Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (308. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Yeni nakil yapmış olduğum evime fiber internet kurulumu yapıldı. TP link archer c5v ac1200 modem olarak tarafıma tahsis edildi. Fakat modemde ip alamama sorunu mevcut. Teknik destek talebinde bulundum fakat henüz çözülmedi. sorun ne olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • legolas_06 L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer C80 ürünümüzü inceleyebilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/home-networking/wifi-router/archer-c80/

    AX destekli ürünlerimizi kullanmanızda sorun olmayacaktır fakat Wi-Fi 6'nın desteklediği hızlara Wi-Fi 6 desteklemeyen cihazlar ile ulaşamazsınız .

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • yEmreozc kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer C5v model home gateway ürünü Türk Telekom alt yapısını kullanan fiber kullanıcılarına özel olarak verilmektedir. Satış sonrası hizmetler tarafı anlaşma ve sözleşme gereği Türk TELEKOM Servisine aittir. TP-Link üretici firma olarak modeme müdahale yetkimiz bulunmamaktadır. Türk Telekom fiber modemleri Türk Telekom’un ACS sunucuları tarafından yönetilmektedir. Konuyla ilgili 444 1 444 numarasından ilgili birim ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar...
    Süperbox modemimiz var bundan neti alıp 500 metre öteye taşıyacak cihaz ihtiyacımız var. Karşılıklı görüş mümkün. Tek cihaz mı yoksa iki cihaz mı almamız gerekiyor. Uygun fiyatlı tavsiye edebileceğiniz hangi cihazlar var yardımcı olursanız memnun olurum iyi çalışmalar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Noktadan noktaya kablosuz link aktarımı için CPE ürünlerimizi önermekteyiz fakat arada herhangi bir sinyal kesici nesne bulunmaksızın bu konumlandırmanın yapılması gerekecektir. Ağaç vb. nesneler performansı etkiler.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • merhaba,


    1 haftadır turktelekom vdsl hizmet almaktayım, sözleşme kapsamında verdikleri modem tp-link AC1200 Model no:VC220-G3u. Bu modemde öyle bir sorun yaşıyorum ki tek kelimeyle manasız, turktelekomla da çözemedik her zamanki gibi sorunu, en son söyledikleri modemi 14 gün içinde değiştirme imkanınız var oldu.


    sorunum şu; modemin üzerindeki ışıklar sorunsuz çalışırken bir anda kablosuz bağlantım kopuyor ve bağlanmıyor, bu arada ışıklar ful sorunsuz yanıyor. android cihazda wifi ayarlarında kaydedildi olarak görünüyor wifi bağlantısı ama bağlanmıyor. ios ve windows işletim sistemlerinde de aynı şekilde kopuyor bağlantı.tp-linki aradım ulaşamadım ne yazık ki, sorun hakkında yardımcı olabileceğiniz bir şey var mıdır? modemi değiştirmek tek çözüm mü?

  • tp-link archer-vr2100 yoksa asus dsl ac-68u modem mi? sizce hangisi?

  • Merhabalar,

    Modem arayüzüne giriş yaparak linkteki videoda bulunan adımları kontrol etmenizi rica ederiz.
    https://www.youtube.com/watch?v=tOOtU19kABw&feature=youtu.be

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Dün akşam sitenizdeki canlı destekten de aynı videoya yönlendirmişlerdi, videodakileri uyguladım ancak sorun hala devam etmekte. Sanırım değişim şart, teşekkürler cevap için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Abone olduğum İSS kurulumda bir fiber modem verdi. Elimdeki VR 600 model cihazı router olarak kullanabilir miyim? Diğer odada lan kablosu var. VR600 ün lan portları üzerinden ve wifi sini kullanarak interneti dağıtmak istiyorum. Kurulumu nasıl yapabilirim? Teşekkürler.

  • thorondor06 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modem kurulum ve ayarlarınızın yapılandırılması için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,

    Görseldeki yapılandırmaları baz alarak MRU değerini 1480 olarak sabitlemenizi rica ederiz.


  • 1492 ve 1480 arasında pek bir fark yok.



    alıntı:


    bazı ISS'ler, yine de MTU'yu etkili bir şekilde düşürerek TCP MSS'yi sıkıştırır / ayarlar


    Bunu kontrol etmek için http://www.speedguide.net:8080/ adresine gidebilirsiniz.

    Örneğin, pppoe için MTU'nuzu 1492'ye (standart ethernet için maksimum) ayarladıysanız, ancak bu web sitesinde yine de bundan daha düşük bir sayı görüyorsanız, MTU'nuzu neye ayarladığınız gerçekten önemli değil, ISS'niz bunu buna ayarlıyor. Bu durumda, MTU'nuzu orada yazdığı şeye ayarlamanız iyi olur.



    alıntı: ....


    çünkü ethernet sürücüsü Lantiq yalnızca 1500 mtu'yu destekler. Yani modemde bağlantı kesilir veya her şey gibi 1492'dir. Diğer modemler farklı olabilir ama evet yine de ehhh.





    tavsiyem, ethernet bağlantılı cihazlarını tek tek ağa dahil etmen.





  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    tp-link archer vr2100 satın aldım lakin 5g de sıkıntı yaşıyorum geç yanıt verme yavaşlama ve çok nadirde olsa kopma problemi yaşıyorum sorun modemden mi acaba? Akıllı Bağlantı kapattım o açık olunca bağlantı sıkıntı oluyor (çakışma oluyor galiba) 2.4g kanal 11 yaptım 5g kanal 36 yaptım şuanlık bişey yok lakin tv de açınca takılma oluyor(4k 2k 1080p 720p) 2.4g de açınca 4k videoyu takılmadan izliyorum internetim vdsl 100 mbit bu sorun neyden kaynaklı olabilir


    @TP-Link Türkiye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parsalihan -- 18 Ekim 2020; 12:36:17 >
  • tp-link archer vr2100 satın aldım lakin 5g de sıkıntı yaşıyorum geç yanıt verme yavaşlama ve çok nadirde olsa kopma problemi yaşıyorum sorun modemden mi acaba? Akıllı Bağlantı kapattım o açık olunca bağlantı sıkıntı oluyor (çakışma oluyor galiba) 2.4g kanal 11 yaptım 5g kanal 36 yaptım şuanlık bişey yok lakin tv de açınca takılma oluyor(4k 2k 1080p 720p) 2.4g de açınca 4k videoyu takılmadan izliyorum internetim vdsl 100 mbit bu sorun neyden kaynaklı olabilir


    @TP-Link Türkiye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parsalihan -- 18 Ekim 2020; 12:36:9 >
  • Parsalihan kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın WPS özelliğini de kapatmanız önerilir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 19 Ekim 2020; 9:0:15 >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Kapattım ama olmadı 5 g TV den kaynaklı olabilir lakin akıllı muhabbeti yapınca çakışma oluyor modemdemş kusur onu söylermisiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Ne yaptıysam olmadı, cihazı değiştirdim bugün başka bir markayla. Teşekkürler cevaplar için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmet kontuy kullanıcısına yanıt
    Hocam işin ilginç yanı ethernetle bağlı olduğum hiç bir cihaz yok evde, denedim herşeyi düzelmedi. Elektronik şanssızlığı diyelim, cihazı değiştirdim başka bir markayla. Bakalım aynı sıkıntıları yaşayacak mıyım, yaşarsam yazarım buraya. Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni VR600 AC2100 modeminizi ne zaman satıcılarda göreceğiz? Hala AC1600 sürümü var sanırım, internette yenisini göremedim.

  • 
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.