BMW sinyal koluyla ilgili hiç yazan olmamış. Zaten hiç sinyal veren BMW görmedim. |
sinyal kolu kalitesi (2. sayfa)



-
-
valla c5 aircross'un sinyal kolu ve tuş hissiyatları çok kaliteli bence önyargılı bir yorum olmuş bu.
-
-
Var böyle bir şey, zaman zaman malzeme kalitesi örneklendirmelerinde çokça bahsederim.
Bir gün kendi arabamı servise götürdüğümde yeni kasa corollayı incelemiştim, sinyal koluna dokunmamla havalandırma ızgarasının iki kanatlı çıt kırıldım yapısı gözüme ilişince malzeme kalitesi kavramının ne kadar önemli olduğunu anladım.
Mesela kalite konusunda referans olmuş modelleri üreten Volkswagen’in B segmenti modeli Polo bile daha tok sinyal koluna sahip.
Bu yüzden olsa gerek millet bir valizlik bagaj olmasın ama kaliteli olsun diye aynı paraya corollo yerine Polo alıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunu demeyeydin eyidi…quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Range rover modellerinde far ve sinyal aynı konumda ama bizzat gidip inceledim adamlar bu işin üstesinden çok güzel gelmişler baya premium ve kaliteli. Dediklerinize katılıyorum farla sinyal ayrı olmalı ama range roverdakine leş demek zor
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bir kez ford connect binmiştim modeli hatırlamıyorum 1.9 motor. Sinyal kolu o kadar dandikki sinyal vermeye korktum kırılır diye. Zaten bu arabada sinyal veren olmuyor sebebini anladım binice.
-
Yan sanayi parçalar aşırı dandik belki onlara denk gelmişsinizdir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kimse sinyal kullanmıyor ki bizim ülkemizde kaliteli olsa nolur olmasa nolur!!!
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Opel Corsa'nın ki kalite olarak çok iyi aracım 2013 model ve ben şerit değiştirirken bile sinyal veren kural hastası bir adamım, hala ilk gün ki tokluk hissi mevcut, plastiği kaliteli , tutuşu ergonomik..
Ama şu da var bütün araçlarda bu kollar mekanikken Corsa'daki dijital yani direksiyon döndükten sonra sinyali kesiyor, diğer araçlardaki gibi tık edip eski konumuna dönmüyor kol, konumu hep sabit, onun da etkisi vardır yıpranmamasında.
Gerçi anlatamadım ama anlatılmaz yaşanır ilk etapta alışamamıştım ama şimdi diğer araçları kullandığımda arıyorum bu kolu..
Haa ama renaultunki çok dandik, sinyali geçtim bir kere selektör attım takılı kalıyor, kol kendini çekiyor ama ufak bir 2.dokunuşu yapmazsan uzunlar sönmüyor.. arabanın özelliği değil, eskiden ilk alındığında böyle değildi (renault captur)
-
Otoban sinyali olan her araba candır bu arada. Şerit değiştirirken veya ufak dönüşlerde kolu tam aşağı çekmek veya tam yukarı kaldırmak uğraştırıyor konforsuzluk veriyor. Parmağınla hafif dokununca 3 kere sinyal vermesi kadar güzeli yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Otoban sinyali olan her araba candır bu arada. Şerit değiştirirken veya ufak dönüşlerde kolu tam aşağı çekmek veya tam yukarı kaldırmak uğraştırıyor konforsuzluk veriyor. Parmağınla hafif dokununca 3 kere sinyal vermesi kadar güzeli yokHer araçta (En azından günümüzde üretilen her araçta) standart bir özellik değil mi o? Benim kötü Egea da bile var.
-
Eski arabam Corsa D idi. Yeni arabada corsadaki sinyal kolunun her zaman merkezi konuma geri dönmesi özelliğini arıyorum hakkaten. BMW F30 da böyle.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
dediğinize bir örnek vereyim. 2005 model c2 vtr de sinyal ve silecek kolunu hareket ettirirken ya da sinyal kesici rölesinin sesini duymazsınız. ama aynı araba 2007 model hdi sx de çöp şiş kırıyosunuz gibi ses geliyor. evet 2006 da içerisi ve elektronik revizyon geçirdi 2006 öncesi kollar farklı tasarıma ait ama böyle bir durum var işte.
-
quote:
Orijinalden alıntı: khansternOpel Corsa'nın ki kalite olarak çok iyi aracım 2013 model ve ben şerit değiştirirken bile sinyal veren kural hastası bir adamım, hala ilk gün ki tokluk hissi mevcut, plastiği kaliteli , tutuşu ergonomik..
Ama şu da var bütün araçlarda bu kollar mekanikken Corsa'daki dijital yani direksiyon döndükten sonra sinyali kesiyor, diğer araçlardaki gibi tık edip eski konumuna dönmüyor kol, konumu hep sabit, onun da etkisi vardır yıpranmamasında.
Gerçi anlatamadım ama anlatılmaz yaşanır ilk etapta alışamamıştım ama şimdi diğer araçları kullandığımda arıyorum bu kolu..
Haa ama renaultunki çok dandik, sinyali geçtim bir kere selektör attım takılı kalıyor, kol kendini çekiyor ama ufak bir 2.dokunuşu yapmazsan uzunlar sönmüyor.. arabanın özelliği değil, eskiden ilk alındığında böyle değildi (renault captur)
Bununla eski patronum olacak haysiyetsizin BMWsinde karşılaşmıştım otoparktan çıkarırken. Baktım sinyal verirken yumuşak bir his oluşuyor. Sanki oyun konsolu joystickini iter gibi. Yumuşak itince 3 kere sinyal, sert itince direksiyon dönene kadar sinyal veriyordu. "Ulan para olunca her şey farklı oluyormuş demek" diye içimden geçirmedim değil o zaman.
-
Ben katilmiyorum far sinyal ayri ne ya ucunu ceviriyon yaniyor iste ne alaka cevirmeye mi useniyolar kendine dogru asilincada sellektor yapiyor daha nolcak ekstra dugme arayisi olanlar varsa oyle alsin bu daha pratik
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Varsa güzel yaygınlaşması iyi. Önce alman ve diğer lüks arabalarda vardı 2000 li yıllardan beri sonra diğer markalara geçtiyse iyi. Japon ve kore araçlarında varmı bilmiyorum meselaquote:
Orijinalden alıntı: MÜŞAVİRHer araçta (En azından günümüzde üretilen her araçta) standart bir özellik değil mi o? Benim kötü Egea da bile var.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Far sinyal ayrı kesinlikle daha güzel hocam vallaha sol tarafta göze daha çok hitap ediyor. Far dediğiniz olay bambaşka olmalı ve bununda ayrı anahtarı olmalı bence. Daha konforlu hocam büyük bir anahtarı yönetiyorsunuz çünkü. Benim ön arka sis düğmeli o çok daha iyi. Kendine çekince arka sinyal iki çekince ön arka sinyal vs o iyi değil mesela.quote:
Orijinalden alıntı: gs09gs09
Ben katilmiyorum far sinyal ayri ne ya ucunu ceviriyon yaniyor iste ne alaka cevirmeye mi useniyolar kendine dogru asilincada sellektor yapiyor daha nolcak ekstra dugme arayisi olanlar varsa oyle alsin bu daha pratik
Sinyal kolunda far kumandası olmasına bende karşıyım çünkü önceki 2 araçta far kumandası sinyaldeydi ve şimdiki audide bu çok daha güzel konforlu
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla benim audide ayrı hondada birleşik. Ancak zaten oto far var ve ben bu kolu ya da anahtarı hiç kullanmıyorum neredeyse. Çünkü akşam olunca otomatik yanıyor farlar. E o zaman o kol sadece sinyal için kullanılıyor zaten…quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Far sinyal ayrı kesinlikle daha güzel hocam vallaha sol tarafta göze daha çok hitap ediyor. Far dediğiniz olay bambaşka olmalı ve bununda ayrı anahtarı olmalı bence. Daha konforlu hocam büyük bir anahtarı yönetiyorsunuz çünkü. Benim ön arka sis düğmeli o çok daha iyi. Kendine çekince arka sinyal iki çekince ön arka sinyal vs o iyi değil mesela.
Sinyal kolunda far kumandası olmasına bende karşıyım çünkü önceki 2 araçta far kumandası sinyaldeydi ve şimdiki audide bu çok daha güzel konforlu
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Valla benim audide ayrı hondada birleşik. Ancak zaten oto far var ve ben bu kolu ya da anahtarı hiç kullanmıyorum neredeyse. Çünkü akşam olunca otomatik yanıyor farlar. E o zaman o kol sadece sinyal için kullanılıyor zaten…
Alıntıları GösterAynen benim aracımda da far sinyal kolu üzerinde ama o kolu far açmak için kullandığımı hiç hatırlamıyorum.Hava kararınca veya tünele falan girince araç yakıyor benim yerime sağolsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X