Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (309. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili sales.tr@tp-link.com mail adresi üzerinden satış ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba, yakın zaman önce RE650 ürününü satın aldım, üründe onemesh özelliğinin olduğunu zannediyordum ancak web sitenizden kontrol ettiğimde V2 versiyonunda bu özelliğin olduğunu gördüm bendeki ürün ise V1. Firmware güncellemesi ile V1 donanımına da onemesh desteği verilme ihtimali var mı? Teşekkürler.

  • tindome T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    OneMesh destekli ve destekleyecek ürünler versiyon numaraları ile birlikte linkte paylaşılmıştır. Daha alt sürümlerde bu özellik olmayacaktır.
    https://www.tp-link.com/tr/onemesh/product-list/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • @TP-Link Türkiye TP-Link VC220-F3v AC 1200Mbps Kablosuz 2,4 ve 5 Ghz Dual Band VoIP 4 Port’lu ADSL/VDSL Modem Router kullanmaktayım, 2 ghz de hic kopma olmuyor,fakat 5GHZ de koplosuz kopma oluyor..herşeyi yaptım olmadi,cok kötü modemmis.tum kanallari,Auto yaptim.,ve 36,dan 44 kadar hepsini denedim.mhz Auto yaptim.ve 20,40,80,mhz var idi.onlarida denedim,bir türlü kopma sorunu düzelmedi, yeni yazılım da tplink sitesinde yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parsalihan kullanıcısına yanıt

    TP-Link VC220-F3v AC 1200Mbps Kablosuz 2,4 ve 5 Ghz Dual Band VoIP 4 Port’lu ADSL/VDSL Modem Router kullaniyorum..5GHZ devamli kopma var bendede😐😑


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ego37 kullanıcısına yanıt
    Kopma oluyor çok nadir bendede lakin frimware ile çözerler bu sorunları öyle düşünüyorum çakışma çok oluyor galiba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Parsalihan kullanıcısına yanıt

    Yıllardır tplink kullanıyorum, bida almam .devamli 5 ghz kopuyor. Tp-Link sitesinden yazdim,bakalım ne cevap gelecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutlu7

    Arkadaşlar herkeze merhaba.Şimdi bende tp link archer vr 1200 modem var.Lan üzerinden mükemel bir modem ve hiç bir şikayetim yok.Ama gel gelelim wifi sorununa.5ghz olsun 2.4 ghz olsun en az günde 4-5 kere kopma oluyor.Neler denedim neler yine olmadı.5 ghz komple kapatım,sadece 2.4 ghz olarak kulanayım dedim yine koptu.Kanalı 11 e aldım olmadı,6 aldım yine olmadı.Baya bi uğraştım sorun hala devam ediyor.Artık gına geldi ve iss sağlayıcının verdiği eski modemi geri taktım ve bak gör onda wifi de hiç sorun olmuyor.Sizce neyden olabilir arkadaşlar.İss türk telekom 50 mb.

    TP-Link VC220-F3v AC 1200Mbps Kablosuz 2,4 ve 5 Ghz Dual Band VoIP 4 Port’lu ADSL/VDSL Modem Router kullanmaktayım,..5GHZ Kopma bendede oluyor, herseyi denedim yine olmadi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende TP-Link Deco E4 var kablonet modemi bridge modunda kullanıyordum 12 saatte bir bağlantı kopuyor ve fişini çıkarıp takmayınca düzelmiyor. Dinamik ip kullandım onunlada aynı kopmalar yaşandı. Modemi bridge modundan çıkardım şuan sorunsuz devam ediyor. Keşke TP-Link 4 tane ethernet portu koysaydı harici almak zorunda kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bak şimdi bu 5ghz sorunu tp-link'e özel değil. zannedersem bütün markalarda, 5ghz'de bu sorun var. kopma ve yeniden bağlanma sorunu yani. ben bunu airties'da da gördüm. şimdi wireless için şunu bir kere bilmek lazım, alıntı:



    https://eyesaas.com/wi-fi-signal-strength//


    -30dBm

    Maksimum sinyal gücü, muhtemelen erişim noktasının hemen yanında duruyorsunuz.


    -50dBm

    Bu seviyeye kadar her şey mükemmel sinyal gücü olarak kabul edilebilir.


    -60dBm

    İyi, güvenilir sinyal gücü


    -67dBm

    güvenilir sinyal gücü


    -70dBm

    Güçlü bir sinyal değil. Hafif göz atma ve e-posta.


    -80dBm

    Güvenilmez sinyal gücü, çoğu servis için yeterli olmayacaktır. Ağa bağlanılıyor.


    -90dBm

    Bu seviyede bağlanma şansı bile çok düşük.



    1. sinyal gücü

    cihazın uygun konumlandırılması sinyal gücüne etki eder.

    2. bağlantı kalitesi

    bir kablosuz ağın sinyal gücü çok iyi olabilir, ancak o kadar da iyi olmayan bir kalitede ağa bağlanılabilir.

    örneğin, cihaza olan uzaklık fazla ise sinyal gücü iyi olmasına rağmen, bağlantı kalitesi yani wifi hızın düşer.

    3. kanal kalitesi

    Aynı kanal üzerinde çalışan ağ sayısı ne kadar fazlaysa, her biri o kadar fazla etkileşim yaşayacak ve 

    bağlı istemci cihazlarında sık bağlantı kesilmesine ve paket kaybına neden olacaktır.



    yapabileceklerin:


    wifi analyzer programı ve benzeri bir yazılım ile cihazının sinyal gücünü tespit et ve onu uygun konumlandır.

    bağlanyı kaliten düşüyor ise extender kullan.

    kanal seçimini elle ayarlayabilirsin ama çevrede aynı kanalı kullanan var ise bu sorun yaratacaktır.

    kanal seçimini tavsiyem otomatikte tut diyeceğim lakin, bazı mekanlarda zibilyon tane de ağ oluyor ve bu da bir sorun..


    yazmamışım, 5ghz kullanımı çevrende çok ise ve kanal seçiminde de sorun yaşıyorsan, 2.4'e dönmek tercih edilebilir..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet kontuy -- 23 Ekim 2020; 22:16:18 >




  • Merhabalar. Elimde yaklaşık 8 ay önce aldığım AC1200 VC220 F3v model modem var. 7 aydır hiçbir sıkıntı yoktu ancak son 1 aydır wifi problemi yaşıyorum. Wifi ile bağlanıp bilgisayardan yada telefondan oyuna girdiğimde bağlantı koptu diyor ve atıyor, video izlerken yada sosyal medyada gezerken sürekli yavaşlık oluyor (Gece herkes uyuyor sadece ben kullanıyorum ona rağmen), kopmalar oluyor. Kendi mobil verim ile girince yada kablolu şekilde bağlanınca bu sıkıntılar yok. Ama her zaman kablolu bağlanamam kesinlikle. Önceden ADSL kullanıyorduk sonradan VDSL'e geçiş yaptık ve VDSL'e geçtikten 1-2 hafta sonra bu sorun oldu. Sıkıntı internetim de değil çünkü denemek için bir arkadaşımdan modemini istedim ve onu kullandığım zaman bu sorunlar olmadı. Cihaz herhangi bir hasar almadı hiç. Sorunu kendim çözebilir miyim? Eğer kendim çözemezsem nasıl garantiye gönderebilirim? Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ego37 kullanıcısına yanıt
    Hocam aynısı bende de var. Oyunlara vs giremez oldum. Her oyunda atıyor. Aynı modem bu arada. Sıkıntı şu sadece 5g değil normalde de aynısı oluyor. Bıktım ya. Oyun vs oynayamadiktan sonra ne işe yarıyor bu internet?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vr 1200 model modemim var. Intenet paketim 35mb. Aldığım hız 33mb.

    Ben airties 5650 kullanırken 5g desteği olduğu için bu modeme geçtim. 5650 de 2.4g üzerinden istediğim performansı alamıyordum.

    Vr1200 ile 5g üzerimden interneti kablolu gibi kullanıyorum. Kablo dan aldığım hız neyse 5g üzerinden aldığım da o.

    Soruma gelirsek, modem resetlendiğinden itibaren 4 5 saat sonra kablosuz üzerinden download hızım 1-2mb lere düşüyor. Upload normal. 3 telefon 1 tablet üzerinden hız testi yapıyorum hepsinde sonuç aynı. Modem ile 10cm uzakta test yapıyorum sonuç yine aynı. 1mb download. Modemi reset leyince sorun düzeliyor. 4 - 5 saat sorun yaşamıyorum. Sonra yine aynı oluyor.

    Boyle bir sorunla karşılaştınız mı? Sorun öneriniz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Daha önce kullandığım Airties Modemimde speedtest sonuçlarında 13ms ping alıyordum ve bu modem ile PUBG'de 45-55 ms arası ping değerleri alıyordum. Modemde kopmalar yaşadığım için değiştirmeye karar verdim ve TP-Link Archer VR2100 modem aldım. Bu modemde speedtes de 11ms ping değeri alıyorum. Ancak PUBG ping değeri 80'in altına düşmüyor. Bu konuda yapılabilecek bir şey var mıdır. Bu değerler bana ilginç geldi. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  • xKanunsuz kullanıcısına yanıt

    Huawei modemler cok stabil çalışıyor, yakin arkadaş da var..tplink yazdim yeni yazılım yok..bize gonderin diyor.ugrasmak istemedim..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ego37 kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni modem almaya maalesef param yok. Elimdekini garantiye gönderecektim, aradım teknik servisi bi kod verdiler, bu kod ile yurtiçi kargodan yollayın dediler. Gittim yurtiçi kargoya adamlar bu kod yanlış çıkmıyor bişi diyor. Alıcı yok vs diyor. Arayıp yeni kod aldım gittim adam yine yanlış dedi. Yapacakları hizmete sövcem artık sinirlendiriyolar adamı. Modem gün geçtikçe daha da bozuluyor. Sosyal medyada gezemez oldum. Küçük bir ilçede oturuyorum başka baayisi de yok yurtiçi kargonun. Napcam bilmiyorum :/

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xKanunsuz kullanıcısına yanıt

    2.4 ghz sorun varsa, kanal oto olmasin.mhz var orasi 40 mhz yap,sifteleme wpa2 Aes yap.2.4ghz kopma olmuyor ama 5ghz ne yaptiysam kopma oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ego37 kullanıcısına yanıt
    Benim her ikisinde de var. Önceden yoktu hocam sonradan çıktı bu problem. Ayarları hiç değiştirmedim yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _ogz kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihaz ara yüzünde WPS fonksiyonunu kapatmanız ve kablosuz kanalı 2.4GHz için 11, 5GHz için 36 kanallarına sabitlemenizi tavsiye ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    İnternti Kablolu kullanıyorum.

  • 
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.