Şimdi Ara

SimCity (2013) (ÇIKTI) (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.830
Cevap
30
Favori
234.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Minimum sistem gereksinimi açıkladı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: svstrgmr

    [DHTUB=http://www.youtube.com/watch?v=idpU_OX5tUU]

    Günümüz kapitalist sisteminde, asla o kadar büyük yeşil alan kullandırtmazlar. Yaparlarsa da, yalnızca zenginlerin kullanabildiği bir yaşam alanı olur. Ama çok güzel bir ütopya hazırlamış amcam, takdir etmek lazım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hasikomen

    Minimum sistem gereksinimi açıkladı mı?



    Operating System and Programs:
    SimCity will run on Windows XP, Vista, and Windows 7, as well as Mac OS X Snow Leopard 10.6.4.

    Internet Connection:
    To experience SimCity, players will need an Internet connection of at least 256 kbps download and 64kbps upload or faster.

    CPU:
    Intel players will need, minimally, a 2.0 GHz Core 2 Duo, while our AMD players will need at least a an Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+.

    RAM:
    Players will need a system with at least 2GB of RAM.

    HARD DRIVE:
    Players will need at least 10GB of hard drive space free, though more is always recommended for smooth and easy playing.

    OPTICAL DRIVE:
    If players opt for the physical disc version as opposed to a digital download, they will need a DVD-ROM drive in order to play SimCity.

    VIDEO:
    Players will need at least a 512 MB video card featuring either an nVidia 7800 or better, an AMD chipset of at least an ATI Radeon HD 2x00 or better, or an Intel Series 4 integrated graphics or better.
    ***NOTE: All the above-mentioned must also have a minimum of 256MB of on-board RAM and Shader 3.0 or better support.
    It is essential to the game’s performance and stability that the latest possible drivers for your video card are installed at all times. Maintaining diligence toward your drivers will allow you to maximize on the SimCity experience.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 28 Şubat 2013; 1:40:27 >
  • @SERSAN @_Diablo_ @Ahmi524 @Zyph @svstrgmr @Bouche @Zemox @MoRaCe @bonser24 @EMRES754 @Senātus @R.Rondo9

    Arkadaşlar şu region seçme olayını bir halledelim. Alıntıladım, çünkü region için oyunuz gerekiyor. Oyunuzu belirtirken şehir seçimini nasıl yapmak (kura - istek vb.) istediğinizi de belirtin lütfen.

    Regionlar (Detaylar 5. sayfanın sonunda)

    (0 Oy)Discovery Delta :

    (1 Oy)Titan Gorge : Zemox

    (6 Oy) Viridian Woods : R.Rondo9 - Zyph - _Diablo_ - Ahmi524 - Senātus - SERSAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 28 Şubat 2013; 10:41:43 >
  • Viridian Woods diyorum bende aslinda beraber oynucagimiz icin bir raidcall kanali acsak super olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    @SERSAN @_Diablo_ @Ahmi524 @Zyph @svstrgmr @Bouche @Zemox @MoRaCe @bonser24 @EMRES754 @Senātus @R.Rondo9

    Arkadaşlar şu region seçme olayını bir halledelim. Alıntıladım, çünkü region için oyunuz gerekiyor. Oyunuzu belirtirken şehir seçimini nasıl yapmak (kura - istek vb.) istediğinizi de belirtin lütfen.

    Regionlar (Detaylar 5. sayfanın sonunda)

    (0 Oy)Discovery Delta :

    (1 Oy)Titan Gorge : Zemox

    (4 Oy) Viridian Woods : R.Rondo9 - Zyph - _Diablo_ - Ahmi524

    Viridian woods
  • quote:

    Orijinalden alıntı: svstrgmr



    Mükemmel olmuş, günümüz beton yıgını apartmanlara göre çok daha rahat daha huzurlu görünüyor. Gelecegin şehirleri böyle olmalı, bu dizayn yönteminde yeşil alan sanayi bölgelerine tehdit oluşturmadıgından kolaylıkla uygulanabilir, yeterki uygulamayı kafaya koymuş, vizyonu geniş belediye başkanlarımız olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SERSAN

    @R.Rondo9

    hocam ilk defa oynayacam simcity banada yardımcı olursunuz artık originde var zaten

    Hocam kusura bakma valla resimlerden, mesajı kaçırmışım. Naptınız sorunsuz bir şekilde oynayabildiniz mi?

    ________________


    Bu arada arkadaşlar, Viridian'a bir oy daha gelirse kesinleştirmiş oluyoruz.

    ________________

    Bunlarda dün betada ki şehrim:

    Kısaca şu kadarını söyleyeyim, trafik başa bela olacak gibi.

     SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI)

     SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI)

     SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI) SimCity (2013) (ÇIKTI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 28 Şubat 2013; 11:14:55 >
  • ilk çıktığı zamanlarda oynamıştım oyunu ama hep altyapı çalışmalarımdaki başarısızlıktan dolayı kaybetmiş ve sıkılmıştım :)
  • @R.Rondo9 , hocam sehiriniz guzel fakan gozume birsey takildi o cevredeki bos yeesil alanlar kullanilamiyormu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Region büyük ihtimalle viridian gibi görünüyor. Şehir seçim işini de halledersek tamamdır.

    Bu arada aklıma takılan bir soru var arkadaşlar: multi cityde oyuna girerken bir kişi region açıyor daha sonra arkadaşlarını davet ediyor ve onlarda oyuna katılabiliyor. Daha sonra oyuna girerken eğer oyunu ilk kuran kişi oyunda değilse biz oyuna girebiliyor muyuz? Büyük ihtimalle giriyoruzdur ancak aklıma takıldı yine de.

    Rondo senin dünkü oyununda çok da trafik problemi varmış gibi görünmüyor resimlerden anladığım kadarıyla.. Asıl trafik highwayde olmuş bunun da sebebi sende pek endüstri alanı olmadığı için workerların diğer şehire gidiyor çalışmak için ve dönüşte olan iş çıkışı trafiği oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sizin seviye durumunuzu bilmiyorum ama ben öyle çok hardcore bir Şehir Planlamacı oyuncusu değilim . Hani öyle ismimizi veriyoruz, oynayalım beraber gibisinden ama toplu oyunda ne gibi götürüleri olur onu da hesaba katmak lazım. Oyunu daha görmedik gerçi sistem nasıldır nedir, beta oynayan arkadaşlar var gerçi burada ama MP sini onlar da göremedi galiba. Ben Cities XL de oynadım Simcity'yi ise Simcity 2000'den beri bilirim ama böyle çok devasa şehirler yapmayı bir türlü başaramamışımdır. Genelde maddi konuda takılıyordum. Zarar ediyordu şehir yani sonra bırakıyordum oyunu. Bu oyunda nasıl bir sistem olur daha pratik ve kolay gelir gider olaylarını daha rahat bir şekilde yapabiliyorsak sıkıntı yok ama eskileri gibi zor ise sıkıntı çekebiliriz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SERSAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    @SERSAN @_Diablo_ @Ahmi524 @Zyph @svstrgmr @Bouche @Zemox @MoRaCe @bonser24 @EMRES754 @Senātus @R.Rondo9

    Arkadaşlar şu region seçme olayını bir halledelim. Alıntıladım, çünkü region için oyunuz gerekiyor. Oyunuzu belirtirken şehir seçimini nasıl yapmak (kura - istek vb.) istediğinizi de belirtin lütfen.

    Regionlar (Detaylar 5. sayfanın sonunda)

    (0 Oy)Discovery Delta :

    (1 Oy)Titan Gorge : Zemox

    (4 Oy) Viridian Woods : R.Rondo9 - Zyph - _Diablo_ - Ahmi524

    Viridian woods

    Bana yer farketmez hangisini istiyosanız o olsun dağlı tepeli zor yerler tercihimdir.
  • ben oyumu Viridian Woods olarak kullanıyorum
  • viridian woods olduysa regionları tekrardan gösterinde herkes yerleri seçsin bence bu arada o kadar hardcore oynayacağımızı sanmıyorum zaten herkes oynarken hata yapa yapa oynasınki diğer şehirlerede zorluklar çıksın daha zevkli olur :D Bu arada parayı yatırdım bir sorun çıkmazsa oyunu almış olucam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senātus

    @R.Rondo9 , hocam sehiriniz guzel fakan gozume birsey takildi o cevredeki bos yeesil alanlar kullanilamiyormu ?

    Kırmızıyla işaretlediğim yerler harici kullanılamıyor maalesef...

    http://img43.imageshack.us/img43/9431/spark20130228053455.png

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Diablo_

    Rondo senin dünkü oyununda çok da trafik problemi varmış gibi görünmüyor resimlerden anladığım kadarıyla.. Asıl trafik highwayde olmuş bunun da sebebi sende pek endüstri alanı olmadığı için workerların diğer şehire gidiyor çalışmak için ve dönüşte olan iş çıkışı trafiği oluyor.


    Onun nedeni aslında resimleri gece çekmiş olmam. Trafik gündüz oluşuyor. Ve trafik yüzünden bir iki defa casinom kül oldu.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    Arkadaşlar sizin seviye durumunuzu bilmiyorum ama ben öyle çok hardcore bir Şehir Planlamacı oyuncusu değilim . Hani öyle ismimizi veriyoruz, oynayalım beraber gibisinden ama toplu oyunda ne gibi götürüleri olur onu da hesaba katmak lazım. Oyunu daha görmedik gerçi sistem nasıldır nedir, beta oynayan arkadaşlar var gerçi burada ama MP sini onlar da göremedi galiba. Ben Cities XL de oynadım Simcity'yi ise Simcity 2000'den beri bilirim ama böyle çok devasa şehirler yapmayı bir türlü başaramamışımdır. Genelde maddi konuda takılıyordum. Zarar ediyordu şehir yani sonra bırakıyordum oyunu. Bu oyunda nasıl bir sistem olur daha pratik ve kolay gelir gider olaylarını daha rahat bir şekilde yapabiliyorsak sıkıntı yok ama eskileri gibi zor ise sıkıntı çekebiliriz...


    Zaten oyunla yeni tanışıyoruz. Kimse öyle hardcore olabileceğini zannetmiyorum. Ama plandan kastım, birbirimizin ocağına incir ağacı dikmeden oynamaya çalışmak... Şehirleri seçtikten sonra, oyuna başlarız... Bir şeyler ters giderse oturur konuşur ona göre çözeriz. Bir şeyler kastım, kaynaklar tabiki... Örneğin ben dünkü oyunda oldukça Su ve kanalizasyon sorunu yaşadım. Gibi... Dünkü betada vardı Multiplayer... Hatta sadece MP oynanabiliyordu. 3 kişilik region açmışlardı. Oldukça güzel. Sen oynarken yanında ki şehirde eş zamanlı gelişiyor. Kendimizi sıkmaya gerek yok, maksat eğlence.
  • Evet arkadaşlar, oy sonrası regionumuz Viridian Woods oldu... Şehir detayları aşağıda... Aslında regionlar birbirlerine çok benzediğinden sadece mevcut yer altı kaynaklarına göre kurasız seçebiliriz sanırım.




    Viridian Woods (16 şehir - 4 büyük iş alanı)

    Döküman

    Deprem ve Kasırga Tehlikesi: Var

     SimCity (2013) (ÇIKTI)


    ALINDI - feckless 1. Lancaster Pointe - Desirability: 2 // Buildable: 80% // Sea, no Railroad // Coal: 0, Ore: 1, Oil: 3, Water: 2, Wind: 1
    A pair of deep crude oil reservoirs rest on the shoulders of a proud promontory in this site. Spectacular ocean views provide the setting for a possible seaside resort town.

    ALINDI - Ahmi524 2. Tudor Isle - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Railroad & Sea // Coal: 0, Ore: 0, Oil: 2, Water: 3, Wind: 1
    The River Stuart is severed in two by the Isle of Tudor at the center of this site. A full crude oil deposit lies at the heart of Tudor Isle, annointing the industrious with ample oil dividends.

    ALINDI - Zemox 3. Yorkshire Cliffs - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 2, Wind: 1
    The dramatic cliffs of Yorkshire provide glorious summers for tourists, but make trading the coal and raw ore extracted from this site a greater challenge.

    ALINDI - R.Rondo9 4. Wessex Bend - Desirability: 2 // Buildable: 90% // Sea, no Railroad // Coal: 2, Ore: 3, Oil: 1, Water: 2, Wind: 1
    Slight crude oil and raw ore deposits provide enough natural resources to begin an industry in this site. However, the real treasure of this site lies in its access to trading routes along the River Stuart.

    5. Gaugin Valley - Desirability: 3 // Buildable: 40% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 1, Oil: 0, Water: 3, Wind: 1
    This site is speckled with impressions of raw ore and coal. This flat site has a moist water table ready to supply even the most thirsty of sprawling metropolises.

    ALINDI - svstrgmr 6. Matisse Plains - Desirability: 3 // Buildable: 70% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 3, Wind: 1
    Raw ore deposits in this site promise a fruitful mining operation to mayors wise enough to use the rail running through this site.

    ALINDI - Senātus 7. Monet Plateau - Desirability: 1 // Buildable: 80% // Sea, no Railroad // Coal: 2, Ore: 2, Oil: 2, Water: 2, Wind: 2
    Look closer at this site with two choices of industry. The top of the central plateau is rich with raw ore deposits and the low-lying land features two deep crude oil deposits.

    ALINDI - MoRaCe 8. Rousseau Flats - Desirability: 2 // Buildable: 80% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 3, Wind: 2
    Coal and raw ore deposits are scattered throughout this expansive site. With plenty room to grow, this site is ready for a massive city.

    ALINDI - SENSAR 9. Hohenburg Shores - Desirability: 2 // Buildable: 70% // Sea, no Railroad // Coal: 3, Ore: 0, Oil: 3, Water: 3, Wind: 1
    With a spectacular shoreline running along the edge of this site, mayors could develop this site into a thriving resort. Crude oil deposits provide another route for city development.

    10. Burghausen Hills - Desirability: 2 // Buildable: 60% // Railroad, no Sea // Coal: 1, Ore: 3, Oil: 0, Water: 2, Wind: 2
    A large plateau tops the middle of this site, but for mayors willing to work around this impediment, they are rewarded with deposits of coal, crude oil and raw ore.

    ALINDI - Zyph 11. Bamberg Basin - Desirability: 1 // Buildable: 90% // Railroad & Sea // Coal: 2, Ore: 1, Oil: 2, Water: 3, Wind: 2
    Crude oil and raw ore deposits in this site serve as an excellent start to drilling or mining operations. The riverbank that borders this site is ideal for trading on the Global Market.

    ALINDI - _Diablo_ 12. Straussburg Isles - Desirability: 1 // Buildable: 90% // Railroad & Sea // Coal: 0, Ore: 0, Oil: 3, Water: 3, Wind: 2
    The Straussburg Triplets, a set of islands in the middle of the Straussburg River provide a compelling challenge for mayors who want to extract the crude oil from the largest of the three triplets.

    ALINDI - DUKES 13. Figaro Forest - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Sea, no Railroad // Coal: 2, Ore: 3, Oil: 0, Water: 3, Wind: 2
    This woodsy site has a sampling of coal, raw ore and crude oil resources for mayors willing to clear away the trees. The nearby river provides a convenient shipping connection to the Global Market.

    14. Tosca Cliffs - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Sea, no Railroad // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 1, Wind: 2
    Dramatic cliffs separate this site into two distinct elevations. Crude oil, coal and raw ore deposits provide the foundation for a city focused on drilling or mining.

    15. Traviata Knoll - Desirability: 2 // Buildable: 85% // Railroad, no Sea // Coal: 2, Ore: 3, Oil: 0, Water: 1, Wind: 2
    Covering one side of a large hill, this site is a dream for would-be ore mining towns. Mayors willing to contend with the steep hill will find much to love in this site.

    16. Giovanni Woods - Desirability: 2 // Buildable: 80% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 3, Wind: 2
    This flat site provides mayors plenty of room to build a massive city. Small deposits of coal and raw ore provide a meager source of resources.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 1 Mart 2013; 12:22:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Evet arkadaşlar, oy sonrası regionumuz Viridian Woods oldu... Şehir detayları aşağıda... Aslında regionlar birbirlerine çok benzediğinden sadece mevcut yer altı kaynaklarına göre kurasız seçebiliriz sanırım.




    Viridian Woods (16 şehir - 4 büyük iş alanı)

    Döküman

    Deprem ve Kasırga Tehlikesi: Var

     SimCity (2013) (ÇIKTI)

    1. Lancaster Pointe - Desirability: 2 // Buildable: 80% // Sea, no Railroad // Coal: 0, Ore: 1, Oil: 3, Water: 2, Wind: 1
    A pair of deep crude oil reservoirs rest on the shoulders of a proud promontory in this site. Spectacular ocean views provide the setting for a possible seaside resort town.

    2. Tudor Isle - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Railroad & Sea // Coal: 0, Ore: 0, Oil: 2, Water: 3, Wind: 1
    The River Stuart is severed in two by the Isle of Tudor at the center of this site. A full crude oil deposit lies at the heart of Tudor Isle, annointing the industrious with ample oil dividends.

    3. Yorkshire Cliffs - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 2, Wind: 1
    The dramatic cliffs of Yorkshire provide glorious summers for tourists, but make trading the coal and raw ore extracted from this site a greater challenge.

    4. Wessex Bend - Desirability: 2 // Buildable: 90% // Sea, no Railroad // Coal: 2, Ore: 3, Oil: 1, Water: 2, Wind: 1
    Slight crude oil and raw ore deposits provide enough natural resources to begin an industry in this site. However, the real treasure of this site lies in its access to trading routes along the River Stuart.

    5. Gaugin Valley - Desirability: 3 // Buildable: 40% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 1, Oil: 0, Water: 3, Wind: 1
    This site is speckled with impressions of raw ore and coal. This flat site has a moist water table ready to supply even the most thirsty of sprawling metropolises.

    6. Matisse Plains - Desirability: 3 // Buildable: 70% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 3, Wind: 1
    Raw ore deposits in this site promise a fruitful mining operation to mayors wise enough to use the rail running through this site.

    7. Monet Plateau - Desirability: 1 // Buildable: 80% // Sea, no Railroad // Coal: 2, Ore: 2, Oil: 2, Water: 2, Wind: 2
    Look closer at this site with two choices of industry. The top of the central plateau is rich with raw ore deposits and the low-lying land features two deep crude oil deposits.

    8. Rousseau Flats - Desirability: 2 // Buildable: 80% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 3, Wind: 2
    Coal and raw ore deposits are scattered throughout this expansive site. With plenty room to grow, this site is ready for a massive city.

    9. Hohenburg Shores - Desirability: 2 // Buildable: 70% // Sea, no Railroad // Coal: 3, Ore: 0, Oil: 3, Water: 3, Wind: 1
    With a spectacular shoreline running along the edge of this site, mayors could develop this site into a thriving resort. Crude oil deposits provide another route for city development.

    10. Burghausen Hills - Desirability: 2 // Buildable: 60% // Railroad, no Sea // Coal: 1, Ore: 3, Oil: 0, Water: 2, Wind: 2
    A large plateau tops the middle of this site, but for mayors willing to work around this impediment, they are rewarded with deposits of coal, crude oil and raw ore.

    11. Bamberg Basin - Desirability: 1 // Buildable: 90% // Railroad & Sea // Coal: 2, Ore: 1, Oil: 2, Water: 3, Wind: 2
    Crude oil and raw ore deposits in this site serve as an excellent start to drilling or mining operations. The riverbank that borders this site is ideal for trading on the Global Market.

    12. Straussburg Isles - Desirability: 1 // Buildable: 90% // Railroad & Sea // Coal: 0, Ore: 0, Oil: 3, Water: 3, Wind: 2
    The Straussburg Triplets, a set of islands in the middle of the Straussburg River provide a compelling challenge for mayors who want to extract the crude oil from the largest of the three triplets.

    13. Figaro Forest - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Sea, no Railroad // Coal: 2, Ore: 3, Oil: 0, Water: 3, Wind: 2
    This woodsy site has a sampling of coal, raw ore and crude oil resources for mayors willing to clear away the trees. The nearby river provides a convenient shipping connection to the Global Market.

    14. Tosca Cliffs - Desirability: 1 // Buildable: 100% // Sea, no Railroad // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 1, Wind: 2
    Dramatic cliffs separate this site into two distinct elevations. Crude oil, coal and raw ore deposits provide the foundation for a city focused on drilling or mining.

    15. Traviata Knoll - Desirability: 2 // Buildable: 85% // Railroad, no Sea // Coal: 2, Ore: 3, Oil: 0, Water: 1, Wind: 2
    Covering one side of a large hill, this site is a dream for would-be ore mining towns. Mayors willing to contend with the steep hill will find much to love in this site.

    16. Giovanni Woods - Desirability: 2 // Buildable: 80% // Railroad, no Sea // Coal: 3, Ore: 2, Oil: 0, Water: 3, Wind: 2
    This flat site provides mayors plenty of room to build a massive city. Small deposits of coal and raw ore provide a meager source of resources.

    Tudor Isle Benim için uygun.
  • şimdi herkes nereyi istediğini mi söylicek? aynı yer istenirse aramızda konuşur anlaşırız büyük ihtimalle, dediğin gibi amaç güzel bir eğlence ortamı sağlamak sıkıntı olmaz


    Eğer bir sakınca olmazsa 12. Straussburg Isles a da ben talibim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Diablo_ -- 28 Şubat 2013; 16:53:19 >
  • O zaman tudor isle ı da ben alıyım... Eğer böyle olmaz, kura çekelim dersenizde sorun olmaz, kura çekebiliriz. Bir dk ahmi almış orayı Ben başka bir yer bakınıyım.

    Arkadaşlar casino üzerine gitmek istediğimden, bulunduğum alandaki great work'e havalimanı kurmam lazım. Sizin içinde sorun olmazsa Wessex Bend'i seçiyorum. Gördüğüm kadarı ile her 4 şehire 1 great work düşüyor ve bu great workün yalnızca o 4 şehir ile bağlantısı var. Bu yüzden benim gibi casino üstüne gitmek isteyen varsa aynı great work'un olduğu bölgeden seçelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 28 Şubat 2013; 16:58:57 >
  • kanka bende casino üzerine gitmek istiyorum ama aynı 4lü de olmamız birbirimize zarar vermez mi? turistler açısından falan

    Bir de bildiğim kadarıyla great workslar tüm regiona etki ediyor sadece bulundukları 4lüye değil.. bu nedenle her great work'ün ayrı olması daha faydalı. yanlışım varsa düzeltin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Diablo_ -- 28 Şubat 2013; 17:02:53 >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.