Şimdi Ara

Sınırlı erişim sorunu (bıktırdı artık)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
11.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,win 7 kullanıyorum,airties RT-204v2 marka/model wireless modemim var,kablo ile sorunsuz bağlanırken wireless ile video izlediğimde veya download yaparken bağlantım sınırlı erişim oluyor modeme res atınca ancak düzeliyor bu durum artık çileden çıkardı download yapamıyorum yüksek çözünürlüklü video izleyemiyorum bunun çözümü nedir arkadaşlar modemmi arızalı acaba ?



  • yardım arkadaşlar
  • sorun oldugunda modemde sonen bir isik var mi ( ADSL ya da "kablosuz ag" mesela). once sorunun nereden kaynaklandigini netlestirmek gerekir.
    modemi resetlemek yerine laptopu kapatip acin, sorun duzelmiyorsa, modem asiri yuklenildiginde ya da isindiginda sorun olusuyor demektir.
    havadar bir yerde calistirin modemi, varsa firmware'ini guncelleyin(airties sitesinden indirip gerekli adimlari yaparak yeni yazilim yukleyin modeme), firmware guncel ise ve isinma sorunu olmadigi halde sorun devam ediyorsa, yenileme zamani gelmis olabilir.
    eger baska bir kablosuz bilgisayar varsa, sizin pc de sorun oldugunda digerinde de oluyor mu bakmak iyi olacaktir.
  • kablosuz bagdastirici ayarlarina bak tanila de
  • kardeş http://www.airties.com/online-support.asp?dil=tr linkinden güncel driverini indir. modemin arayüzünden indirdiğin driveri gösterip güncelliyosun. güncelleme bittiğinde resetleyecek kendini. muhtemelen sorunun çözülecektir.
  • Aynı sorun bende de var. 9106 us rob. modem kullanıyorum. Sinyal seviyesi mükemmel demesine rağmen bir süre sonra (dosya transferi veya surf sırasında) kopuyor. İnternet erişimi kesiliyor ama ağa bağlı kalıyor. Cep telefonlarından kolayca modeme bağlanabiliyoruz, sorun olan laptoplada başka modemlere sorunsuz bağlanıyoruz. Yani bir yerde çakışma oluyor ama çözemedim. Bu arada masaüstü bilg. kablolu bağlantıda sorun olmuyor. İp çakışmasıda söz konusu değil çünkü 2 makina arasında dosya paylaşımı yapabiliyorum sorun yaşayana kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jxoch

    Aynı sorun bende de var. 9106 us rob. modem kullanıyorum. Sinyal seviyesi mükemmel demesine rağmen bir süre sonra (dosya transferi veya surf sırasında) kopuyor. İnternet erişimi kesiliyor ama ağa bağlı kalıyor. Cep telefonlarından kolayca modeme bağlanabiliyoruz, sorun olan laptoplada başka modemlere sorunsuz bağlanıyoruz. Yani bir yerde çakışma oluyor ama çözemedim. Bu arada masaüstü bilg. kablolu bağlantıda sorun olmuyor. İp çakışmasıda söz konusu değil çünkü 2 makina arasında dosya paylaşımı yapabiliyorum sorun yaşayana kadar.


    bu sizin yaptiginiza biraz konuyu gaspetmek deniyor ama neyse, acilan konu ile benzer ama nedeni ayni olmayabilir, sizin yapmaniz gereken problem yasanan bilgisayarin kablosuz driverlarini guncellemek , belli ki modem saglam ve cep telefonuna ve baska bilgisayara hizmet vermeye devam ediyor. intel chipsetli bazi kablosuz ag bagdastirici driver'indaki bir problemden oturu makinede fazla program calistirildiginda ya da memory kalmadiginda bahsettiginiz problem oluyordu, guncel driver ile cozersiniz.

    @egzotica
    bahsi gecen yazilim "firmware"dir driver degil.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlk iş olarak güncelleştirmeyi yaptım bakalım neler olacak.
  • Bu sorunun sadece benim modemimde olmadığına eminim artık. Bu sorunu yaşayan bir kaç arkadaşa daha rastladım bu forumda bu seri sanırım arızalı. Şöyleki:

    Geçen sene aldığım airties rt-204 modem bir süre kullandıktan sonra kendiliğinden yandı sanırım. servise verdik sağolsunlar bu kullanmakta olduğum airties rt-204V2 verdiler. Airties bu modemi neden üretmiş anlam veremedim. Önce sınırlı bağlantı demeye başladı.
    Airties servisi ile irtibata geçtim, bana yok çevrede başka modem vardır sinyaller çakışıyordur dediler kanal değiştirdik. Halbuki etrafta başka modem yok çünki çiftlikte yaşıyorum. Neyse sonra dediler firmware güncelleyelim. güncelledik bir baktım eternet kablosu takılı olmadığı halde arada ethernet ışığıda yanıyor. Neyse sorun düzeldi. Ara ara download yaptığımda kopuyordu. o kadar da olur dedim daha fazla uğraşmak istemedim.

    Ama bu aralar havalarında ısınmasıyla modem iyice zıvanadan çıkmaya başladı. sürekli bağlantı kopuyor bazen kendiliğinden düzeliyor bazen reset atmak gerekiyor. İdm ile netten bişey indirmek istediğimde hız 700- 800kb/s ye çıktığında bağlantı kesiliyor. Sanırım modem yüksek hızda indirmeyi desteklemiyor. Bu sorunu yaşayıp çözen arkadaş varsa bana da yardımcı olursa çok sevinirim.




  • senin modem bg bağlamntılı 54 mbs de çalışır yüksek bağlantılarda bgn olursa sıkıntı olmaz. ondan dolayı hat kopuyor meselabenim modemde rt205 bg bağlantılı 128 bite kadar bu modemler bağlantı şağlayabilir ve bu hızda indirme yapıyorlar.işyerindeki modem bgn 500-600 lere çıkıyor sıkıntı yok.önceki leptopum bg destekliydiişyerindeki modemde kopmalar oluyordu hızı fazla geldiği için evde hiçbir sorun olmuyordu bg modem olduğu için bunada dikkat edin
  • Güncelleme sorunu çözmedi diğer yöntemleri deneyeceğim yoksa servise artık.
  • Bu sorunu yaşayıp servisten olumlu sonuç alan oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Bu sorunu yaşayıp servisten olumlu sonuç alan oldu mu?

    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.