca çok bariz belli oluyor. Yeni oyunda çeşitli filtrelerle aynı havayı vermeye çalışmışlar ayarlarda yer alan filtreler yardımıyla ama meh... Olmamış ama ölümcül değil. O yüzden yeni oyunun da steril görüntüsünü bağrımıza basıp, günümüz standartlarına uygun oldukça güzel paketledikleri için şanslı olduğumuzu söylemeliyim.
"Orijinal oyun" ve "remake" terimlerini kullanmaktan çekindiğimi fark etmişsinizdir belki. Daha çok eski-yeni diyerek yürüdüm... Neden böyle yaptığımı kısaca anlatmak istiyorum. Ama tabii ki de spoiler altında. :)
Spoiler,
mesajı görmek için tıklayın.Oyunu bitirip, çevreye hakim olup, her şeyi sindirdikten sonra... Bir dakika ya bu remake değil ki; bu halis muhlis aynı oyunun başka bir dal uzantısı diyorsunuz. Oyunda sizi böyle düşünmeye iten birkaç küçük nüans var. Yani 2001 yapımı Silent Hill 2 seride nasıl bağımsız bir oyunsa, 2024 yapımı Silent Hill 2'de aslında 2001 yapımı oyunun yeniden yapımı değil, bağımsız kendi halinde serideki başka bir oyun. :) Bu mevzunun cliffhanger olarak kalmasını istiyorum. Açıklamamı istiyorsanız, bunu beyan edin bende gelen geri dönüşe istinaden elimden geldiğince güzel bir şekilde ilgili teorimi anlatayım. Hatta konuyla ilgili bir video içerik hazırlayayım. Huzursuz rüyalarınızda o kasabayı görmeniz dileğiyle...
-
SILENT HILL 2 | THE TOWN OF SILENT HILL - Bloober Team Dev Diaries | KONAMI
Bloober Teamyoutube#silenthill2024 #Konami #BlooberTeam In this last episode of our SILENT HILL 2 dev diary series, the team shares their vision for bringing back to life the iconic fog-shrouded town from the original game with current technology and design techniques. Watch the full episode now! #SILENTHILL2 #Konami #BlooberTeamhttps://www.youtube.com/watch?v=YWZLfauBUMw -
Ufak bir eleştiri olarak oyunu en zor ayarda bitirmeme rağmen gereğinden fazla oyunun mermi verdiğini düşünüyorum. Bu durum ciddi oranda gerginliği azaltıyor. Update ile bir dengeleme getirebilirler belki.
-
Küplü bölümde kaldım 2. Alan açılmıyor. Bug varmış sanırım. Kaldım öyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Küplü bölüm derken labirentte misiniz hocam? Cihazı çevirince yapının da döndüğü kısımdaysanız yapının sağ tarafındaki boşluğa bakarsanız uzaktaki duvarda bir şekil beliriyor, siz de cihazı o şekle göre ayarlıyorsunuz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet orası. 1. Alanı bitirdim. Sağ tarafta ikinci akan belirmesi lazım ama çıkmıyor. Son güncellemeyle ps5te bug oluşmuş. Şu an ilerleyeniyorum. Redditte çoğu yerde insanlar şikayet ediyor. Patch bekleyecegim başka çözümü yok.
redditFrom the silenthill community on Reddithttps://www.reddit.com/r/silenthill/comments/1g8qs8t/rotating_cube_puzzle_not_fixedpatched_yet_sh2r_ps5
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başka saveden aç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende küplü bölümde takıldım.. kapı açılmıyor 1,04 patch yüzünden olmuş.Umarım patch gelir biran önce.
-
combat hard puzzle hard 35 saat gameplay ile bu muhteşem oyunu sonlandırdım. zamanına göre çok iyi, günümüze göre ise halen çok iyi olan hikayesi ve işleyişi ile gönlümüze taht kurmuş bu oyunu modern oynayış ile tekrar bize sunan yapımcılara teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingofbet -- 25 Ekim 2024; 3:11:1 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X