Şimdi Ara

Sim Kart Blokesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Aralık 2024te operatör değişikliği yaptım ve sim kart blokesi yedim. Aynı gün blokeyi kaldırıp kartımı/bankacılık uygulamalarımı kullanmaya devam ettim.
    Ancak, 30ocak gecesi (04:00 gibi) yabancı bir siteden alışveriş yaparken sim kart blokesi smsi aldım. Kullandığım 2 bankada da bloke meydana gelmiş. Bankalardan birisi bloke sebebini göremiyoruz diyor ancak diğer banka bloke açıklamasında Aralık 2024te yaptığım operatör değişikliğini belirtiyor. Aynı operatör değişikliğine 2.bloke gelmiş, bloke açıklamaları aynı diyor.
    Sebep olarak yapmak istediğim ve daha öncede bir kaç kez yaptığım alış verişi şüpheli gördüğü için yapmış olabilir mi?

    Konu hakkında;
    Bankalar, bizlik değil sisteme böyle bir veri gelmiş ve bloke olmuş diyor.
    Operatör, bizlik değil diyor. Hattı incelediler ve şüpheli bir işlem yok (yeni başvuru, değişiklik talebi vs.) diyor.
    Bu blokenin sebebini bir türlü öğrenemedim.
    Bu tür sorun yaşan var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet


    Buradan kayıt açın size dönüş yaparlar.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
    BDDK aradım, BTKnın konusu dediler.
    BTK aradım, BDDKyı aramalısınız dediler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gokberkfb kullanıcısına yanıt

    tuketicisikayet.btk.gov.tr > Şikayet kaydınızı oluşturabilirsiniz


    https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet > Şikayet kaydınızı oluşturabilirsiniz

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sim kart kaydı başarısız
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.