Şimdi Ara

silinsin (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
6
Favori
24.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Opel arabalar üretsin, geliştirsin, marka imajı kasmaya çalıssın, gelsin bizim vurdum duymaz Opel bayileri ve servisleri onu yerle bir etsin.İlgisiz satış elemanları, umursamaz servis elemanlarıyla. Üstelik böyle bir rezaleti yönetme biçimleri herşeyi yansıttı. Bence bu işin üzerine ciddi anlamda yapıcı olarak düşmeli Opel. Türkiyedeki bayilerini servsilerine çeki düzen vermeli. Elbette düzgün çalışan bayileri muhakkak vardır ama ben 4 yıılık opel kullanımında buna rastlamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne de güzel unuttuk.
  • Bu olay unutulmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun
    facebooktan gerekli mesajları yazdım rezil heriflere
    bi an kendi başıma geldiğini düşünüyorum da çok kötü bir durum
    bu ülke maalesef böyle
    ya katil olacaksın ya içine atıp kalpten gideceksin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maligezgin -- 20 Ekim 2016; 11:50:18 >
  • Unutuldu gitti bu olay da..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir opel sahibi olarak umarım gereken yapılır bende konunun takipçisi olacağım ve aracımı değiştirirken bunu gözden geçireceğim tekrar...
  • Facebook açıklamasının altında gürses fanboyları saçma sapan şeyler yazıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccc123

    Facebook açıklamasının altında gürses fanboyları saçma sapan şeyler yazıyorlar.

    astra team olduğunu iddea eden bir gürüh ta mevcut
  • konuyla ilgili opel türkiye ye mail atmıştım.

    şöyle bir geri dönüş geldi.

    Sayın ....,

    Opel Türkiye ekibi olarak tarafımıza ulaşan her mesajı dikkatle incelenmekte ve müşteri memnuniyeti politikamıza uyumlu şekilde hassasiyetle ele almaktayız. Tarafımıza ilettiğiniz konuya ilişkin müşterimizle ilk günden itibaren iletişimde olduğumuzu ve yaşadığı mağduriyetin giderilmesi için hakkaniyetli ve müşterimizin memnun olduğu bir çözüme 19.10.2016 itibari ile ulaştığımızı bilmenizi isteriz.

    Opel Türkiye ekibi olarak duyarlılığınızdan ötürü size de ayrıca teşekkürlerimizi sunarız.

    Saygılarımızla,
    General Motors Türkiye


    Nasıl bir çözüme ulaşıldı acaba, bu yetkili bayiyede nasıl bir yaptırım uygulandı açıklansa iyi olurdu.
  • Sonuç ne oldu aceba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oha ya yine sabirliymis..

    Adam güvenmiş sana teslim etmiş sen mal a ihanet ediyorsun..

    İnsallah batarlar...

    Opel düşünmemek gerekli servisleri böyle ise

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.