Şimdi Ara

Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz i nasıl iptal ederiz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
38.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonum kapalıyken arayanın duyduğu " aradığınız numaraya ulaşılamıyor, mesaj bırakmak isterseniz sinyal sesinden sonra bırakabilirsiniz " anonsundaki mesaj bırakma kısmını iptal edebiliyormuyuz. Yani sadece " aradığınız numaraya ulaşılamıyor, daha sonra tekrar arayınız " gibi bir anons olsun ve telefonumu açtığımda arayan numara bana bildirilsin.. My Vodafone da bununla ilgili bir bölüm bulamadım. Müşteri Hizmetlerini aramadan yapılabilecek birşey var mı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 30 Aralık 2010; 0:02:31 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Sinyal Sesinden Sonra Mesaj Bırakma Özelliğini Kapatma

    Bazı telefonlarda, arayan kişiye mesaj bırakmasını istemediğinde "sinyal sesinden sonra mesaj bırakma" özelliğini kapatma seçeneği bulunur. Bu özellik, aramayı cevaplamadığında arayanın sesli mesaj bırakmasını engellemene olanak tanır.

    Vodafone'da Sinyal Sesinden Sonra Mesaj Bırakma Özelliğini Kapatma:

    • iOS: Ayarlar > Telefon > Cevapladığında Mesaj Bırak seçeneğini kapat.
    • Android: Telefon uygulaması > Ayarlar > Çağrılar > Cevapladığında Mesaj Bırakma seçeneğini kapat.

    Turkcell'de Sinyal Sesinden Sonra Mesaj Bırakma Özelliğini Kapatma:

    • iOS veya Android: #61# numarasını ara ve ara tuşuna bas. Ardından #62# numarasını ara ve ara tuşuna bas. Son olarak *#67# numarasını ara ve ara tuşuna bas.

    Diğer Operatörlerde Sinyal Sesinden Sonra Mesaj Bırakma Özelliğini Kapatma:

    Diğer operatörler için kapatma yöntemi değişebilir. Operatörünün müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek güncel bilgi alabilirsin.

    Sinyal Sesinden Sonra Mesaj Bırakma Özelliğinin Anlamı:

    "Sinyal sesinden sonra mesaj bırakma" ifadesi, arayanın seni aradığında ve sen aramayı cevaplamadığında, arayanın sesli mesaj bırakabileceği bir özelliği ifade eder. Bu özellik, acil durumlarda veya önemli mesajlar bırakılması gerektiğinde kullanışlı olabilir. Ancak, istenmeyen aramalar veya sesli mesajlardan rahatsız oluyorsan, bu özelliği kapatmayı tercih edebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Galiba ##2# ve arama tuşu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Galiba ##2# ve arama tuşu.

    Sanırım ##002# ve arama tuşu demek istediniz ama her ikisinde de sonuç yok.
  • bunu kapatamazsın ama müşteri hizmetlerine sormak gerekir
  • Kapanmıyor maalesef. Bende kapattırmak için uzunca bir süre uğraşmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    Myvodafondan telesekreteri kapatınca olmuyor mu?


    Olmuyor. Artık bu her operatör için kendiliğinden aktif duruma geçmiş. Mesela benim Turkcell'de telesekreter kapalı olmasına rağmen telefon kapalıyken arayanlar sinyal sesinden sonra mesaj bırakabiliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    turkcellinkini ben kapattım, kim aramış servisi kısmından yapılıyor.

    Tcell de dediğiniz gibi kapatılabiliyor. Benim tcell hattım da var, bu şekilde kapatmıştım. Ama Vodafon da telesekreteri kapatsanızda ilginç bir şekilde anons değişmiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 30 Aralık 2010; 14:57:31 >
  • @fusem, bu iş için maalesef aramak zorunda kaldım. Allah kimseyi Vodafon Müşteri Hizmetleri (4440542) ni aramak zorunda bırakmasın arkadaşlar..

    İlk aradığım kişiyle 12 dk görüşmüşüm. Kendisi beni çileden çıkarmayı başardı. Telefonum faturasız hat ve tlf. kapalıyken "aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor, sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz" anonsu duyuluyor ve ben sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz kısmının olmamasını, iptal edilmesini istiyorum dedim.
    Bu m.temsilcisi beni 3-5 dk bekletip sağı solu aradıktan sonra bana bu anonsun sadece faturalı hatlarda olduğunu faturasız hatta olmadığını bu nedenle de birşey yapamayacağını söyledi. Bende kendisine yalan mı söylüyorum, benim hattımda bu anons var diyorum ama anlatmak ne mümkün. İşe yeni mi girdiniz bugün 2. gününüz mü, beni bu işi bilen birine yönlendirin dediysem de nafile.

    Arkasından 15-20 dk sonra sinirim geçtikten sonra bir umut deyip tekrar aradım. Bu defa çıkan kişi önce 7042 yi aramamı, sonra ben biraz diretince de pardon 7542 yi aramanız gerekir dedi. Ben bu numaranın telesekreter numarası olduğunu söyleyince 1 dk bekleteceğim dedi. Sonra da ##21# yes yapın arkasından da telefonu kapatıp açınca olacağını söyleyip kapattı. Sonuç tabii ki yine yok, yine sıfır..

    Arkadaşlar ben 3 operatörle de çalıştım. Şu anda da Tcell ve Vodf dayım. Müşteri temsilcileri bu kadar cahil, bu kadar beceriksiz, kendi sistemlerinden bu kadar habersiz bir başka operatör görmedim. Avea dan bulunduğum yerdeki sinyal seviyesinin yetersizliği nedeniyle ayrılmak zorunda kalmıştım, mh çok iyi, mükemmel değildi ama bu kadar da kötü değildi..

    Ben 2009 yılında mh lerini arayarak istediğim şekilde kapattırmıştım bu anonsu, hatta bununla ilgili linkini aşağıya yazdığım mesajı yazmışım. Ama bu yakınlarda kendiliğinden tekrar aktif olmuş. Şimdi de görüldüğü üzere muhatap bulamıyorum.
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=30403302




  • vodafone da müşteri hizmetleri şans işi geçende teknik konu içeren bir eposta attim arkasından sistemi çok iyi bilen bir bayan bana geri dönüş yapmıştı ama büyük şans gerektirir. Aslında bilgi seviyesine göre müşteri hizmetleri olması gerekir.
  • Acaba şöyle birşey işe yarar mı?

    ##002# arama tuşu

    ardından

    #330*0000# ve arama tuşu..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bungee20

    Selden sonra bir ara arayanı bildir servisleri çalışmamıştı. Sonra birini birine aktardılar, onu ordan, şunu burdan aktif ettiler (7512'yi kapatıp, 7542'ye aktardılar), güya sorunu çözdüler. Şimdi kendileri de işin içinden çıkamıyor demek ki. Kimisi sever kendine mesaj bırakılmasını ama ben de hiç sevmiyorum bu olayı.

    Not: Yönlendirme ile ilgili kısa kodlar işe yaramaz.

    Ekleme: Sitelerinde arayanı bildir ile ilgili bir bilgi de bulamadım nedense.

    Haklısınız, sitelerinde Arayanı Bildirme Servisi olarak adlandırdıkları bu servisle ilgili tek kelime yok.. Yakında bunlarda bu servisi avea gibi ücretli mi yapacaklar acaba..
  • bu olayı ilk defa Aria çıkarmıştı. turkcell ilk başta ücret alıyordu bu hizmetten...

    şimdi turkcell ve vodafone ücretsiz sunuyor, avea para alıyor

    ücretli olacağını sanmam, neden dersen, telefon kapalı veya ulaşılamadığında, aboneyi arayanları operatör bildirirse, kullanıcı da arayanlara geri döner, ücret yazar, iki taraf da memnun olur.

  • mesaj bırakma iptal edebiliyor ama telefonu açınca kimin aradığı gelmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    Precious89 un dediği gibi yazarak anlatmayı deneyin.

    30.12 de dediğiniz gibi MH lerine yazarak ta anlatmaya çalıştım. Bakalım ne olacak bekliyorum, içimdeki his bundan da anlamayacaklar..
  • Bugün MH tarafından arandım. 6 gün oldu, zannettimki sorunu çözdüler de o nu haber verecekler. Nerdeeeee.. Telefonda m.temsilcisi bana "arkadaşlar sorunu çözecekler ve sizi arayacaklar" dedi. Tamam dedim ve görüşme bitti. Arkasındanda aşağıdaki maili atmışlar, ne oldu şimdi sorun çözülmüş mü oldu..

    "Sayın Xxxxx Xxxxxxx,

    Tarafımıza iletmiş olduğunuz mailinize istinaden, 05/01/2011 tarihinde tarafınıza geri dönüş yapılarak gerçekleştirmiş olduğumuz sözlü görüşmede xxx xxx xx xx numaralı hattınız için karşılıklı bilgi alışverişinde bulunulmuştur.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri"




  • Biraz önce telefonuma MH nin mesajı geldi, aynen şöyle:

    "Değerli Abonemiz, Vodafone Telesekreter Servis Açılım talebiniz Karşılanmıştır. Vodafone"

    Artık iyice anladım ki bunlar benimle resmen dalga geçiyorlar, başka diyecek birşey yok. pess..
  • Türkiyede yaşamak , Türk olmak çok zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Egé

    Biraz önce telefonuma MH nin mesajı geldi, aynen şöyle:

    "Değerli Abonemiz, Vodafone Telesekreter Servis Açılım talebiniz Karşılanmıştır. Vodafone"

    Artık iyice anladım ki bunlar benimle resmen dalga geçiyorlar, başka diyecek birşey yok. pess..


    birde açılması için mail at belki çözerler (!)




  • Vodafon MH den bu konuda 3 ayda öğrenmeyi başarabildiğim net bilgi:

    "Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz" i yani telesekretere yönlenmeyi iptal edebilirsiniz ama bunu iptal ederseniz telefonunuz kapalıyken sizi arayanları bildiren mesaj gönderilmez. Bu mesajı istiyorsanız telesekretere yönlendirilmeye katlanacaksınız, başka çaresi yok..

    Tcell de bu konu çok güzel halledilmiş durumda. Online İşlemler üzerinden telesekretere yönlendirilme kaldırılabiliyor ve müşteri tercihine göre yönlendirme olsun veya olmasın her iki durumda da telefonunuz kapalıyken arayanlar size bildiriliyor.
  • my vodafone ye gir ordan tele sekreteri kapat ;=)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.