Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli Kullanıcımız;

    Sistemimizde oluşan bir sebepten dolayı DonanımHaber üzerinden aktif olunup tarafınıza cevap verilememiştir. Bu geçikmeden dolayı özür dileriz. Sorunuz ile ilgili olarak ta aşağıdaki adımları takip ediniz.

    1 - İlk aşamada TL-WR842ND ürününün sarı portundan bilgisayarınıza bir kablo takıp boş bir web sayfası açınız.
    2 - Daha sonrasında arama çubuğuna 192.168.0.1 yazıp enter tuşuna basınız. Gelen pencerede kullanıcı adı : " admin " & " admin " olarak giriniz.
    3 - Gelen pencerede sol bölümde Network seçeneğine tıklayıp daha sonrasında LAN bölümünü seçiniz.
    4 - ip adres yazan kısımdaki 192.168.0.1 silerek yerine " 192.168.4.1 " yazınız ve kaydediniz . Daha sonrasında Modemden gelen kabloyu MAVİ portuna takınız.
    Herhangi bir problemde bizimle irtibata geçiniz. (0850 724 44 88 )

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE




  • semidos S kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Sistemimizde oluşan bir sebepten dolayı DonanımHaber üzerinden aktif olunup tarafınıza cevap verilememiştir. Bu geçikmeden dolayı özür dileriz. Sorunuz ile ilgili olarakta modeminizdeki şifreleme türünden kaynaklı olarak bağlantı sağlanamamaktadır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • dugers kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Kablosuz ADSL Modem Router kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız ile ilgili 444 80 20 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK Türkiye
  • MoneyTalks kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Belirttiğiniz yapıda modem 300 Mbps modem almanız daha sağlıklı olacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • lideramca kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    TP-LINK ürünlerinde TORRENT desteği bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • XanthiN kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    PM yoluyla bizlere bir irtibat numarası verebilirseniz. Tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • devilucifer85 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Kablosuz TL-WA701ND ürününüzün güncelleştirmesini yaptınız mı ?

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Kullanıcımız;

    Sistemimizde oluşan bir sebepten dolayı DonanımHaber üzerinden aktif olunup tarafınıza cevap verilememiştir. Bu geçikmeden dolayı özür dileriz. Sorunuz ile ilgili olarak ta aşağıdaki adımları takip ediniz.

    1 - İlk aşamada TL-WR842ND ürününün sarı portundan bilgisayarınıza bir kablo takıp boş bir web sayfası açınız.
    2 - Daha sonrasında arama çubuğuna 192.168.0.1 yazıp enter tuşuna basınız. Gelen pencerede kullanıcı adı : " admin " & " admin " olarak giriniz.
    3 - Gelen pencerede sol bölümde Network seçeneğine tıklayıp daha sonrasında LAN bölümünü seçiniz.
    4 - ip adres yazan kısımdaki 192.168.0.1 silerek yerine " 192.168.4.1 " yazınız ve kaydediniz . Daha sonrasında Modemden gelen kabloyu MAVİ portuna takınız.
    Herhangi bir problemde bizimle irtibata geçiniz. (0850 724 44 88 )

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE

    teşekkürler...




  • hp laptop tan çıkma toshiba 7200 devir 500gb hdd usb3.0 kutuya taktım.bilgisayarımda ve lg televizyonumda çalışan hdd 8980 modemde çalışmıyor.hdd yi modeme bağlıyorum tanımıyor.8 gb usb bellek var onu tanıyor.sorun nedir acaba?
    not:modem güncel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lideramca -- 2 Ağustos 2014; 10:17:14 >
  • Merhaba,
    TL-WA7210N modelinizi aldım ve AP olarak kurulumunu yaptım. Evim 11.katta. Amacım evdeki internetimi aşağıda bahçede kullanabilmek. Kurulumda sorun yok, evin içinden IPAD im ile cihazı görerek bağlanabiliyorum. Anteni camın hemen önüne, içeriye koydum ve açı olarak da bahçeye bakıyor. Yani 30-40 derece eğimli duruyor ve önünde cam dışında hiçbir engel yok. Mesafe 50-60mt olmasına rağmen bahçeden erişemiyorum. AP i hiç görmüyor. Sorun ne olabilir? Yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim modemimin modeli: TD-W8901G Ver:3.2
    Modemin wi fi bağlantısına Notebook la girebiliyorum ama android telefon ve tabletle wi fi ye bağlanmama rağmen mobil cihazlara hiç bir sayfa açılmıyor. Mesela google play store veya internet hiç biri açılmıyor.
    192.168.1.1 adresine girmeye çalıştığımda "192.168.1.1 sunucusu çok geç cevap veriyor hatası alıyorum" bu yüzden modemin arayüzüne de giremiyorum. Modeme reset attım ama değişen bir şey olmadı.
    Bu problemi nasıl çözebilirim
  • TP-Link TD-W8151N bağlantı kopması ve yavaş internet sorunum var.
    Konuya buradan ulaşabilirsiniz ->http://forum.donanimhaber.com/m_95501233/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xİmmortal -- 5 Ağustos 2014; 15:25:34 >
  • TDW8968 model modemimi eski yazılıma geri döndürmek istiyorum nasıl bir yol izlemem gerek.Yeni versionda 3g modemimi kullanamıyorum.
  • Benim laptopun kronik wifi sorunu var ve usb adaptör almak istiyorum. Şöyle 2-3 duvar ardından ping yapmayacak, 1 kat aşağıdan rahatça internet alabileceğim bir usb adaptör arıyorum. Online oyun oynadığım için ping meselesi ço önemli, zaten şuanki wifi kartımında ping sıkıntısı var internette gezinirken sıkıntı yok. Tp link nano usb stick çok hoşuma gitti ama alan bir arkadaş memnun kalmamış. Bana hangi cihazı önerirsiniz ?
  • 2011 Kasım ayında aldığım TD-W8961ND V1 modemimin wirelessı çok iyi çekmediğinden (antenlerini değiştirmiş olmama rağmen 10 DB) tv sehpasının altından tvnin arkasına aldım açık alana. Yerini değiştirdiğimden beri wireless kopma sorunu yaşıyorum. (2 gün oldu değiştireli) Modemi kapatıp açınca wifi ağı tekrar geliyor bazen 5-10 dkda bazen 1-2 saat sonra tekrar wifi gidiyor. Tekrar kapatıp açınca düzeliyor. Firmware güncellemesi yapıp modemi fabrika ayarlarına çevirince dün gece 12 ye kadar sorunsuzdu ama bu sabah kalkınca gene wifi gitmiş. Reset attım modeme ve 1 saat sonra tekrar wifi gitti. Kafayı yemek üzereyim. 3 yıl garantisi olduğundan garantiye yollayayım dedim ama bu sefer de ürünün kutusunu buldum ama garanti belgesini ve faturasını bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.

    @TP-LINK TURKIYE
  • Ben modemime pc haricinde hiçbirşeyi baglayamıyorum, telefonumu digiturk kutumu baglanmıyor, arada bi bazen baglanıyor, bide modemi fabrika ayarlarına dondurmuştum ozaman baglandı, nasıl halledebilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • modem model numaram: TD-W8951ND
    FFC ID: TE7TDW8951NDV4

    bu cihazı 8 aydır kullanmaktayım fakat 14 temmuzdan beri internet bağlantımda kopma problemi yaşamaktayım. fakat tam 10 yaşında olan eski modemimi bağladığımda herhangi bir kopma olmamaktadır. genel bir problem ise nasıl gideririm?
  • td-w8970 modemim cok isiniyor ve donuyor. isiklari yanmasina ragmen web arayuzune dahi ulasamiyorum. gunde 10 kere reset atiyorum cihaza. servise gondermem mumkun degil cunku baglayacak baska modemim yok ve isim buna bagli. direkt degisim yapmaniz mumkun mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    modem model numaram: TD-W8951ND
    FFC ID: TE7TDW8951NDV4

    bu cihazı 8 aydır kullanmaktayım fakat 14 temmuzdan beri internet bağlantımda kopma problemi yaşamaktayım. fakat tam 10 yaşında olan eski modemimi bağladığımda herhangi bir kopma olmamaktadır. genel bir problem ise nasıl gideririm?


    cevap verilene kadar up
  • merhaba
    Modem model numarası: TD-W8951ND v5 yeni güncelledim
    ip almıyor eski modemin çalışıyor aynı hatta testte ADSL Senkronizasyonu test ediliyor.
    Başarısız diyor sorun modemdemi yoksa ttnet te mi onu ayırt edemedim lütfen yardım
    Sanal devre:

    >> Ethernet LAN Bağlantısı test ediliyor ...
    Başarılı

    >> ADSL Senkronizasyonu test ediliyor.
    Başarısız

    >> ATM OAM segmenti ping test devam ediliyor ...
    Atlandı

    >> Ping sonlandırmak için ATM OAM uç noktası test ediliyor ...
    Atlandı

    >> ATM OAM F4 segmenti ping test devam ediliyor ...
    Atlandı

    >> Ping sonlandırmak için ATM OAM F4 uç noktası test ediliyor ...
    Atlandı

    >> Birincil DNS Sunucusu pingleniyor .
    Atlandı

    >>www.yahoo.com pingleniyor ...
    Atlandı




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.